hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
hardyskeuze.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hardyskeuze.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

473 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 nov. 2022
de service.. en wat ik nog leuker vind .. dat is het kaartje waar een zelf geschreven tekst op staat.. dat geeft mij echt weer om een volgende keer weer te bestellen bij jullie.. dat vind ik zo fijn.. toch ver weg.. maar toch persoonlijk contact waar ik heel veel waardering om geeft. dank je wel.

24 okt. 2022
Slechte ervaring mee, ze beweerden dat mijn pakket al was op gestuurd. Track and trace ook gekregen, naar 3 dagen nog niks. Dit bij Post NL nagevraagd, die zeiden dat ze niks hebben ontvangen. De track and trace code doorgeven aan Post NL. Naar veel app verkeer en getouwtrek toch het pakket ontvangen. Ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Ik zal er niet weer bestellen.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

1 jan. 2023
Ik gebruik so pure naturalbalance for fine en thin hair,dit bevalt zo goed,mijn haar lijkt voller en natuurlijke krul komt beter tot z n recht. Vandaag besteld morgen in huis,sneller kan toch niet
11 jan. 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wat fijn dat u een product heeft gevonden wat bij uw haarwensen past! Wij wensen u veel plezier met uw So pure producten en hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Liefs, team Hardy's keuze
5 jan. 2023
Heel aangenaam verrast door de snelle levering en bovendien was er een leuke geurkaars bijgevoegd. Waarvoor oprechte dank. Els
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en van de geurkaars! Liefs, team Hardy's keuze
10 jan. 2023
Ils m'ont appelé pour un complément d info sur mon adresse et le lendemain j avais mon paquet. Très pro et rapide !
11 jan. 2023
Merci pour votre avis. Profitez de vos produits. Les salutations, team Hardy's keuze
Snelle en correcte levering. Goed verpakt. Zat ook een leuk bedank kaartje bij. Top!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in, door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra'tje maken wij uw bestelling nog een tikje leuker. Liefs, team Hardy's keuze
11 jan. 2023
Zeer snelle en nette verzending met leuke persoonlijke boodschap. Beste prijs ook.
13 jan. 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen1 Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
13 jan. 2023
Snelle service en altijd een presentje en een persoonlijk geschreven bedankje erbi
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
10 jan. 2023
Ik vind het een goede shop en producten worden snel geleverd. Goede service
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat onze klanten de service waarderen. Wij wensen u veel happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
14 jan. 2023
Vriendelijk en snelle reactie na vragen via mail en supersnelle verzending!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Ons klantenservice team staat altijd voor u klaar. Door onze snelle verzending is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u uw favoriete Keune producten gelijk gaan gebruiken. Liefs, team Hardy's keuze
12 jan. 2023
Fijne producten, snelle zending en persoonlijk berichtje bij het pakket!
13 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten en hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Liefs, team Hardy's keuze
1 jan. 2023
Goede hulp via whatsapp en altijd persoonlijk kaartje bij de bestelling
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team staat altijd voor u klaar, samen met u gaan wij kijken hoe wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice! Liefs, team Hardy's keuze
5 jan. 2023
Snelle levering goed verpakt altijd een presentje er bij top service
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Liefs, team Hardy's keuze
16 jan. 2023
Snel, goed verpakt, heel attent handgeschreven briefje… gewoon TOP!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ook bedankt voor de foto, weten wij ook wie het gezicht erachter is :) Liefs, team Hardy's keuze
4 jan. 2023
Super goede service en altijd een cadeautje om open te maken
11 jan. 2023
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons enorm enthousiast! Liefs, team Hardy's keuze
4 jan. 2023
De service is altijd perfect. En altijd vriendelijk. Top!
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice! Liefs, team Hardy's keuze
12 jan. 2023
Snelle levering en altijd een leuk kaartje erbij ☺️
13 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra presentje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
4 jan. 2023
Prima service, snelle aflevering en goede producten
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
2 jan. 2023
De ene dag besteld, de andere in huis
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team streeft ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden geplaatst, diezelfde dag nog aan PostNL aan te bieden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Sneller verzending en goede prijzen
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
10 jan. 2023
op tijd leveren en netjes ingepakt
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons extra presentje en persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
6 jan. 2023
Altijd goed en op tijd in huis 👍👍
11 jan. 2023
Fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Ons team streeft ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk aan PostNL aan te bieden, zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis. Liefs, team Hardy's keuze