Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.896 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.025 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Top site voor al je haarproducten.

Jullie zijn een hele fijne site. Alles is makkelijk te vinden, zelfs als je een leek bent en geen verstand hebt van kappersproducten zoals mijn man en kids. Het hele gezin besteld inmiddels bij jullie haarproducten. Wij hebben veel verschillende producten nodig. Ik heb een Nederlandse man en ben zelf half Indonesisch. Onze kinderen zijn kwart Indonesisch. Mijn man heeft fijn haar en een beetje slag wat makkelijk pluist, mijn dochter heeft van nature krullen en bij mijn zoon maak ik krullen door zijn (van nature stijlen haren) te permanenten. Zelf kleur ik mijn haar en gebruik daarbij de juiste verzorgings producten. Zelf ben ik docent op de kappersopleiding en vind dat het aanbod wat jullie aanbieden op jullie site in tegenstelling tot andere aanbieders, heel uitgebreid is. Ik ben heel blij met de snelle en goede service. Het zou misschien leuk zijn om met een punten systeem te werken en op deze manier voor gifts of kortingen te kunnen sparen. Ga zo door!!!
13 jul 2024
Al jaren ben ik een trouwe klant. Levering is altijd in orde en de site up to date. Ik kreeg een mooie korting 12,5% op zondag. Vergeet ik vervolgend de kortingscode in te voeren. Beetje dom. Eén appje/mailtje en zonder enige vraag kreeg ik alsnog mijn korting terug. Haarshop. Jullie zijn betrouwbaar en correct en kennen nog een ouderwetse service. Iedere keer zijn jullie weer een welkome uitzondering in webshopland. Ga zo door. Warme groet, Patricia
3 jul 2024

Snelle levering en bestelfout professioneel hersteld

Mijn bestelling was super snel binnen en de communicatie omtrent de levering verliep gesmeerd. De producten zijn kwalitatief precies zoals omschreven. Bij de levering ontbrak er een product. Ik mailde en kreeg zeer vriendelijk en snel antwoord dat het product nagestuurd wordt met de welgemeende excuses. Echt heel fijn, waarvoor dank.
5 jul 2024
Ik bestel al zolang ik mij kan herinneren mijn haarproducten bij de Haarshop. De reden dat ik niet uitwijk naar andere webshops omdat ik nog nooit zo'n prettige klantenservice heb meegemaakt bij welke webshop dan ook! Ze denken altijd met je mee, reageren snel en doen soms meer dan nodig is. Heel prettig en vertrouwd!

Dikke pluim

Als trouwe klant is bestellen snel gedaan. Soms te snel. Dus ik was mijn kortingscode vergeten. Eén mailtje en uitgelegd wat ik was vergeten. Zonder enige vraag of moeite kreeg ik alsnog mijn korting verrekend. Daarnaast is de levering altijd keurig verpakt en op tijd. Dikke pluim weer voor Haarshop.

BabylissPro Titanium-Tourmaline

Hairshop.nl is een overzichtelijke site. In vergelijking met andere sites wordt er meer info gegeven over het product. De levering was snel en solide ingepakt. Het product was mij bekend. Kocht het een aantal jaar geleden al met een andere diagram (en hij doet het nog steeds goed).
7 jul 2024
Leuke acties en kadootjes , jammer dat mijn cadeautje bij de actie op is ,maar ik heb meestal pech bij jullie acties ( is altijd op als ik iets cadeau krijg bij een actie Verder ben ik heel tevreden en het zijjn altijd heel goede prijzen en aanbiedingen voor de producten Top!!!!
2 jul 2024
Mijn kleur, Wella color fresh, verdween bij mijn kapper en andere kappers verkopen dit niet. Aangezien Wella semie kleuring het enige is wat overblijft om mijn haar te kleuren, anders wordt het groen, ben ik hel blij dat jullie het wel verkopen. Ook heel blij met de snelle levering.
2 jul 2024

Eén van de beste webshops

Voor mij één van de beste webshops, ruime keuze, goede en duidelijke prijzen (zonder bijkomende kosten zoals btw zoals je bij sommige webshops pas ziet op het moment dat je gaat bestellen). Producten goed verpakt en snel verzonden. Mogelijkheden tot achteraf betaling zoals Klarna.

Tevreden in het algemeen

Goede prijs-kwaliteit verhouding en normaal gesproken snelle levering. Jammer alleen dat er altijd NA de bestelling/levering een email met korting komt. En als je met korting besteld en een product niet op voorraad is, je geen gebruik van die korting kan maken. Dat kan beter.
2 jul 2024
haarshop is top 🫶🏻 op 3 verschillende webshops haarprodukten aangekocht en meest content van deze qua prijs en kwakiteit. Tip : drie adrestoevoegingen was voor post.nl niet duidelijk waardoor pakketje retour is gegaan, maar netjes terug opgestuurd met correctie 👍🏻
Super fast delivery, after I placed the order, within 2 hours, it is said the products are already packed and are ready to be delivered. The second day I received it of course. Have been ordering there for a few times already. My go to hair online shop;)
1 jul 2024
Goede prijzen en snelle bezorging. Altijd in een keurig ingepakt in een compact doosje. Bestel hier al jaren en nog nooit een probleem gehad. Als je advies nodig hebt over producten dan is dat gemakkelijk en uitgebreid te vinden. Een erg fijne website.
2 jul 2024
Goede prijzen en vlotte levering. Helaas bij aankomst een fles shampoo open in de doos 📦, die dus leeggelopen is. Contact per e-mail met de haarshop en twee dagen later een nieuwe fles shampoo in huis. Vriendelijke en vlotte klantenservice !
1 jul 2024
Mijn haar wil het beste van het beste! Dus ga ik voor Kerastase! Die haal ik niet bij mijn kapper, meestal hebben zij onvoldoende voorraad en het is duurder dan bij de Haarshop! Haarshop heeft het altijd op voorraad en super snelle levering!

Helemaal tevreden!

Ik heb voor het eerst bij dit bedrijf besteld en ik ben zeer tevreden. De website is gebruiksvriendelijk en functioneert goed. De bezorging was uitzonderlijk snel, aangezien mijn bestelling de volgende dag al werd geleverd.
In de avond voor 22 uur besteld en volgende dag rond 12 uur in huis, Uitstekend product dat volledig voldeed aan mijn verwachting. Mijn haar is nu zo mooi. Ik ben helemaal blij met de service en producten die geleverd zijn.

Alle lof voor haarspullen.nl

Duidelijke website, goede omschrijving van het product. Ruime sortering zelfs veel producten voor mijn krullen. En producten zijn prettig geprijsd. Snelle levering. En goede communicatie. Kortom alle lof voor haarspullen.nl
Producten waren goed verpakt, dicht gekleefd wat goed voorzien is voor de verzending met geen lekken. De producten zelf gebruiken we al langer en zijn we ook tevreden over. Vlugge levering bij afhaalpunt, top.
1 jul 2024
Snelle levering en goede prijzen. Mijn haarproducten bestel ik hier regelmatig. Nooit problemen gehad. Mocht het niet op de aangegeven tijd geleverd kunnen worden, wordt dat netjes gecommuniceerd.