77onlineshop.nl

277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden388 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

2 jul 2023
Mooie kleding, duidelijke site, en duurde niet heel lang voordat de bestelling binnen kwam
Antwoord van 77onlineshop.nl
Dat is precies hoe het zou moeten zijn! 💪 😊 Hartelijk dank voor uw geweldige recensie. We zijn blij dat u zo tevreden bent over ons en de goederen en dat het pakket snel is aangekomen. 👍 Tot ziens. 😍 Uw 77Team
MS
marga s.
wijdewormer
25 jul 2023
Zo snel gereageerd . Op het vergeten kleding stuk te sturen. Binnen 1 dag binnen daarna.
25 jul 2023
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback. 😍 We zijn meer dan blij om te lezen dat onze service u bevalt en hopen dat u geniet van de artikelen. 👍 😋 We kijken uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. Uw Seventyseven-team Voel je vrij om onze social media kanalen zoals Facebook & Instagram te volgen. ♥️ Persoonlijk ♥️ Inspirerend ♥️ Veelzijdig ♥️
LH
Louise H.
Schagen
20 jun 2023
Snelle levering en houden je goed op de hoogte over het verzendend proces
20 jun 2023
Klanttevredenheid is onze belangrijkste prioriteit! 👍 Hartelijk dank voor de positieve woorden! 😋 Daar zijn we erg blij mee en we hopen dat je met plezier door onze winkel bladert de volgende keer dat je ons bezoekt! 💕 Uw 77onlineshop team
1 jun 2023
Weer zeer tevreden zoals altijd. Goede kwaliteit jurkje. Maat M is echt M.
2 jun 2023
Hier ben je weer. 💕 Heel erg bedankt voor je mooie recensie! 😍 Fijn dat je onze levertijd en de prijs-kwaliteitverhouding zo goed vindt. 👍 We kijken echt uit naar je volgende shoppingtrip bij ons. 😋 Vriendelijke groeten. Uw 77Onlineshop team
3 jun 2023
I am very happy with you, only your webside and aap could be more modern 😉
5 jun 2023
thank you for your positive feedback. 😊 That makes us very happy! 🙌 We will pass on the suggestions for improvement to the appropriate department. 💪 Your 77Onlineshop team
Makkelijk besteld en snel geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je geweldige feedback. 🤩 We zijn zo blij dat u tevreden over ons bent en ons binnenkort weer online bezoekt. Ging als een speer... 😜 Op nog vele, vele aankopen. 👍 Uw team van de 77Onlineshop De 🚪 van 77Onlineshop staat altijd voor je klaar!
Fijne webshop Na aankoop: Duidelijke communicatie, snel verzonden
1 jun 2023
Heel erg bedankt voor de hele mooie, positieve review. 💌 😋 👍 We zijn erg blij dat u onze service waardeert. 📦 🚀 Fijn om zoiets te lezen. Tot ziens. 💯 Uw Seventyseven Team De 🚪 van de 77Onlineshop staat altijd voor je open!
Leuke kleding, voldoet aan de verwachtingen en snelle verzending
Antwoord van 77onlineshop.nl
Klanttevredenheid is onze belangrijkste prioriteit! 👍 Hartelijk dank voor de vijf positieve sterren! 😋 We zijn erg blij en hopen dat je de volgende keer dat je onze winkel bezoekt met plezier rondkijkt! 💕 Uw 77onlineshop team Veel succes en het allerbeste voor Kerstmis! 🎅 ❄
9 jun 2023
Artikelen zoals omschreven, leuke kleding, snelle levering. Blij!
9 jun 2023
Heel erg bedankt voor je mooie recensie! 😍 Fijn dat je onze levertijd en al het andere zo goed vindt. 👍 We kijken echt uit naar je volgende shoppingtrip bij ons. 😋 Met vriendelijke groeten. Uw 77Onlineshop team We willen u nogmaals in het Japans bedanken voor uw feedback! 😃 ✌ どうもありがとう
31 okt 2023

Fijne onlinewinkel.

Al een paar keer iets besteld. Fijne winkel en snelle levering.
2 nov 2023
We wensen je een echte blikvanger in je stijlen 😀 heel erg bedankt voor je feedback en tot snel. 😍 Uw 77Onlineshop Team
23 jun 2023
Snelle en correcte levering. Kledij is zoals de foto beschrijft
26 jun 2023
👍👍👍👍 Hartelijk dank voor deze positieve recensie. 😊 We zijn erg blij dat u onze levertijd waardeert. 📦 🚀 We kijken nu al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 😍 Uw 77Team
13 jan 2024
Bestel vaker altijd goed geregeld qua kwaliteit en verzenden
13 jan 2024
Heel erg bedankt voor het geven van het volledige aantal sterren! ⭐ We zijn erg blij dat u onze levertijd waardeert. 📦 🚀 We wensen je een echte blikvanger in je stijlen 😀 Tot de volgende keer. 👏 Jouw 77Team
EH
Elsa H.
Almere
13 aug 2023
Snelle verzending en goed verpakt. Zeer tevreden met de trui.
14 aug 2023
WOW, wat een geweldige feedback! Dat is precies hoe het altijd zou moeten zijn! 😎 👍 We hopen dat met jouw ervaring je volgende shoppingtrip bij ons weer een groot succes wordt. Tot snel! 👋 Uw 77Team Ontdek ook onze social media kanalen zoals Facebook 👍 & Instagram 💖 Persoonlijk. Inspirerend. Divers.

Goede verzending en kwaliteit

Goede verzending. Goede kwaliteit. Maat is precies goed.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! 🔝 どうもありがとう = Bedankt in het Japans 🙏 😋 Bezoek ons snel weer! 💚 Met vriendelijke groeten Uw 77Onlineshop Team
27 jun 2023
Mail duidelijk Levering op tijd Goede kwaliteit kleding
27 jun 2023
Mooi blousje, pasvorm perfect. En snelle levering.
Antwoord van 77onlineshop.nl
dat is precies hoe het zou moeten zijn! 👌 Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de zeer goede beoordeling! 🔝 😊 Wij verheugen ons erop u binnenkort weer als klant te mogen verwelkomen en staan graag voor u klaar! 😍 Veel groetjes en tot ziens. 😊 Uw 77Team ✌
18 apr 2024
Leuke kleding. En word bes snel bezorgd. Te vreden
18 apr 2024
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team
Overzichtelijke site, komt goed aan, past perfect
5 okt 2023
Dat je het pakket binnen korte tijd binnen hebt.
5 okt 2023
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de zeer goede beoordeling! 👍 We zijn natuurlijk ook blij dat uw producten snel hun weg naar u hebben gevonden. 🚚 🚀 We kijken al uit naar je volgende feedback en de shopping tour bij ons. Misschien lukt het ons de volgende keer ook om 5 sterren van je te krijgen 😉 Beste wensen en tot snel. Beste wensen en tot snel. 😋 Jouw 77Team
26 jul 2023
Goede kwaliteit en en redelijke snelle levering
26 jul 2023
Hé, fijn dat alles snel en zonder complicaties is verlopen, want zo hoort het ook. We kijken al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Hartelijk dank en tot snel weerziens. 😍 Uw 77Onlineshop Team 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 👍