superfoodies.nl

1.043 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.972 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt. 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mrt. 2023
Ik vind het product GREEN JUICE een verrijking voor mijn inspanning om goede dingen binnen te krijgen: echt een verrijking. Ik ben er heel blij mee. Het belangrijkste aspect waarom ik dit product gebruik is omdat ik het gevoel heb dat de mensen die dit maken; EERLIJK, oprecht, met zuivere intenties dit product maken. Geen corruptie. Geen de klant misleiden. Geen de klant om de tuin leiden/lijden. De eerste video die ik van Jesse zag gaf meteen het gevoel dat deze organisatie is zuiver op graad is, met zuivere bedoelingen en een zuiver product. Uiteraard is er bij deze organisatie ook een goed verdienmodel maar niet ten koste van de klant. Er is voordeel (verdienmodel, werkplezier en werkvoldoening)voor de mensen van de organisatie en voordeel de klant. Die krijgt een verdomd goed product en daar ben ik, nogmaals, heel blij mee.

30 apr. 2023
De bestelling is nog niet gearriveerd, Ik heb daar n paar dagen geleden n mail over gestuurd, ik geloof zelfs 2 mails. In iedergeval in mijn mail stond de reden waarom ik de bestelling tijdig moest ontvangen. Ik heb 1x n automatische bevestigingsmail ontvangen waarin dan staat dat er met 24-uur geantwoord wordt. Dit is niet gebeurd. Afgelopen vrijdag 28 April heb ik gebeld, en wederom uitgelegd waarom ik de bestelling vóór 30 april moet ontvangen. Met dit telefoongesprek is denk ik niet veel gebeurd want vrijdag heb ik wederom niets terug gehoord. Dpd de pakketdienst heeft nog niets met de bestelling gedaan klaarblijkelijk levert dpd niet op zaterdag. Terwijl op een vd sites staat dat ze in België wèl op zaterdag leveren. Blijkbaar dus niet en was deze info fout. Het zal allemaal wel met Koningsdag, en 1 mei te maken hebben. Mààr het zou wel prettig zijn wanneer dit gecommuniceerd wordt tijdens het plaatsen vd bestelling, dat er vermeld staat dat ivm feestdagen in NL en BE vertragingen in leveringen kunnen ontstaan ivm vrije dagen... Dan had ik gewacht met bestellen. Ik heb over al mijn andere bestellingen geen op of aanmerkingen dat is super goed gegaan. Maar ja als het dan ns verkeerd gaat gaat het direct wel behoorlijk verkeerd. Ik ben nu 2 maanden afwezig en heb geen flauw benul ervan waar dpd het pakket nu gaat bezorgen. Ik heb geen 2e adres waar het bezorgd zou kunnen worden. Bellen met hen over bericht sturen schept alleen maar meer verwarring. Dit hele verhaal gaat over goeie communicatie. Ik zie het wel wat er gebeurd. Ik hoop dat dpd het pakket achter n grote bloempot de zet, waarna we gaan zien of het pakket er na 2 maanden nog staat. Er zijn ergere dingen in de wereld. Prettige dag, Vriendelijke groet Loes Overbeek maanden nog staat

Beoordelingen voor superfoodies.nl

CG
Carla G.
Aalsmeer
Slik vegan omega iov me oogarts nu ruim 2 weken. Merk er helaas nog niets van. Nog steeds droge ogen en verstopte klieren. Maar aan zich is twee weken nog kort, wordt n mij ogen te snel om een review gevraagd. Dit is de tweede die ik schrijf in twee weken tijd.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste C, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je nog niet veel effect merkt. Ik hoop dat je klachten gauw wat verminderen. Mocht je het fijn vinden kunnen we ook altijd even met je mee denken!
Een pot vol vitamines op tijd in huis en mijn reactie over de andere verwachtingen die ik had, is uitgebreid beantwoord. De klantenservice is heel leuk en erg goed. En ik vind het gewoon een leuk bedrijf, al jaren!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Juva, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat we je vragen goed hebben kunnen beantwoorden. Je mag ons hier altijd een bericht voor sturen of bellen :) We staan je graag te woord.
6 feb. 2024

Een goed begin van mijn.dag

Ik voel me goed en heb nauwelijks of geen gezondheidsklachten. Ik gebruik dagelijks green juice en daily love in mijn ochtendsmoothie.
8 feb. 2024
Beste, Bedankt voor de mooie review. Wat goed om te horen dat je een dagelijkse routine hebt gevonden!
YB
Yvette B.
Haastrecht
Ik vond hét super fijn dat ik het gratis!! bij een post.nl punt kon laten bezorgen! :):):)
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Ik voelde onmiddelijk een verbetering in mijn humeur en een innerlijke rust
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat mooi om te horen dat je al veel beter voelt.
3 feb. 2024
Communicatie en levering waren, zoals altijd, gewoon weer uitstekend.
8 feb. 2024
Beste C, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
26 jan. 2024
Persoonlijk en weten hoe het is om klanten te bedienen.
29 jan. 2024
Beste J, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
5 feb. 2024
Meteen heldere hulp met e mail, meteen opsturen,
8 feb. 2024
Beste Anne, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Fijn om te horen dat alles duidelijk is :)
23 jan. 2024
Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle service.
29 jan. 2024
Beste Louise, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling!
Altijd bij met superfoodies!!! Al jaren!!!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Nathalie, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
2 feb. 2024
Snelle levering en prima product.
8 feb. 2024
Beste Pauline, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
BS
8 feb. 2024
Lekker snel en veilig bezorgd.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste B, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
27 jan. 2024
Al jaren goede resultaten.
29 jan. 2024
Beste H, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
3 feb. 2024
Prima service, goed spul.
25 jan. 2024
Geeft me m’n leven terug.
29 jan. 2024
Beste Marja, Bedankt voor de mooie review! Wat mooi om te horen dat het je zo ondersteund :)
MP
Monique P.
Grijpskerke
Top producten!
Topkwaliteit!
zo doorgaan
29 jan. 2024
Beste J, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
2 feb. 2024
prima
8 feb. 2024
Beste Hannie, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!