Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 18-5-2018
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Haarshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Haarshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18-5-2018
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Haarshop.nl

4.598 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jaren lang andere haarlak gebruikt totdat ik wat restjes haarlak van m’n dochter kreeg waaronder Osis+ 3. Geweldig!! Haar blijft keurig zitten, bij wind of geen wind. Ook m’n kleindochter ervaarde hetzelfde. Toen bestellen; waar is het het goedkoopste en dat was bij Haarshop.nl. Gelijk 2 besteld 1 voor m’n kleindochter en 1 voor mezelf. Zij blij ik blij 😀. ‘s Avonds besteld en keurig de volgende dag ik huis. Tot de volgende bestelling 🚚👌

van I V.
Hoewel mijn producten "in stock" stonden op de website. Kreeg ik na 3 dagen mail dat 1 product nog niet beschikbaar was met een onbekende levertermijn. Ik heb dan gemailed om dit te schrappen en de andere producten reeds op te sturen. Ze gingen dit de dag zelf nog doen. De dag nadien terug gemailed. Toen kreeg ik te horen dat er iets fout gelopen was. Die dag zijn ze verstuurd geraakt. Bij aflevering bleek er echter nog een extra product te ontbreken. Dus voor snelle levering een dikke 0. De klanten service is wel vriendelijk en behulpzaam. Bedrag van de ontbrekende producten is correct terug gestort.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Ik heb allereerst informatie gevraagd over de grootte van de haarborstels. Hier heb ik een heel goed advies in gekregen van medewerker(ster) van de Haarshop. Naar aanleiding daarvan borstels besteld, en ze zijn super in gebruik. TIP: Misschien kunnen jullie bij de borstels vermelden hoe de grootte van de borstel gemeten wordt, de doorsnee. Hiermee bedoel ik dan met of zonder het midden gedeelte het ronde plastic.
Bij de haarshop kun je terecht voor al je vragen om er nog mooier uit te komen zien. Alle artikelen worden professioneel getoond en wat ik het meest prettige vind, is dat als ik er niet uitkom, bijvoorbeeld met een haarverf, ik vriendelijk en met de juiste uitleg en advies telefonisch wordt bijgestaan. De bestelling wordt op tijd geleverd. Dus aan de haarshop zal het niet liggen dat je haar niet goed zit.
Ik kijk naar het retourbeleid en is er een Nederlands telefoonnummer en klantenservice beschikbaar. Het bestellen en afsturen gaat meestal wel goed, maar bedenk dat het niet altijd goed kan gaan. Ik heb het niet nodig gehad maar zo te lezen is het hier prima in orde.
Correcte levering zoals beloofd maar zoals steeds met Post NL, je krijgt de tijd niet om naar de voordeur te komen, je bestelling staat op de stoep en de chauffeur is er al als een haas vandoor voor je je deur kan openen...Triest, wat als je niet thuis bent ?
De bestelling is snel en correct ontvangen. Als je het bestel proces volgt wordt een niet realistische besteltijd in het weekend aangegeven. Dit is jammer. Voorbeeld voor 22 uur besteld morgen in huis. Dit is niet te realiseren op de vrijdagavond!
Ik zou de bezorg tijd aanpassen! Stond nu volgende dag en heb 4 werkdagen (met weekend ertussen) gewacht. Dat is niet erg, maar kwam de verwachting niet na. Lees nu dat meer mensen dit zo ervaren. Dus tip! Producten zijn prima.
de produkten zijn precies welke ik eerder altijd bij de kapper kocht (die overgestapt is naar een ander merk ivm wijziging eigenaar) en de produkten waren ook nog eens de helft goedkoper. Ik ben super tevreden dus.
Bij bestelling de volgende dag al in huis. Is het niet voorradig staat het erbij, i.p.v.dat je hebt besteld en achteraf leest dat het niet op voorraad is! Dat was tenminste mijn ervaring met een andere webshop.
van Han v.
Top producten besteld met een leuke korting via een actiekorting. Bestelling kwam ietsje later, omdat product niet op voorraad was, maar ook netjes een mailtje over gekregen. Uiteindelijk toch nog vlot ontvangen.
Mijn ervaring met jullie bedrijf is prettig te noemen. Het door mij bestelde artikel was heel snel bij mij thuis. Netjes en keurig verzorgt. Ik zal beslist vaker m'n shampo bij jullie gaan bestellen.
Opgebeld voor extra informatie, er werd meegedacht met mij. Snelle verzending en bij mij thuis gekregen. Kapster hoeft niet te zoeken naar mij, zit er gekleurd (rood) bij ;-)
Was fijn geweest als er gecommuniceerd was dat de schampoo niet op voorraad was ( begrip voor stagnatie ingredienten) maar moest nu zelf na 2 weken bellen waar het bleef.
Alles is in goede orde ontvangen. Alleen verzenden duurde iets langer dan gehoopt, maar staat wel op de site aangegeven dat het langer kan duren ivm drukte.
Pakket tot 3x niet verzonden, na contact pakket gelijk met ander bedrijf verzonden en de volgende dag in huis! Erg klantvriendelijk en meedenkend
van R G.
Er werd een levertijd beloofd welke niet waargemaakt werd. Nu was dat in dit geval niet zo erg maar een volgende keer kan dat wel het geval zijn.
Supertevreden dat ik eindelijk weer de haarborstels gevonden heb, die m'n dochter zo graag gebruikt. Supersnelle service. Dankuwel!!!
Tijdige levering. Zorgvuldig verpakt. Website goed. Assortiment voor mij goed. Ik zou zo niet weten wat er verbeterd moet worden
Makkelijk bestellen. Dit keer duurde de levering wat langer en kon ik helaas niet meer bestellen,omdat het niet op voorraad was.
Zo doorgaan, en geen feedbackmails” sturen. Als iets niet klopt hoort u dat. Ik heb nu eenmaal mee gedaan. Hierna niet meer.
Mijn bestelling was vertraagd maar ik werd keurig op de hoogte gehouden van de levertijd. Bestelling was goed verpakt, prima!