johnbeerens.com

542 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

3 jan 2024
Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

11 apr 2024
3 jan 2024
9 jan 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
12 sep 2023
Ik ga mijn bestelling altijd ophalen bij jullie, vorig jaar december zat er een blond meisje achter de balie bij jullie Zij hielp een vrouw voor mij die zeer onvriendelijk tegen haar was. Zij moest daar ook van huilen. Ik heb haar toen getroost en gezegd dat het niet aan haar lag. Vorige week ging ik mijn bestelling ophalen, en het blond meisje zat er gelukkig nog Wil even zeggen omdat ik dat vorige week niet heb gedaan, dat zij zeer vriendelijk tegen de klanten is. Met vriendelijke groet Gerrie Bartels
MV
21 sep 2023
Als er spullen in de aanbieding zijn, is het wel handig als ze ook voorradig zijn. Ik ben bijna 1week bezig geweest om ze te bestellen. En heb daardoor nog maar de helft kunnen bestellen. Het andere gedeelte zou ik nog wel kunnen bestellen met de korting maar de verzendkosten zijn dan wel extra. Dus heb ik ze niet besteld! Heel Erg jammer want ik heb altijd hele goeie ervaringen gehad met John Beerens
18 okt 2023
Hi Marion, Wat vervelend om te horen dat het zo is gegaan. In het vervolg mag je altijd contact opnemen met ons beautycare team, zij helpen je graag en kijken met je mee naar een passende oplossing!
19 okt 2023

Snel en zéér goede klantenservice

Altijd snelle levering. Al vaak besteld. De laatste keer iets kleins "misgegaan": Ik had nu in mijn bestelling 2 grote liter flessen shampoo. Deze zijn natuurlijk erg zwaar en in een te grote doos zit er te veel beweging in. Hierdoor was 1 fles tijdens bezorging kapot gegaan. Meteen een mail gestuurd, meteen reactie gekregen en een passende oplossing gevonden samen. Daar ben ik zéér tevreden over.
12 dec 2023
11 jan 2024

De Sebastian Texturizer geeft 'n verrassen effect

De tijdens mijn bestelling door aanbevolen Texturizer (flexibele liquid gel om body te generen) blijkt 'n schot in de roos. Heb van nature fijn haar en deze gel geeft na gebruik van de Svolupt shampo en conditioner mijn korte bobkapsel een flexibele stevigheid én body.
22 jan 2024
2 aug 2023

Betrouwbare en kwalitatieve webshop

Betrouwbare webshop met producten van topkwaliteit. Uitgebreide informatie over de producten op de site en snelle levering. Leuke acties en steeds nieuwe producten. Vragen worden altijd beantwoord. Mocht de levering vertraging oplopen dan ontvang je bericht.
11 aug 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring, dit vinden wij super leuk om terug te lezen! Tot snel bij ons op de webshop!
15 sep 2023
artikel en verzenden prima, bezorgen slecht. ik denk dat bezorgers DHL bij appartementen snel vast stellen dat klant er niet thuis is. In alle bezorgingen was ik gewoon thuis! Wel fijn bezorgd is in externe winkel, waar ik erg tevreden over ben.
18 okt 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! Jammer om te horen dat de bezorging niet helemaal soepel is verlopen! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
17 okt 2023

Blij haar

Altijd hele snelle leveringen van de hoeveelheid topproducten die ze verkopen. Het laatste product WOW dreamcoat is echt een super product. Dankzij John Beerens zit ik altijd met een blij gevoel ' met mijn handen in het haar'
10 dec 2023
Een zeer fijn produkt. Een klein hazelnootbolletje uitsmeren in de handpalmen en daarna door de punten van het haar. Je haar zit meteen goed en geeft een mooie glans. Ik gebruik het al meer dan 10 jaar. Echt een super produkt v
CK
CA K.
Hazerswoude
21 jul 2023

Fijne en makkelijke website top

Fijne website product wat ik zocht was niet op voorraad je kon via een link aangeven dat als het product er weer was je een mail kreeg. Die heb ik gekregen en product direct besteld keurig en snel geregeld top.
21 jul 2023
Hi Bram, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen, veel plezier met je bestelling!
18 jul 2023
Prettig en eerlijk telefonisch advies. Daarna in webshop besteld en was er de volgende dag! Moet wel even geduld hebben want telefonisch niet altijd even makkelijk bereikbaar, maar was het wachten zeker waard.
18 jul 2023
Hi, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen at je zo goed geholpen bent!
6 okt 2023
Producten zijn goed geprijst, en meestal de volgende dag in huis. Alleen die schitterende toze dozen zijn niet dtevig genoeg, al twee keer ,was de doos helemaal kapot! Producten zaten er nog wel in.
7 sep 2023

Ik werd goed geïnformeerd over bestelstatus

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De bestelling kwam een dag later aan dan oorspronkelijk de bedoeling was, maar daar kreeg ik ook een keurige e-mail over.
12 sep 2023
14 sep 2023
Ik woon in Goirle, dus erg fijn dat ik mijn pakketje aan de balie kan op halen Check goed wat erin zit, bij mij zat er een shampoo (die ik niet besteld had in) dus ook weer netjes terug gege
25 sep 2023
17 okt 2023

Super service John Beerens.

Opvolging en meldingen via emails zijn zeer goed verlopen, snelle levering,fijne verpakking . Heel correct ook al was het maar een kleine bestelling, Ben super tevreden van zo een service.
6 aug 2023
Het product maakt mijn haar echt wat gladder. De eerste keer had ik 4 pompjes gebruikt. Dat was teveel waardoor het haar wat plakkerig aanvoelde. Daarna 2 pompjes gebruikt en dat is goed.
1 aug 2023
Super duidelijk informatie over alle producten duidelijk website en super snelle bezorgingen elke x... Mooi stevig ingepakt altijd goeie kwaliteiten allemaal top service bedankt iedereen
14 sep 2023
Goede en snelle levering. Als je vaak een bestelling doet zou het heel leuk zijn om dat eens te waarderen met een extraatje in de vorm van een gratis product. En dan geen monstertje.
25 sep 2023

Klantvriendelijk!

Snelle levering, keurig ingepakt, er ging iets mis bij de bestelling door een foutje op de website en dat is echt heel goed en professioneel opgelost. Goede service!