careforhair.nl- Logo - Beoordelingen

careforhair.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.009 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jun 2017
careforhair.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Ik werd goed geïnformeerd over het verloop van mijn bestellingen. Dit vind ik zeer belangrijk, want je betaald toch altijd op voorhand. De producten waren netjes verpakt, mijn doos ( grote doos waar de andere doos met producten in zat) was wel al een stuk open. Geopend? Door het vervoeren beschadigd geraakt? Maar al mijn producten waren er wel en er was niets aan! Dus da's dan het belangrijkste.

1 jun 2023
Verkeerd cadeau bijgevoegd ondanks een 3-tal mailtjes daarover. In theorie netjes opgelost door aan te geven dat de gevraagde borstel alsnog wordt toegestuurd en het andere cadeau (sporttas) niet teruggestuurd hoeft te worden. Borstel in de parktijk echter nog niet ontvangen.

Beoordelingen voor careforhair.nl

30 apr 2023
Snelle levering en duidelijkecommunicatie. Producten met wat extra zorg verpakt waardoor het bijna een cadeautje lijkt. En regelmatig een aardigheidje gratis erbij, bijvoorbeeld een drinkfles of een geurkaars.
26 mei 2023
Fijne website, duidelijke informatie. Wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. En bij de bestelling leuk cadeau erbij gekregen. Heel netjes dit.
AK
Aad K.
Spijkenisse
29 mei 2023
Gemakkelijk bestellen via de website, goed zoekfunctie, snel geleverd in een leuke verpakking en laatst een extra verrassing erbij.
31 okt 2023

Beste service

WOW shop heeft een uitstekende service. Pakje wordt snel geleverd. Ze hebben ook veel keus aan artikelen.

Bestel hier al een lange tijd

Bestel hier al een aantal jaar. Ze hebben fijne kortingen voor de producten geweldige keune producten
15 nov 2023
Erg blij met de producten van Keune! Overzichtelijke en betrouwbare site. Snelle levering.
20 okt 2023
De site is erg toegankelijk en bestellen gaat simpel. De produkten waren op tijd geleverd.
22 okt 2023
Ingepakt alsof je een cadeautje krijgt met een leuk kaartje erbij. Tevens prima prijs!
21 mei 2023

Fijne webshop!

Goede prijs, snel verzonden en ik kreeg onverwachts een super handig cadeautje erbij!
28 apr 2023

Goede service

Bestel hier al heel lang. Super goede service en snelle levering van goede producten.
25 jun 2023
Zeer goede communicatie, snelle verzending. Wat kon beter?. Vooralsnog niets.
27 sep 2023
Ik ben altijd tevreden, zowel over de producten als over de snelle levering.
13 mei 2023

Zeer tevreden!

Snelle levering en bovendien nog een leuk cadeautje mogen ontvangen.
12 mei 2023
Snelle levering en ik krijg altijd iets leuks bij mijn bestellingen
15 mei 2023
Mooie prijzen, supersnelle bezorging en leuk cadeautje gekregen!
17 jun 2023
prima product , erg tevreden mee en goedkoper dan bij kapsalon
8 sep 2023
Alles ging goed met bestellen, de bestelling was vlot binnen.
25 sep 2023
Goede en snelle afhandeling bij het leveren van het product.
Helemaal top en leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit.