Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

1.656 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
Merkala.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2024
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

11 mei 2024

Een besteld artikel was niet op voorraad...

De website is heel gebruiksvriendelijk. Je kan onmiddellijk vinden wat je nodig hebt. Één klein puntje, het bedrag dat jullie vooropstellen om gratis te verzenden is nogal hoog. Maar om die reden ga ik het niet laten om bij jullie iets te kopen! Ik ben heel tevreden!
15 mei 2024
Eenvoudige bestelling en snelle levering; ondanks dat de prijs van de door mjj bestelde katoenen verbandhandschoen best wel fors is gestegen, ben ik toch tevreden en zal ik ze weer bij Merkala bestellen als ik ze nodig heb.
FE
F. e.
Almere
5 mei 2024
1) De prijzen vd bestelde producten waren bij Merkala voordeliger. 2) Het bestelproces tot aan bezorging zijn top; Verschillende betaalmogelijkheden en binnen 1 dag bezorging. 3) Mailcontact is prettig.
5 mei 2024
De beloofde s'-avonds voor 2100 besteld en de volgende dag leveren is echt waar bij de dor mij bestelde creme.

eerste bestelling

snelle levering zoals aangegeven. Goede prijs, geen verzendkosten boven bepaald bedrag. Erg fijn.
VA
13 mei 2024
Snelle verzending. Verzendkosten zijn wel erg hoog- deze bestelling had ook in envelop gekund.

Goed!

Heldere site. Product keurig de volgende dag ontvangen. Product voldoet aan de verwachtingen
JS
Jan S.
Oosterhesselen
14 mei 2024
Bestelling van de producten was simpel en de levering volgde snel. Prima service dus.
7 mei 2024
snelle en correcte bezorging. Keurig verpakt in een doosje dat bij de inhoud past.
Verpakking prima ,en de levering snel .producten volgens bestelling , dus👍

Tevreden met alles

Prima! Snel geleverd, overzichtelijke website, goede kwaliteit producten:)
Bestelling ging makkelijk. Hopelijk gaat de levering ook zoals verwacht.
Goede beschrijving van de latexvrije eilandpleisters en snelle levering
3 mei 2024
Uitstekende service, snel contact, tijdige levering. Goede kwaliteit.
30 apr 2024
Snelle afhandeling en extra info verstrekt. Levering conform afspraak.
5 mei 2024
goede service en snelle levering. vriendelijk gesprek aan de telefoon
1 mei 2024

Betrowbaar en altijd snel!

Een ruime keuze aan kwaliteitsproducten, betrouwbaar en altijd snel!
2 mei 2024
Zoals beloofd komen jullie de afspraken na Alles op tijd bezorgd.
11 mei 2024
Had verzenden op andere dag gezet! Maar verder snel en goedkoop