Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

5.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.946 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan. 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep. 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Gemakkelijk en snel

De website is gemakkelijk te gebruiken, ik kan snel vinden wat ik zoek en de bestelling is in enkele minuten geregeld. Vervolgens is de bezorging vrij snel. Ik zou het fijn vinden als de verpakking niet 2 keer zo groot is dan de producten er in, het lijkt niet erg milieuvriendelijk om half lege pakketten te versturen.
10 feb. 2024
Helaas niet de belofte waargemaakt: bestellen en de volgende dag geleverd. Pas na een dag geleverd. Waar de oorzaak lag, is niet bekend. Maar verder precies hetzelfde product als van jaren geleden. Kon zodoende gebruik maken van dezelfde gaten om te bevestigen.

Bestelling snel en correct

De bestelling is snel en correct afgehandeld. Ik zou wat meer keuze willen hebben in het moment van bezorging. Bijvoorbeeld dat je voor een dag later kan kiezen. En ik zou het prettig vinden als er meer aandacht is voor duurzame keuzes.
27 jan. 2024

De vlotte afhandeling en service.

De vlotte afhandeling en later de relevante vragen over je haar, erg leer vol en nuttig. Wat beter kan is de verpakking, voor zo'n klein pakje zo'n grote doos gebruiken is verspilling van vooral jullie verzendkosten, zonde!!!
7 feb. 2024
Snelle levering. Maakte kennis bij mijn kapper met het merk wow. Fijn product en je haar zit beter en geeft voeding. Keune producten gebruik al langer maar nog niet de spray instant blowout. Ben benieuwd hoe deze bevalt.
10 feb. 2024
Ik bestel een nieuwe haardroger en de volgende dag al geleverd! De Eti Turbodryer2000 haardroger gebruikte ik reeds als kind en nu nog steeds trouw aan deze haardroger; zeer goede kwaliteit en lage prijs!
MS
Maria S.
Boxmeer Nederland

Altijd Top!

Toegankelijke website, mooie aanbiedingen. Supersnelle levering, de dag na bestellen thuis of afhalen bij een afhaalpunt in de buurt. Degelijk verpakt. Al jaren ervaring met Haarshop, altijd top!

Bevalt heel goed heel, ook heel snel.

Bevalt heel goed heel snel ook. Alleen ik snap niet ik heb 15ml flesje gekocht, ze gebruikt heel groot doos ingepakt, verzending duur en onnodig vind ik persoonlijk.
1 feb. 2024

De enige echte hairspray

Snelle goede levering. Heeft ruim assortiment en is 1 van de weinige leveranciers van Silhouette hairspray, die ik al heel wat jaren gebruik. Voor mij geen ander merk!

Geweldig product Igora Royal van Schwarzkopf haarverf

Ik heb de spullen de ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Dat is heel fijn geregeld. En de producten die heb ik altijd al en ben er nog steeds erg blij mee.
6 feb. 2024

Razendsnel en goede prijzen

De keuze is enorm bij Haarshop en de prijzen zijn erg prettig. Dat gecombineerd met razendsnelle verzending maakt dat ik bij Haarshop de nodige artikelen koop.
Je wordt keurig te woord gestaan als je belt. Ik zocht iets wat ik niet op de site kon vinden. Ik kreeg een duidelijk antwoord en heb gevonden wat ik zocht.
Snelle bezorging De volgende dag werd het bezorgd. Echter was een product geopend en was deze half open bezorgd. Anders was het 5 sterren geweest
7 feb. 2024

Amazing experience re: product + delivery

Ordered at 9pm and products were delivered before lunch the next day. There was a promo on redken so received a free sample too. Highly recommend
10 feb. 2024
Mijn pakket is niet bezorgd, fijne service daarna en het bedrag werd netjes teruggestort. Zou hier zeker vaker bestellen
BB
Bianca B.
Purmerend
Perfect, duidelijke website, scherpe prijzen en de volgende dag in huis! Zelfde producten als bij de salon, ik ben fan!!
28 jan. 2024
Snelle levering. Één verpakking shampoo was open gelukkig niet zoveel eruit gelopen maar toch misschien beter verpakken.
6 feb. 2024
Snelle levering naar België, bestellen op een werkdag en binnen de 24 uur is je pakket al geleverd ! Super service!!!!!
Zeer snelle service. Ben benieuwd of dat in de toekomst ook nog blijft en schappelijke prijzen voor sommige producten.
FS
Francy S.
Tilburg
30 jan. 2024
Leuke aanbiedingen. Snelle levering. Hele fijne haarspray van chi. Mijn haren blijven goed in model zitten.