Anole.eu

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 mrt 2023
Anole.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Ik ben erg tevreden over de producten van anole. Ik ben zo blij dat ik de overstap heb gemaakt naar dit merk. Vrijwel vanaf het begin hou ik Anole in de gate en heb het bedrijf zien groeien in haar producten. Er is een constante flow in het vernieuwen en uitbreiden. Tevens de lives op instagram is en blijft leerzaam.

27 sep 2023
Klachten worden niet serieus genomen. Al vaker producten ontvangen die niet naar behoren werken. Probleem wordt niet opgelost en schuld wordt geschoven naar de klant.

Beoordelingen voor Anole.eu

Super goeie service, super producten en snelle levering! Ik ben fan
Antwoord van Anole.eu
Wat een leuke review! 🫶🏼 We wensen je veel plezier met de producten en kijken uit naar je volgende bestelling 🛍️
Alles bestens
Bedankt voor het compliment! 🫶🏼
18 apr 2024

Fijne producten en goede service

Ik blijf de producten van Anole fijn vinden. De houdbaarheid is goed maar ook de kunde achter de producten is geweldig! Elk nog zo klein vraag wordt met liefde beantwoord zodat je de juiste producten kunt aanschaffen en weet hoe je ze moet gebruiken!
19 mrt 2024
Bedankt voor je leuke review over onze kwaliteit producten en de klantenservice. Dit waarderen we heel erg! 🫶🏼 We kijken uit naar je volgende bestellingen! 🛍️✨
Gebruik al 2 jaar anole super tevereden met al haar producten!
Antwoord van Anole.eu
Bedankt voor je leuke review over je tevredenheid over onze kwaliteit producten. Dit waarderen we heel erg! 🫶🏼 We kijken uit naar je volgende bestellingen! 🛍️
Snelle levering en hele goeie producten
Antwoord van Anole.eu
Wat fijn dat je zo enthousiast bent over onze service en producten! We wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinsten!
19 mrt 2024
Heel blij met de producten van Anole!
Antwoord van Anole.eu
Wat leuk dat je zo positief bent over onze producten 😊🌟 We kijken uit naar je volgende bestellingen! 🛒
19 mrt 2024
Heel snelle en goede levering.
Antwoord van Anole.eu
Bedankt voor het schrijven van deze review! 🤗 We waarderen dat je hebt gekozen voor onze producten en zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Veel werkplezier met onze producten! 🎉
9 mrt 2024

Snelle service goede oro

Snelle service goede producten
Antwoord van Anole.eu
Wat leuk om je review te lezen over onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en vinden dit dan ook erg leuk om te lezen 🙌🏼 😊
Snelle goede service
Antwoord van Anole.eu
Wat leuk om je goede review te lezen over onze service! We kijken uit naar je volgende bestelling! 🙌🏼 😊
Antwoord van Anole.eu
De producten zijn van hoge kwaliteit, wat erg belangrijk is en ik waardeer je werk op dit gebied enorm. Ook zou het wenselijk zijn als de gels bijvoorbeeld ook 30 en 50 ml waren.Alvast bedankt!
Antwoord van Anole.eu
Dankjewel voor je mooie review en positieve feedback! 😁