babydrogist.nl- Logo - Beoordelingen

babydrogist.nl

406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
babydrogist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij de babydrogist. Onwijs jammer dat ik niet eerder van deze website afwist! Mijn dochtertje is bijna 2 jaar oud en jeetje wat een geweldige deals. Als alleenstaande mama is het financieel soms erg zwaar en deze website maakt het dus wel mogelijk om meer/betere producten voor mijn kind te kunnen aanschaffen doormiddel van de goede deals. Wat ik ook super vind aan de babydrogist is het assortiment van producten wat ze aanbieden. Mijn dochtertje heeft krullen en er zijn weinig/ tot geen producten voor kids te vinden met krullen. De babydrogist heeft die producten dus wel. Wist ik 2 jaar geleden maar dat deze website bestond! Ik ga zeker nog een keer bestellen op de website

5 jul 2023
Slechte webshop! Je krijg je bestelling in een pampersdoos totaal niet duidelijk geadresseerd. Waardoor het zoek raakte bij de afhaal punt. Vervolgens heb ik het product terug moeten sturen omdat ik het te laat bezorgd kreeg. We zijn nu al 1 maand verder, en ik heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen!!!! Ik heb al meerdere malen gebeld en gemaild en ze zeggen alleen dat dit zsm gedaan zal worden. ( Zonder dat ze om mijn gegevens vragen) Ik zou hier nooit en nooit meer bestellen!!!

Beoordelingen voor babydrogist.nl

30 mrt 2024
Positief! Ik was wat huiverig na het lezen van de andere reviews , maar het is me niet tegen gevallen. Bestelling snel ontvangen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling. En wanneer ik deze kon verwachten. Ik ben tevreden. Dankjewel babydrogist!
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij te horen dat je ervaring met ons je verwachtingen heeft overtroffen, vooral na het lezen van andere reviews. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we zijn blij dat we je goed hebben kunnen informeren over je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.

Te vreden!

Super goeie service was de eerste keer had gedacht dat het lang zou duren omdat ik in het buitenland zit maar binnen 2 dagen stond het pakketje compleet voor de deur!
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterrenbeoordeling en je complimenten over onze service! We zijn ontzettend blij te horen dat we je verwachtingen hebben overtroffen, vooral met de snelle levering naar het buitenland. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elke klant, een soepele en positieve ervaring heeft met ons. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.
Ik heb voor het eerst bestelling geplaatst. verpakking was beschadigd heb ik een melding gemaakt en ze hebben op zelfde dag nog op nieuw verstuurd goede service 👍
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback en de 5-sterrenbeoordeling! Het spijt ons te horen dat de verpakking oorspronkelijk beschadigd was, maar we zijn blij dat we het snel voor je hebben kunnen oplossen. Goede service is wat we nastreven, en jouw ervaring bevestigt dat we op de juiste weg zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verder hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen.
Een product vergeten toe te voegen, binnen een aantal dagen het bedrag terug op de rekening, bedankt! Verder een snelle levering!
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je begrip en de 5-sterrenbeoordeling, ondanks het kleine ongemak met het vergeten product. We zijn blij dat we het bedrag snel terug konden storten en dat je tevreden bent met de snelle levering. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, we staan altijd voor je klaar.
Prima product. Jammer van automatische aanmelding voor nieuwsbrief (terwijl dat vakje zeer bewust niet aangeklikt werd)
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 4-sterrenbeoordeling en je feedback over het product en je ervaring met onze nieuwsbriefaanmelding. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het product. Echter, het spijt ons te vernemen dat er een misverstand is ontstaan met betrekking tot de aanmelding voor de nieuwsbrief. Het is zeker niet onze bedoeling om klanten automatisch aan te melden zonder hun uitdrukkelijke toestemming. We zullen dit probleem intern onderzoeken en maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mocht je de nieuwsbrief niet willen ontvangen, dan kun je je uiteraard op elk moment afmelden via de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief of door contact met ons op te nemen. We zullen je verzoek direct verwerken. We waarderen je feedback, aangezien het ons helpt om onze service te verbeteren. Mocht je verder nog vragen hebben of assistentie nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.
Prima . Order is netjes afgehandeld Email ,dpd , track and trace , Order binnen in 2 wetk dagen Top
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met hoe je order is afgehandeld, inclusief de communicatie via e-mail, de informatie van DPD en de track & trace-service. Het is ons doel om een soepele en efficiënte ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd klaar om je te ondersteunen.
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN
İk ben Erg tevreden Snelle levering, netjes ontvangen, aardig klantenservice Tot volgende bestelling
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterrenbeoordeling en je vriendelijke woorden over onze snelle levering, nette ontvangst en klantenservice! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent en kijken uit naar je volgende bestelling. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je in de tussentijd nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Pakket bij de pakketbezorger kwijt geraakt, meteen nieuwe verstuurd. 5 sterren
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je begrip van de situatie met het pakket dat kwijtraakte. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle oplossing en het opnieuw versturen van je bestelling. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat, ondanks onvoorziene omstandigheden, je ervaring met ons positief blijft. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of assistentie nodig hebben, we staan altijd klaar om je te helpen.

