hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

187 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.544 beoordelingen in totaal

2 dec 2023
Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

12 mei 2024
Ik had een bestelling ruim op voorhand geplaatst, omdat ik de producten nodig had voor een opleidingsdag. Bestelling was vertraagd en producten waren blijkbaar niet op vooraad. Dit stond niet aangegeven op de site en ze lieten ook niks weten via mail etc. Helaas de opleidingsdag niet met succes kunnen bijstaan omdat ik de producten niet had. Heel erg frustrerend

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

21 mei 2024

Top bedrijf

Kende het bedrijf niet maar hadden de spray die ik nodig had voor een goede prijs. Snel en netjes geleverd incl kleinigheidje en handgeschreven kaartje, top!
2 jun 2024
Wat fijn dat u positief verrast bent over ons! Dat is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn. Liefs, team Hardy's keuze
JB
jane b.
grashoek
2 jun 2024
Ik vindt het super voor de kwalitijd.
PK
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze
18 mei 2024
18 mei 2024
2 mei 2024
Ik werd persoonlijk gebeld dat de levering iets langer duurde en of ik de producten dan nog wel wilde, erg attent. Kreeg ook nog een presentje bij mijn bestelling. Top bedrijf!
17 mei 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Als producten uit uw bestelling op dat moment niet op voorraad zijn laten wij dat u altijd even weten. Zo bent u ervan op de hoogte dat de bestelling wat langer onderweg is. Fijn dat u onze service waardeerd! Liefs, team Hardy's keuze
3 mei 2024

Fijne webshop, een aanrader.

Ze namen persoonlijk contact op omdat er iets niet op voorraad was, ik vind het goed dat ze dat persoonlijk doen en niet met een e-mailtje. Fijne webshop.
17 mei 2024
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service, dat waarderen wij enorm! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
25 apr 2024
Zeer fijne ervaring met deze winkel. Snelle verzending met PostNL. En persoonlijk bedankingskaartje van Daan en een geschenk.
2 mei 2024
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel plezier van uw producten en hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Liefs, team Hardy's keuze
GB
Gea B.
Groningen
29 apr 2024

Persoonlijk

Even dat persoonlijk kaartje en een verrassing doet t m net. Super blij en snel en netjes bezorgd
2 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartjeen extra verrassing maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
CG
Caroline G.
Flevoland
17 apr 2024

Fijne producten en levering

Goede producten leuke acties Zorgvuldig verpakt met leuk presentje zeer snelle levering. Super top
17 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
18 apr 2024
Snelle verzending. Duidelijke communicatie rondom verzending. Ga hier weer bestellen.
23 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice! Liefs, team Hardy's keuze
11 mei 2024
Super leuk . Altijd een leuk kaartje en een klein cadeautje . En super fijne shampoo
31 mei 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze