Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Haarspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Haarspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

743 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 okt. 2022

Vond het toch nog snel en was de goede kleur doosjes waren beschadigd van de brieven bus 1 tube was een beetje gedeukt maar gelukkig niet lek bedankt voor de levering

19 mrt. 2022
Worst shopping experience in my life. Do not believe in Ship Tomorrow. 12 days have passed, when i wrote to them they always promised "will ship tomorrow". Their tomorrow never come i guess? I don't know how much longer do i have to wait. Enough lies. I will not recommend this shop to anyone and will not shop with them again. They should have let me know about the waiting time. Instead, i had to reach them again and again. What a service! Another thing i want to mention, in my first email i wrote in English because i don't speak Dutch. They replied me in full Dutch, not a single English word. Well respect!

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

Perfect, geen opmerkingen! Goede prijs en dag na de bestelling in huis.

Snelle levering en goedkoper als een andere winkel
Snel geleverd
8 jan. 2023
25 dec. 2022
7 dec. 2022

Snelle levering. Betrouwbaar.
10 dec. 2022
Na 1 maand en betaald te hebben heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen! Heb proberen te bellen naar het nummer op de website maar krijg steeds te horen dat dit nummer niet in gebruik is.
9 dec. 2022
Helaas werden mijn spullen later geleverd dan aangegeven.
31 dec. 2022
Nog steeds niets geleverd en wel betaald!
16 nov. 2022
Besteld maar geen stock. Na de betaling en check out staat dat er geen stock meer is van een van de shampoos hierdoor stagneert mijn bestelling enorm tip om het al aan te geven op de site dat iets out of stock is
13 nov. 2022
De producten die ik nog niet ken, heb ik nog niet kunnen gebruiken. Ik ben in het ziekenhuis. De Condition er van Revolution is zeer goed en zeer goed gekend door mij. Alleen gebruikte ik steeds de witte bussen of de witte dozen en nu zijn niet oranje dozen. Het is dus ook een klein beetje nieuw voor mij dat product. Het is wel fijn om zo vlug de bestelling thuis te krijgen. Ps: Sorry voor de fouten maar ik dicteer in plaats van te schrijven.
14 nov. 2022
Uitgebreid assortiment, goede aanbiedingen. Soms product niet op voorraad waardoor de levering iets langer op zich laat wachten.
14 nov. 2022
Als je meerdere producten hebt waarvan 1 niet op voorraad is, dan vind ik het beter om wat wel op voorraad is op te sturen en wat nog niet als nalevering te sturen. Duurt vaak lang. Vorige week woensdag besteld en heb het komende woensdag nodig.
5 nov. 2022
Er was een artikel niet op voorraad nadat ik mijn bestelling had geplaatst dus even de klantenservice gebeld en werd er heel lief geholpen en alles werd netjes opgelost. En is er toch voor gezorgd dat ik mijn produkt op tijd in huis had
9 nov. 2022
Producten zoals beschreven. De enige nadeel is dat het duurde meer dan verwacht. Op de beschrijving was vermeld dat het zal 3 tot 5 werkdagen duren voor ik het product zal ontvangen, dit duurde meer dan 7 dagen.
5 nov. 2022
Zondagmiddag besteld, maandagvoormiddag al in huis! Dus zeer fijn. Al wel eens anders gehad bij deze webshop omdat je na bestelling pas een mail krijgt of het op voorraad is. Maar wel top service deze keer dus
10 nov. 2022
De spullen die ik besteld heb zijn heel fijn. Er was bij de bezorger iets mis gegaan en dit heeft haarspullen.nl super opgelost door me een nieuwe zending te sturen en deze heb ik gelukkig wel ontvangen!