Altijd alles goed geregelt

Alles was keurig op tijd chauffeur was netjes en beleeft
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback en de 4-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat alles naar wens was, van de tijdige levering tot de nette en beleefde houding van de chauffeur. Jouw tevredenheid is voor ons ontzettend belangrijk. We streven ernaar om alles goed te regelen voor onze klanten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, we staan altijd voor je klaar.
automatisch een mail dat het product weer voorradig was
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 4-sterrenbeoordeling en het delen van je ervaring met onze voorraadmeldingsservice! We zijn blij te horen dat het automatisch informeren over de beschikbaarheid van producten voor jou waardevol is. Jouw feedback helpt ons om onze diensten verder te verbeteren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, we staan altijd voor je klaar om te helpen.

de dag na de bestelling geleverd...erg…

de dag na de bestelling geleverd...erg fijn
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je complimenten over onze snelle levering! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid waarmee je bestelling is afgehandeld. Het is ons doel om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.
30 mrt 2024
alles was super goed de prijs was oke
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je positieve feedback! We zijn ontzettend blij te horen dat alles naar wens was en dat je tevreden bent met de prijs. Het is ons doel om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een eerlijke prijs. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Snelle verzending, mooie aanbieding
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je positieve feedback over de snelle verzending en onze mooie aanbieding! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en feedback zoals de jouwe motiveert ons om te blijven streven naar uitmuntendheid. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Snelle bezorging en goeie pampers
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je positieve feedback over de snelle bezorging en de kwaliteit van de Pampers! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en jouw feedback motiveert ons om te blijven streven naar uitmuntendheid. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd klaar om je te helpen.
Niets meer aan doen, houden zo.
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met hoe alles is verlopen. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en feedback zoals de jouwe motiveert ons om onze service en producten op dit hoge niveau te houden. Mocht je in de toekomst toch vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, weet dan dat we altijd voor je klaar staan.
Snelle geleverd, geen problemen.
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en het compliment over de snelle levering! We zijn blij te horen dat alles naar wens was en er geen problemen waren met je bestelling. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.
Bestellen en heel snel ontvangen
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en je positieve feedback over de snelheid van onze levering! We zijn blij te horen dat je ervaring met het bestellen en ontvangen van je producten naar tevredenheid was. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Goede prijs en snelle levering
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en de complimenten over onze prijsstelling en snelle levering! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Jouw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
wij zijn blij met het bestekje.
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling en het delen van je tevredenheid over het bestekje! We zijn ontzettend blij te horen dat jullie blij zijn met jullie aankoop. Als er iets is waarbij we jullie verder kunnen helpen of als jullie vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor jullie klaar!
ik raad het ten sterkste aan
Antwoord van babydrogist.nl
Hartelijk dank voor je enthousiaste aanbeveling en de 5-sterrenbeoordeling! We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent dat je ons aan anderen zou aanraden. Jouw steun en positieve feedback zijn ongelooflijk waardevol voor ons. Als je ooit nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen!