Drleenarts.com

1.326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.475 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Heerlijke huidverzorging.

Na een plotselinge uitbraak over mijn hele lichaam van een huidaandoening waarvan ik niet wist dat ik dat had durfde ik geen reguliere huidproducten meer te gebruiken. Ik ben begonnen met de badolie om alle schilfers te laten afnemen. Zo heb ik daarna bijna alle producten gekocht waar ik op dat moment behoefte aan had en mijn huid gaat er 'goed op'. Benenset, voetenset, handcreme, badolie, lippenbalsem, bodycreme en nu heb ik zelfs een bodyscrub gekocht. De foto is niet van nu maar van wat het was en toen was het nog niet op z'n ergst. Gelukkig ziet mijn huid er nu weer normaal uit en blijf ik dus lekker de spulletjes gebruiken!
27 jun 2024

Eindelijk zonnebrandcrème waar ik tegen kan!

Na jaren lichttherapie, zoeken en testen heb ik nu eindelijk een zonnebrandcrème gevonden waar ik tegen kan: Drs Leenarts Mineral Suncare SPF 30. De crème smeert heel fijn. Ik gebruik hem zelfs rond mijn ogen. Hij prikt niet en geeft ook geen allergische reactie in de zon. De crème voelt verzorgend voor de (extreem droge) huid. Hij is waterproof en dus ook ideaal met zwemmen. De platte tube past in elke tas. Bij het aanbrengen geeft de crème een heel lichte witte waas, maar deze trekt snel weg. En nu maar hopen dat deze crème in het assortiment blijft. Alvast een voorraadje gekocht.
4 jul 2024
Ik heb psoriasis en sinds 2021 moet ik autobiologicals spuiten. De cremes met vaseline voeden niet. Ik ben heel erg geholpen de de minerale olie vrijde cremes van drs Leenarts. De droge huid voelt elastischer door de toevoeging van sheabutter, dat vitamine a bevat. ook de vitamine e in de creme is fijn. Aangezien de dermatoloog tegen me zei: "Mevrouw, u heeft de huid van een bouwvakker!". ben ik ook erg geholpen door de toevoeging van niacinamide, B3. Want ik heb door de lichttherapieën geen enkele zonbescherming meer in mijn huid.
LJ
Leo J.
Nijverdal
5 jul 2024
Ik heb al een hele poos Berg op de hoofdhuid en eerst denk je dat het roos is en daar behandel je het ook voor .Maar het is mij duidelijk geworden dat het Berg is en daarvoor heb ik de zalf gebruikt en dan is het heerlijk om te merken dat dit het product is wat echt werkt en wat ik echt nodig heb .Ik zal het nog een keer gaan gebruiken om het goed te verzorgen . Hier ben ik supertevreden en blij mee.Ik ga nog wel de verzorgende shampoo kopen . Gr
4 jul 2024

Suncare SPF 50 prima product

Suncare SPF 50 vind ik een fijn product, het smeert makkelijk en soepel in, en is ook niet plakkerig. Het zou mooi zijn als dit ook in een grotere tube dan 100 ml beschikbaar zou zijn. Leuke attentie dat ik er een gratis After Sun bij kreeg, maar ik vraag me af wat het beste moment van insmeren daarmee is: moet het vóór, na, of in combinatie met de dagelijkse huidverzorging van cleaner, toner, serum, nachtcrème gedaan worden?
EB
Esther B.
Rijssen
Ik ben erg tevreden over de producten van drs. Leenarts. Ik gebruik de shampoo, gezichtsreiniger, dagcrème, bodycreme dagelijks. Voor mijn bijna puberdochter de salicylzuur gel. Echt een heel fijn product. En onze jongste heeft net de waterpokken gehad en daarvoor hebben we de aanstiplotion gebruikt. De pokken droogden snel in. Al voordat er een blaasje kon onstaan! Ook de jojoba olie is erg fijn in gebruik!!!

Bodysceub, wasgel, en spf producten van Dr Leenarts

Heerlijke bodyscrub die echt goed zijn werk doet. De aftersun is heerlijk voedend. Al jaren gebruiken we de baby wasgel en de droge huid zalf voor de kinderen, en de laatste jaren ook voor onszelf. De baby billen zalf was al favoriet hier in huis De factor 50 spray, de spf dagcreme, en de spf lippenbalsem hebben we dit jaar voor het eerst geprobeerd en we zijn fan!
1 jul 2024

Carla, absolute aanrader 😁.

