Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.994 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.599 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Delivery is ALWAYS the next day

I can see no way in which haarshop.nl could improve, except perhaps shredded recycled paper/cardboard instead of plastic bubble wrap. The boxes are the right size, so no excessive cardboard to take to the recycling containers. The website is also user-friendly. There are regular sales of the products which I use. I have used this company several times.
JO

Zoals het hoort

als je online een bestelling doet, hoort het zo te gaan zoals het ging bij haarshop.nl. ik bestelde 2x shampoo voor mannen, en na alle sites vergeleken te hebben qua prijs, was haarshop.nl het voordeligst. En ik werd kundig op de hoogte gehouden over de levering. Kortom, zo hoort het te gaan, helaas is dat niet altijd zo goed als bij haarshop.nl
29 mei 2024

De site zelf is af en toe verwarrend, goede communicatie

De site zelf is af en toe verwarrend, de tekst loopt door elkaar, bijvoorbeeld bij het verlanglijstje. Scroll je verder naar beneden dan pas ben je bij het verlanglijstje. Contact gehad met Haarshop en zij zouden het met hun ICT afdeling opnemen. Verder goede communicatie, vlotte levering
2 jun 2024
Snelle levering en gunstige prijzen. Met de bestelde producten heb ik al ervaring alleen de Goldwell Big Finsh (haarspray) is inmiddels uit de handel dus probeer ik nu de Goldwell Stylesign Strong Hairspray maar heb deze nog niet gebruikt.
3 jun 2024
Ik had besteld om half 9 ‘s avonds. Voor 22 u besteld zou Nxt dag geleverd . Dat was dus niet t geval . Het is leuk als je n monster of tester van n product van het gekochte merk mee zou sturen . Gewoon n tip .
28 mei 2024

Snelle levering en een vast assortiment

Snelle en nette levering. Ik bestel bij de haarshop al jaren hetzelfde artikel en ben erg blij dat deze nog steeds in hun assortiment zit. Hopelijk blijft dat ook zo.
TV
tony v.
sint jansteen
8 jun 2024
Er was een probleem met levering pakket. Probleem zat bij post.nl , ze hebben dat heel goed opgelost . Heel fijne medewerkster aan de telefoon .,mijn dank daar voor.
27 mei 2024
Ik had hun een vraag gestuurd en kreeg er meteen een antwoord op. De levering van het bestelde product gaat razend snel. In al de jaren nooit enigs negatief ervaren.
4 jun 2024
Ik heb eerst telefonisch contact gehad over de producten die ik wilde bestellen, heel goede adviezen gekregen, de medewerkster was erg geduldig en behulpzaam.
Altijd snel in huis, prijzen zijn goed en kwaliteit is geweldig. Vaak besteld bij jullie, 1 keer ontbrak iets, en 2 dagen later had ik hem. Super tevreden!
+ snelle bezorging - 5 kaartjes met haarschuifjes had ook in een envelop gepast, die dan door de brievenbus past. Nu zat het in een doosje van 16x23x11 cm
We hebben deze aangekocht om te racen, we verwarmen hiermee de motor om slijtage te voorkomen, niet voor me haren. Heb zelfde kapsel als Peter Gillis

linkshandige schaar en coupeschaar

Fijne nieuwe linkshandige schaar/coupeschaar, ligt goed in de hand en knipt ontzettend fijn! Volgende dag al in huis, ben er erg blij mee!
27 mei 2024
De verzendtijd correct vermelden. Het is er niet de volgende dag, maar de dag erna. Dat maakt niet uit, maar adverteer er dan niet mee.
2 jun 2024
Ik gebruik de producten nu alweer een tijdje van de hair shop En ik ben heel erg tevreden ,ook heel fijn is de snelle levering
8 jun 2024
Geweldige betrouwbare webshop luxe merken leuke kortingen klantenservice altijd bereikbaar vriendelijk snelle bezorging super
2 jun 2024
Het liefs zonder kammetje. Als iemand aanvraag voor een kammetje dan pas in het pakketje doen. Anders is het een verspilling
3 jun 2024
Altijd goed en keurig geleverd. Ook bij telefonische vragen klantvriendelijk. Goede haarverfproducten voor een goede prijs!
JS

Bestellen haargel

Haargel besteld en was direct verstuurd. Helaas werkt de Post.nl niet mee. Ik heb het na 6 dagen niet g niet ontvangen
26 mei 2024
Wat een geweldige webwinkel super snelle levering en netjes verzorgd. Ik wil graag nog een keer naar de fysieke winkel