Drleenarts.com

1.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

26 apr 2024

Suncover ruikt onaangenaam

Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet
16 apr 2024
Ik zoek een vol vette nachtcrème . De creme die ik mu heb is niet voldoende bij een zeer droge huid. Huid blijft trekkerig aan voelen.

Bestelproces

In het bestel proces wordt gevraagd wanneer het product moet worden geleverd. Ik heb op maandag besteld en aangegeven dat het product op vrijdag bezorgd moet worden, omdat ik niet eerder thuis ben. Vervolgens krijg ik dezelfde dag nog een track&trace en wordt het pakket alsnog op dinsdag thuis aangeboden, maar uiteraard is er niemand thuis. Als je toch niets doet met zo'n stap, vraag het dan niet
De producten die jullie leveren zijn goed. Alleen product nog steeds niet ontvangen. Budbee kan volgems hun al een week niwt bezorgen om allerij onbekende redenen of omdat er een telefoonnummer niet klopt. Terwijl ik gewoon aangeef dat het bij de deur gelegd mag worden. Een goed bezorgbedrijf zou fijn zijn. Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer wat bestel.
In eerste instantie was ik erg tevreden over de dagcreme met spf25 voor de normale huid; mijn gecombineerde huid reageerde goed, nu echter toch weer vette gedeeltes in de loop van de dag.
19 apr 2024

Voir.mij te vet/glanzend

De crème laat een enorm glanzende laag op je gezicht achter. Dat vond ik niet fijn. Met make-up enigszins af te matten. Ik ga hem maar als nachtcrème gebruiken. Voelt wel prettig aan.
Ja het is op dit moment slechter
1 mei 2024
19 apr 2024
Nadat ik besteld had 1 week later goedkoper bij het kruitvat in de aanbieding. 3 dingen besteld bij jullie voor meer dan 35,00 euro maar doordat jullie na het bestellen de verdiende korting berekende toch verzendkosten, zo jammer. Voortaan koop ik het in de winkel.
Ik heb m,n veertien dagen geleden bestelde product nooit gekregen! E-mail gestuurd maar nog steeds niets gehoord! A Oostrom
Had echt hele goede hoop voor de producten maar ik kreeg er alleen maar meer puistjes en acne van helaas.
Trekt helaas niet in en laat een glanzende laag achter op mijn huid, terwijl mijn huid niet vet is.

De shampoo voor droog haar geeft nog tw veel statisch haar

De shampoo voor droog haar
Ik gebruik nog maar heel kort je producten; de schuimende gezichtsreiniger en Salicylic acid 2% gel. Heb dus nog geen idee wat het gaat doen. De gezichtsreiniger geeft in ieder geval een lekker fris en schoon gevoel. De gel… ja ik hoop dat het na verloop van tijd de meeeters op wil ruimen. Want die zwarte dingen op m’n kin en neus vind ik zeer irritant.
ik neem nog even een afwachtende houding aan omdat ik slechts 1x uw product gebruikt heb( shampoo) Heb een enorme allergie aanval die heel hardnekkig is. Al mijn cremetjes en overige weer weggegooid. Kon er jaren tegen en opeens vlamt mijn gezicht en ogen. Heb de allergieen lijst van de dermatoloog weer eens te voorschijn gehaald.

Producten niet geleverd, fout DHL

Het product zal vast goed zijn, helaas heeft DHL aangegeven dat het bezorgd is terwijl er niets geleverd is. Ze gaan er te makkelijk mee om en ik moet maar wachten of het eventueel nog komt. Ik heb hier geen vertrouwen in. DHL maakt er vaker een zooitje van jammer genoeg.
Mijn huid blijft wat trekken. Vooral rond de ogen. Misschien speciale crème voor de droge huid proberen?