Drleenarts.com

1.223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.259 beoordelingen in totaal

11 mrt 2024
Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

26 apr 2024
Ik had de suncover gekocht. Ben zeer geur gevoelig. Geen parfum in, dus proberen. Helaas stinkt het product. Had alleen mijn handen ingesmeerd. Ik heb dit vaker gemerkt bij ongeparfumeerde zonnebrandmiddelen. De filter heeft een nare geur van zichzelf. En is ook nog eens moeilijk te verwijderen heb 4 keer mijn handen moeten wassen voordat het verwijderd was. Jammer, want was wel zonder microplastics, maar nee, dit wordt het 'm niet

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Soepele huid

Mijn huid is al maandenlang een rampenplan. Een enorme droge hoofdhuid met veel schilfering, zowel onder mijn haar als in het gezicht. Daarnaast heb ik ook een aantal jeukplekken op het bovenlichaam. Sommige plekken springen ook open, dus pijnlijk en heel vervelend. Op 7 juni vierden we de verjaardag van mijn man en een vriendin attendeerde me op de producten van Leenarts die ook bij het Antonie van Leeuwenhoek gebruikt zouden worden tegen doorligplekken. Ik heb gelijk 4 potten zalf besteld en 2 tubes dag- en nachtcrème. Nu, 1,5 week later, is de huid in mijn gezicht weer soepel en ook de plekken op mijn bovenlichaam zijn minder vurig en jeukerig. Ook mijn hoofdhuid heb ik voor het slapen gaan behandeld en de wondjes zijn wat zachter geworden, geen harde korsten meer. De schilfers zijn nog wel aanwezig, maar verminderen wel. Na heel wat potten en tubes smeersel en ook allerlei oliën van allerlei merken te hebben weggesmeerd, hoop ik hiermee de remedie gevonden te hebben en mijn huid weer rustig te krijgen. Ik heb ook mijn onderarmen en onderbenen ingesmeerd in de hoop dat dit ook de keratosenplekjes rustiger zal maken of in het beste geval doen laten verdwijnen, maar dat is wellicht teveel hoop. Hoe dan ook: tot nu toe ben ik erg tevreden over de zalf van Leenarts en bedank ik mijn vriendin op m'n blote knietjes voor deze gouden tip!
30 mei 2024

Zelfs manlief enthousiast

Ik gebruik nu bijna alles van Dr. Leenarts en ben heel tevreden, de producten geven een "vol en romig" gevoel, maar voelen totaal niet vettig o.i.d. Maar in het bijzonder even extra aandacht voor de suncare, want zelfs manlief is enthousiast, met zijn kale hoofd ook zeker nodig, maar wilt vaak niet of "vergeet" te smeren, omdat het vettig voelt en glimt, maar deze suncare van Dr. Leenarts vind hij heel fijn en smeert hij graag. En nog fijner, de suncare is geurloos wat wij een extra pluspunt vinden.
Opeens een moeilijke huid, schilfertjes, kriebel, beetje dik rond mijn ogen, cortisonen zalfje van de huisarts, resultaat nul. Nu smeer ik met de zalf en jojoba olie, en jawel, stuk rustiger, en minder droog. Is me nog steeds overigens niet duidelijk waar het aan ligt op mn 62e ;-), nog eczeem? Maar blij met de Leenarts producten, alle eerder gebruikte ,en hele dure creme 's de vuilnisbak in. Hartelijk dank dus
6 jun 2024
De serie wordt steeds meer uitgebreid, dat is erg fijn. Gebruik al jarenlang de dagcrème, vette crème voor de nacht en de zonnebrand. Vooral de laatste is onlangs vernieuwd, smeert nog fijner, laat geen witte waas achter en stinkt ook niet meer. Dat was voorheen wel zo. Ga nu ook de shampoo en scrubcreme proberen. Ben 55 jaar, maar mijn huid is nog steeds mooi strak!
Vanwege medicatiegebruik rondom jicht heb ik te maken met een zeer droge, schrale hoofdhuid. Ik heb allerlei producten geprobeerd, van Nivea tot Garnier, van Vichy tot Tiege Hanley, niks werkte echt goed. Totdat ik de 2-1 gezichtsreiniger i.c.m. de abrikozenpitzalf gebruikte. Eindelijk niet meer dat trekkende gevoel en m'n huid ziet er verzorgd en rustig uit.
4 jun 2024

Hele fijne producten

ik heb van mezelf snel een hele onzuivere en vettehuid , alles geprobeerd niks help krijg 9-10 overal uitslag van en geïrriteerde huid. nu gebruik ik de lijn voor onzuivere/vette huid een aantal dagen en merkte hierbij meteen verbetering en geen geïrriteerde huid na het gebruik van de producten. echt een aanrader, ik ga deze producten zeker vaker bestellen

Suncare spf 50 creme

Ik heb Suncare spf 50 creme gekocht. Snelle verzending en mooie verpakking. Heel goede creme met goede ingredienten. Maar ik kan het niet op mijn gezicht gebruiken, mijn huid prikt na 10minuten en ik kreeg last van mijn ogen. Dus ik gebruikt het op mijn lichaam. Ik hoop dat dokter Leenarts speciaal voor het gezicht een goede zonnebrandcrème maakt met SPF 50

Top producten

De website is echt flink verbeterd, vroeger had ik nog wel eens problemen bij het bestellen, maar dat is nu gelukkig verholpen! Wat er nog beter kan: het lukt me nooit om bij jullie via creditcard te betalen. Is verder niet het grootste probleem want er is gelukkig IDeal, maar wilde het toch even doorgeven. Bedankt voor al jullie fijne producten!

