77onlineshop.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden364 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

Vindt de kwaliteit van de stof iets minder, oogt in het echt goedkoper qua afwerking, stiksels en zoomen.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 Dit is natuurlijk erg vervelend en voldoet niet aan onze hoge kwaliteitsstandaard. Onze excuses voor dit incident. 🙏 We proberen altijd een perfecte prijs/prestatieverhouding te creëren. 👍 Het is jammer dat we niet geslaagd zijn met deze bestelling. We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling wel aan uw kwaliteitsverwachtingen zullen voldoen. ✔️ Tot binnenkort. Uw 77Team Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Very slow delivery and also slow customer service response.
AL
9 mrt 2024
2 x een bedrag afschrijven voor 1 bestelling is niet grappig. Graag even contact met mij opnemen en restitueren
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hallo, Dit zijn ook 2 bestellingen. Als dit niet klopt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Vriendelijke groeten Uw 77Team
31 mrt 2024
Maatvoering en evt ook voor grotere maten
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling aan uw verwachtingen zullen voldoen. 👍 Uw 77Onlineshop Team
23 mrt 2024
Artikelen vallen tegen
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle tijd, die u hebt gebruikt om onze winkel eerlijk te beoordelen. 😊 De suggesties voor verbetering zullen worden doorgegeven aan de betreffende afdeling. 👍 We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling aan uw verwachtingen zullen voldoen. 💜 Uw 77Onlineshop Team
17 feb 2024

Levering termijn langer dan verwacht

Antwoord van 77onlineshop.nl
Ten eerste heel erg bedankt voor je gedetailleerde feedback. 😊 Het spijt ons zeer van uw ervaring met de levering en wij willen u namens DHL onze excuses aanbieden voor het ongemak. 🙏 Wij hebben als winkelier helaas geen invloed op de afleverpraktijk na overdracht aan het logistieke bedrijf en hopen daarom op uw begrip. ✔️ Onze klantenservice heeft echter al contact opgenomen met DHL om het probleem op te lossen. We hopen dat dit je er niet van zal weerhouden om verder te snuffelen in onze online shop. Uw 77Team Update: Het pakket zou nu aangekomen moeten zijn. Onze klantenservice heeft hard voor je gewerkt met DHL. Veel plezier met de artikelen. 😊 👍
Ik heb niets ontvangen!!!!!! Wel een mail gehad dat het nog onderweg is. Ik heb net een mail gestuurd dat het er nog steeds niet is
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 Het spijt ons zeer dat uw bestelling tijdens de verzending beschadigd is geraakt en wij willen u namens DHL onze excuses aanbieden voor het ongemak. 🙏 Helaas hebben wij als winkelier geen invloed op de leveringspraktijk na overdracht aan het logistieke bedrijf. 📦 We hebben gezien dat het pakket inmiddels is afgeleverd en hopen daarom op uw begrip. Met vriendelijke groeten, Uw 77Team
Op de site staat dat verzenden gratis is, en toch moest ik verzendkosten betalen Ze houden de klant voor de gek
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback met ons. 😊 Het spijt ons zeer dat u niet tevreden was over uw ervaring met 77. De gratis verzendbonus was van toepassing op bestellingen van meer dan 75 euro. 👍 Nogmaals bedankt voor uw tijd, we hopen dat u een fijne dag heeft. Tot snel. Uw 77Team
Ik kan geen toepasselijke beoordeling geven omdat ik mijn 2e bestelling niet heb gehad/ of de terugstorting.
Bedankt voor je beoordeling van 3 ster. 👍 Uw 77Team
Maatvoering zat er ver naast, maat M was eigenlijk xxs. Maar makkelijk retoursturen en geld terug!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! 😋 Wat leuk dat je zo tevreden over ons bent. Onze klantenservice voelt zich gevleid. Bezoek ons snel weer! 🥰 Vriendelijke groeten Uw 77Onlineshop team 👋
MJ
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je beoordeling van 3 ster. 👍 Laat onze klantenservice weten op welk gebied we kunnen verbeteren. 😊 Uw 77Team
Heb het pakketje nooit ontvangen erg jammer......maar denk eerder dat het aan de bezorging ligt. Maar zijn het hopelijk nog aan het uitzoeken
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 We betreuren de niet-levering door DHL, helaas hebben we geen invloed op de leveringspraktijken van individuele koeriers en hopen daarom op uw begrip. Desondanks willen wij u namens DHL onze excuses aanbieden voor de vertraging en hopen op uw begrip. 🙏 Onze klantenservice heeft al contact opgenomen met DHL. We wachten op een reactie. Uw 77onlineshop team
20 jan 2024
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van 77onlineshop.nl
Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. 😊 Onze klantenservice staat tot uw beschikking. 👍🏻 Hartelijk dank! Uw 77Team
Komt niet echt overeen met de foto's. Vond de schoenen er erg nep en goedkoop uitzien. 1ste x nooit meer. Alles terug gestuurd
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 Dit is natuurlijk erg vervelend en voldoet niet aan onze hoge kwaliteitsstandaard. Onze excuses voor dit incident. 🙏 We proberen altijd een perfecte prijs/prestatieverhouding te creëren. 👍 Het is jammer dat we niet geslaagd zijn met deze bestelling. Tot binnenkort. Uw 77Team
7 jun 2023
De kleding valt heel raar van jullie eigen merk. Daarnaast moet ik verzendkosten en retourkosten betalen. Duur grapje
7 jun 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! 😊 We zijn helaas gebonden aan de gegevens van de fabrikant voor de maten en vragen daarom om uw begrip. 🙏 Als je het pakket terugstuurt met ons retourlabel, is de retourzending gratis voor jou. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We hopen van harte dat de artikelen in je volgende bestelling aan je verwachtingen voldoen. 😊 Uw 77Team
19 okt 2023
Heb een mail gestuurd dat er een foutje in de stof zit en ik krijg geen reactie
19 okt 2023
Hartelijk dank voor uw waardevolle tijd, die u hebt gebruikt om onze winkel eerlijk te beoordelen. 😊 Wat betreft het defect, het is natuurlijk erg vervelend en komt niet overeen met onze hoge standaard van de gebruikelijke kwaliteit. 💯 Onze collega's doen elke dag hun uiterste best om oplossingen uit te werken voor problemen die zich hebben voorgedaan. Daarom heeft de klantenservice u op 16.10.23 een e-mail gestuurd met suggesties voor oplossingen. 👍 😊 Controleer ook uw spamfolder opnieuw. Uw 77Team
20 jun 2023
Kwaliteit shirts is matig en de maat valt kleiner dan normaal
21 jun 2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hallo, allereerst bedankt voor je feedback. 😊 Volgens het zendingsnummer ligt het pakket sinds 09.12.23 in de winkel te wachten. Onze klantenservice zal graag aan DHL vragen in welk filiaal het precies ligt en zal per e-mail contact met je opnemen. 👍🏻 Hartelijk dank. Uw 77Team
3 jun 2023
Bezorging kan sneller
5 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. 😍 Dankzij uw mening weten we nu waar we meer aandacht aan moeten besteden. 💯 We zullen zeker proberen om op dit gebied verbeteringen aan te brengen. 💪 We kijken uit naar uw volgende aankoop. 😊 Uw 77onlineshop team
15 nov 2023
15 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 De tevredenheid van onze klanten heeft onze hoogste prioriteit, dus laat onze klantenservice gerust weten wat we kunnen verbeteren. 👍 Uw 77Team