sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2017
sudac.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Als POP kapper vind ik het heerlijk te kunnen werken met deze producten! De firma is zeer aanspreekbaar, hulpverlenend en vooral groeiend. Ik voel een jong dynamisch team wat mij vooral energie geeft. Nieuwe pop producten komen op de markt en worden leuk gelanceerd. Betaalbaar, kwalitatief en jong ogend! Pluim voor het ganse team! Salon creative - Wevelgem België

17 sep 2023
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.

Beoordelingen voor sudac.nl

Super goede kwaliteit van de producten en goede klantenservice
Altijd netjes en goede service
Super snelle levering.. top!

Netjes en snel

Netjes en Snelle bezorging
MB
Snelle levering, alles top
3 mrt 2024
Het is gewoon goed
Perfect
18 feb 2024
Vindt de besteding van 125€ excl ( voorheen was dat75€) voor de POP produkten en dan de verzending gratis wel erg veel. Dit maakt het voor een kleine ondernemer niet aantrekkelijker om nog iets tussendoor te bestellen
18 jan 2024
Super goede service en vriendelijk daar 10 punten voor De verzendingen kopen nog niet soepel ik ben nieuw en pas 2 x besteld dus misschien was het het opstarten
18 jan 2024
Beste Ellen, de eerste levering verliep tot onze grote spijt inderdaad niet vlekkeloos. Daar balen wij enorm van. We hopen het naar tevredenheid te hebben opgelost en gaan voor 5 sterren bij je toekomstige bestellingen :)
28 jan 2024
Regel voor 22.00 besteld volgende dag in huis aanpassen. Donderdag besteld, zaterdag geleverd.
Antwoord van sudac.nl
Beste Anouk, Voor reguliere orders hanteren wij de regel voor 22.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Zoals in onze voorwaarden vermeld hanteren wij voor schoolpakketten een iets ruimere levertijd. Wij hopen hiermee mogelijke onduidelijkheid weggenomen te hebben. Hartelijke groet, Team Sudac
28 jan 2024
Vind de bestellijst niet praktisch
Antwoord van sudac.nl
Beste Ria, ken je de functie snelbestellen en wishlist? Dat maakt het bestellen super eenvoudig en snel. We zullen je even persoonlijk een bericht sturen met video's en uitleg hoe dit werkt. Fijne dag!
Niets op aan te merken!
21 jan 2024