Drleenarts.com

1.323 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.468 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

3 jul 2024
7 jul 2024

Wil té graag

Heb het product nog niet kunnen gebruiken. Maar blijf maar mails krijgen met de vraag om een review dat ik die graag achterlaat. Vind de frequenties van e-mails echt véél te hoog. Productverpakking niet in verhouding met de prijs.. het is duur maar een goedkope plastic tube. Hopelijk is het een fijne zonnebrand, al was het de eerste en laatste keer dat ik iets wil bestellen.

Totaal niet water-resistent!!

Smeert prima, maar al op dag 1 bleek dat hij totaal niet water-resistent is, terwijl dat wel op de fles staat. We stapten het water in, en we zagen een witte waas om ons heen drijven, en zijn die dag dus oom flink verbrand. Wij gebruiken m nu dus alleen nog op dagen dat we niet gaan zwemmen, dan nemen we gewoon weer ouderwets Nivea mee.
Krijg ander product dan wat ik besteld heb; nu 'krijg' ik de mogelijkheid om te retourneren, echter verzend-/retournerings-kosten zijn voor MIJN rekening! En die noemt zich dermatoloog, lekker klantvriendelijk! NOOOOIT meer hier bestellen; ben nu zelfs naar een ander merk/product overgestapt.

Toch eczeem

Op advies van de dermatoloog de producten van dr Leenaarts aangeschaft. Vanwege mijn allergische huid, heb ik erg veel moeite om iets te vinden waar ik niet binnen een week eczeem van krijg. De producten voelen heerlijk, maar helaas, weer eczeem.
LP
4 jul 2024
Ik vond de bestelling onduidelijk qua kortingen, eerst aangeven zonder verzendkosten, ivm volle prijs, daarna alsnog weer wel omdat de korting eraf ging. Niet erg, maar vond het niet transparant.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Wel een bevestiging van de order en betaald, maar nog geen product ontvange. Maar krijg nu al wel de vraag wat ik van het product vind?
De spuit is na 1x gebruik al kapot en spuiten niet meer. Voor de rest deed de zonnebrand zijn werk bij de eerste keer
CA
Chris A.
Dirksland
2 jul 2024
We hebben de producten niet ontvangen terwijl DHL zegt dat het pakket is geleverd.
7 jul 2024

Droge huid

Product is voor droge huid maar heb niet het gevoel dat het minder droog maakt .
Product niet ontvangen
11 jun 2024
Mijn huid valt er nog niet vanaf, rood, gloeiend heet, alles bobbelig. Verschrikkelijk. Krijg super veel mails van jullie behalve een reactie op mijn gestuurde mail. Slecht
9 jun 2024
Ik had de set voor onzuivere huis besteld, niet goedkoop, maar ik vind t niet veel doen behalve dat ik nu een heel branderig gevoel rond mn ogen heb
6 jun 2024
Blijven smeren is het motto Maar dan moet het wel effectief zijn En dat is het niet helaas !!
28 mei 2024
Mijn huid reageert helaas toch met roodheid op de producten
21 jun 2024

Verzachtend

Had het niet te lang nodig, maar het verzacht wel gelijk.
20 jun 2024
9 jun 2024