77onlineshop.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden364 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

10 okt 2023
10 okt 2023
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team We willen u nogmaals in het Japans bedanken voor uw feedback! 😃 ✌ どうもありがとう
29 aug 2023
29 aug 2023
12 aug 2023
14 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om 5 sterren achter te laten. Tot snel weerziens. 😍 Uw 77Team
5 aug 2023
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤
26 jun 2023
26 jun 2023
Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om 5 sterren achter te laten. Tot ziens. 😍 Uw 77Team
16 jun 2023
Antwoord van 77onlineshop.nl
Heel erg bedankt voor het geven van bijna het volledige aantal sterren! 🌠 We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service en de artikelen en hopen dat u er veel plezier aan beleeft. 📌 U bent van harte welkom om ons te laten weten op welk gebied we nog zouden kunnen verbeteren zodat we ook bij u het volledige aantal sterren kunnen halen. 😍 👍 Ons team bedankt u nogmaals en kijkt er nu al naar uit om u binnenkort weer in onze winkel te mogen verwelkomen! ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘! 💛 Uw 77Team
9 jun 2023
9 jun 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om 4 sterren achter te laten. 😍 We kijken al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. Veel plezier met je outfit. Vriendelijke groeten en tot snel. 😊 Uw 77Team ✌
6 jun 2023
6 jun 2023
28 mei 2023
27 mei 2023
Antwoord van 77onlineshop.nl
🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 👍 We wensen je een echte blikvanger in je stijlen 😀 heel erg bedankt voor je feedback en tot snel. 😍 Uw 77Onlineshop Team
22 mei 2023
22 mei 2023
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor uw vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 👍 Uw 77Team 💯 ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 💯
11 mei 2023
Wat een geweldige recensie! Je hebt zeker onze dag gemaakt. 🍬 Heel veel liefs en hopelijk tot ziens. 😍 Uw 77Team
11 mei 2023
Komt niet echt overeen met de foto's. Vond de schoenen er erg nep en goedkoop uitzien. 1ste x nooit meer. Alles terug gestuurd
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 Dit is natuurlijk erg vervelend en voldoet niet aan onze hoge kwaliteitsstandaard. Onze excuses voor dit incident. 🙏 We proberen altijd een perfecte prijs/prestatieverhouding te creëren. 👍 Het is jammer dat we niet geslaagd zijn met deze bestelling. Tot binnenkort. Uw 77Team
7 jun 2023
De kleding valt heel raar van jullie eigen merk. Daarnaast moet ik verzendkosten en retourkosten betalen. Duur grapje
7 jun 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! 😊 We zijn helaas gebonden aan de gegevens van de fabrikant voor de maten en vragen daarom om uw begrip. 🙏 Als je het pakket terugstuurt met ons retourlabel, is de retourzending gratis voor jou. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We hopen van harte dat de artikelen in je volgende bestelling aan je verwachtingen voldoen. 😊 Uw 77Team
19 okt 2023
Heb een mail gestuurd dat er een foutje in de stof zit en ik krijg geen reactie
19 okt 2023
Hartelijk dank voor uw waardevolle tijd, die u hebt gebruikt om onze winkel eerlijk te beoordelen. 😊 Wat betreft het defect, het is natuurlijk erg vervelend en komt niet overeen met onze hoge standaard van de gebruikelijke kwaliteit. 💯 Onze collega's doen elke dag hun uiterste best om oplossingen uit te werken voor problemen die zich hebben voorgedaan. Daarom heeft de klantenservice u op 16.10.23 een e-mail gestuurd met suggesties voor oplossingen. 👍 😊 Controleer ook uw spamfolder opnieuw. Uw 77Team
20 jun 2023
Kwaliteit shirts is matig en de maat valt kleiner dan normaal
21 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. 😊 We hopen van harte dat de artikelen in uw volgende bestelling aan uw verwachtingen zullen voldoen. 👍 Uw 77Onlineshop Team
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hallo, allereerst bedankt voor je feedback. 😊 Volgens het zendingsnummer ligt het pakket sinds 09.12.23 in de winkel te wachten. Onze klantenservice zal graag aan DHL vragen in welk filiaal het precies ligt en zal per e-mail contact met je opnemen. 👍🏻 Hartelijk dank. Uw 77Team
3 jun 2023
Bezorging kan sneller
5 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. 😍 Dankzij uw mening weten we nu waar we meer aandacht aan moeten besteden. 💯 We zullen zeker proberen om op dit gebied verbeteringen aan te brengen. 💪 We kijken uit naar uw volgende aankoop. 😊 Uw 77onlineshop team