superfoodies.nl

888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.278 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Goede producten, prima bedrijf

Goede producten, ik meng Luminous met green juice in de morgen, 2 vliegen in 1 klap en de smaak is beter dan ieder product apart. Meer energie, fysiek en mentaal beter in mijn vel. Levering is ook correct 👍
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review! Wat goed om te horen dat je je beter voelt :) Daar doen we het voor!
7 jul 2024
Ik merk dat de voeding goed voor mij is. Ik heb meer energie. Voor mij is het nog wat onduidelijk hoe ik deze voeding in vombinatie met afvallen kan gebruiken en wat ik evt aanvullend nodig heb.
9 jul 2024
Beste, Bedankt voor je mooie review. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd zodat we even met je mee kunnen kijken naar wat je aanvullend nog bij zou kunnen gebruiken om je te ondersteunen. We horen graag van je terug.
AV
Anita v.
Koudekerke
30 jun 2024
Goede producten en snelle levering. Met nog wat extra's erbij die verrassend zijn. Niet de goedkoopste waarschijnlijk, maar wel eiwitpoeders zonder "troep".
2 jul 2024
Beste Anita, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
6 jul 2024

Goed!

Altijd goed en als er iets mis gaat lossen ze het ook netjes met je op, reageren snel, versturen snel en ik ben groot fan van de greenjuice en imunnity
9 jul 2024
Beste Esther, Bedankt voor de mooie review en wat fijn om te horen dat je blij ben met onze service en producten!

Goed product correct geleverd

Goed product en inmiddels goede levering, in begin wat problemen gehad maar dat hebben ze super opgelost door de zending naar ons met GLS te doen. Too
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Jan, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
29 jun 2024
Great service. Not english language. Relatively Quick delivery. You kindly offered an extra “bar”. Strange taste, though - until I read it was a soap!
2 jul 2024
Dear, Thank you for your kind review and 4 stars rating.
9 jul 2024
Snelle afhandeling van mijn bestelling: Vandaag besteld, morgen binnen! En dat is ook zo! Goed product, ik gebruik het al jaren.
10 jul 2024
Beste Terry, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
8 jul 2024

Heel blij mee!

Duidelijke beschrijving van de producten! 100% natuurlijk, heel goed voor ons lichaam! Altijd netjes thuisbezorgd! Bedankt!
9 jul 2024
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Snel geregeld. En heel goed product. Wel wat prijzig maar alle waarde naar zijn geld.

SNEL VERJAARDAGSCADEAU AAN MEZELF

OOK NU DE VOLGENDE DAG IN BELGIÊ GELEVERD NET OP TIJD VOOR MIJN VERJAARDAG OP 4JULI;
10 jul 2024
Beste Martine, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat goed om te horen dat je pakketje nog voor je verjaardag is binnen gekomen!
10 jul 2024
Het was een goed idee om het in een gesloten doos te verpakken tegen beschadiging
11 jul 2024
Beste Annegret, Bedankt voor je goede review en feedback! Hier leren wij ook weer van :)
NL

Kwaliteit producten.

De producten doen wat in de omschrijving staat. De levering is ook vlot.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Niels, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Eenvoudige bestelling, geleverd volgens afspraak. Geen enkel probleem.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Pieter, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling!
1 jul 2024
Prettig bedrijf, alles snel en correct uitgevoerd met goede producten
2 jul 2024
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
3 jul 2024
De factuur bij de bevestigingsmail of bij de zending voegen.
9 jul 2024
Beste Theo, Bedankt voor je goede feedback. We gaan dit intern oppakken!
Bestelling altijd optijd! Nooit geen gedoe of iets. 👍🏼
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Sylvana, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
27 jun 2024
Supersnel, goed verpakt en volgens afspraak verstuurd
2 jul 2024
Beste Ella, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!

Uitstekende service

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het team.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Elizabeth, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
CV
Chris V.
Berlaar
30 jun 2024
Blijvend super tevreden over de producten! Top!!
2 jul 2024
Beste Chris, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling!
1 jul 2024
Snelle verzending/aflevering; goed verpakking
2 jul 2024
Beste Irma, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!