solobiomooi.nl- Logo - Beoordelingen

solobiomooi.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.191 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jan 2021
solobiomooi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle levering, ruime keuze aan geweldige producten... Dankzij de details in de omschrijvingen heb ik door solobiomooi mijn nu favoriete merk Joik ontdekt. Fijne natuurlijke, vegan cosmetica met een prachtig resultaat voor mijn huid.

Ik ontving geen track en trace code, pakket werd wel redelijk snel geleverd. Buitenkant van het pakket was prima verzorgt echter het product zelf zat in een verfrommelt doosje, leek een oude verpakking, (lotnr was van 2022.)
MV

Beoordelingen voor solobiomooi.nl

MV

Kan beter.

De beschrijvingen op de verpakkingen zijn zo klein dat ik ze niet kan lezen

fijn assortiment

Snelle levering,goed verpakt, fijn assortiment
Zeer snel thuis ontvangen
Snel geleverd En persoonlijk kaartje erbij Verder tevreden met de producten
20 jan 2024

Dankzij Solobiomooi ontdekte ik mijn nu favo merk Joik

4 feb 2024
Superassortiment, mooie website en prima afhandeling van bestelling. Altijd een plezier om een pakketje van SolobioMooi te ontvangen.
JE

Prima ervaring

Aardig assortiment van biologische cosmetica. Regelmatig aanbiedingen.
snelle levering, goede producten, goede informatie

Biologische producten die zijn zoals omschreven

Producten zijn zoals omschreven, voelt fijn dat het bedrijf zorg heeft voor het milieu en de impact laag probeert te houden. Prettig bedrijf. Altijd goede ervaringen mee.
Verpakking en snelle service en briefje wie het ingepakt had. Was wel handig geweest als ik mail had ontvangen waarin werd vermeld dat pakje onderweg was.
RK
romy K.
Amsterdam
23 dec 2023
Mooi assortiment, snelle levering
26 dec 2023
Producten snel ontvangen.
11 jun 2023
Goede biologische producten, veel keuze (maar niet alles is altijd op voorraad), fijn dat er goedkope en duurdere merken zijn en leuk dat er proefverpakkingen worden meegestuurd!

Verzorging kan beter

Ik kreeg geen informatie van verzending en pakketje buiten in de regen neer gelegd, niet bij de buren geleverd. Iedereen kan het zomaar meenemen.
Surya Brasil haarkleuring is een uitstekend milieuvriendelijk alternatief voor chemische haarkleuring die mogelijk de gezondheid schaadt.
3 aug 2023
Jammer dat ze het voor de deur neerleggen en dan weglopen. Kan zo door een ander meegenomen worden. Heb dit ook niet aangegeven.