77onlineshop.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden364 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

Vindt de kwaliteit van de stof iets minder, oogt in het echt goedkoper qua afwerking, stiksels en zoomen.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 Dit is natuurlijk erg vervelend en voldoet niet aan onze hoge kwaliteitsstandaard. Onze excuses voor dit incident. 🙏 We proberen altijd een perfecte prijs/prestatieverhouding te creëren. 👍 Het is jammer dat we niet geslaagd zijn met deze bestelling. We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling wel aan uw kwaliteitsverwachtingen zullen voldoen. ✔️ Tot binnenkort. Uw 77Team Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
23 mrt 2024
Artikelen vallen tegen
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle tijd, die u hebt gebruikt om onze winkel eerlijk te beoordelen. 😊 De suggesties voor verbetering zullen worden doorgegeven aan de betreffende afdeling. 👍 We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling aan uw verwachtingen zullen voldoen. 💜 Uw 77Onlineshop Team
17 feb 2024

Levering termijn langer dan verwacht

Antwoord van 77onlineshop.nl
Ten eerste heel erg bedankt voor je gedetailleerde feedback. 😊 Het spijt ons zeer van uw ervaring met de levering en wij willen u namens DHL onze excuses aanbieden voor het ongemak. 🙏 Wij hebben als winkelier helaas geen invloed op de afleverpraktijk na overdracht aan het logistieke bedrijf en hopen daarom op uw begrip. ✔️ Onze klantenservice heeft echter al contact opgenomen met DHL om het probleem op te lossen. We hopen dat dit je er niet van zal weerhouden om verder te snuffelen in onze online shop. Uw 77Team Update: Het pakket zou nu aangekomen moeten zijn. Onze klantenservice heeft hard voor je gewerkt met DHL. Veel plezier met de artikelen. 😊 👍
Ik kan geen toepasselijke beoordeling geven omdat ik mijn 2e bestelling niet heb gehad/ of de terugstorting.
Bedankt voor je beoordeling van 3 ster. 👍 Uw 77Team
Maatvoering zat er ver naast, maat M was eigenlijk xxs. Maar makkelijk retoursturen en geld terug!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! 😋 Wat leuk dat je zo tevreden over ons bent. Onze klantenservice voelt zich gevleid. Bezoek ons snel weer! 🥰 Vriendelijke groeten Uw 77Onlineshop team 👋
MJ
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je beoordeling van 3 ster. 👍 Laat onze klantenservice weten op welk gebied we kunnen verbeteren. 😊 Uw 77Team
3 jun 2023
Bezorging kan sneller
5 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. 😍 Dankzij uw mening weten we nu waar we meer aandacht aan moeten besteden. 💯 We zullen zeker proberen om op dit gebied verbeteringen aan te brengen. 💪 We kijken uit naar uw volgende aankoop. 😊 Uw 77onlineshop team
15 nov 2023
15 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 De tevredenheid van onze klanten heeft onze hoogste prioriteit, dus laat onze klantenservice gerust weten wat we kunnen verbeteren. 👍 Uw 77Team