Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.382 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

11 nov 2023
Als de tandpasta vernieuwd is, vind ik dat je ook de nieuwe versie op de site moet zetten zodat de klant weet dat deze vernieuwd en hij dus niet meer dezelfde tandpasta krijgt.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Goede website. Voldoende producten. Ik heb alleen van de opzetstukjes voor mijn oorthermometer besteld 40 stuks, en maar 20 stuks ontvangen. Daarvoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hoop dat het juist word opgelosd.
EK
Ellen K.
Vlaardingen
Wat ik bestelde is altijd goed gegaan Alleen bij deze laatste bestelling zou ik bij een besteding van €75 een doos met inhoud van waarde €10 krijgen maar ik kreeg een klein zeep bolletje En dat is niet echt wat er beloofd is 😤
Alle mijn producten zijn netjes afgeleverd bij mijn En optijd Super bedankt, Sarah Ik ga opzeker hier meer gebruik van maken
De oplossing bij de problemen , snelle levering en de houdbaarheidsdatum van de gekochte producten waardoor deze lang houdbaar zijn.

Lage prijzen

Overzichtelijke website, snelle levering en vooral de lage prijzen maken dat ik iedere keer bij jullie de bestelling doe!

Hier kun je met een grust hart iets kopen.

al meerdere keren hier een bestelling geplaatst en altijd keurig geleverd en ook op de genoemde data geleverd gekregen.

snelle en goedverpakte zending

snelle en goedvernpakte zending Hier al veel gekocht, altijd juiste en correcte wijze Zeer tevreden met pazzox!
KV
Kees V.
AMERSFOORT
30 mrt 2024
Fijne overzichtelijke website met aantrekkelijke producten die goed geprijsd zijn. Snelle verzending naar NL
Veel keuze van producten. Voordelig . Goede communicatie en vlotte afhandeling. Prima verzorgd

Fijne website…

Leuke artikelen zoals setjes met toilettas aangeboden voor een leuke prijs.Snelle bezorging.
Alles in orde. De afhandeling van de bestelling, goede informatie. En ja de afrekening.
GB
Gonnie B.
Anna Paulowna

Artikel met goede prijs

DIt artikel was makkelijk opgezocht, te bestellen en snel geleverd. En de juiste prijs.
30 mrt 2024

Goede prijs en snelle verzending

De producten die ik zocht vond ik hier een stuk goedkoper, en de verzending was snel!
MS
M. S.
Groningen
De fantastische aanbiedingen van de producten die ik gebruik. De vlotte levering.
Alles OK, behalve de Belgie-site voor Nederlandsers. De betaling verliep stroef.
31 mrt 2024
Exact zo het hoort, concrete en tijdige informatie; secure levering : bravo!

Vichy Neovadiol dag- en nachtcrème

Snel geleverd. Goed verpakt. Zending goed te volgen! Uitstekende prijs.
Snelle levering. De andere dag al via post.nl binnen. Goed verpakt.

Geweldig

Zo blijven werken was geweldig , volgende keer kom ik weer terug.

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit verhouding

Snelle en correcte levering; goede prijs/kwaliteit verhouding.