77onlineshop.nl

277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden388 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2023
77onlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hierbij wil ik een klacht indienen De bezorger belde aan bij de bovenburen en niet bij mij Meldde zich dat het voor huisnummer 23a was Terwijl ik huisnummer 17 heb Ook andere verdieping De buurvrouw was gelukkig vriendelijk om de deur van de flat open te maken via een knop. Maar de bezorger kwam maar niet Dus is ze naar beneden gelopen En lag mijn pakket bij de hoopfdingang neergegooid door de bezorger Ze keek en zag dat her inderdaad niet voor haar was maar voor mij Heeft ze meegenomen en bij mij afgegeven met dit verhaal Mijn pakket had ook door iemand anders meegenomen kunnen worden En was het verdwenen geweest De bezorger heeft het afgemeld als zijnde bij mij geleverd Maar dat klopt dus niet

17 feb 2024
Ik kan nog geen beoordeling geven over de kwaliteit van de kleding. 7 dagen geleden besteld, nog niets ontvangen. De track en trace meld alleen dat de bestelling onderweg is, sinds 3 dagen. Maar geen idee wanneer het nu werkelijk wordt geleverd. Jammer, ga over paar dagen met vakantie. Had het graag voor dien ontvangen, maar of dat gaat lukken????

Beoordelingen voor 77onlineshop.nl

25 dec 2023
Altijd perfect
Antwoord van 77onlineshop.nl
Hartelijk dank voor het toekennen van het volledige aantal sterren! ⭐ en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw ervaring met onze klanten te delen. 😍 We zijn natuurlijk ook heel blij dat uw producten snel bij u terecht zijn gekomen. 🚚 🚀 We kijken ernaar uit om je nog meer geweldige producten te sturen! Tot snel. 😍
29 mei 2023
Top kwaliteit!
Antwoord van 77onlineshop.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige review en het volle aantal sterren. 😋 👌 We waarderen uw feedback zeer en zijn blij dat u onze service en outfit suggesties zo leuk vindt, dat u onze service en kwaliteit zo goed vindt. 😍 We zijn blij dat we er voor u zijn! 💪 Veel groeten en tot ziens. 👋 Uw 77Team
16 nov 2023
Paste perfect
16 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling van 5 sterren te schrijven. 😊 Dat betekent veel voor ons. 👍 Het is geweldig dat alles past! Zo hoort het ook. We kijken al uit naar je volgende bestelling! 😍 Groetjes uit de 77 modewereld en tot snel. 😅 ✌ Jouw Seventyseven-team
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je 5 sterren en de vriendelijke groeten. ⛄ ❄ Geniet van de rest van december, rust lekker uit en kijk uit naar vele nieuwe, creatieve outfits en artikelen waarmee we jullie in 2024 hopen te verrassen! We wensen je veel plezier en zeggen met trots: een goed nieuwjaar en tot snel! 👍🏻 Jouw Seventyseven-team
18 apr 2024
19 apr 2024
Hartelijk dank voor de geweldige recensie. 😋 We kijken uit naar je volgende feedback. 😍 Uw 77Team 𝑷𝑺: De lente staat voor de deur! 🌞 🌺 Kom gerust langs om de nieuwste musthaves te bekijken: https://www.77onlineshop.nl/c/nieuw
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor uw vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken al uit naar uw volgende feedback en shopping tour bij ons. 👍 Uw 77Team
30 dec 2023
30 dec 2023
Hartelijk dank voor het volledige aantal sterren! 😊 We zijn ook geraakt door jullie onvoorwaardelijke loyaliteit en hopen die voor altijd te behouden. 💞 Je hebt zeker onze dag gemaakt. 🍬 Veel groeten uit de modewereld 🥰 ✌ Jullie 77Team ❤️ ❤️ Het oude jaar is snel voorbij, dus we wensen je een gelukkig nieuwjaar! 🎆 🍾
24 dec 2023
Antwoord van 77onlineshop.nl
We zien altijd graag 5 sterren! 😍 Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 🙏 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team We willen u nogmaals in het Japans bedanken voor uw feedback! 😃 ✌ どうもありがとう
AA
AN A.
Haarlem
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken uit naar je volgende feedback en shoppingtrip bij ons. 👍 Denk eraan: een koekje per dag houdt de kerststress weg! 🎅 🎄 Vrolijk kerstfeest van uw 77Team ⛄ ❄
Antwoord van 77onlineshop.nl
Ons team wil je bedanken en kijkt er nu al naar uit om je binnenkort weer in onze winkel te mogen verwelkomen! We wensen je een echte blikvanger in je stijlen. 😋 👌 Bedankt voor je feedback en tot snel. Vriendelijke groeten van je Seventyseven-team 🙌 🎉 ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘! 🎉
Antwoord van 77onlineshop.nl
Dank u voor uw beoordeling. 🙋 We hopen dat jouw volgende shoppingtrip bij ons weer een groot succes voor je wordt. Tot ziens. 👋 Jouw 77Team Ontdek ook onze social media kanalen zoals Facebook 👍 & Instagram 💖 Persoonlijk. Inspirerend. Veelzijdig
8 nov 2023
8 nov 2023
Hartelijk dank voor uw 5 sterren feedback! 🥰 We zijn blij dat je al zo lang tevreden bent met ons! Dat betekent veel voor ons 😊. We kijken er elke keer weer naar uit om je pakketje in te pakken en te versturen! 👋 𝕤𝕖𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕠𝕠𝕟 👋 Uw 77Team 👑 😍 𝕊𝕙𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 ℚ𝕦𝕖𝕖𝕟 😍 👑
31 okt 2023
2 nov 2023
WOW, wat een geweldige feedback! Dat is precies hoe het altijd zou moeten zijn! 😎 👍 We hopen dat met jouw ervaring je volgende shoppingtrip bij ons weer een groot succes wordt. Tot snel! 👋 Uw 77Team Ontdek ook onze social media kanalen zoals Facebook 👍 & Instagram 💖 Persoonlijk. Inspirerend. Divers.
10 okt 2023
10 okt 2023
29 aug 2023
29 aug 2023
12 aug 2023
14 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om 5 sterren achter te laten. Tot snel weerziens. 😍 Uw 77Team
5 aug 2023
Antwoord van 77onlineshop.nl
Bedankt voor je vertrouwen in ons en natuurlijk voor de goede beoordeling! 😍 We kijken nu al uit naar je volgende feedback en shoppingtour bij ons. 👍 Uw 77Team 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖 🙏 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕒𝕤 🙏 𝕠𝕓𝕣𝕚𝕘𝕒𝕕𝕠 🙏 𝕕𝕒𝕟𝕜 𝕦 𝕨𝕖𝕝 🙏 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕤