Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Haarspullen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Haarspullen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

290 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 jan. 2022
De producten zijn goed afgeleverd en op tijd. De prijzen zijn aanzienlijk lager als andere leveranciers van haarproducten. Een tip: ik vind het altijd fijn als je een proefmonster van een product erbij krijgt. Iets om nieuw te proberen.

19 mrt. 2022
Worst shopping experience in my life. Do not believe in Ship Tomorrow. 12 days have passed, when i wrote to them they always promised "will ship tomorrow". Their tomorrow never come i guess? I don't know how much longer do i have to wait. Enough lies. I will not recommend this shop to anyone and will not shop with them again. They should have let me know about the waiting time. Instead, i had to reach them again and again. What a service! Another thing i want to mention, in my first email i wrote in English because i don't speak Dutch. They replied me in full Dutch, not a single English word. Well respect!

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

13 sep. 2022
Paar keer een bestelling gedaan en tot op heden altijd netjes en volgens afspraak bezorgd. Overzichtelijke website met mooie prijsverlagingen.
5 sep. 2022
Did not received on time Still waiting
28 jan. 2022
Op zich een prima webshop, áls de spullen op voorraad zijn. Als dat niet zo is, is er élke keer wel weer wat. Je moet er zelf achteraan bellen, want zij brengen hun klanten niet op de hoogte van vertraging van levering in hun magazijn. De verwachte verzenddatum is nog nooit overeen gekomen met de werkelijkheid, het is altijd een paar dagen langer. Erg zonde, want ze hebben een ruim assortiment, aantrekkelijke prijzen en een vriendelijke klantenservice, maar je moet er als klant wel altijd zelf achteraan en dat is vervelend.
25 jan. 2022
Jammer dat jullie aan geven op de site 1-2 dagen levertijd. Betaal ik en krijg ik daarna pas een mailtje dat iets niet op voorraad is. Heel jammer, want je besteld optijd maar krijgt het pas een week later of langer
28 jan. 2022
Bestelling geplaatst en betaald. Na betaling krijg ik een mail dat het product niet op voorraad is. Dat vind ik raar. Ik vind dat je die informatie tijdens het bestel proces hoort te krijgen.
30 jan. 2022
Producten sneller opsturen en aangeven of het wel/niet beschikbaar is. En beter reageren op e-mail vragen
18 mrt. 2022
De beste prijzen voor de beste producten. De leveringen zijn ook supersnel. Haarspullen informeert je voortdurend over de stand van zaken van je bestelling
31 jan. 2022
Was niet voorradig .Had dat wel vooraf graag gezien tijdens de bestelling ,dus duurde wat langer maar verder uitstekend Geleverd wat ik gevraagd heb
2 feb. 2022
Ik heb liever dat jullie m’n pakketje versturen ipv 5 reclame mails sturen in 5 dagen :)
1 feb. 2022
Het is een beetje rommelig dat je e-mails ontvangt dat je nog spullen in een winkelmandje heb terwijl je ook al een bestelling hebt gedaan. Vervolgens krijg je een annulering en moet je goed opletten dat niet over je bestelling gaat.
21 jan. 2022
Perfecte levering en communicatie. Om via overschrijving te betalen is het moeilijk aangezien ik vanuit België bestel. Maar ik werd heel goed geïnformeerd en geholpen om de betaling toch in orde te krijgen.
2 feb. 2022
Dit was de eerste keer dat ik hier besteld heb en ik ben zo tevreden als dat je als klant maar kan zijn. Alle producten zijn nieuw en netjes aangeleverd en kwamen binnen in maar een paar dagen.
28 jan. 2022
De levertijd was erg veel langer dan aangegeven. Dit vind ik tegenvallen. Ook de informatie hierover ontbreekt, geen updates tussendoor.
26 jan. 2022
Super! Alles zoals afgesproken bezorgd en prima op tijd. Complimenten. Was voor mij de 1e bestelling bij jullie. Voor herhaling vatbaar
2 feb. 2022
Snelle levering, correcte inhoud, prijs/kwaliteit verhouding prima. Mooie eerste kennismaking met dit bedrijf.
3 feb. 2022
De levering is snel, en de produkten qua prijs en kwaliteit zijn zeker oké.
22 apr. 2022
5 nov. 2021
17 jan. 2022
Ik heb twee bestellingen gedaan. Met de vraag van achteraf betalen. 1 ging vlot...de andere daar wacht ik nog op...gaat om de toner van l'oreal. Kun je me hier verder mee helpen? Vriendelijke groet. Patricia stevens