lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.057 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.154 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

14 jul 2024

ze hebben echt van alles.

een hele grote collectie van verschillende producten , heel leuk om eens rond te kijken op de site, leuke acties en de levering gaat ook goed, niks mis mee met de webshop
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
28 jun 2024
Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering. Jammer dat niet al het gereedschap erbij zat om het stuur recht te zetten.
3 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling! Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat dit een beauty product betreft. Wij verkopen namelijk geen gereedschap of sturen... 🙈 Ik ben bang dat je de verkeerde webshop hebt beoordeelt! 🧡 Laat het gerust weten als we je kunnen helpen met je Lyko bestelling! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
2 jul 2024

Goede service!!

Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling/verzending en tijd van bezorgen. En per email zijn ze goed bereikbaar!!
30 jun 2024
Goede ervaring en keurige verzending. Communicatie was ook prima. Mooie aanbieding en veel gemak tijdens het bestellen.
1 jul 2024

Zoals altijd zeer tevreden!

Zoals altijd zeer tevreden, originele producten, leuke aanbiedingen en snelle verzending.
9 jul 2024

prima artikelen

juiste artikelen, snelle levering, goede kwaliteit, prettige prijs
9 jul 2024
28 jun 2024
Top korting op gekozen producten en super snelle levering
28 jun 2024
Goede service Gelijk antwoord bij mijn vraag
12 jul 2024
Zeer tevreden, , dus gewoon zo doorgaan !
IP
Ilona P.
Veghel
28 jun 2024
super fijne producten tegen goede prijs
Geen klachten, keurig afgehandeld
LM
Heerlijk Product snel geleverd
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je 5-sterren review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de levering hiervan. 🚛💨 We wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel! Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Altijd naar tevredenheid
29 jun 2024