beppy.com- Logo - Beoordelingen

beppy.comReviews

Gecertificeerd sinds: 27-9-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
beppy.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij beppy.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27-9-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor beppy.com

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Heel tevreden van de Beppy-cup! Ene dag besteld, volgende dag al in huis, hele snelle levering! Ik had nog geen ervaring met andere cups dus wist niet goed hoe de eerste keer ging verlopen, gelukkig vond ik veel info op de website en de instagrampagina! In no-time zat de cup op zijn plaats, voelde ik die helemaal niet meer zitten en dezelfde dag nog ging ik anderhalf uur sporten, zonder ongemakkelijk gevoel en zonder lekken! Ook een hele nacht kom ik door zonder lekker en een hele dag werken ook, ik ben echt fan! Heeft toch direct een veel frisser gevoel ‘down there’ :) ook het verwijderen ging vlot, ze zijn gemakkelijk uit te spoelen en met de sterilisator (kocht ik bij) is het ook heel gemakkelijk schoon te maken. Voor zij die nog twijfelen: gewoon doen, ik wou dat ik het eerder gedaan had!

Ik heb ongeveer een jaar geleden 2 Beppy-cups aangeschaft. Ik vond het concept heel tof en dit leek mij het perfecte instapmodel voor een menstruatiecup. Ik was zeer tevreden met de levering en de look van de producten. Alleen ben ik erachter gekomen dat de Beppy cup helaas niet voor mij is gemaakt. Al meer dan een jaar probeer ik elke maand tijdens mijn ongesteldheid te "oefenen" met de Beppy cup, omdat ik heel graag wil dat het werkt. Natuurlijk zit er wel progressie in, maar het blijft een pijnlijk, moeilijk en oncomfortabel proces voor mij, wat ik ook probeer. Ik kijk altijd op tegen de dag dat ik mezelf forceer om weer te 'oefenen'. Daarnaast voel ik de cup zitten wanneer ik deze draag. Het gebruiksgemak is voor mij ook niet optimaal. Ik werk vaak langere dagen dan 8 uur en ik moet er niet aan denken om mijn cup op een andere plek in (of uit) de brengen als thuis, omdat het vrijwel altijd een slijmering bloedbad wordt waarmee ik vaak 10 min tot een kwartier mee bezig ben. Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat het een goed product is, maar hou er rekening mee dat het niet voor iedereen werkt. Misschien moet ik een ander product proberen... Wellicht herbruikbare tampons?

Beoordelingen voor beppy.com

Mijn eerst cup ervaring. Ik moest echt even oefenen om de cup goed in te brengen. Ook was ik tijdens het verwijderen van de cup regelmatig het lusje kwijt. Nu gebruik ik de 7-vouw methode en houd ik mijn wijsvinger tijdens het inbrengen zo lang mogelijk in het lusje. Perfect en makkelijk! Nu helemaal tevreden en blij met deze duurzame oplossing! Ps, wat een leuke en mooie vormgeving!
Snelle bezorging en duidelijke communicatie. Artikelen keurig bverpakt dus erg tevreden. ik bestelde een sterrilisator, die is echt geweldig. Zo fijn om mijn menstruatiecups makkelijk en goed schoon te kunnen maken! Ik heb ook 2 beppy cups besteld, daar was ik minder van gecharmeerd. door de grote antilekrand kreeg ik de cup niet ver genoeg rond mijn baarmoedermond waardoor hij heel laag zat en ik hem voelde. Ook de onderkant van de cup vind ik te breed. Nu ik de antilekrand er uit heb gesneden is de cup beter in te brengen en zuigt nog steeds vacuum. Het kan maar deze cup is niet mijn favoriet.
Ik zag het wel steeds voorbij komen, maar vond het nog een gek idee. Nu heb ik het toch besteld en vind het heerlijk. Ik voel er niets van, geen lekkage, geur en gerommel met maandverband en tampons die nooit lekker zitten.
Heb het nog niet volledig onder de knie. Het is wat moeilijker dan de organicup want het plastiek is minder hard. Daardoor zit het niet altijd even goed. Wel geen lekken gehad. Het is een gemakkelijk systeem om uit te trekken. Om af te wassen is het wat anders aangezien er vanbinnen nog een randje zit. Maar al bij al wel goed
Is de 1ste keer dat ik een cup gebruikte maar had dit al eerder moeten doen! In begin was het wat zoeken met het inbrengen en uitnemen maar tot mijn eigen verbazing gaat het redelijk goed en amper lekjes ook niet tijdens het joggen! Je vergeet haast dat je je maandstonden hebt 🙂
Eerste cup die echt niet lekt (waar ik bijna de hoop op het gebruik van cups had opgegeven). Wel af en toe even stoeien met goed inbrengen zodat hij ook niet lekt
Zeer tevreden over de cup! Ik hoef nu geen maandverband extra te gebruiken! Blij dat ik hem gekocht heb. Jammer dat je er meteen 2 moet kopen.
Ik was eerst sceptisch over het gebruik van een menstruatiecup, maar het is zo fijn! Ik voel de cup niet zitten. Echt een aanrader!
Zooo blij met de cups en alle accessoires. Nooit meer anders!
Snelle levering en de sponsjes zijn makkelijk in gebruik
Super snelle bezorging!
Jaren geleden een cup gekocht, maar bleef last hebben van lekken. Lang aan de kant geschoven... na veel goeie reacties over de beppy cup ga ik het nu nog eens een kans geven met deze cups. Nog niet kunnen testen, wel zeer positief over de communicatie. Bij vragen op voorhand kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Dus ik heb er alle vertrouwen in.
Echt heel fijn. Even wennen met inbrengen maar zit veel sneller vacuüm en op z'n plek dan mijn vorige cup. Doordat hij lekker zacht en flexibel is voel je hem niet zitten. Bovendien is 't pakketje een echt cadeautje om te ontvangen. Zo mooi ingepakt. Voelt helemaal speciaal. Zit echt aandacht in!
Prima product. Gebruikte hiervoor een menstruatiecup van een ander merk. De Beppy cups zijn van soepeler materiaal dan de meeste andere cups. Vind het zelf comfortabeler daardoor. Het lusje maakt verwijderen ook makkelijker. Tevreden met mijn aankoop.
Een heel fijn product. Met een tampon heb ik vaak het probleem dat deze toch niet helemaal afsluit en hij niet lekker zit. Dat heb je met deze sponsjes wel! Heel blij mee
Echt veel goedkoper dan bij andere, snel geleverd binnen 1 dag binnen en het zijn echt fijn ingebruik. Geen touwtje meer die eruit hangt en makkelijk te verwijderen.
Snelle levering, mooie verpakt en een fijn product.
Vlot antwoord op vragen. Snelle levering.