johnbeerens.com

4.307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.307 beoordelingen in totaal

3 jan 2024
Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

24 jan 2024
Altijd genoeg voorruit en snelle levering
21 jan 2024
goede serrvice
22 jan 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
24 jan 2024
21 jan 2024
22 jan 2024
Kreeg geroeste vieze fles met verlopen product
11 jan 2024

De Sebastian Texturizer geeft 'n verrassen effect

De tijdens mijn bestelling door aanbevolen Texturizer (flexibele liquid gel om body te generen) blijkt 'n schot in de roos. Heb van nature fijn haar en deze gel geeft na gebruik van de Svolupt shampo en conditioner mijn korte bobkapsel een flexibele stevigheid én body.
22 dec 2023
Snel geleverd en eenvoudig te bestellen. Heb nog geen contact gehad met de service dus kan dat niet beoordelen.
BV
Bas V.
Breda
28 dec 2023

Goed producten en super snel geleverd.

Goede haarproducten. Bestelwijze is gebruiksvriendelijk. Bijna altijd de volgende dag in huis. Heel snel!
22 dec 2023
Ontzettende snelle service, betaalbare prijzen voor perfecte kwaliteit! Super blij met die bedrijf..
27 dec 2023
Was iets mis gegaan met bezorging maar uitstekend opgelost. Volgende dag had ik mijn producten
31 dec 2023
Super snelle levering, ondanks dat ik het de 1e kerstdag heb besteld
12 jan 2024
Heel goed product voor een mooie prijs en snel geleverd!
3 jan 2024
Goede producten prijs kwaliteit, en vlug leverbaar.
25 dec 2023
Vlotte levering, extra tips in verband met aankoop.
2 jan 2024
Super snelle levering en goede kwaliteit producten
3 jan 2024
Echt snelle levering ondanks de drukke feestdagen
29 dec 2023

Super

Altijd de volgende dag al in huis! Echt super!!