dipso.nl- Logo - Beoordelingen

dipso.nl

274 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden569 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2021
dipso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik ben nieuw in de wereld van de suikerkatten en om een hoop te leren heb ik me aangesloten bij de suikerkattenforum. Via hun kom ik weer bij jullie. En als ik bij de dierenarts 1 doos spuitjes voor 75 euries koop en ik heb er bij jullie 3 voor 60 en het wordt ook nog snel geleverd, dan verdienen jullie 5 sterren!!!

1 apr 2023
Bestelling diabetes strips. Ik heb op 20 maart twee sets aan diabetes strips besteld bij Dipso. Er is er slechts één geleverd terwijl op de pakbon twee staat. Ik heb meerdere keren geprobeerd om met Dipso in contact te komen. Als je belt zijn ze nooit bereikbaar en wordt er beloofd om terug te bellen. Vergeet het maar. Ze bellen niet terug. Ik heb al meerderde keren gebeld. Vervolgens een mail gestuurd. Het is vandaag 1 april. Ik heb nog steeds geen antwoord gehad. Jammer Dipso, ik bestel voortaan wel ergens anders.

Beoordelingen voor dipso.nl

Vlotte levering conform de vooraf aangegeven levertijd.

Dikke prima!

Makkelijk te bestellen en snel en netjes geleverd.
Snele bezorgen.en goed te bestellen op internet
Goede service qua informatie en snel levering.
Vlotte en correcte afwerking. En de prijs.
Scherp geprijsd en snel geleverd
3 mrt 2024

goed en snel geleverd
Goed en snel gekregen
Vlugge levering
Snel ontvangen

ontbreken van de gebruiksaanwijzingen van de door mij bestelde producten.

Het betreft het uitblijven van een reactie op een vriendelijk verzoek mij een gebruiksaanwijzing toe te sturen. Het betreft bestelnr. 42148. De door mij bestelde en ontvangen producten waren deels bedoeld als verjaardagskado voor onze dochter op 28 maart. Ik heb het verzoek ingediend, maar heb een fout gemaakt. Daarop kreeg ik een mail van ene MARC, die mij verzocht om alsnog het bestelnummer of de naam van de producten door te geven. Deze mail heb ik weer beantwoord met mijn oprechte excuses. Dat is gebeurd op 27 februari. ( Inderdaad, misschien wat aan de late kant. dit vanwege renovatiewerkzaamheden in onze woning.) Ik hoop dat er een klein foutje is gemaakt waardoor ik nog geen reactie heb gekregen. Afhankelijk daarvan zal mijn feedback positiever of negatiever uitvallen Zelf hoop ik dat er inderdaad ergens iets is misgegaan en zie toch met vertrouwen de gebruiksaanwijzingen vande producten tegemoet. Nogmaals het betreft bestelnr. : 42148 Vriendelijke groet, Jacinta Baggerman-Engel Const.Huygenslaan 129 3351XA Papendrecht. Mpbaggerman@chello .nl
Alles perfect in orde. Snelle levering aan een scherpe prijs
Artikel was goedkoop geprijsd en de verzending was prima.