Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Haarshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Haarshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Haarshop.nl

5.147 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 mei 2022
Jaren lang andere haarlak gebruikt totdat ik wat restjes haarlak van m’n dochter kreeg waaronder Osis+ 3. Geweldig!! Haar blijft keurig zitten, bij wind of geen wind. Ook m’n kleindochter ervaarde hetzelfde. Toen bestellen; waar is het het goedkoopste en dat was bij Haarshop.nl. Gelijk 2 besteld 1 voor m’n kleindochter en 1 voor mezelf. Zij blij ik blij 😀. ‘s Avonds besteld en keurig de volgende dag ik huis. Tot de volgende bestelling 🚚👌

13 feb. 2022
van I V.
Hoewel mijn producten "in stock" stonden op de website. Kreeg ik na 3 dagen mail dat 1 product nog niet beschikbaar was met een onbekende levertermijn. Ik heb dan gemailed om dit te schrappen en de andere producten reeds op te sturen. Ze gingen dit de dag zelf nog doen. De dag nadien terug gemailed. Toen kreeg ik te horen dat er iets fout gelopen was. Die dag zijn ze verstuurd geraakt. Bij aflevering bleek er echter nog een extra product te ontbreken. Dus voor snelle levering een dikke 0. De klanten service is wel vriendelijk en behulpzaam. Bedrag van de ontbrekende producten is correct terug gestort.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

er was een probleem met de levering van mijn pakket door postnl en bij mijn telefonisch contact met jullie werd ik op een vriendelijke en correcte manier te woord gestaan. Toen mijn pakje uiteindelijk terecht was gekomen heb ik jullie meteen gemaild en daar had ik toch graag een klein antwoordje op gekregen. Maar uiteindelijk, eind goed, alles goed
15 nov. 2022
Pakket was niet meer traceerbaar door de scan fouten die postnl heeft gemaakt. Uiteindelijk is het probleem opgelost en is mijn pakket snel geleverd met behulp van de klantenservice afdeling. Verder heeft de haarshop een breed assortiment aan producten voor scherpe prijzen. Tot de volgende bestelling!
15 nov. 2022
Bij mijn bestelling had ik 5 stuks en ik kreeg 3 stuks. Ik heb gebeld en gezegd hie wij dit gaan oplossen. Klantenservice deed niet moeilijk en was behulpzaam. Zij zei dat je er voor betaald hebt en de rest gaan wij het laten bezorgen. Volgende dag had ik het.Goede service . Top hoor !!!.
10 nov. 2022
Ben erg blij met de snelle levering van de producten en ook over de kwaliteit van de producten. Fijne webshop met ruim assortiment, ga hier zeker vaker bestellen.
12 nov. 2022
De snelheid van bezorgen. De makkelijke website. Je komt zo bij de artikelen die je wil hebben en de grote keus. Kortom een prima webshop voor je haarspullen
16 nov. 2022
Ik had mijn order volgende dag this en paar dagen later krijgt een email met informative over hoe ik de betaling overschrijven. Makkelijk!
18 nov. 2022
Wat ik nodig heb qua producten zijn altijd op voorraad, ze hebben een enorm assortiment en de levering is altijd op tijd en super snel
15 nov. 2022
Érg snel geleverd! Ik bestel ruim op tijd mijn producten maar stel dat je dat op laatste moment doet kun je toch snel vooruit!
16 nov. 2022
Heel blij met haarshop. Ik heb al een paar keer iets besteld en ze leveren zeer snel. Producten zijn goed verpakt,
16 nov. 2022
fijne winkel om te bestellen . op tijd na bestelling plaatsen. wat mij betreft hoeft er niets verandert te worden
Goede kwaliteit producten , snelle levering . Prijs altijd lager als bij een ander ! Zeer tevreden
Zeer tevreden. Had per abuis het adres niet veranderd in mijn account. Onze postbus was opgeheven. Mailcontact gehad, netjes beantwoord…pakket werd retourgezonden…maar nadat ik het adres in mijn account naar mijn privé adres had gewijzigd, werd het pakket kosteloos mijn kant op gestuurd. Inmiddels ontvangen.
Fijne webshop en enorm snelle levering. De eerste bestelling kwam aan in 2 dagen, de tweede bestelling kwam de volgende dag. Ik had slechte reviews gelezen, maar besloot toch het risico te nemen en zelf te ervaren. Ik ben er enorm blij mee. Verzorgde en snelle levering.
Niet alleen een overzichtelijke webshop, maar tevens een bijzonder correcte en snelle levering! Heb de Bellissima - Diffon Supreme - Hetelucht Diffuser besteld voor de prijs van € 149,95. Niet goedkoop, maar wel een aanrader.
+ Nice choice of products, good prices. - when I order, there is “order today - delivery tomorrow”, but it was NEVER delivered next day.
De producten worden snel geleverd. Laatste bestelling was niet volledig maar na een telefoontje was dit zeer snel opgelost.
19 nov. 2022
Snelle en nette verzending waardoor ik mijn bestelde artikelen snel ontving. Duidelijke beschrijving bij de producten.
20 nov. 2022
Vind deze site, overzichtelijk om een keuze te maken. En ook nog eens betere prijzen, verzending, is ook goed en snel
10 nov. 2022
Leuk om monstertjes aan te treffen bij mijn bestelling, die helemaal werd geleverd zoals beloofd. Daar hou ik van.
Ruime keus en snel bezorgd. Misschien handig als er echt bij ieder product een ingrediënten lijst zou staan.