hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
hardyskeuze.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hardyskeuze.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

464 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2021
Het persoonlijke kaartje was erg attent als vaste klant van de salon. Kadootje miste voor mij persoonlijk een beetje z’n doel. Ik zou een monster van een keune product verwacht. Uiteindelijk gaat het over de bestelling van keune haarproducten en die producten zijn hartstikke goed. Harte groet Saskia

20 aug. 2022
Helaas was mijn bestelling wat vertraagt, wat natuurlijk kan gebeuren. Hiernaast heb ik geen kleinigheidje ontvangen wat wel op de website stond. "Gratis cadeautje bij iedere bestelling" Ik had ook een serum besteld waarvan de dop eraf lag. Gelukkig was er niks lek, maar het inpakken van de producten kan misschien wat zorgvuldiger.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

19 sep. 2022
weer besteld bij hardy, heel voordelig, snelle verzending en altijd een verrassing, gezellige kaart erbij, een fijn bedrijf, tot volgende keer
Prima service: telefonisch overleg over een (tijdelijk) niet leverbaar product. De uiteindelijke "vertraging" was uiteindelijk maar één dag
Top service! Duidelijke site, snel geleverd. En altijd een kleine attentie en persoonlijke briefje erbij.
10 sep. 2022
Prima, netjes ingepakt een kaartje met handgeschreven tekst en een leuke attentie!
19 sep. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Liefs, team Hardy's keuze
4 sep. 2022
Persoonlijke benadering, bellen je als er iets vertraging is ivm verzenden.c
19 sep. 2022
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
Duidelijke overzichtelijke website; vlotte levering en prima verpakking.
5 sep. 2022
Lief persoonlijk kaartje erbij en een gelukspopje. Erg attent!
14 sep. 2022
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle correcte levering
19 sep. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen u altijd de beste prijs te geven, als u zicht aanmeld voor onze nieuwsbrief krijgt u onze kortingscodes altijd in uw mailbox. Zo mist u nooit de acties. Liefs, team Hardy's keuze
Ik ben erg tevreden over de verzending van mijn bestelling!
van T K.
Het persoonlijk geschreven kaartje doet het altijd goed!
19 sep. 2022
Fijn dat u onze persoonlijke touch waardeert! Happy hairdays. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle verzending,keurig en leuk ingepakt!
17 sep. 2022
Snel, duidelijk, persoonlijke touch, goed
19 sep. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze klantenservice! Liefs, team Hardy's keuze
Zoals altijd, keurig verzorgd
18 sep. 2022
alles super snel geleverd.
19 sep. 2022
Wat fijn dat alles juist is verlopen! Fijne dag gewenst. Liefs, team Hardy's keuze
Erg fijne klantenservice!
19 sep. 2022
Wat fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice! Klantentevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en als u dat als klant ook zo ervaart maakt dat ons als team enorm enthousiast. Liefs, team Hardy's keuze
5 sep. 2022
Keurig op tijd bezorgd
19 sep. 2022
Wat fijn dat alles juist is verlopen. Veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
7 sep. 2022
Vriendelijkheid
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
4 sep. 2022
19 sep. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, worden diezelfde dag aan PostNL aangeboden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis. Liefs, team Hardy's keuze
Top service!
Top meiden !
19 sep. 2022
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel happy hairdays toe! Liefs, team Hardy's keuze