superfoodies.nl

910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

30 apr 2023
De bestelling is nog niet gearriveerd, Ik heb daar n paar dagen geleden n mail over gestuurd, ik geloof zelfs 2 mails. In iedergeval in mijn mail stond de reden waarom ik de bestelling tijdig moest ontvangen. Ik heb 1x n automatische bevestigingsmail ontvangen waarin dan staat dat er met 24-uur geantwoord wordt. Dit is niet gebeurd. Afgelopen vrijdag 28 April heb ik gebeld, en wederom uitgelegd waarom ik de bestelling vóór 30 april moet ontvangen. Met dit telefoongesprek is denk ik niet veel gebeurd want vrijdag heb ik wederom niets terug gehoord. Dpd de pakketdienst heeft nog niets met de bestelling gedaan klaarblijkelijk levert dpd niet op zaterdag. Terwijl op een vd sites staat dat ze in België wèl op zaterdag leveren. Blijkbaar dus niet en was deze info fout. Het zal allemaal wel met Koningsdag, en 1 mei te maken hebben. Mààr het zou wel prettig zijn wanneer dit gecommuniceerd wordt tijdens het plaatsen vd bestelling, dat er vermeld staat dat ivm feestdagen in NL en BE vertragingen in leveringen kunnen ontstaan ivm vrije dagen... Dan had ik gewacht met bestellen. Ik heb over al mijn andere bestellingen geen op of aanmerkingen dat is super goed gegaan. Maar ja als het dan ns verkeerd gaat gaat het direct wel behoorlijk verkeerd. Ik ben nu 2 maanden afwezig en heb geen flauw benul ervan waar dpd het pakket nu gaat bezorgen. Ik heb geen 2e adres waar het bezorgd zou kunnen worden. Bellen met hen over bericht sturen schept alleen maar meer verwarring. Dit hele verhaal gaat over goeie communicatie. Ik zie het wel wat er gebeurd. Ik hoop dat dpd het pakket achter n grote bloempot de zet, waarna we gaan zien of het pakket er na 2 maanden nog staat. Er zijn ergere dingen in de wereld. Prettige dag, Vriendelijke groet Loes Overbeek maanden nog staat

Beoordelingen voor superfoodies.nl

YB
Yvette B.
Haastrecht
Echt mooie producten, de boeken zijn ook echt fantastisch mooi! met goede en fijne informatie. Nog een plus puntje ;) super fijn dat ik het gratis kan laten bezorgen bij een postnl. punt. omdat ik de hele week werk en ik vind het vervelend om bij de buren te leuren voor mijn pakket.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling! Heel veel plezier met je producten :)
HV
hans v.
Heiloo

Goede informatie

Goede spullen met een snelle levering. Daarnaast regelmatig mooie aanbiedingen die samengaan met boeken. Op deze wijze leveren ze ook veel kennis omdat je het e.e.a. goed kunt nalezen. Jesse is een geloofwaardig persoon.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste H, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat mooi om te horen dat je veel kennis opdoet.
Ik gebruik green juice nu al bijna 2 jaar mijn ervaring is dat ik geen bijkpijn meer heb met me darmen gaat het gelukkig ook beter en veel meer energie ge Khalid
Ik voel me beter. Heb meer energie. Kan beter naar het toilet. De service is prima en als je iets besteld hebt is het er bijna altijd de volgende dag.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Erna, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!

green juice is een geweldig product

Green juice is een geweldig product en het werd snel geleverd. (Ik hoop wel op staffelkorting in de toekomst...)

Green juice actie

Altijd fijn om mijn green juice i.c.m een leuke actie. Fijn om cadeautjes te ontvangen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Monique, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling!
Bestel vaak hier maar krijg nooit eens een kortingcode of zo, dat vind ik jammer
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review! Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief zie je al onze acties voorbij komen :) Deze geven we namelijk regelmatig!
Super goede producten, snelle levering, mooi verpakt en leuke extraatjes.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Lilian, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
23 mrt 2024
Je kunt niets beter doen, maar 5 sterren voelt meteen zo ongeloofwaardig…:
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling! Hier zijn wij al onwijs blij mee :)
23 mrt 2024
POSITIEF IS POSITIEF EN DAAR IS VERDER NIETS AAN TOE TE VOEGEN
Antwoord van superfoodies.nl
Beste,. Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
MH
Mirjam H.
Zevenaar
Bestelde word altijd op tijd bezorgt en de produkten zijn top.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste M, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Goede producten, duidelijke beschrijving en snell service.
31 mrt 2024
Goed spul, dat goed doet voor je lijf, snelle levering👍

snelle verzending

Altijd snelle verzending en goede communicatie.
AJ
Alicia J.
Sittard
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Anna, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Snelle bezorging en heel fijn product !
De abonnementen afschaffen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Nancy, Bedankt voor je mooie 4 sterren beoordeling!
20 mrt 2024
Verzorgd en altijd op tijd.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Marja, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Alles correct afgehandeld
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Leni, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
24 mrt 2024
Snel en goed geleverd
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling!