vanderpigge.nl- Logo - Beoordelingen

vanderpigge.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden969 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2022
vanderpigge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 okt 2023
Ik vind het fijn om soms iets te bestellen bij jullie, ik krijg meteen feedback, netjes geholpen en jullie doen net iets meer voor de klanten, het voelt vertrouwd. Het pakketje is zorgvuldig ingepakt met een lief kaartje erbij, snel bezorgd. De producten zijn goed en zonder troep, op natuurlijke basis. Wat ook fijn is " dat " er een kleinigheidje bij verzonden is, om uit te proberen, een kleine verassing, daar krijg je een glimlach van. Bedankt en een warme groet, Annemieke

15 mei 2023
No reply for customer service for refund/return. Or no updates on discount code specified although the email has been sent few times. What a pity.

Beoordelingen voor vanderpigge.nl

Een paar weken geleden zaterdag om 12.00 uur ik in de zon zat met de weekend krant en GAAP sloeg ik eerst GAAP open en t was of ik thuis kwam. Puur, open en eerlijk zoals het Leven is en gaat in al zijn facetten. Een GAAP om boven op tafel te leggen. Een Felicitatie met alle sterren van het universum, en wens en hoop dat Van der Pigge nog jaren nee eeuwen mag blijven bestaan .
Antwoord van vanderpigge.nl
Hartelijk dank voor je super leuke en mooie review! Er is met hart en ziel aan gewerkt.

Vakspecialisten

Je wordt heel goed geholpen door één van jullie vakspecialisten in homeopathie en natuurproducten. Ga zo door, top mensen.
De kwaliteit van het vitamine is goed
goede service snelle verzending

Super

De website is heel fijn. Ik had snel gevonden, wat ik zocht. Bestelproces ook prima. Werd daarna netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Het pakketje werd vlot en keurig bezorgd. Naast de dagcreme, kreeg ik een cadeautje! Heerlijke drophartjes zonder suiker. Meer dan tevreden!
Antwoord van vanderpigge.nl
Nou hartelijk dank voor je enthousiaste review! Ben blij dat je zo tevreden bent.
GV
Garry v.
Mijnsherenland
Je wordt altijd netjes op de hoogte gebracht van hoe het met je bestelling is en mooie producten
Veel kennis en liefde over hun producten!

Geweldige service

Snel, efficiënt en zeer klantvriendelijk
9 mrt 2024
Snelle en zorgvuldige levering
Prima info en snelle levering
Snelle service
16 mrt 2024
9 mrt 2024
CV
Corrie v.
Nieuwegein, Niederlande
Toegankelijke website met begrijpelijke informatie. De afhandeling van mijn bestelling verliep snel en zorgvuldig. Het product wil ik eerst wat langer gebruiken voordat ik daar een oordeel over kan geven.
Antwoord van vanderpigge.nl
Hartelijk dank voor je uitgebreide review!