Drleenarts.com

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden961 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Drs. Leenaarts scoort op alle fronten hoge punten

Naar mijn mening scoort drs. Leenaarts en haar team hoge punten op vele vlakken! Niet alleen de producten zelf, maar ook de uitleg en de persoonlijke service heb ik als heel positief ervaren. Allereerst heb ik een online test ingevuld, om mijn huidtype te dubbelchecken. Dat gaf een concreet resultaat en fijn dat er al nagedacht is over ‘sets van producten’. M’n focus lag eerst op m’n gezicht, daar kocht ik producten voor. Als verrassing kreeg ik er een mini shampoo gratis bij. Ik ben zeer onder de indruk van de producten. M’n huid ziet er al na een week veel beter uit. Daarnaast is het prettig dat de dagcrème meteen de nodige bescherming biedt. Het smeert makkelijk, trekt goed in, de verpakkingen zijn prima qua formaat en het geeft me een goed gevoel dat ik geen parfum, parabenen en andere ingrediënten meer op m’n gezicht smeer. Verder heeft de shampoo een verbazingwekkend effect op m’n haar, heb stijl dun haar wat helemaal opleeft! Dat smaakte naar meer…. dus heb ik nu allerlei producten besteld, waaronder het pakket voor m’n voeten en body crème. Zo krijgt niet alleen m’n gezicht de verzorging die het nodig heeft. Ik wens dat Marjolein en haar team nog heel veel klanten blij mag maken. Want ja.. de huid is tenslotte het grootste orgaan van ons lichaam, dus is belangrijk om daar zuinig op te zijn!
Mijn dochter van tien maanden had bovenop haar hoofdje alles vol met berg. Het laten zitten en wachten tot het over ging, hielp niks. Met olijfolie insmeren en laten intrekken heeft ook heel weinig effect gehad. Toen heb ik deze creme gekocht en haar hoofdje ingesmeerd. Toen 2 uurtjes laten intrekken en met een kam zo goed als alles eruit kunnen halen! Echt wat een verschil. Ze zat helemaal onder, maar het is nu allemaal weg. Haar haar ruikt niet meer muffig. Echt wauw, ik raad het iedereen aan. Het haar is na het wassen nog wel vettig maar dat is er na 2 keer wassen uit!
Wat een super producten lijn !! Ik gebruik nu sinds 2 wkn de dagcrème met spf, dag&nacht crème, jojoba olie en de gezichsreiniger voor de normale tot droge huid. Mijn huid is nu al helemaal tot rust gekomen. Minder droge plekken en vlekken. Heb al talloze andere producten geprobeerd maar niks was fijn om te smeren. Het bleef te plakkerig of te vet. Deze producten van drs Leenarts zijn perfect. Je huid is gevoed, voelt heerlijk aan en kan gewoon nog je dagelijkse make-up op doen. Ik zoek niet meer verder. Mijn badkamer plankje is gevuld met deze lijn.

Blije klanten

Bij ons in huis gebruiken we allemaal de producten van d'r. Leenarts. Ons zoontje van 3 heeft wat eczeem plekken, daarvoor is de drogehuid Zalf erg fijn voor. Ik zelf gebruik de dag en nachtcrème voor mijn rode huid. En we gebruiken allemaal de zonnebrandcrème! De Creme werkt erg goed, prikt niet en plakt niet! Net weer 4 tubes besteld voor de vakantie!

hele fijne producten!!

mijn man, mijn kleindochter en ik gebruiken dr. leenarts shampoo, conditioner, jojoba oil, bodycreme, dagcrème spf en zoncreme 50 sinds korte tijd. Wij zijn zo enthousiast want weg schilfers in haar en op huid. Nu alleen soepele zachte huid en heerlijk mooi haar. dank aan dr. leenarts. Ik ga nu ook binnenkort benencreme bestellen. groetjes van ons.
Fijne producten, maar mijn gezicht lijkt wel een soort 'verslaafd'. Als ik producten zoals de schuimende gezichtsreiniger 2 dagen niet gebruik wordt de huid weer onrustig. Als ik het consequent gebruik, dan zijn het echt goede producten. Wel zou het fijn zijn als er verpakkingsvrije/arme alternatieven zoals een shampoobar zouden zijn.
KJ

