77onlineshop.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

Producten worden netjes geleverd, track and trace is duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden. Retour is ook heel makkelijk te realiseren via de website en kosten loos je kunt kiezen voor geld terug of geld op je rekening wat ook een goed concept is. Helaas was het item veel te kort maar door de makkelijke service zoek ik gewoon weer naar iets anders leuks!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hallo en hartelijk dank voor de geweldige feedback. 😍 We zijn blij dat onze website en onze service laten zien dat winkelen leuk en spannend kan zijn in plaats van saai en stressvol. 🌠 Heel erg bedankt voor je review en dat je ons de kans hebt gegeven om je een nieuwe outfit te bezorgen! We zijn zo blij dat u tevreden bent met ons 💗 Tot snel weerziens en vriendelijke groeten 👋 Uw 77Team
Mooie kleding.mooie webshop. Jammer dat veel producten niet in alle maten te krijgen zijn of bepaalde maten al uitverkocht....
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle tijd, die u heeft gebruikt om onze winkel eerlijk te beoordelen. 😊 We zullen uw suggesties voor verbetering doorgeven aan de betreffende afdeling. 👍 We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling aan uw verwachtingen zullen voldoen. 💜 Uw 77Onlineshop Team
Al meerdere keren kleding besteld en altijd is het perfect en is wat je koopt precies wat het beloofd 👍 ik koop zeker vaker
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor de 5 sterren feedback! Dat maakt ons blij 😊. We hopen dat je veel leuke artikelen hebt kunnen kopen en verwelkomen je graag vaker in de 77Onlineshop. Veel plezier met winkelen! Uw 77Team 📌 We zullen ons best doen om jouw ervaring met 77 in de toekomst geweldig te maken. Geniet in de tussentijd van je tijdloze stijlen, hiermee ben je altijd on trend.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden. Meerdere keren al iets besteld. Snelle levering en de kleding is echt prachtig. Maten kloppen.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Heel erg bedankt voor het geven van het volledige aantal sterren! ⭐ We zijn erg blij dat u onze levertijd waardeert. 📦 🚀 We wensen je een echte blikvanger in je stijlen 😀 Tot de volgende keer. 👏 Jouw 77Team
Alles is vlot bezorgd, en netjes verpakt aangekomen.. zeer leuke, sportieve kleding...
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor de geweldige recensie. Ging erin als koek... 😋 We kijken uit naar je volgende feedback. 😍 Uw 77Team 𝑷𝑺: De lente staat voor de deur! 🌞 🌺 Kom gerust langs om de nieuwste musthaves te bekijken: https://www.77onlineshop.nl/c/nieuw
Snelle service. Binnen een dag antwoord en verzending. Artikelen ook prima.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Jullie 4 sterren beoordeling heeft een glimlach op onze gezichten getoverd! 😊 Hartelijk dank! We zullen ons best blijven doen om aan al jullie wensen te voldoen, zodat we ook de vijfde ster verdienen. Geniet van je nieuwe artikelen en heb een ontspannende en geweldige dag! 🌞 Hartelijke groeten en tot snel. Uw Seventyseven-team
SS
Sandy S.
Zwolle
Betrouwbaar, maar periode tussen bestellen en ontvangen zou sneller mogen
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! 😋 Wat leuk dat je zo tevreden over ons bent. Onze klantenservice voelt zich gevleid. Bezoek ons snel weer! 🥰 Vriendelijke groeten Uw 77Onlineshop team 👋

Netjes en snel

Goede communicatie m.b.t. de levering van pakketje en ook snel geleverd
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor uw vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 👍 Uw 77Team
Leuke kleding. En word bes snel bezorgd. Te vreden
Antwoord van 77onlineshop.nl
Mooie kleding, en snel geleverd 👍
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team We willen u nogmaals in het Japans bedanken voor uw feedback! 😃 ✌ どうもありがとう
Mooie kleding en snel geleverd
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤

Snel geregeld en binndn

Snel geregeld en binnen
Ik ben zeer tevreden
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor de 4 positieve sterren! 😋 Klanttevredenheid is onze belangrijkste prioriteit! 👍 Het is leuk om u als klant te hebben! Je bent geweldig! We zijn verheugd en hopen dat u de volgende keer dat u onze winkel bezoekt met plezier rondkijkt! 💕 Uw 77Team!
EK
Els K.
Hardenberg
Snel geleverd, top
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zijn erg blij dat u zo tevreden bent en waarderen onze levertijd. 📦 🚀 Bedankt voor uw beoordeling! 😍 Dat maakt ons trots en motiveert ons. 😊 Tot ziens. ✌ Uw 77Onlineshop team De 🚪 van de 77Onlineshop staat altijd voor je open!
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zijn zo blij dat je je magische winkelervaring met ons hebt gedeeld. 🤩 Bedankt voor de positieve feedback! 🙏🏼 We zijn er zeker van dat je in de toekomst een geweldige ervaring zult hebben met de 77Onlineshop en kijken nu al uit naar je volgende bezoek! Uw 77Team
Zeer tevreden
Antwoord van 77onlineshop.nl
Het is geweldig dat we ook bij jullie punten hebben kunnen scoren met onze online shop. 💯 🔝 Dat maakt ons blij 😊. We hopen dat je veel leuke artikelen hebt kunnen kopen en verwelkomen je graag nog vaker in de 77Onlineshop. Veel plezier met winkelen! 😋 Jouw 77Team
Prima!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Heel erg bedankt voor het geven van bijna het volledige aantal sterren! 🌠 We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service en de artikelen en hopen dat u er veel plezier aan beleeft. 📌 U bent van harte welkom om ons te laten weten op welk gebied we nog zouden kunnen verbeteren zodat we ook bij u het volledige aantal sterren kunnen halen. 😍 👍 Ons team bedankt u nogmaals en kijkt er nu al naar uit om u binnenkort weer in onze winkel te mogen verwelkomen! ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘! 💛 Uw 77Team
🌟 🌟 🌟 🌟 👍 Hartelijk dank voor uw feedback en tot ziens. 😍 Uw 77Onlineshop Team