Glamournagelproducten- Logo - Beoordelingen

Glamournagelproducten

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 dec 2018
Glamournagelproducten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jul 2023
Goede en fijne producten, zeer tevreden! Bij fout product in de bestelling de juiste kosteloos ontvangen en het verkeerde product ook mogen houden. Top!

6 jul 2023
De service van deze groothandel is uitermate slecht. Ik koop al JAREN mijn spullen hier omdat de over het algemeen goed zijn. Maar in die tijd 2 keer een klacht gehad 1x over lijm en nu over verkeerde lampen door verkeerde omschrijving.. en er komt totaal geen oplossing.. het gaat over kleine producten/ kleine aankopen.. en zelfs hierin komt 0.0 oplossing en alleen maar weerwoord.. ik hou me hart vast voor mensen die klachten hebben over duren/grote aanschaf. De service is voor mij het punt om over te gaan stappen van groothandel hogelijk doen ze er wat mee. Uiteindelijk kwam de oplossing dat ik het op eige kosten mag terug sturen (€6.95) op een bestelling van 8 euro.. Teil ik ook verzendkosten geen betaal Ik hoop dat jullie met toekomstige klanten en klachten beter om gaan!

Beoordelingen voor Glamournagelproducten

Ik ben erg tevrreden over de snelle en…

Ik ben erg tevreden over de snelle en correcte levering. Ook de communicatie over de bezorging van mijn bestelling was heel fijn.
Goede producten en zeer tevreden of service en verzending. En ook echt de moeite waard om de winkel in Sittard te bezoeken.
JW
Zeer tevreden. Snelle levering , goed verpakt en altijd compleet

Top service

EE
ELKE E.
Ter Apel

goede service

Verpakking is stevig en netjes. Levering gaat ook snel
MG
Martina G.
Maastricht
Goede producten en snelle verzending. Tevreden
Snelle betrouwbare service
Onlinebestelling gemakkelijk kunnen annuleren en de producten in de winkel opgehaald. Dat was geen enkel probleem. In de winkel hadden ze alle rijd om mijn vragen te beantwoorden . Geen vraag was te veel.
Super mooie nagellak! Werkt mooi af en mooie kleuren. Het kwastje is perfect voor mij om mooi precies mee te werken. Ga zeker vaker iets bestellen...
NV
Nicole V.
Heerlen
6 jan 2024

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Producten zoals omschreven. En heel fijn om mee te werken. Mijn nieuwe favoriete winkel.
7 jan 2024

Zeer tevreden

Altijd snel in levering, netjes ingepakt en kleuren komen overeen met de website

fijne service en zeer snelle levering

Altijd fijne service en zeer snelle correcte leveringen! Mijn absolute favoriet!
Nvt
18 jan 2024
18 jan 2024
Ik wacht al heel lang op mijn pakketje en er word hier enorm makkelijk mee omgegaan,
Antwoord van Glamournagelproducten
Beste, Uw bestelling was op de 16de verstuurd. En u heeft pas de 23ste contact met ons opgenomen over dat uw pakketje nog niet aangekomen was. Wij hebben na uw contact direct werk hiervan gemaakt, en u binnen 3 dagen geholpen dit op te lossen, doormiddels van een nieuw pakket naar u te sturen. Dit is dan ook verder netjes en op tijd behandeld. Wij doen dan ook altijd ons best dit soort situaties zo spoedig mogelijk op te lossen zodra wij dit horen van de klant.