Zeer fijne producten

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze producten. Toen kwam ik op deze site terecht. Verschillende producten besteld. Ik ben er heel blij mee. Superfijne producten. Ook in gebruik, goed uit te smeren en de dagcreme spf 25 is ook heel prettig, trekt snel in en is ook fijn icm make-up. Ik ga zeker weer een bestelling doen!
Echt geweldige producten. Ik gebruik het voor mezelf, mijn man en m’n dochter van 1 jaar. Heerlijke shampoo, ze heeft geen berg meer. De bodylotion is niet plakkerig en voedt geweldig. En de billencreme is ook top, ze heeft doorkomende kiezen maar er is geen luieruitslag meer te zien. Dit in tegenstelling tot sudocreme.
13 apr 2024
De jojoba-olie voelt heerlijk op de huid. Een zachte manier om oog makeup te verwijderen. Prima om droge haarpunten te voeden. En fijn als extra verwennerij op de huid voor het slapen gaan (paar druppels door nachtcreme) Ook ideaal voor de verzorging van droge lippen. Kortom, haarlemmer olie heet voortaan jojoba olie

Schuimende gezichtsreiniger

Ik gebruik de schuimende gezichtsreiniger nu elke avond voor het slapen gaan precies hoe het uitgelegd staat op de verpakking en mijn huid voelt wel wat zachter maar ik heb wel een beetje acne erbij gekregen. Voor de rest fijn product niet al te duur werd snel geleverd en gemakkelijk om op de huid aan te brengen.
De zonnebrand is zeer prettig in gebruik. Het voelt niet zwaar aan, terwijl het wel goed beschermt. Daar ben ik zeer blij mee, na vele andere soorten en merken geprobeerd te hebben blijf ik voorlopig bij deze. Ook de cremes zijn heerlijk. Puur, zonder parfum of andere onnodige troep erin, prima!

Tot inkeer gekomen. Super producten !

Heb dagcrème met spf en dag- & nachtcrème voor droge huid. Mn huid blijft gehydrateerd aanvoelen zelfs rondom mijn ogen. Ik baal dat ik jarenlang in serums oog crèmes etc. geloofd heb en er voor veel geld en weinig resultaat er ingetrapt ben. Maar gelukkig op tijd tot inkeer gekomen 😇
Wat een heerlijk product! Smeert lekker uit, geurloos en voedt de huid heerlijk. Geen droge beentjes voor mij deze zomer. Enige nadeel wat ik kan bedenken, met mijn enthousiaste gebruik van huid, gezicht en soms haar, ben ik zo door de 50ml heen. Op naar een grotere flacon, 100ml!
Heerlijke zachte shampoo Ik heb heel veel korstjes en schilfers op mijn hoofdhuid Erge droge huid Dik haar dus weinig zuurstof voor mijn hoofdhuid Shampoo net geprobeerd, maar is heel zacht en er zit gelukkig geen parfum in die de hoofdhuid kan irriteren

We vieren de lente...........

Heerlijke Bodycreme voor een redelijke prijs. Al met al ben ik zeker te spreken over deze creme en mijn huid is er zo te zien ook blij mee.Sandaaltjes weer komt eraan en dus ook tijd om mijn voeten de verzorging te geven die ze verdienen.
Gewoon goed! Kan niet anders zeggen. Na jaren lang uitproberen en wisselen tussen verschillende merken is dit het eerste merk waar ik in alle opzichten tevreden over ben. Ik zou het iedereen met een gevoelige huid en of eczeem aanraden.
Wauw. Wat een goede olie. Heerlijk om oog make up mee te verwijderen. Ik heb meerdere verzorgings producten van dr Leenarts aangeschaft. Wat een topmerk! Doet je huid zoveel goeds! Echt super! En ook nog voor een goede prijs.
Fijne complete ,betaalbare verzorging . Deskundig advies. Een weldaad voor je gezicht en voor jezelf. Ben jaren opzoek naar zo'n producten en geen loze beloften. Ik kijk er alleen maar naar uit naar nieuwe producten. Bedankt
RB

Heel erg goed!!!

Voelt fijn aan als je het opsmeert, heb geen uitslag meer. Fijn dat er wat zon bescherming in de dagcrème zit!! En prijs is ook prima!!ook de mini s zijn super handig voor op reis!!!!! voor mij geen andere dure crèmes meer!!!
30 mrt 2024
Heel tevreden met alle artikelen . Normaal ben ik allergisch voor veel crèmes, maar ik heb nu geen last. Ik gebruikte crèmes van 100 Euro maar dat is helemaal niet nodig. Ik gebruik nu bijna alles van Drs Leenarts.