hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nlReviews

hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

Details over hardyskeuze.nl

hardyskeuze.nl - Beschrijving

Bij Hardykeuze helpen wij je de beste Keune shampoo en andere haarverzorging en haarstyling te kopen. Want wie wil er nu niet elke dag mooi haar? Als je haar goed zit, mooi glanst en van de juiste verzorging geniet, voel je je meteen een stuk beter! Ons motto is niet voor niets: Love your Hair - Treat it with Care!
Hardy's B.V.
Havendijk 28
5017 AM Tilburg
Corné Snels

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

496 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik zag later dat ik iets verkeerds had besteld. Snel een mailtje gestuurd of het nog veranderd kon worden mits het nog niet verzonden was en dat hebben ze gedaan. Met een mail terug dat ze het gingen veranderen. Perfecte service dus. En altijd een persoonlijk handgeschreven kaartje bij de bestelling, altijd leuk en maakt het persoonlijker.

Prima snelheid en toezending maar een onzinnig (plastic) cadeautje ontvangen is voor iemand die bewust producten koopt met zo min mogelijk rotzooi een doorn in het oog. Monsters van producten of iets duurzaam past beter in deze tijd.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Een leuke persoonlijke touch toegevoegd aan het pakketje. Erg leuk . Verder keurig en snel( wat voor mij persoonlijk niet noodzakelijk is) geleverd
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat goed om te horen dat alles juist is verlopen! Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
In prijs vd haarlak die ik gebruik de goedkoopste. Vlotte verzending en nooit problemen!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Hardy's keuze. Veel plezier met uw haarlak! Liefs, team Hardy's keuze
Netjes verzorgd. Op tijd verzonden. Leuk kaartje en gelukspoppetje erbij ❤️
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
snelle levering en als verrassing zat er een cadeautje bij de bestelling.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog net wat leuker. Liefs, team Hardy's keuze
Geweldig fijn product!!! Snelle levering en alles is erg mooi verpakt!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons extra cadeautje en handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering goede prijs verhouding. Zal er zeker terug komen.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons enorm enthousiast. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle service, vandaag besteld en morgen in huis. Top.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, worden diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk onderweg en kunt u van uw favoriete Keune producten gebruik gaan maken. Liefs, team Hardy's keuze
Snelle levering!!! En een persoonlijk kaartje, leuk!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Liefs, team Hardy's keuze
Fijn bedrijf met fijne mensen. Goede producten!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over Hardy's keuze! Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast! Liefs, team Hardy's keuze
Goede service en snelheid van leveren
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor je beoordeling. Alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, worden die dag nog aan PostNL afgeleverd. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk onderweg en bij u thuis. Liefs, team Hardy's keuze
Goede producten en snelle levering
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat goed om te horen dat u de juiste producten voor uw haarwensen heeft gevonden! Fijne zonnige week gewenst. Liefs, team Hardy's keuze
Correcte afhandeling
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen. Wij wensen u veel happy hairdays toe. Liefs, team Hardy's keuze
van Ria J.
De service blijft
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u een fijne week. Liefs, team Hardy's keuze
Antwoord van hardyskeuze.nl
Goed om te horen dat alles juist is verlopen! Liefs, team Hardy's keuze
Top service
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat fijn dat u tevreden bent over onze serivce. Wij wensen u veel plezier van uw favoriete Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Bedankt voor uw 5 sterren. Happy hairdays Liefs, team Hardy's keuze
Bedankt voor uw 5 sterren. Happy hairdays gewenst. Liefs, team Hardy's keuze