sudac.nlBeoordelingen

sudac.nl - Kappergroothandel, alléén voor kappers

Profiteer van onze lage prijzen op professionele haarcosmetica en kappersbenodigdheden. Vandaag besteld, vandaag verstuurd.
Sudac B.V.
Muraltplein 49
7271 AV Borculo

Beoordelingen voor sudac.nl

4.52/5.00

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb voor school een pakket van nagelstyling bij jullie moeten bestellen. Ik heb toen ergens zitten lezen dat de levering wat lang kon duren, maar vond dat de levering nog best vlot was. Er stond dat het iets van de ene dag besteld en 1 of 2 dagen later bezorgd. Bij mij heeft dat 4 of 5 dagen geduurd, ik had er maar rekening mee gehouden dat dat een week of 2 zou gaan duren. Dus ik vond het voor alsnog een snelle levering.
Verder lezen

Bestelling gedaan helaas nog niet ontvangen na een week. Contact gehad blijkt technisch probleem te zijn. Vind dat de oplossing laat komt maar wacht geduldig af. Vorige bestellingen gewoon perfect gegaan
Antwoord van sudac.nl
Beste Karin, wat vervelend. Volgens de track en trace code is de order reeds op 30 april bij je afgeleverd. Zou je me anders even een mail willen sturen naar floor@sudac.nl? Dan zoek ik het graag voor je uit. Hartelijke groeten, Floor

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over sudac.nl

Bestelling altijd op tijd binnen snelle nette service
Snelle levering en goede service
Snelle levering!!!
Ik moet een dag en tijd in voeren voor het ontvangen van mijn pakket maar we zijn inmiddels een week verder maar er is nog steeds niets binnen
Antwoord van sudac.nl
Goedemiddag, helaas kunnen we de gewenste levertijd niet realiseren omdat er een groter aantal pakketten is besteld dan de school had voorzien. De school is op de hoogte dat de leveringen daardoor langer duren. Wij doen ons uiterste best het pakket zo spoedig mogelijk uit te leveren. Hartelijke groet, Floor de Haan
De site is mega sloom. Er word steeds gezegd voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis, maar dit kunnen ze helemaal niet waar maken
Antwoord van sudac.nl
Beste Manon, wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat je de 26ste om 17 uur een bestelling bij ons hebt gedaan en dat deze de 27ste ons magazijn heeft verlaten. Onder normale omstandigheden was je order inderdaad dezelfde dag nog verzonden maar zoals op de shop staat vermeld, vragen wij jullie ivm extra Corona maatregelen bij ons en bij postNL rekening te houden met een mogelijk langere levertijd dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groeten, Floor
De oude site werkte makkelijker en overzichtelijker. Ook was de iDeal korting ineens weg, jammer.
Antwoord van sudac.nl
Beste Monique, Dank voor je bericht. Uiteraard is een nieuwe shop even wennen maar de vernieuwde webshop heeft juist diverse functionaliteiten waardoor deze gebruiksvriendelijker is. Wij hebben 5 korte filmpjes opgenomen om je wegwijs te maken zodat jij daarna hopelijk ook ervaart dat het juist een verbetering is. De filmpjes vind je hier >> https://www.sudac.nl/blog/handleiding-vernieuwde-webshop- Hartelijke groeten, Floor de Haan
Snelle afhandeling. Goeie service en netjes verpakt.
snelle levering en complete site....