beppy.com/nlReviews

beppy.com/nl- Logo - Beoordelingen
beppy.com/nl- Logo - Beoordelingen

beppy.com/nl - VRIJ OM JEZELF TE ZIJN ELKE DAG VAN DE MAAND!

Bij Beppy ontwikkelen en produceren wij innovatieve menstruatie- en intieme verzorgingsproducten. Onze “core” producten zijn onze Beppy Menstruatiecup en Beppy Soft+Comfort tampons. Vrouwenartsen ontwikkelden de eerste Beppy tampons. In de jaren’90 voor vrouwen die vrij wilde zijn tijdens hun periode. De Beppy Soft+Comfort tampon is een zachte tampon, die zich compleet naar jouw lichaam vormt. Past dus altijd, is ademend en bevat géén giftige (chloride) stoffen. Beppy tampons zijn zacht en hebben geen touwtje, waardoor je ongehinderd kan sporten, naar de sauna, zwemmen of kan vrijen! De Beppy menstruatiecup is een duurzaam alternatief voor wegwerp menstruatieproducten. Het unieke aan de Beppy Cup is haar anti-lekrand en handige uitneemlusje. Hierdoor wordt het risico op doorlekken verminderd en kan de cup makkelijk worden uitgenomen. Dit zorgt voor meer zelfvertrouwen tijdens de dagelijkse bezigheden. Ervaar de vrijheid. Zorg dat jij Beppy in huis hebt! Hygiëne en veiligheid zijn belangrijke kernwaarden van Beppy, waardoor onze productie voldoet aan de medische kwaliteitsrichtlijnen. Beppy voldoet aan de relevante ISO-normen*, EDANA* en Vegan Lifestyle.
Willems Winkels B.V.
Seinhuiswachter 1-3