masticare.nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21 beoordelingen in totaal

Werd op tijd bezorgd. Weet nog niet of het product gaat helpen bij reflux, je moet het eerst een tijdje gebruiken.

Endoscopie gehad en bleek een te veel aan maagzuur te hebben als gevolg van vermoedelijk lage druk sluitspier tussen slokdarm en maag. Er werd Pantoprazol of Emoprazol geadviseerd. In overleg met apotheker en huisarts gestart met masticare. Apotheker was bekend met het middel doch wel sceptisch, maar het kon wel samen met mijn bloedverdunner en bloeddrukverlager. Heel enthousiast 2 potten met capsules aangeschaft. Geeft helaas geen enkel resultaat, opgegeven dosis, 2x daags 2 capsules totaal 19 dagen geslikt. Laatste week dosis zelfs opgevoerd tot 2x daags 3 capsules. Capsules bevatten 350 mg en je mag maximaal 5 gram per dag slikken. De gehele dag werkelijk nagenoeg bijna 24/7 zuurbranden, boeren en maagpijn, van opstaan tot aan naar bed gaan, zelfs s’nachts. Hierop besloten terug te gaan naar de huisarts voor een echte maagzuurremmer. Helaas werkt dit middel dus niet bij mij. Nu maar hopen dat Masticare.nl het dichte potje wil terug nemen.

Beoordelingen voor masticare.nl

LG
Lydia G.
Amersfoort - Holland
Mastiha werkt prima en is een natuurlijk product... Bestellen gaat gemakkelijk via de uitstekende Website
Neem elke dag 5mg voor beschremlaagje voor maagzuur.
Snelle levering goed product
Snel geleverd goed product
JV
jean v.
lokeren
16 apr 2024
Heel vriendelijk, persoonlijk advies, top! Zeer snelle verzending.

Goede producten

mooie producten, zorgvuldig verpakt, snelle verzending
snelle levering
Prima geregeld
24 mrt 2024
Snel geleverd.

Maagzuur

Antwoord van masticare.nl
Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het erg spijtig via deze review te moeten vernemen dat uw klachten niet zijn afgenomen door gebruik van onze capsules. Feit is dat niet alle maag gerelateerde klachten met mastiek kunnen worden verholpen en in uw situatie is dat helaas het geval. Goed dat u met uw huisarts en apotheek heeft overlegd, dit is ook wat wij altijd adviseren. Verder is het van belang dat u zich houdt aan de door ons op het product aangegeven dosering. Uiteraard krijgt u uw geld terug voor het ongeopende potje capsules. Wij weten echter niet wie u bent. Wij vernemen uw klacht namelijk voor het eerst via deze review. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk even contact met ons op te nemen, zodat wij uw gegevens kunnen noteren welke wij nodig hebben voor de restitutie m.b.t. het ongeopende potje capsules. U kunt ons mailen: info@masticare.nl of bellen: 0544-462477. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, TEAM MASTICARE.NL
JK
JOHAN K.
Dordrecht
Klachten zijn niet over met 2 keer 2 caps
RB
Rolien B.
Spijkenisse
Snelle reactie op berichten en snelle levering. Producten zijn helemaal prima. Doen wat ze moeten doen.
Fast service and friendly staff. Ordered goods of top quality
24 feb 2024
Heb er baat bij