hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.480 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 apr. 2023
Ik kreeg netjes een telefoontje dat mijn haarverf oo dat moment niet voorradig was maar wel besteld was en of het een probleem zou zijn als ik het een dagje later binnen kreeg. Was voor mij geen probleem, maar het kwam gewoon netjes de volgende dag met een keurig handgeschreven briefje dat het toch eerder binnen was. Mijn complimenten.

3 dec. 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

NB
Nelly B.
Swalmen

Haar verzorging

Heel goede ervaring met dit bedrijf . Als je een vraag hebt dan krijg je binnen een dag antwoord! En ze komen met goede adviezen!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
BM
Bianca M.
Haarlem
Snelle levering en een handgeschreven kaartje er bij, heel leuk.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
2 feb. 2024
De info m.b.t. de afhaling van de bestelde producten
2 feb. 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Als u voor de optie afhalen kiest, bellen wij u altijd om te vermelden dat uw producten klaar staan. Dan kunt u ze komen ophalen wanneer het u uit komt. Fijn dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
4 feb. 2024
Altijd snelle levering met persoonlijke touch
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze
6 feb. 2024

Goed.

Snelle levering. Producten vaak met korting.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Via onze nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van onze nieuwste kortingscodes. Altijd goed om die in de gaten te houden en te profiteren van de kortingen. Liefs, team Hardy's keuze
Goede producten, goede uitleg
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
10 feb. 2024
Snelle service. Ruime keuze!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Door ons brede aanbod Keune producten, is er voor iedereen wat wils. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
7 feb. 2024
MB
Marinus B.
ouddorp zh
29 jan. 2024
4 jan. 2024

Snelle levering en lagere prijzen

Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Snelle levering, heldere communicatie en ook lagere prijzen t.o.v. andere aanbieders.
5 jan. 2024
Bedankt voor uw 5 sterren. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons! Dat is natuurlijk waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze

Top zaak!

Altijd snelle levering, duidelijke communicatie en een handgeschreven kaartje. Producten zijn altijd in orde!
10 jan. 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u als klant dat ook zo ervaart maakt dat ons enorm enthousiast! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
1 jan. 2024
Levering netjes en op tijd. Leuke persoonlijke kaart in de verpakking.
2 jan. 2024
6 jan. 2024
Snelle levering,leuk persoonlijk kaartje en attentie erbij geleverd.
10 jan. 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons extra cadeautje en persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
3 jan. 2024
Snelle levering, persoonlijk kaartje en presentje erbij.
5 jan. 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
8 jan. 2024
Geleverd conform afspraak
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze
10 jan. 2024
Een betere service bieden als een pakket niet word bezorgd. De verantwoordelijkheid niet bij Post.nl neerleggen. Daar hoort deze niet. Als iemand 5,00 heeft betaald aan verzendkosten moet je niet van je client verwachten deze nog een keer aan benzinekosten moet uitgeven. Na jaren was dit mijn laatste keer.
12 jan. 2024
Wat jammer dat u deze recensie schrijft nadat wij contact met u hebben gehad, u verschillende oplossingen hebben geboden en u daar niet op in ging. Zoals elk ander online bedrijf zijn wij met de bezorging afhankelijk van de vervoerder, in deze PostNL. Wij werken er met z'n alle hard aan om alle bestellingen op de juiste en snelste manier bij de klant te laten bezorgen. Wij betreuren het enorm dat u dat zo niet ervaren heeft. Liefs, team Hardys keuze
2 dec. 2023
Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!
6 dec. 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Het kan soms voorkomen dat we 1 of meerdere producten uit uw bestelling niet op voorraad hebben, dit laten wij u altijd weten zodat u altijd op de hoogte bent over de status van uw bestelling. Wij kunnen uw bestelling altijd later aan PostNL meegeven, zo komt uw pakket op een dag dat het misschien beter uitkomt voor u. Liefs, team Hardy's keuze