Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.739 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.415 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

AM
Astrid M.
Eindhoven
2 okt 2024
Mijn favoriete producten van Eucerin heb ik besteld, dag-/nachtcreme, serum voor de rijpere huid en voetcreme. Kreeg een tube reiniginsgel er gratis bij. Ben tevreden over de prijs. Levering was goed en alles goed en stevig verpakt. Blij met mijn bestelling. Zal ook vaker bij hun bestellen.
1e kennismaking, alles korrekt afgehandeld. Ik zal hier zeker vaker bestellen. De door mij benodigde goederen zijn concurrerend geprijsd. Snelle levering en alles netjes verpakt. Pazzox heeft op mij een zeer goede en vertrouwde indruk achtergelaten.
Ruime keuze en betere prijzen dan alle andere drogisten! Vooral in La Roche Posay producten. De service, levering en verpakking is ook dik in orde.
1 okt 2024
Bij Pazzox een aantal producten besteld. De bestelling werd snel verwerkt en verzonden en ook nog eens tegen nette prijzen. Kortom zeer tevreden
25 sep 2024

Snelle levering en betrouwbare website

De levering was snel en ik kreeg zelfs twee kleine cadeautjes. Ik zal opnieuw kopen en ik hoop dat de gratis monsters blijven komen.

Snelle verzending en goed product

Bestellen ging voorspoedig en ik had mijn bestelling een dag later al thuis. Heel tevreden ook met de crème.
8 okt 2024
Het duurde even eer het verzonden werd, via email navraag gedaan en toen was het de volgende dag verstuurd.
Snelle levering Had paracetamol 1g en tandpasta besteld binnen vier dagen in huis geweldig gewoon
3 okt 2024
betrouwbaar, duurde wel wat lang voor de bestelling er was. Wel gereageerd op mijn email, positief
LB
Lia B.
Arnhem
29 sep 2024
Scherpe prijs Snelle service Ruime keuze op website voor het afhalen bij een PostNL afhaalpunt
8 okt 2024
Het was snel geleverd. Heb het voor de eerste keer besteld hoop dat het werk voor mij honden.
1 okt 2024
Levering was prima en fijn om voor mijn eerste bestelling €5,- korting te hebben gekregen.
Redelijke prijzen, alleen jammer van de minimum ordertoeslag. Snelle verzending.
Gewoon goed. Goede prijzen en met promotiecode ook nog een kosteloze verzending.
Goede online drogist en levert snel en correct. Perfect! Altijd goede service!
26 sep 2024

Pazzox. wie kent het niet.

Pazzox is voor ons vertrouwd geraakt, Bestellen en leveren gaan erg vlot.

Goede prijs en snelle verzending.

Artikel scheelde ruim € 4,- per stuk. Goed verpakt en netjes verzonden.

Super

Bij vraag over collectie direct antwoord via mail, snelle levering
5 okt 2024
Fijn dat ik het artikel bij Pazzix kon bestellen. Snelle levering.
Duidelijke beschrijving. Advies na bestelling en snelle bezorging