sudac.nlBeoordelingen

sudac.nl - Kappergroothandel, alléén voor kappers

Profiteer van onze lage prijzen op professionele haarcosmetica en kappersbenodigdheden. Vandaag besteld, vandaag verstuurd.
Sudac B.V.
Muraltplein 49
7271 AV Borculo

Beoordelingen voor sudac.nl

4.67/5.00

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb voor school een pakket van nagelstyling bij jullie moeten bestellen. Ik heb toen ergens zitten lezen dat de levering wat lang kon duren, maar vond dat de levering nog best vlot was. Er stond dat het iets van de ene dag besteld en 1 of 2 dagen later bezorgd. Bij mij heeft dat 4 of 5 dagen geduurd, ik had er maar rekening mee gehouden dat dat een week of 2 zou gaan duren. Dus ik vond het voor alsnog een snelle levering.
Verder lezen

Bestelling gedaan helaas nog niet ontvangen na een week. Contact gehad blijkt technisch probleem te zijn. Vind dat de oplossing laat komt maar wacht geduldig af. Vorige bestellingen gewoon perfect gegaan
 Antwoord van sudac.nl
Beste Karin, wat vervelend. Volgens de track en trace code is de order reeds op 30 april bij je afgeleverd. Zou je me anders even een mail willen sturen naar floor@sudac.nl? Dan zoek ik het graag voor je uit. Hartelijke groeten, Floor

Antwoord van sudac.nl
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over sudac.nl

Sorteren relevantie
Een artikel was kapot. gebeld en het is gelijk opgelost er werd een nieuwe geleverd 👍top service
Goed geleverd Sneller dan verwacht geleverd
De snelle service 👌
snelle levering!!!
Snelle service
Zo doorgaan
beter communiceren over levertijd, op site staat dat enkele artikelen niet voorradig zijn, als ik bel hoor ik dat de studenten pakketten pas vanaf 01-08 verstuurd gaan worden
Snel en netjes verpakt geleverd