sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.322 beoordelingen in totaal

3 apr 2024
Sorry, Ik schrijf eigenlijk nooit een niet lovende beoordeling, maar helaas heb ik nu drie keer achter elkaar (in drie weken tijd) een negatieve ervaring met de beloofde levertijd. (Voor 22uur besteld, dezelfde dag verzonden) Dit was eerder altijd top!

17 sep 2023
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.

Beoordelingen voor sudac.nl

Heel erg tevreden! De nieuwe POP Perfect Blond Powder Plex Ultra Matt is ontzettend fijn!! En de POP Silk Oil 50 ml met vernieuwd pompje is ook heel fijn! Geen last meer van dat het pompje lekt.
Antwoord van sudac.nl
Heel fijn te lezen Amber!
Snelle levering en goede service. Misschien het assortiment nog iets meer uitbreiden.
1 jun 2024
Snelle service Bereikbaar per telefoon voor vragen Royale proef mogelijkheden
29 mei 2024
Snelle levering en top producten
JS
Jan S.
Monnickendam
30 mei 2024
27 mei 2024
26 mei 2024
18 mei 2024
Maandag bestelt donderdag pas binnen contact gehad met jullie maar weinig hulp geboden moest maar geduld hebben! Terwijl ik een klant had betere service geboden en mee denken qua oplossingen!!
Jullie zeggen voor 6 uur besteld de andere dag geleverd dat is niet waar
Antwoord van sudac.nl
Hoi Marian, voor 18.00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag door ons nog verzonden. Daarna zijn we afhankelijk van de vervoerder of zij dan ook de belofte waarmaken dat het de volgende dag daadwerkelijk bij jou in de salon geleverd wordt. Helaas constateren wij dat dat niet altijd in alle gevallen lukt. Dit heeft onze aandacht en we zijn met de vervoeder in gesprek om te zorgen dat dit wordt opgelost zodat je als kapper altijd kan vertrouwen op onze razendsnelle levering. Fijne dag!
27 mei 2024
29 mei 2024
Beste Annemieke, wij verlenen onze klanten graag de best mogelijke service. We nemen graag persoonlijk contact met je op te bespreken hoe we je een volgende keer met meer tevredenheid van dienst kunnen zijn. Hartelijke groet, team Sudac
24 apr 2024
Heel fijn geholpen door Wendy over de extensions.
1 mei 2024

Top!

Zeer snelle levering van fijne en goede producten.
29 apr 2024
Fijne groothandel, zeer accuraat in verzenden.
JV
jetske v.