beppy.com/nlBeoordelingen

beppy.com/nl- Logo - Beoordelingen

beppy.com/nl - VRIJ OM JEZELF TE ZIJN ELKE DAG VAN DE MAAND!

Vrouwenartsen ontwikkelden de eerste Beppy’s. In de jaren’90 voor vrouwen die vrij wilde zijn tijdens hun periode. Sporten, dagje sauna, zwemmen en vrijen. Hygiënisch en veilig. Beppy is een soepele tampon, die zich compleet naar jouw lichaam vormt. Past dus altijd, is ademend en bevat géén giftige (chloride) stoffen. Beppy zonder touwtje zie je en voel je niet. Met Beppy kun je ongehinderd sporten, naar de sauna, zwemmen of vrijen! Ervaar de vrijheid. Zorg dat je Beppy in huis hebt! Beppy productie voldoet aan de medische kwaliteitsrichtlijnen. Klinisch en dermatologisch is bewezen dat Beppy sponsjes veilig en hygiënisch zijn. Beppy voldoet aan de relevante ISO-normen *, EDANA * en Vegan Lifestyle.
Willems Winkels B.V.

4.75/5.00

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren

Ik gebruik het nu al 2 dagen en 1 nacht voor de allereerste keer. Ik twijfelde al heel lang om een menstruatie cup aan te schaffen, na veel onderzoek op het internet en eindeloos videos van cup gebruikers op youtube heb ik mezelf kunnen overhalen om het te proberen. Ik kwam via Instagram op de webshop van Beppy terecht en bestelde de Beppy cup. Waarom deze cup, geen idee. De zachte kleuren en zachte silicone materiaal trok me aan, als ook de lus die het makkelijker maakt om de cup te verwijderen. Het is de 1ste keer voor mij, het inbrengen leek mij totaal geen probleem. Mijn cervix zat redelijk hoog (80mm) de cup is behoorlijk klein dus ging het makkelijk, had alleen geen iedee of hij goed zat of goed open ging. De cup is zo zacht dat deze eigenlijk niet echt openklikt als hij ingebracht is. Hij past zich volgens mij gewoon aan de vorm van mijn binnenkant aan. Wegens de cup heel klein is en ik de 2 1ste dagen zwaar bloedverlies heb moet ik de cup elke 4u leegmaken. Na 2u is de cup al halfvol bij mij. Geen lekkages in mijn ondergoed ook snachts niet en het bloed word goed opgevangen zoals het moet. Alleen jammer dat er maar 1 keuze is voor de cup. Er zijn geen grotere formaten of geen stevigere die wellicht voor mij beter zouden kunnen werken. Ik dacht dat mijn bekkenbodemspieren normaal zijn maar ik kwam er achter dat ik eigenlijk stevige bekkenbodemspieren heb, waarschijnlijk ook daarom dat de cup niet volledig opent. Maar zolang er geen bloed lekt in mijn ondergoed doet de cup wat ze moet doen. Ik weet dat ze er zit maar als ik er niet aan denk voel ik die ook niet echt zitten. Goeie cup, ik ben tevreden
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Vandaag mijn pakketje ontvangen, op de pakbon stond mijn gehele bestelling, alleen in de doos ontbrak nog een onderdeel van mijn bestelling.
Antwoord van beppy.com/nl
Beste Leonie, Wat vervelend dat er niet direct goed geleverd was. Het is wel gelijk helemaal opgelost toch? Groetjes Charlotte
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van beppy.com/nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beppy.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik was eerst een beetje sceptisch over de beppy cup. Toch was ik heel benieuwd wat dit product mij te bieden had. Bij eerste keer gebruik was ik meteen verbaast hoe makkelijk de cup in te brengen was. De design van het product is ook super mooi. Ik kreeg 2 beppy cups bezorgt in een super leuk tasje verpakt in een mooie opberg doos met uitgebreide handleiding. I’m in love! Dankjewel Beppy team!
Producten zelf waren fantastisch ingepakt, en snel verzonden. Er zat een kleine deuk in de doos van mijn sterilizer maar dat maakte mij niks uit. Het was een klein beetje verwarrend dat het bedrijf na aankoop niet meer vernoemd staat als Beppy maar als Willemse. De sterilizer doet het nu al geweldig, de cups heb ik nog niet gebruikt maar de kwaliteit ziet er al heel goed uit. Aanrader!
Ontzettend fijn de Beppy-cup! Ik heb mij nog nooit zo schoon en fris gevoeld tijdens mij menstruatie. Ik heb het afgelopen week meerdere keren uitgesproken tegen collega's en vriendinnen, zo prettig! Inbrengen is een kunstje, maar als hij zit, zit hij en voel je er helemaal niets van. Wel confronterend om te zien hoeveel bloed je eigenlijk verliest!
Ik begon ze te gebruiken om intiem te kunnen zijn tijdens mijn menstruatie, maar tegenwoordig gebruik ik enkel nog deze sponsjes omdat ze zo makkelijk zitten. Enige nadeel is dat je je handen wel wat 'vuil' maakt bij het insteken/uithalen, maar aangezien je ze niet zo regelmatig moet vervangen vind ik dit niet erg.
De beppy cups besteld, super snel verzonden en kon ze meteen uittesten. De cup is best zacht waardoor een c vouw niet wilde, daarna een neerdruk vouw geprobeerd en dat ging meteen. De rand is ook ideaal als je wat meer aan het vloeien bent (gaat niks naast). Verwijderen gaat ook super makkelijk. Top product
Zeer mooi product met idem verpakking. Beppy producten bieden innovatie. Ontwikkeling en design zitten niet alleen in de verpakking maar ook in het praktische gebruik van de producten. Daarnaast stralen de producten luxe uit door middel van verschillende kleuren en accessoires.
Handig om uit te halen. Het materiaal is veel zachter waardoor het uithalen niet pijnlijk is. Nadeel is dat ik deze cup minder snel op mijn job zou dragen. Het uitgieten is moeilijker door de randen die het tegenhouden. Ik zie het als de perfecte cup om thuis te zitten.
Nadat ik de Beppy cups had besteld, werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling zou aankomen. Eenmaal aangekomen verrast door het enorm leuke design waarin de cups verpakt waren. Kleuren precies zoals verwacht, uitleg duidelijk beschreven. Top!!
De snelheid van de levering viel een klein beetje tegen, misschien omdat er op de site nog steeds 1 á 2 dagen staat maar dit in werkelijkheid 4 dagen was. Verder echt complimenten voor de verpakking en het product zelf! Prachtig en elke euro waard :)!
Zeer comfortabele menstruatie cups! Fijn in gebruik en goede anti lek rand erin. Ik raad deze iedereen aan! Mooi geleverd in een doosje met daarin ook nog een tasje om ze in mee te nemen! Ik ben er erg blij mee dat ik de aankoop heb gedaan.
Ik heb het nu nog 1 dag kunnen gebruiken, super snelle service! Het is een fijne cup, vooral ook fijn dat er een lusje aan zit en anti lek rand Ps en erg leuk verpakt :D Foto bij voegen lukt helaas niet
De bestelling was super snel binnen en was echt heel mooi en netjes verpakt! Verder is de informatie op de site allemaal duidelijk en overzichtelijk. Super!
In het begin is het allemaal een beetje zoeken hoe je het moet inbrengen, maar met de tips op instagram lukt het wel goed 😁 zeker een aanrader 👍💖
Product werkt perfect! Veel handiger dan in een kookpot te koken. Voelt 100 keer hygiënischer aan. Alsook snelle levering.
Super fijne cup! Ik stap nooit meer over naar tampons. Het fijnste van alles is dat je de cup niet voelt zitten.
Ik ben heel blij met mijn Beppy cups en tampons. Geen gewoon maandverband meer voor mij!
Geweldige uitpakervaring!! Hier werd ik toch zo blij van :D Mooie producten ook!
Beppy tampons geven mij een veilig en vrij gevoel, en dat is heerlijk!
Snel geleverd, zonder problemen en het product is van goede kwaliteit!
Ideaal product, menstruatie is nu nergens geen belemmering meer voor