Carla, ik zeg: Hiep hoi ! Eindelijk fijne producten voor gezicht- en huidverzorging voor mijn zeer droge- en zeer gevoelige (eczeem) huid 😁. Ik gebruik ze nu een paar maanden en ze doen mijn huid erg goed. Ik heb hiervan geen allergische reacties gehad en de producten doen ook wat ze zeggen en dat is heel bijzonder, 🔝. Drs MLeenstra is absoluut een aanrader!
Fijne prijzen en goede service! Ik bestel sommige producten herhaaldelijk bij Drs Leenarts zoals de droge huid zelf voor mijn zoontje die erg last heeft van eczeem. Ook de bodylotion en gezichtsreiniger gebruik ik dagelijks. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, leuke aanbiedingen en een fijn spaarpuntensysteem. Kortom: waar voor je geld!
28 jun 2024
Super fijne lipbalsem met zonbescherming. Was wanhopig na gebruik van inmiddels 5 verschillende voorgeschreven cremes van huisarts en dermatoloog, die nauwelijks de klachten pijnlijke, droge, gebarsten, opgezette lippen verhielpen. Snel geleverd en al na een paar dagen weer zachte, gehydrateerde lippen. Aanrader. Doet wat het belooft.
29 jun 2024
Ik ben heel blij met producten van dr Lenaarts Ik ben overal allergisch voor Parabenen enz Deze producten zijn te vertrouwen Want ze schrijven het er altijd mooi op overal heen parfum enz maar deze producten kan ik allemaal gebruiken zonder bang te zijn het op mijn huid te smeren bedankt dr Lenaarts zal u met stip aanbevelen

Fijne, vette eeltzalf. De scrubcrème mag wat grover!

De eeltzalf is inderdaad flink vettig en voelt prettig aan. De scrubcrème voor voeten had ik iets grover verwacht; de scrubdeeltjes zijn vrij fijn waardoor ik de scrubbende werking eerder "mild" dan "intensief" zou noemen. Liever had ik de scrubdeeltjes iets grover gezien; dat is, mijns inziens, wat effectiever.

Ik straal weer

Al vele producten zonder parfum etc. geprobeerd maar nooit voelde ik me echt "schoon" of wel ik genoot niet meer van m'n beauty routine zoals voordat bekend was dat ik allergieën had. Tot nu.. mijn badkamer is een kleine dokter leenarts en ik straal letterlijk en figuurlijk als nooit tevoren
2 jul 2024
De aftersun is heel fijn smeerbaar en kalmeert de huid direct. Het laat een fijn gevoel achter van een verzorgde huid. De zonnebrandspray heb ik pas 1x kunnen proberen. Beschermde mijn dochter goed met 30 graden. Enige nadeel de geur is even wennen als je bijvoorbeeld nivea gewend bent.
9 jul 2024

Sunspray 50

Alle suncare is fijn van Leenarts vanwege mijn gevoelige huid maar de sunspray spf50 is heel fijn, vooral op je gezicht. Geen irritaties maar wel snel opgenomen door je huid en daardoor minder last van transpiratie in je gezicht. Zo fijn om niet met zo'n heet hoofd te hebben
1 jul 2024

Super fijne producten

Fijne producten. Ik gebruik voor mijn dochter al sinds de geboorte de billenzalf en de badolie. Nu bijna uitgerekend van de 2e en ook de wascreme besteld. Vuurrode billen zijn na een nacht met billenzalf al flink minder, ook na plassen blijft er een mooie waas zitten.
Ik heb een droge huid en ben allergisch voor lanoline. Veel producten geprobeert maar iedere keer weer eczeem. Ten einde raad Leenarts producten bestelt en ik ben enthousiast over de gezichtscreme's. Geen eczeem meer en de huid begint weer prettiger aan te voelen.
8 jul 2024
Na een aantallen dagen de producten te hebben gebruikt voor tegen puistjes en acne Nu al goed zichtbaar Dat me huid een stuk rustiger word En voor me kinderen de zonnebrandcrème besteld Inverband met zeer gevoelige huid En aftersun cadeau blij mee

Ook deze dagcreme niet…

Helaas kan ik ook deze dagcreme niet verdragen, ondanks parfumvrij e.d. Na 2x smeren rode vlekken en jeuk. Crème smeert wel prettig. Behalve de cetomacrogol van de huisarts kan ik geen enkele dagcreme vinden (bij vk met SPF) waar ik tegen kan ....

Droge huid zalf

De droge huid zalf vind ik heel fijn op mijn exczeem. Ook de dag en nacht crème is prettig. De zonnebrand smeert heel fijn in, met uitzondering van de exczeemplekken is ook dit een fijn product voor de huid. Tenminste voor mijn huid.