nl.livehelfi.com

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jul 2018
nl.livehelfi.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 sep 2023
De bestelling duurt lang om aan te komen. Ook vind ik het heel leuk om iedere week de nieuwsbrief te ontvangen met nieuwe producten maar op een gegeven moment heb je niet meer de tijd wekelijks om uit te vinden welke producten je al inneemt en wat je er dan wel of niet bij kan nemen. Dus ik denk zelf dat meer advies over wekelijkse inname voor bijvoorbeeld vrouwen van +50 en dan ook +60 , etc en dan per budget bijvoorbeeld, en ook per doel (is het voor hoge immuun, is het voor de huid, is het voor beide etc) die gecombineerd informatie zou top zijn. Het integreren van de steeds nieuwe informatie die verschijnt over healthy ageing in een helder overzicht van wat je zou moeten nemen als basis bijvoorbeeld als je into health ageing bent en wat je zou kunnen nemen als extra als de portomonai het toelaat. en ook wat je moet laten zitten als je er een nieuw supplement bij neemt.

26 sep 2023
Goeie producten en snelle levering, maar stop a.u.b. met jullie pakketten op te vullen met van die “worstjes” uit piepschuim. Ik zou toch hopen dat jullie verder kijken dan jullie eigen gezondheid en ook die van de planeet in beschouwing nemen. De twee zijn namelijk niet los te koppelen.

Beoordelingen voor nl.livehelfi.com

Snelle verzending en snel in huis. Product is ook heel prettig zoals beschreven. Zeer fijn collageenpoeder wat heel goed mengt met vloeistof en de smaak is neutraal. Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt met collageen van andere merken.

Kwaliteit

Supplementen zijn netjes/stevig verpakt, waardoor de kans op schade tot een minimum beperkt is. Ook ben ik tevreden van de kwaliteit van de ingrediënten in de supplementen die ze verkopen.
Al vaak besteld en alles is altijd prima in orde en snel bezorgd. Gewoon een prima winkel. Zeker niet de goedkoopste, maar ik ben zeer tevreden.
Mooie site met uitgebreid assortiment. Duidelijke omschrijving van de producten Snelle verzending. Goed verpakt

Livehelfi is top!

Favoriete producten op voorraad, besteld, betaald en de volgende dag geleverd. Top!
Ik heb de supplementen besteld in de middag en gelijk de volgende dag al in huis!

Zoals het hoort

Duidelijke beschrijving producten, snelle levering, goeie producten!
MS
Marlene S.
Amsterdam
Fijne selectie van premium supplementen en snelle bezorging

Snelle levering.

Bestelling weer snel geleverd, goed verpakt! Dank je wel!

Altijd supersnelle levering

Supersnelle communicatie en levering. Goede producten.
snelle levering en goed geïnformeerd over het product
snelle levering, correcte afhandeling en communicatie
Zeer snelle levering en kwaliteitsvolle produkten!

Producten netjes verpakt.

Besteld, betaald en de volgende dag geleverd. Top!
Ik wacht op mijn volgende bestelling. Groetjes!
24 feb 2024
Goed op de hoogte houden en snelle levering
Snelle levering, heldere beschrijvingewn
Hele goede service en gkede producten
goede producten en snelle levering
WS
Wim S.
Zwolle
24 feb 2024
Zeer snelle en correcte levering.