Drleenarts.com

1.122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

JJ
Jose J.
Santpoort

Gezichtsreiniger en lipverzorging

Ik ben nu 64 jaar en merk dat mijn huid sterker reageert op zon, crèmes e.d. en dat mijn huid van gezicht en m.n. lippen gevoeliger zijn geworden. De lipverzorging "werkte" meteen, rustiger, goed gevoed! ik was mijn gezicht met de reiniger en breng daarna de verzorging voor de nacht aan. De reiniger is ook zacht en mijn huid "trekt" helemaal niet daarna! Dit zijn voor mij de producten die ik voor het eerst heb aangeschaft, ik ga verder kijken en informeren wat voor mij werkt! tot nu toe dus opvallend! en ik ben tevreden en blij...
10 mei 2024

Van een kast vol, naar een mandje vol

Na jarenlang tobben, allergietesten, meerdere dermatologen die zich erover bogen, niet meer weten welke producten we nog moeten aanschaffen (gevolg een kast vol producten die toch weer een allergische reactie veroorzaakten) kwam ik de lijn van dr Leenarts tegen en besloten dit uit te proberen. Eindelijk, echt eindelijk kregen we de huid van onze dochter rustig, geen allergische reacties meer, en niet continue meer etiketten hoeven uit te pluizen. Wat een genot!! Wat scheelt dit ons enorm veel tijd, maar ook geld, wat zijn wij dankbaar. Van ene kast vol onbruikbaar naar een mandje vol bruikbaar. En we hebben al meerdere mensen in de omgeving hier ook mee kunnen helpen, vrienden van onze dochter die hormoonzalf moesten blijven smeren van de dermatoloog, en nu ook de productlijn van Dr. Leenarts gebruiken en nergens meer last van hebben. Inmiddels ook de zon-lijn gebruiken. En als ik de jeugd tegenkom ze steeds weer zeggen hoe dankbaar ze zijn voor die tip, hoe hun leven daardoor positief veranderd is, van altijd jeuk naar nooit meer jeuk, geen kapotte huid meer, geen kasten vol probeersels..... Kortom hier op het platteland in het Noorden is dr Leenarts geliefd in menig boerderij en woning.
Voor nu is het moeilijk om te vertellen hoe het gaat, Ik heb een extreem droge en gevoelige huid en ben de huidverzorging nog aan het uitproberen. Mijn huid voelt nog niet echt fijn. Is nig steeds trekkerig. Heb al geprobeerd om de spf25 creme samen met de dag/nacht op mijn gezicht te smeren. Maar dat is het nog steeds niet. Ik probeer nog even door te zetten. Misschien dat jullie nog iets weten wat te doen. Gezichtreiniger is wel heel fijn in gebruik.
7 mei 2024
De zonnebrand werkt heel fijn. Het is gemakkelijk om op de website te bestellen en ik ben positief verrast door de extra’s die we erbij kregen en ook nog eens zelf mochten uitkiezen. Past helemaal in deze tijd waarbij we toch zoveel mogelijk verspilling tegen willen gaan, mooi dat dr. Leenarts hier ook aan bij draagt. Het enige minpuntje is dat de zonnebrandfles van 1000 ml al langere tijd niet te bestellen is. Hoop dat deze weer snel komt.
3 mei 2024
Ik gebruik al een tijdje de dagcrème, waar ik heel blij mee ben. Mijn huid was de afgelopen tijd heel erg onrustig waardoor ik niet veel meer durfde te gebruiken. Na de face wash geprobeerd te hebben, nu ook de jojoba olie. Ik ben er erg blij mee. Het trekt snel in en blijft niet te lang vettig. Ook is het fijn dat ik het voor mijn haren kan gebruiken én om mijn mascara eraf te halen. Deze alleskunner gaat zeker mee op vakantie 👍🏼

Fijne en betaalbare gezichtsverzorgingsproducten

Ik ben zeer tevreden over de gezichtsverzorgingsproducten. Ik ben bijna 50 en heb een gevoelige huid en gebruik naast de dagcrème met factor 25 ook nog de zonnecrème factor 50. Mijn gezicht blijft rustig en is goed beschermd tegen pigmentvlekken. Dr. Leenarts geeft goede huidadviezen.

Zeer tevreden!

Heb de producten voor mijn tiener dochter besteld, ze reageert met roodheid en jeuk op heel veel “gewone” producten maar bij gebruik van de producten van Dr Leenarts gaat het met haar huid super goed. Ze vindt ze ook erg prettig in gebruik. Ook de shampoo heeft ervoor gezorgd dat de jeuk die ze op haar hoofd had(droge gevoelige hoofdhuid) nagenoeg is verdwenen.Wij zijn dus erg tevreden!
8 mei 2024

Van droog en onrustig naar gezond en egaal

In korte tijd ervaar ik zichtbare en voelbare verbetering van mijn huid. Mijn gezicht was droog en wat meer onrustig dan ik gewend ben, maar na het gebruik voelt deze soepel aan en ziet het er gezond en egaal uit. Het voelt prettig om producten op te smeren die geen onnodige en schadelijke toevoegingen kennen, maar volgens advies van een professionele dermatoloog zijn.
9 mei 2024
Ik heb meerdere dingen gekocht voor mezelf en ons gezin. Allemaal een gevoelige huid en we waren opzoek naar een shampoo waar niemand jeuk van kreeg. En dat ik gelukt. Erg blij met de shampoo en conditioner. Ook voor mijn haar met highlights werkt de shampoo en conditioner goed. Ging nog wel iets mis met de levering maar dat is goed opgelost.
KJ
27 apr 2024

Zeer fijne producten

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze producten. Toen kwam ik op deze site terecht. Verschillende producten besteld. Ik ben er heel blij mee. Superfijne producten. Ook in gebruik, goed uit te smeren en de dagcreme spf 25 is ook heel prettig, trekt snel in en is ook fijn icm make-up. Ik ga zeker weer een bestelling doen!
10 mei 2024
Ik had nooit problemen met mijn huid maar nu ik (iets ) ouder word werd het ineens schuurpapier en bij mijn kin en wangen gewoon pijnlijk en rood dus opzoek naar een andere huidverzorging via insta zag ik dit voorbij komen en tot nu toe bevalt het prima mijn huid is weer rustig en zacht !
LV

De producten die ik bestelde zijn…Lippenbalsem, shampoo, conditioner, lippenbalsem, lippenbalsem met uv factor, pot crème voor droge huid.

De producten die ik bestelde zijn perfect. Erg blij mee. Ik heb al van jongs af aan eczeem en een erge droge huid. Met deze producten is mijn droge schilferige huid opgelost. Ook mijn hoofdhuid gaat goed en kan ik weer zwarte kleding dragen. De lippenbalsem werkt ook goed en verzorgend.
5 mei 2024

The best for the best :)

Geweldige producten. Zowel de dagcrème en Suncare die ik gebruik als de reiniging set voor mijn puber pleegzoon. Ik heb mijn dochter ook de zalf aangeraden voor de billetjes voor mijn kleinzoon- en dochter en de verzorging set voor mijn oudste kleinzoon van 16. The best for the best.
28 apr 2024

Heel blij met de producten van Dr Leenstra

Na een periode van een heel onrustige huid en het proberen van veel (dure) producten, geven de producten van Dr Leenarts mijn gezichtshuid rust en geen enkele irritatie. Heel erg blij met alle producten voor de gevoelige huid. Voedend en beschermend, mijn huid straalt weer rust uit.

Zeer tevreden

Ik ben echt allergisch voor vrijwel alle huid en haar producten, ook heb ik last van eczeem en zeer droge huid maar ik heb nog geen een slechte reactie gehad op de producten. Ook kan ik weer lekker in bad met de extra vette bad olie, iets wat voorheen niet kon door mijn droge huid.
9 mei 2024
Door een plotseling opkomend eczeem zocht ik naar een goede huidzalf. Mij werd Dr.Leenarts zalf aanbevolen. Dit gaf een heel goed effect! En nu heb ik alle producten van deze naam als huidverzorging. Het voelt erg goed aan en het maakt het leven een stuk eenvoudiger.

Geen uitslag op gezicht.

Ik ben altijd een beetje huiverig als het gaat om nieuwe gezicht verzorgingsproducten. Maar wat een heerlijke producten. Dag en nachtcreme in één smeert goed uit en trekt snel in.Voor overdag de dagcreme met spf25 zodat ik altijd goed beschermd ben. Ik ben verkocht.
10 mei 2024
Gelijk besteld toen ik deze zag! Heel blij met de minerale zon factor net wat ik nog miste bij dr Leenarts. Gebruik het nu bij de kids en bevalt goed. Smeert prima uit in het begin lichte witte waas maar dat is vaak bij minerale varianten ik vind dit niet storend.

Hele fijne producten

Ik ben dol op de producten van Dr Leenarts. Met mijn gevoelig eczeemhuid verdraag ik niet veel producten. Maar deze producten voelen goed aan op mijn huid en laten mijn huid er beter uitzien. Echt een aanrader! Geen onnodige toevoegingen en ook nog eens betaalbaar
29 apr 2024
Dag & nacht crème voor de zeer droge huid. Ik gebruik niet anders meer. Zeker met koude droge wind geweldig spul om je gezicht gevoed te houden. Geen schrale/rode plekken meer. Zó fijn. Net als de shampoo, conditioner en droge huid zalf. Allemaal top spul.