how2behealthy-shop.nl- Logo - Beoordelingen

how2behealthy-shop.nl

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2022
how2behealthy-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor how2behealthy-shop.nl

Uiterst (klant)vriendelijk, ook wanneer er iets, bijvoorbeeld met de verzending, niet helemaal goed gaat. Ik blijf gezond met how2behealthy.
Excellent quality products, very competitive prices, fast and careful shipping.
16 apr 2024
Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Makkelijk om een boodschappenlijst te maken en dan ook nog per winkel. Veel recepten te vinden. Je leert nieuwe producten kennen. Verbeterpunt Meer supermarkten toevoegen als aldi en lidl, sligro, hanos. Persoonlijk lukt t mij niet om een pdf bestand te maken.
ME
M E.
Maastricht
Niet alleen online bestelen maar ook leefstijl/ voeding ondersteunings programma’s.
Top producten