Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nlReviews

Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Haarspullen.nl

Haarspullen.nl - Beschrijving

Mensen kopen het liefst 24/7 beauty producten en hebben deze graag nog dezelfde dag in huis. Voor ons een grote uitdaging maar wij hebben zeker de ambitie om dit waar te maken. Onze achtergrond zit onder andere in de beauty branche, daarom weten wij ook waar we het over hebben en hoe de producten werken. Vragen? Bel ons: 038-4582584
Distri Lab B.V.
Ossenkamp 2 N
8024 AE Zwolle
Marijn Bulthuis

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De producten zijn goed afgeleverd en op tijd. De prijzen zijn aanzienlijk lager als andere leveranciers van haarproducten. Een tip: ik vind het altijd fijn als je een proefmonster van een product erbij krijgt. Iets om nieuw te proberen.

Worst shopping experience in my life. Do not believe in Ship Tomorrow. 12 days have passed, when i wrote to them they always promised "will ship tomorrow". Their tomorrow never come i guess? I don't know how much longer do i have to wait. Enough lies. I will not recommend this shop to anyone and will not shop with them again. They should have let me know about the waiting time. Instead, i had to reach them again and again. What a service! Another thing i want to mention, in my first email i wrote in English because i don't speak Dutch. They replied me in full Dutch, not a single English word. Well respect!

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

Super
De beste prijzen voor de beste producten. De leveringen zijn ook supersnel. Haarspullen informeert je voortdurend over de stand van zaken van je bestelling
Ik heb vorige week donderdag een bestelling gedaan , er stond voor 23.30 besteld volgende werkdag geleverd. Het is nu wee donderdag een week verder en heb nog steeds niks ontvangen!
Op zich een prima webshop, áls de spullen op voorraad zijn. Als dat niet zo is, is er élke keer wel weer wat. Je moet er zelf achteraan bellen, want zij brengen hun klanten niet op de hoogte van vertraging van levering in hun magazijn. De verwachte verzenddatum is nog nooit overeen gekomen met de werkelijkheid, het is altijd een paar dagen langer. Erg zonde, want ze hebben een ruim assortiment, aantrekkelijke prijzen en een vriendelijke klantenservice, maar je moet er als klant wel altijd zelf achteraan en dat is vervelend.
Bestelling geplaatst en betaald. Na betaling krijg ik een mail dat het product niet op voorraad is. Dat vind ik raar. Ik vind dat je die informatie tijdens het bestel proces hoort te krijgen.
Jammer dat jullie aan geven op de site 1-2 dagen levertijd. Betaal ik en krijg ik daarna pas een mailtje dat iets niet op voorraad is. Heel jammer, want je besteld optijd maar krijgt het pas een week later of langer
Perfecte levering en communicatie. Om via overschrijving te betalen is het moeilijk aangezien ik vanuit België bestel. Maar ik werd heel goed geïnformeerd en geholpen om de betaling toch in orde te krijgen.
Super! Alles zoals afgesproken bezorgd en prima op tijd. Complimenten. Was voor mij de 1e bestelling bij jullie. Voor herhaling vatbaar
Het is een beetje rommelig dat je e-mails ontvangt dat je nog spullen in een winkelmandje heb terwijl je ook al een bestelling hebt gedaan. Vervolgens krijg je een annulering en moet je goed opletten dat niet over je bestelling gaat.
Ik heb twee bestellingen gedaan. Met de vraag van achteraf betalen. 1 ging vlot...de andere daar wacht ik nog op...gaat om de toner van l'oreal. Kun je me hier verder mee helpen? Vriendelijke groet. Patricia stevens
Dit was de eerste keer dat ik hier besteld heb en ik ben zo tevreden als dat je als klant maar kan zijn. Alle producten zijn nieuw en netjes aangeleverd en kwamen binnen in maar een paar dagen.
tubes zijn te klein. behoefte aan grotere hoeveelheid. ik meen dat ik in het verleden een grote zwarte fles met een pomp systeem hiervan kocht... ik vind dit zeker geen duurzaam aanbod...
Het is heel prettig dat we het zo kunnen bestellen daar het hier in Hilversum nergens te koop is en ik ben er erg blij mee en maandag bestelt en dinsdag in huis dus prima
De producten zijn heel goed en hebben een goede omschrijving. De verzending ervan gebeurt snel en alles zit verzorgd ingepakt. De 6 % is voor ons Belgen goed meegenomen.
Vandaag besteld morgen geleverd ging niet op. Jammer want dat ging ik vanuit . Stond zo opde site.Prijs goed, verpakking ok Zou zo weer bestellen ivm prijs