multicare-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

multicare-centrum.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 okt 2022
multicare-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

snelle levering concurrentiele prijs betrouwbare leverancier ik kreeg ook vlot info over de garantie op mijn vroegere littman stethoscoop

18 nov 2023
Ik werd gemaild dat 2/3 van mijn bestelling niet meer leverbaar was. Zag dit uren later pas en mailde dat ik dan mijn gehele bestelling graag wilde annuleren. Omdat mijn bestelling draaide om die twee items en ik het andere voor erbij had. Maar ondertussen wachtten ze mijn mail terug niet af en verstuurden dat ene item al. Zo had ik voor een goedkoop doosje injectienaalden heel dure verzendkosten. Zou dat nooit zo gewild hebben. Had fijn geweest als ze mijn antwoord op hun mail even hadden afgewacht. En moest 8 dagen wachten (en 2x bellen) tot ik m’n geld terug had

Beoordelingen voor multicare-centrum.nl

Snelle en correcte levering.
Snel geleverd en een duidelijke website
Fijne snelle levering
Super bedrijf

betrouwbare leverancier

7 sep 2023
Goede en snelle levering. Goede update over levering pakket
KV
3 jun 2023
Vlotte afwikkeling van de bestelling.
17 aug 2023
Mooie website en snelle levering!
14 mei 2023
Op tijd geleverd en goede prijs
2 jun 2023
alles precies volgens afspraak
11 nov 2023

Snelle.levwrimg
12 aug 2023
4 jun 2023
18 nov 2023

Niet tevreden, geen fijne service