Dag/nachtcrème en dagcrème met SPF25

De dag/nachtcrème in 1 vind ik erg fijn. Hij is goed smeerbaar en ruikt lekker. De dagcrème met SPF25 vind ik wat tegenvallen. Ik had gehoopt dat deze niet zo vet zou zijn als een normale zonnebrandcrème maar ik merk geen verschil. Maar goed...ik heb geen ervaring met andere crèmes met zonnefactor dus misschien hoort dat wel zo.
IB
Ilse B.
Geldermalsen

Beste zinkzalf eindelijk gevonden

Zinkzalf besteld of zoals in de webshop billenzalf genoemd. 1 van de weinig merken waar 25% zink in verwerkt zit. Het verlichte de exceem binnen 24 uur, minder jeuk en dus ook geen krab neigingen meer. Na 48 uur zagen de exceem plekken er al veel rustiger uit. Ik ben om, dit is mijn soort zalf.

Super fijne minerale zonnebrandcrème

Ik heb de minerale zonnebrandcrème deze week voor het eerst gebruikt en WOW, ik ben verkocht! Ik heb eindelijk een zonnebrandcrème gevonden die mij niet irriteert. Hij smeert super fijn uit, laat geen witte waas achter en ik krijg er geen uitslag van. Echt een aanrader voor de gevoelige huid!
LV
22 mei 2024

De producten die ik bestelde zijn…Lippenbalsem, shampoo, conditioner, lippenbalsem, lippenbalsem met uv factor, pot crème voor droge huid.

De producten die ik bestelde zijn perfect. Erg blij mee. Ik heb al van jongs af aan eczeem en een erge droge huid. Met deze producten is mijn droge schilferige huid opgelost. Ook mijn hoofdhuid gaat goed en kan ik weer zwarte kleding dragen. De lippenbalsem werkt ook goed en verzorgend.
30 mei 2024

Erg fijne producten! Probeer ze!

De 2 in 1 facewash werkt erg fijn en droogt niet uit zoals vele andere middelen. Mijn huid voelt zacht en is al binnen een paar dagen veel rustiger. De dagcrème blijft lang vettig aanvoelen maar de dag-en nacht crème trekt meteen in. Het zijn erg prettige producten die ik zeker aanraad

Goed product.

Veel gezocht naar een product waar de juiste “ingrediënten” om ‘t zo te zeggen in zat. Via google en de hulp van Ai kwam ik al snel achter wat er in conditioner hoort te zitten en wat er niet in mag zitten. Verrassend kwam ik hierna uit bij Leenarts. Product is netjes niks te klagen.
6 jun 2024
Ik probeer al jaren van mijn acne af te komen die komt en gaat, en dr leenarts was echt mijn laatste hoop. Ik gebruik het pakket voor de vette huid nu ongeveer een week en zie echt al veel verschil, wel een klein beetje laat van purging maar die verdween best snel. Ben nu al fan!
25 mei 2024

Hele fijne zonnebrand: favoriet!

Ik gebruik de zonnebrand van dr leenarts en vind deze erg prettig. Smeert goed, fijne tube, goed formaat, prima geur en goede ingrediënten. Ook fijn dat het zowel voor volwassenen als kinderen geschikt is. Ik mis alleen nog de optie factor 50 en extra water resistent.
21 mei 2024

Hele fijne producten

Ik ben dol op de producten van Dr Leenarts. Met mijn gevoelig eczeemhuid verdraag ik niet veel producten. Maar deze producten voelen goed aan op mijn huid en laten mijn huid er beter uitzien. Echt een aanrader! Geen onnodige toevoegingen en ook nog eens betaalbaar
Geweldig spul, doet wat er op de site staat. Heel fijn om te smeren. Na het reinigen s'morgen hoef je niet bang te zijn dat je de crème vergeet. De huid snakt er al naar. Is echt zo. Zou graag een dagcreme met een tintje in de collectie willen zien.
Hele fijne producten voor mijn overgevoelige huid. De handcrème is ook super fijn voor mijn handen met eczeem. Ook mijn man en zoon zijn overgestapt op de producten van dr Leenarts. En de Suncare gaat standaard mee in m’n handtas.
22 mei 2024

Badolie en shampo, conditioner

Badolie. Nog nooit zo'n zachte huid gehad na het douchen. Heb uren lopen voelen of het echt is.. Haar gewassen met shampo en conditioner. Het zit lekker luchtig en glanst. Dag lang geen jeuk op mijn hoofd gehad. Ik heb psoriasisch