77onlineshop.nl

277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden388 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

13 aug 2023
Producten zoals omschreven en snelle levering
14 aug 2023
Klanttevredenheid is onze belangrijkste prioriteit! 👍 Hartelijk dank voor de vijf positieve sterren! 😋 Daar zijn we erg blij mee en we hopen dat je de volgende keer dat je onze winkel bezoekt veel plezier hebt! 💕 Uw 77onlineshop team 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤
Snelle service, omruilen gaat super makkelijk
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor uw vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 👍 Uw 77Team
5 aug 2023
Snelle levering, producten zoals beschreven.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor deze positieve recensie. 😊 We zijn erg blij dat u onze levertijd waardeert. 📦 🚀 We kijken nu al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 😍 Uw 77Team
13 jun 2023
Leuke collectie en mooie betaalbare prijzen.
14 jun 2023
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback. 😍 We zijn meer dan blij om te lezen dat onze prijs/prestatieverhouding u bevalt en wensen u veel plezier met de artikelen. 👍 😋 Tot snel weerziens. 👋 Jullie 77Team De 🚪 van de 77Onlineshop staat altijd voor je open!
26 jul 2023
Snelle levering. Netjes verpakt top service
26 jul 2023
We zijn erg blij dat u zo tevreden bent en waarderen onze levertijd. 📦 🚀 Bedankt voor uw beoordeling! 😍 Dat maakt ons trots en motiveert ons. 😊 Tot ziens. ✌ Uw 77Onlineshop team De 🚪 van de 77Onlineshop staat altijd voor je open!
Snelle en gratis verzending helemaal top!!
18 jan 2024
Bedankt voor uw vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken al uit naar uw volgende feedback en winkelbezoek bij ons. 👍💚 Uw 77Team
Alles goed geregeld, prijs kwaliteit super
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team We willen u nogmaals in het Japans bedanken voor uw feedback! 😃 ✌ どうもありがとう
Super makkelijk bestellen mooie kleding
Antwoord van 77onlineshop.nl
Precies zoals het hoort! 💯 Bedankt voor uw feedback. 💕 Dat vinden we altijd leuk om te zien. 😍 Beste wensen van fashionwear valley en hopelijk tot snel 😉 ✌ Jouw 77Team ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 💯 ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘
MS
marga s.
wijdewormer
21 aug 2023
Snel goed betaalbaar. En goed materiaal
21 aug 2023
𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤
7 okt 2023
Perfect, snelle levering, zeer tevreden
Antwoord van 77onlineshop.nl
🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 👍 We wensen je een echte blikvanger in je stijlen 😀 heel erg bedankt voor je feedback en tot snel. 😍 Uw 77Onlineshop Team
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van 77onlineshop.nl
Dank u voor uw beoordeling. 🙋 We hopen dat jouw volgende shoppingtrip bij ons weer een groot succes voor je wordt. Tot ziens. 👋 Jouw 77Team Ontdek ook onze social media kanalen zoals Facebook 👍 & Instagram 💖 Persoonlijk. Inspirerend. Veelzijdig
14 nov 2023
Snelle levering en netjes op maat.
14 nov 2023
Hartelijk dank voor uw waardering van 5 sterren. 😋 Maar nog meer dan uw geweldige feedback zijn we blij dat u ons door de jaren heen trouw bent gebleven. 💕 We zijn erg blij om u als klant te hebben! Als u tevreden bent, zijn wij dat ook! Wij waarderen uw vertrouwen en loyaliteit! 💕 Vriendelijke groeten en tot snel weerziens. 👋 Uw 77Team
18 jun 2023

Super webshop

Goede kwaliteit en snelle service
Antwoord van 77onlineshop.nl
ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘! Dus precies zoals het hoort! 💯 Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn zo blij dat u tevreden bent met ons en dat de prijs/prestatieverhouding u bevalt. Op nog vele, vele aankopen. 😍 Vriendelijke groeten van fashionwear valley en hopelijk tot ziens 😅 ✌ Uw 77Team ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘!

Leuke kleding van goede kwaliteit en duidelijke webshop

Leuke kleding van goede kwaliteit
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor de mooie, positieve recensie. 💌 We zijn erg blij dat u onze service waardeert. 📦 🚀 We weten zeker dat je de volgende keer je nieuwe favoriete item zult ontdekken. Tot snel weerziens. 💯 Uw Seventyseven-team 👉 Welkom in de wereld van 77fashion! 👈
5 jun 2023
Leuke kleding, leuke aanbieding
6 jun 2023
We zijn natuurlijk heel blij dat uw producten zo snel hun weg naar u hebben gevonden. 🚚 🚀 Bedankt voor het vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🔝 😊 We kijken ernaar uit om je binnenkort weer als klant te mogen verwelkomen en hopen ook dan weer vijf sterren van je te krijgen! 😍 Heel veel groetjes en tot snel. 😊 Jullie 77Team ✌ 𝑷𝑺: Voel je vrij om onze social media kanalen zoals Facebook & Instagram te volgen. ♥️ Persoonlijk ♥️ Inspirerend ♥️ Veelzijdig ♥️

Mooie jas!!

Goed verpakt, snelle levering.
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor het toekennen van het volledige aantal sterren! ⭐ en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw ervaring met onze klanten te delen. 😍 We zijn natuurlijk ook heel blij dat uw producten snel bij u terecht zijn gekomen. 🚚 🚀 We kijken ernaar uit om je nog meer geweldige producten te sturen! Tot snel. 😍
AV
29 sep 2023
Snelle levering, netjes verpakt
2 okt 2023
MF
Marlies F.
Apeldoorn
23 jun 2023
Leuke kleding voor weinig geld
26 jun 2023
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie. 😊 Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij dat u onze selectie en de prijs/prestatieverhouding zo goed vindt, dat u onze selectie en de prijs/goeie kwaliteit zo goed vindt. 😍 Dank u voor uw vertrouwen. 🙏 Veel groeten en tot ziens. 👋 Uw 77Team
EM
E. M.
Haarlem
31 mei 2023
Stevig verpakt en snel bezorgd
1 jun 2023
Dank u voor uw geweldige feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met ons en de levertijd! 👍 Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling! 😋 Als u tevreden bent, zijn wij dat ook! Misschien lukt het ons om de volgende keer ook vijf sterren van u te krijgen. Tot snel weer. 👋 😍 Uw team van 77Onlineshop
18 apr 2024
Mooie kleding en snel geleverd
18 apr 2024
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