77onlineshop.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden364 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

MV
Marijke V.
Loerbeek
Snelle en betrouwbare winkel. Goed verpakt.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! 😋 Wat leuk dat je zo tevreden over ons bent. Onze klantenservice voelt zich gevleid. Bezoek ons snel weer! 🥰 Vriendelijke groeten Uw 77Onlineshop team 👋
Hoe je het ook doet het kan altijd beter.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om 4 sterren achter te laten. Tot ziens. 😍 Uw 77Team
Voor iedereen wat, van jong tot oud
16 mrt 2024
Goede kwaliteit en vlotte levering
🌟 🌟 🌟 🌟 👍 Hartelijk dank voor uw feedback en tot ziens. 😍 Uw 77Onlineshop Team
Snel in huis en goede kwaliteit
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zijn erg blij dat uw bestelling zo snel is aangekomen en dat alles perfect werkte. 📦 🚀 Dat is precies zoals het hoort. 👍 Hartelijk dank voor uw feedback. Tot ziens. 😋 Uw 77Team
Prima!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Heel erg bedankt voor het geven van bijna het volledige aantal sterren! 🌠 We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service en de artikelen en hopen dat u er veel plezier aan beleeft. 📌 U bent van harte welkom om ons te laten weten op welk gebied we nog zouden kunnen verbeteren zodat we ook bij u het volledige aantal sterren kunnen halen. 😍 👍 Ons team bedankt u nogmaals en kijkt er nu al naar uit om u binnenkort weer in onze winkel te mogen verwelkomen! ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘! 💛 Uw 77Team
Antwoord van 77onlineshop.nl
WOW, wat een geweldige feedback! Dat is precies hoe het altijd zou moeten zijn! 😎 👍 We hopen dat met jouw ervaring je volgende shoppingtrip bij ons weer een groot succes wordt. Tot snel! 👋 Uw 77Team Ontdek ook onze social media kanalen zoals Facebook 👍 & Instagram 💖 Persoonlijk. Inspirerend. Divers.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor de 5 sterren! We kijken ernaar uit om u in de toekomst exclusieve artikelen te blijven leveren. 💛 Uw 77Team 𝑷𝒔𝒔𝒔𝒕... 😏 We maken je graag nog blijer met elke volgende bestelling. Je vindt veel verschillende stijlen in onze online shop. Van 𝐵𝑎𝑠𝑖𝑐𝑠 tot 𝑀𝑢𝑠𝑡-ℎ𝑎𝑣𝑒𝑠 tot 𝑝𝑎𝑟𝑡y 𝑜𝑢𝑡𝑓𝑖𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠𝑜𝑖𝑟𝑒𝑠, Seventyseven vervult de wensen van moderne vrouwen en mannen die op zoek zijn naar mode tegen betaalbare prijzen.
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor uw vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 👍 Uw 77Team
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor de 4 positieve sterren! 😋 Klanttevredenheid is onze belangrijkste prioriteit! 👍 Het is leuk om u als klant te hebben! Je bent geweldig! We zijn verheugd en hopen dat u de volgende keer dat u onze winkel bezoekt met plezier rondkijkt! 💕 Uw 77Team!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤
CB
Cindy B.
Hellevoetsluis
Antwoord van 77onlineshop.nl
Wat een geweldige recensie! Je hebt zeker onze dag gemaakt. 🍬 Heel veel liefs en hopelijk tot ziens. 😍 Uw 77Team
31 mrt 2024
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team We willen u nogmaals in het Japans bedanken voor uw feedback! 😃 ✌ どうもありがとう
31 mrt 2024
Antwoord van 77onlineshop.nl
🌟 🌟 🌟 🌟 👍 We wensen je een echte blikvanger in je stijlen 😀 heel erg bedankt voor je feedback en tot snel. 😍 Uw 77Onlineshop Team
Antwoord van 77onlineshop.nl
Jullie 4 sterren beoordeling heeft een glimlach op onze gezichten getoverd! 😊 Hartelijk dank! We zullen ons best blijven doen om aan al jullie wensen te voldoen, zodat we ook de vijfde ster verdienen. Hartelijke groeten en tot snel. Uw Seventyseven-team Vrolijk Pasen 🐰
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor de 5 sterren! We kijken ernaar uit om u in de toekomst exclusieve artikelen te blijven leveren. 💛 💛 💛 Uw 77Team 𝑷𝒔𝒔𝒔𝒕... 😏 We maken je graag nog blijer met elke volgende bestelling. Je vindt veel verschillende stijlen in onze online shop. Van 𝐵𝑎𝑠𝑖𝑐𝑠 tot 𝑀𝑢𝑠𝑡-ℎ𝑎𝑣𝑒𝑠 tot 𝑝𝑎𝑟𝑡y 𝑜𝑢𝑡𝑓𝑖𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠𝑜𝑖𝑟𝑒𝑠, Seventyseven vervult de wensen van moderne vrouwen en mannen die op zoek zijn naar mode tegen betaalbare prijzen.
10 mrt 2024
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een 4 sterren review te schrijven. 😊 Dat betekent veel voor ons. 👍 We kijken uit naar je volgende bestelling! 😍 Tot binnenkort. Uw 77Team