allesvoorschoonheid.nl- Logo - Beoordelingen

allesvoorschoonheid.nl

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden173 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
allesvoorschoonheid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik werd telefonisch netjes te woord gestaan door een aardige medewerkster, Zij heeft het gelijk geregeld, en mijn pakketje werd snel verstuurd Helaas was er bij post nl. chaos ,dus was het niet op tijd voor mijn vakantie. Maar daar kunnen jullie niets aan doen,

7 apr 2024
Mijn pakje is geleverd. Maar iemand anders heeft een handtekening gezet, toen ik niet thuis was. Het pakje is dus gestolen. Terwijl er duidelijk bij de levering stond, dat ik het persoonlijk moest tekenen. Anders zou het bij een afhaalpunt afgehaald worden.

Beoordelingen voor allesvoorschoonheid.nl

It’s always a pleasure to order something from you, fast delivery, you answer questions quickly, and you always pamper me with your little gifts🤗

Altijd snelle levering

Niets het is echt top! Goede en snelle levering van een kwalitatief goed product.
7 apr 2024
Snelle levering, mooie producten, topservice.
Het bestelde is netjes geleverd..!!
Snelle service en top producten!
13 apr 2024
Snelle levering!
7 apr 2024

Mijn pakje is geleverd, maar ik heb het niet, omdat het gestolen is

Antwoord van allesvoorschoonheid.nl
Beste B, Ik heb na uw bericht van vrijdag direct een mail gestuurd dat ik pas op maandag contact kon opnemen met PostNL. Dat is vandaag gedaan en vervolgens heb ik u een mail gestuurd waar het bezorgd is. Als er nog een probleem is hoor ik het graag van u. Een hele fijne avond!
9 mrt 2024
Snelle levering van goede producten. Toilettasje wat iverbodig. Heb er sl zoveel
prima ervaringen, altijd goede en snelle levering!
9 mrt 2024
Snel en goede producten
16 mrt 2024
Super snelle levering en vriendelijk en prettig geholpen toen bleek dat ik het verkeerde product had besteld.
17 feb 2024
Ik vindt het snel bezordt en het is super goed produkten. Beter doen kan ik nu niet bedenken.
4 feb 2024
Bestelde produkten zijn correct en snel geleverd.
GK
Gabriela K.
Klundert

Snelle levering, goede prijs 👍🏻

Bestelling Volgende dag geleverd
Besteld andere dag in huis
22 aug 2023
De produkten zijn heel goed. Het handgeschreven briefje erbij maakt het persoonlijk. Ik zou niet weten wat er beter kan! Levering altijd op tijd!