Mr-Stiff.com

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden280 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

Top doet wat het moet doen ook volgende dag in de bus
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat ons product doet wat het moet doen en dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Altijd weer een feestje. En omdat het natuurlijk is, is het heerlijk om een nachtje door te gaan.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Het is geweldig om te horen dat ons product voor jou een feestje is! We zijn blij dat je geniet van de natuurlijke formule en dat het je in staat stelt om een nachtje door te gaan zonder zorgen. Als je nog meer vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
JB
Het product doet echt wat ze zeggen, na ongeveer 45 minuten een prima effect
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! Het is geweldig om te horen dat ons product doet wat het belooft en dat je al na ongeveer 45 minuten positieve resultaten ervaart. Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Ik vind dat alles netjes wordt uitgevoerd en discreet naar buiten toe.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de discrete en professionele service die we bieden. We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten zich comfortabel en goed verzorgd voelen. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te zorgen dat je ervaring soepel en zorgeloos verloopt. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Snelle levering, Over de werking kan ik nog niets zeggen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je het product eenmaal hebt geprobeerd en meer ervaring hebt met de werking ervan, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden of verdere ondersteuning te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Alles perfect geregeld en afgeleverd op het juiste adres
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Geweldig om te horen dat alles perfect is gegaan! We streven altijd naar een vlekkeloze ervaring voor onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff

dat je heel;ijk de leifde kan bedrijven…

dat je heerlijk de liefde kan bedrijven met elkaar
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het is geweldig om te horen dat ons product je in staat stelt om een heerlijke tijd van intimiteit en liefde te ervaren met je partner. Jouw plezier en tevredenheid zijn onze prioriteit. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We zijn hier om ervoor te zorgen dat je blijft genieten van deze mooie momenten samen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Werkt goed alleen wel eens maagzuur na die tijd
Antwoord van Mr-Stiff.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat ons product goed voor je werkt. Wat betreft het maagzuur, dit kan soms voorkomen bij bepaalde mensen. Het kan helpen om het product met water in te nemen. Als het probleem aanhoudt of verergert, raden we aan om een arts te raadplegen. Als je nog verdere vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Commetaar overbodig Gaat Zo door Mr Stif
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je aanmoedigende woorden! We waarderen je steun enorm en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We zullen ons best doen om aan je verwachtingen te blijven voldoen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Prima en snelle service. En het werkt…
Antwoord van Mr-Stiff.com
Hi, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat ons product voor je werkt. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Correct en goede werkzame producten
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de service als de effectiviteit van onze producten. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We zijn hier om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Lekker lang door kunnen gaan!
31 mrt 2024
Werkt en de snelle levering
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat ons product voor jou werkt en dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff

Werkt zoals beschreven aanrader

Werkt zoals beschreven
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat ons product voor jou werkt zoals beschreven en dat je het zou aanraden. Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Altijd snel geleverd
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je opmerking! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Zeer snel geleverd.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering van ons product. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Hi, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring met ons product en het geven van 5 sterren! We zijn enorm blij om te horen dat het zo goed voor je werkt. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, dus als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om te assisteren en streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd dat ons product zo goed voor je werkt. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback en beoordeling van 4 sterren! Jouw mening is belangrijk voor ons. Als er iets is wat we kunnen doen om jouw ervaring met ons product of service te verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We streven ernaar om continu te verbeteren en jou de best mogelijke ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt. We zijn er om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff