Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.409 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Wat beviel mij in het bijzonder? De snelle levering, de keuze in verschillende merken/ soorten. En keurig verpakte producten. Misschien nog iets minder plastic geen gebruiken! Dus minder afval ( bijv twee pennen in een plasticzak , kunnen er ook los bij!

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

snel geleverd en goede prijs.. Alleen jammer dat je aangeeft dat je op een bepaald tijdstip wilt ontvangen en daar wordt blijkbaar niets mee gedaan, want ik moest zelf de afleverdatum aanpassen bij DHL. Waarom kan ik dan aangeven dat ik het een bepaalde dag wil ontvangen?

Goede producten, goedkoper dan concurrent

Ik werd goed op de hoogte via track & trace en de producten kwamen op tijd. Merkela maakt waar “ vandaag besteld, morgen geleverd”. En de producten zijn goedkoper dan van de concurrent
Betaalbaar en supersnelle levering. Fijn dat ik als particulier ook mijn bestellingen kan plaatsen. Echt ern aanrader zeker voor mensen die EHBO hebben en/ of BHV
31 mrt 2024
Snelle levering, was goed, als ik vraag om bezorging via PostNL en niet DHL, dan moet het niet alsnog via DHL komen. Daardoor was het later dan met PostNL
Merkala's website is klantvriendelijk bij gebruik, ontving binnen enkele seconden de orderbevestiging en de levering geschiedde binnen de beloofde tijd.
Gewoon goed: duidelijke website, fijne producten, goede klantenservice (rekening was niet 100% duidelijk). Snel en goed verzonden/ontcangen. Aanrader.
RF
Rob F.
Lekkerkerk
31 mrt 2024

Eenvoudig te bestellen.

Eenvoudig materialen te bestellen op de website. Korte levertijden, redelijk in prijs ten opzichte van andere aanbieders en levering de volgende dag.
KR
Kees R.
Bergen op Zoom
'savonds net voor 2100 uur besteld en de volgende dag reeds bezorgd. Prima kwaliteit. Ben heel tevreden over Merkala. Zou iedereen aanraden.
FF
Frieda F.
nieuwegein
Toch nog te weinig besteld bij u rechtstreeks maar via Bol.com. Zal in het vervolg bij u rechtreeks bestellen. Tot zover zeer tevreden.
ET
Eric T.
Hoog Soeren

Een vertrouwens waardige zaak.

U heeft alles, het geheel, zeer goed verzorgd, verpakking, verzending, alles was op tijd en prima verzorgd. Blijf zo doorgaan!!!
Prijs was beter bij Merkela als bij andere aanbieders van hetzelfde product. Website is duidelijk en bestellen was makkelijk.
JV
Joris V.
Kortenberg

Superwebshop

Snelle levering zaterdag 16u besteld en maandag om 12.30 geleverd Professioneel aanbod aan billijke prijzen 10 op 10
Snel geleverd en goed materiaal, ik vind alleen de bezorgkosten wat hoog dat is wel jammer maar verder alles prima.
Wat is heb besteld is niet wat ik heb gehad helaas. Maar ik kan ook niet trog sturen want ik heb die doos geopend

Voldoet aan verwachting

Meedere keren al bij Merkala besteld en iedere keer weer zeer tevreden over de snelle bezorging en de producten.
Snelle reactie na bestellen en duidelijke info over de bestelde artikelen. Goede kwaliteit.

Prima web winkel.

Betrouwbaar en producten in passende doos. Dus geen mega pakket voor enkele producten.

Razend snel goeie prijs

Razend snel, klein verpakt, dus kon in de brievenbus. Gewoon goeie service, goeie prijs
CK
Carin K.
Terneuzen

Alles voor diabetes.

Bestel er altijd glucose strips. Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.
Massage olie besteld 5 L keurig de dag daarna binnen, goed produkt en keurige prijs