Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden423 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

Hele fijne webshop en echt goeie service. Ik had een verkeerde kleur ontvangen en heb zonder moeilijkheden meteen kosteloos de juiste alsnog ontvangen en mocht de andere zelfs houden. Nagellak houdt zich ook erg goed!!!
De kortingscode was bij het bestellen niet goed gegaan en ik wil jullie nogmaals bedanken voor de moeite en de mogelijkheid om het retour te mogen ontvangen. Dat waardeer ik echt👌

Supersnelle levering en topkwaliteit

Supersnelle levering, goede kwaliteit van producten en toen ik een probleempje had met een bestelling waren ze super eindelijk en hebben me direct geholpen! Zeker een aanrader!
Shellac4U is prima. De bezorging kan beter met een andere transporteur. Het gaat van Hengelo naar Utrecht, weer terug naar bijna Hengelo. Dat kan vast wel duurzamer.
MV
Malou V.
Lierop
Fijne en betaalbare gellak. Snelle en goede verzending. Zowel ik als mijn klanten zijn tevreden over de kleurtjes.
Fantastische gellak en meer Met vragen wordt je goed geholpen en de zending wordt goed en snel verzonden!
30 mrt 2024
Klantenservice is onwijs goed daar hou ik van! Producten worden snel geleverd en zijn goed van kwaliteit.
Goede service en snelle afhandeling van de bestelling. Zeer vriendelijk bij telefonisch contact.
Kwalitatief hoogwaardig product. De gellak verwerkt zich heel goed. De workshop was geweldig.
Fijne producten, mooie kleuren met een goede houdbaarheid!en een super service!
Fijne kleurtjes, goed qua pigment en mooi te verwerken! Al jaren fan!
De kleuren zijn weer prachtig en gelijk aan de foto's op de site.
Ik word altijd goed geholpen! Snelle service en erg vriendelijk :)
Snelle en correcte levering. Gellak blijft 2 weken prima zitten.
EV
Erna V.
Spijkenisse
Snelle levering, producten zijn van goede kwaliteit.
SV
Sandra v.
Westerlo
Perfecte gellak en snel geleverd. Mooie kleuren.
Snelle verzending, goed ingepakt en top producten
Erg fijn. Snelle levering en mooie lakjes!
Snelle, goede afhandeling bestelling.

Fijne producten

Super snel geleverd en goede producten!