superfoodies.nl

918 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.148 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

29 mei 2023
Hallo, Ik wil mijn geld terug (de helft iig) want dit is niet de echte seamoss Ik heb onderzoek gepleegd en er is dus echte en fake seamoss. Je kan zeggen maar je hebt verschillende seamoss, ja maar er is wel een wezenlijk verschil. Ik weet niet of jullie daar van bewust zijn maar dit is echt fake. Deze worden niet in de oceaan gemaakt, maar kunstmatig gekweekt. en bevat dan ook niet de mineralen en vitaminen van de zee. Echte seamoss is fijner van structuur en vaak niet 1 kleur en zwelt later pas op. Jullie seamoss is al dik van zichzelf. Ik ga het verder niet gebruiken, ook al heb ik allemaal pasta gemaakt en ingevroren. Ik zou graag mijn geld terugwillen. Groet, Suzette Huwae

Beoordelingen voor superfoodies.nl

6 mei 2024

Fijne producten, leverbelofte minder

Mooie missie en fijne producten. Ze zeggen alleen voor 21u besteld is volgende dag in huis en dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Bij verschillende bestellingen kreeg ik pas later bericht of moest ik er zelf achteraan gaan. Dat is voor mij wel een minpunt. Qua producten zeker wel een aanrader
8 mei 2024
Beste Monique, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakketjes iedere keer later komen dan de volgende dag! dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder maar we doen ons best de volgende dag bezorgen te waarborgen.
Ik gebruik de Daily Love rauwe cacao en vind deze het lekkerst door het te mengen met warme, ongezoete kokosmelk. Ik gebruik een kleine handmixer om het goed te mengen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Joyce, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
29 apr 2024
Snelle levering. Het zal fijn zijn als er een factuur wordt bij gestuurd of eventueel via de mail. Nu moet ik er steeds apart om vragen!!
30 apr 2024
Beste, Bedankt voor je goede feedback. We gaan dit intern meenemen om te kijken of we dit kunnen veranderen voor de toekomst!
CV
Chris V.
Berlaar
Alles. Altijd zeer tevreden over de producten, snelle levering,… Bij een probleem wordt er voor een oplossing gezorgd. Gewoonweg SUPER!
MV

Nier verkouden

Ik gebruik iedere dag green juice en ik ben de hele winter niet verkouden geweest. Mijn darmen zijn ook veel rustiger dan normaal.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Mo, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je darmen rustiger zijn.
6 mei 2024
Ik geef altijd vijf sterren maar heb een proteïne shake ontvangen wat zo ontzettend vies is. Daarom nu vier sterren helaas.
8 mei 2024
Beste Hannie, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de smaak tegen valt. We hebben je hier dan ook een persoonlijk bericht over gestuurd. We horen graag van je terug.
30 apr 2024
Samen naar oplossing gezocht omdat ik een abonnement heb en toch graag boeken ontvang en verschillende bestellingen
1 mei 2024
Beste Eggie, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat we naar een juiste oplossing hebben kunnen komen!
De smaak is heerlijk en merk dat ik ook minder zin heb om te snoepen naast mijn normale gezonde voeding. 😂
SK
Snel bezorgd en ik heb veel baat bij hun producten. Ik merk wel degelijk dat het werktSuperblij mee
MM
Malika M.
Haarlem

Super superfooddies!

Goede kwaliteit producten , natuurlijke supplementen voor een gezond leven, dankjewel!
4 mei 2024
De snelle verzending. En fijn om elke dag groentes en mineralen binnen te krijgen.
8 mei 2024
Beste Tineke, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
1 mei 2024
Het pakketje had ik al de volgende dag, zat goed verpakt. Prima!!!
2 mei 2024
Beste Andre, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Echt geweldig product paratrex ik he gekocht help mij echt 100%
29 apr 2024
Klantenservice fantastisch!! En producten zijn superrrrr!!! 🙏💖🔥
30 apr 2024
Beste Ragnhild, Bedankt voor je mooie review en bedankt dat je klant bij ons bent!

Goede producten, snelle levering en duidelijk in wat het is en wat je krijgt

Snelle levering, duidelijk in wat je krijgt en goede producten
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Carola, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Snelle levering en goede communicatie over de levering.
Hallo Foodies, de snelle bestelling vindt ik super!!!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Aggie, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
LW
4 mei 2024
snelle communictie, misverstand opgelost, heel fijn
8 mei 2024
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Snelle levering en goede klantenservice
SS
Saskia S.
Velserbroek
Prima aangekomen en duurzaam verpakt.