Drleenarts.com

1.223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.259 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

26 apr 2024
Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Mijn huid valt er nog niet vanaf, rood, gloeiend heet, alles bobbelig. Verschrikkelijk. Krijg super veel mails van jullie behalve een reactie op mijn gestuurde mail. Slecht
Ik had de set voor onzuivere huis besteld, niet goedkoop, maar ik vind t niet veel doen behalve dat ik nu een heel branderig gevoel rond mn ogen heb
6 jun 2024
Blijven smeren is het motto Maar dan moet het wel effectief zijn En dat is het niet helaas !!
21 mei 2024

Ik vind product is echt niet als…het wordt geschreven

Ik vind product is echt niet als suducream goed tegen rood uitslag
28 mei 2024
Mijn huid reageert helaas toch met roodheid op de producten
26 apr 2024

Suncover ruikt onaangenaam

6 mei 2024

Bestelproces

In het bestel proces wordt gevraagd wanneer het product moet worden geleverd. Ik heb op maandag besteld en aangegeven dat het product op vrijdag bezorgd moet worden, omdat ik niet eerder thuis ben. Vervolgens krijg ik dezelfde dag nog een track&trace en wordt het pakket alsnog op dinsdag thuis aangeboden, maar uiteraard is er niemand thuis. Als je toch niets doet met zo'n stap, vraag het dan niet
12 mei 2024
De producten die jullie leveren zijn goed. Alleen product nog steeds niet ontvangen. Budbee kan volgems hun al een week niwt bezorgen om allerij onbekende redenen of omdat er een telefoonnummer niet klopt. Terwijl ik gewoon aangeef dat het bij de deur gelegd mag worden. Een goed bezorgbedrijf zou fijn zijn. Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer wat bestel.
15 mei 2024
Ik heb een tijdje geleden een creme voor water pokken bij jullie besteld. Dit product niet ontvangen helaas. Ik heb een email gestuurd of er iets was mis gegaan. Niets gehoord en zie nu dat het retour is gestuurd door DHL. Ik vind het jammer dat er geen contact was en dat degene voor wie ik het had besteld nu haar geld kwijt is.
2 mei 2024
In eerste instantie was ik erg tevreden over de dagcreme met spf25 voor de normale huid; mijn gecombineerde huid reageerde goed, nu echter toch weer vette gedeeltes in de loop van de dag.
17 mei 2024

Medium

Ik was erg tevreden met de dagcrème. De nieuwe lichting lijkt dunner en ruikt niet fijn. Hopelijk wordt het weer zoals voorheen, dan zou ik weer bestellen.
10 mei 2024
Ja het is op dit moment slechter
9 mei 2024
1 mei 2024
16 apr 2024
Ik zoek een vol vette nachtcrème . De creme die ik mu heb is niet voldoende bij een zeer droge huid. Huid blijft trekkerig aan voelen.
29 mrt 2024
Nadat ik besteld had 1 week later goedkoper bij het kruitvat in de aanbieding. 3 dingen besteld bij jullie voor meer dan 35,00 euro maar doordat jullie na het bestellen de verdiende korting berekende toch verzendkosten, zo jammer. Voortaan koop ik het in de winkel.
19 apr 2024

Voir.mij te vet/glanzend

De crème laat een enorm glanzende laag op je gezicht achter. Dat vond ik niet fijn. Met make-up enigszins af te matten. Ik ga hem maar als nachtcrème gebruiken. Voelt wel prettig aan.
2 apr 2024
Ik heb m,n veertien dagen geleden bestelde product nooit gekregen! E-mail gestuurd maar nog steeds niets gehoord! A Oostrom