Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

2.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.775 beoordelingen in totaal

11 mei 2024
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

HN
Hans N.
Zoetermeer
Ik ben heel blij met de crème die ik bij u kan kopen, deel ook wat potjes uit aan m’n kinderen oa een dochter die exceem heeft in haar gezicht en de crème is lekker vettig en helpt haar goed Zelf gebruik ik het voor m’n voeten, heb al heel lang artrose en veel eelt vorming, zo blijven m’n voeten zacht en kan ik blijven lopen, super merk

Andere vervoerder....betere…

Andere vervoerder....betere afspraken....vol tarief rekenen En volgende dag leveren....niet 2 dagen later als leveranciers hier niks tegen doen Worsdt de leverdatum steeds verder opgerekt.....ongewenste situatie....

Perfecte service en toch niet duur

Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel. Of het nu voor diabeteszorg is of voor persoonlijke verzorging, body care, medische hulpmiddelen: ze hebben het en leveren snel en correct.
FZ
F.J. Z.
Hellevoetsluis
Tijdens het telefoongesprek zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ook de bestelling snel verwerkt en geleverd. Prima ga zo door! Met vriendelijke groet. Fred Zeij
Wat een geweldig bedrijf een hele overzichtelijke website alles heel makkelijk te vinden en te bestellen de levering precies op tijd en heel snel geleverd een dikke 10 plus
4 jul 2024

vlot verstuurd en kwaliteits materiaal.

vlot verstuurd en kwaliteits materiaal. Wel wordt in de winkelwagen niet aangegevens als een artikel niet leverbaar is, alleen de knop bestellen ontbreekt dan.
12 jul 2024
Service is zeer goed. Alleen klopte de beschrijving van mijn product niet,waardoor ik het verkeerde kocht. Maar jullie teruglevering Service is prima.
1 jul 2024
bedrijf dat probeert hun beloftes waar te maken,maar met post nl wordt dat erg moeilijk door post nl 2x pakketje niet op de beloofde dag geleverd.
6 jul 2024

Ook voor particulieren mogelijk - niet alleen medici.

Fijn dat (sommige) medische benodigdheden ook gewoon voor particulieren te vinden zijn! Goed geprijsd, snel verzonden en veilig aangekomen :)
2 jul 2024

Vetmate glucose meter voor dieren

Vetmate glucosemeter voor dieren. Bestelling snel en netjes verpakt ontvangen. Alles zat erbij, zoals dat stond beschreven. Werkt perfect
30 jun 2024
Producten altijd lager in prijs dan elders. Professionele producten snelle verwerking van order de volgende dag meteen in huis. Super!
IL
Ida L.
Ridderkerk
Al jaren bestel ik bij Merkla. Altijd snel geleverd, als de vervoerder zich aan de afspraken houd. Goede spullen, heel tevreden .
10 jul 2024
Ik had iets vergeten te bestellen. En kon bestaande bestelling annuleren, en een nieuwe bestelling plaatsen. Top geregeld
5 jul 2024
Goed product en snelle levering. Zeker met ferzenden erbij is het wel duur voor 1 doosje voor een particulier.

Snelle levering.

Fijne site, snel geleverd. Goed en netjes verpakt, wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
7 jul 2024

Duidelijkheid en snel!

Duidelijke site, duidelijk over producten en kosten. Supersnelle levering. Ver boven verwachting!!
1 jul 2024
Het product is super ben er blij mee. Alleen de bezorgers van DHL is echt helemaal waardeloos .
4 jul 2024
eigenlijk niets bijzonders. er is naar alle tevredenheid precies gedaan, wat was afgesproken.
Zeer behulpzame klantenservice die erg goed bereikbaar is. Heel snelle levering. Dikke prima.
Gemakkelijke- en klantvriendelijke site voor het bestellen van producten en snelle levering.