Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.820 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

2 jul 2024

Pazzox.nl voor consumenten die voor aantrekkelijke prijzen en betrouwbaarheid gaan!

Onlangs voor het eerst een bestelling gedaan bij pazzox.nl en het zal zeker niet bij deze ene keer blijven! De prijzen van de producten zijn concurrerend en de verzending per PostNL verliep razendsnel. Een pluspunt vind ik ook dat deze verzendkosten echt meevielen gezien het feit dat de producten vanuit Vlaanderen naar Nederland worden verzonden. Kan eigenlijk op dit moment geen verbeterpunt bedenken en ben bijzonder tevreden!

Pazzox heeft nette uitgebreide procenten en verzenden zeer snel / netjes

Pazzox is heel netjes met hun producten en verzenden snel en ook netjes mijn bestelling, ik moet altijd dringend Dentaid Gel gebruiken om mijn drogende mond door de medicijnen te verhelpen. De verkoopprijs is netjes.
10 jul 2024

Goedkoop, goede kwaliteit, TOP!

Prijs - kwaliteit is uitstekend, goedkopere prijzen dan het gemiddelde elders en bij mij verliep de zending prima. Kan geen verbeterpunten bedenken dus Pazzox hartelijk dank en ga zo door, TOP!
Duidelijke website, snel bestellen en ook het ontvangen van de bestelling is lekker snel. Fijn dit, kost weinig tijd en ik hou ervan om dit zo te kunnen doen
Prima Webwinkel Heel snel bezorg product bestelling.\ Snel eimail bevestigen sruurt naar klanten met bestelling nummer..... Tevreden werkt.

Pazxox een fijne winkel

Ik vind Pazxox een fijne winkel. Ze hebben veel artikelen, meestal goed geprijsd. Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de chatbox.

Elke keer prima

Bestel hier regelmatig en altijd goed, geen enkele keer wat negatiefs ondervonden. Dus prima.
RR
Robert R.
Grijpskerke
30 jun 2024
Goede producten, snelle levering in Nederland. Regelmatig bestellingen geplaatst
5 jul 2024

Top! Snelle verzending

Snelle verzending. De producten zijn goed verpakt en heelhuids aangekomen.

Goedkoop en snel verzonden

Louis Widmer veel goedkoper dan elders. Heerlijk spul. Snelle verzending
3 jul 2024
Ruim assortiment en snelle levering . Het bestelproces verloopt goed.
1 jul 2024
bezoging is goed alleen te laat bericht wanneer pakketje bezorgd word
PH
Pieter H.
HEERENVEEN
2 jul 2024
Zoals gebruikelijk een correcte verzending. Zo doorgaan Pazzox!!
1 jul 2024
Goed verzorgd en netjes ingepakt. Spullen van goede kwaliteit.
27 jun 2024
Goede gevoel er bij het aanbiedingen en kwaliteit van producten
Snelle levering, goed verpakt. Producten voor een goede prijs
7 jul 2024
Overzichtelijke website en na bestelling, snelle levering 🚚

Snel

Geheel naar verwachting: sneller levering en communicatie
Duidelijke website, goede prijzen en snelle verzending
2 jul 2024
snelle levering. Kwaliteit-prijsverhouding uitstekend.