STAS picture hanging systems - stas.nl- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systems - stas.nl

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.279 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jun 2021
STAS picture hanging systems - stas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jan 2024
Wij hebben een Stas multirail met verlichting gekocht. Dit hebben we gedaan bij een officieel verkooppunt omdat een beetje advies wel handig is om te weten hoe en wat. Als je een klein beetje handig bent kan je het zelf monteren. Het resultaat is super netjes geworden. Foto's aan de muur en de kast worden mooi uitgelicht. Een sieraad in huis. Fam. Hallema Mijnsheerenland

De manier om de klemmen in gipswanden te tikken is onhandig. Ook gaat het bevestigen van de rails voor gipswanden niet intuïtief. Ik heb twee keer klemmen gehad waarvan de pootjes ombogen bij hameren en dan afbraken bij terugbuigen. Dus een extra klem per doosje bevestigingsmateriaal zou heel handig zijn. Ook is niet duidelijk dat bij het bevestigingsmateriaal al een hamer-hulpstuk zit. Ik kocht er nu voor niks eentje bij omdat ik dat niet wist.

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems - stas.nl

22 aug 2023

Levering is goed ontvangen

Na een goed overleg met de firma Stas en de deskundige informatie hebben wij de juiste onderdelen in goede orde ontvangen. Bedankt Stas en DPD voor de snelle levering. Mvg, Hans
Antwoord van STAS picture hanging systems - stas.nl
25 aug 2023
Beste Hans, Bedankt voor je contact, en fijn dat het pakket alsnog snel terecht is. Alvast veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Menno Vink
8 aug 2023

Leuke toevoeging.

Super leuk, mooi en handig. Ook voor foto’s die je regelmatig wilt afwisselen is het een mooie oplossing. Nadeel is dat ze behoorlijk prijzig zijn voor een staaldraadje.
4 jul 2023
Kwam snel thuis geleverd. Alleen geen beschrijving erbij hoe ze op te hangen. Zijn ook niet strak langs plafond te hangen ivm kop boormachine die dan in de weg zit.
Op zich een mooi systeem, zolang je werkt met de metalen bevestigingspunten. De max ligt mooi strak tegen het plafond De kabels zijn nauwelijks zichtbaar
19 mei 2023
Het kliksysteem voor de minirail is niet eenvoudig te monteren als je om de 30 cm een schroef in de muur bevestigt. Gemakkelijker kliksysteem ontwikkelen
15 nov 2023
Eenvoudig te gebruiken, makkelijk de hoogte van de haakjes aan te passen, en sterk spul, zwaardere objecten kunnen veilig opgehangen worden.
21 aug 2023
Handige website om in te zoeken. Aandachtspuntje, als je 2 stuks rails koopt zou het handig zijn als daar een koppelstukje bij zou zitten.
13 aug 2023
Goeie service! Snel en je word op de hoogte gehouden via mail. Als je geen Engels kan is het een beetje lastig om te lezen…
12 sep 2023
Bij binnenmuren van bv gips, niet stevig genoeg te bevestigen voor wat zwaardere schilderijen.
UH
Ulrich H.
Lelystad
10 aug 2023

Perfect ophangsystems schilderijen

Voor al onze schilderijen etc. Gebruiken wij STAP ophangsystems en zijn heel toevreden!
4 okt 2023
sommige artikelen lastig te vinden op de site, betaling lukte ook niet een twee drie.
Op tijd geleverd, maar nog niet gebruikt dus kan er verder nog weinig over vertellen
5 nov 2023
Prima systeem. Wat lastig om 2 railsen precies op dezelfde hoogte te bevestigen.
15 aug 2023
Snel en op bijna iedere plek een schilderijtje ophangen op een metalen wand.👍
28 jun 2023
Fantastische producten. Leveren duurt iets langer dan op site aangegeven.
11 jul 2023
Goede informatie bij de oplossing van een verlichtingsprobleem.
PR
Petra R.
Purmerend
Eenvoudig te monteren. Geschikt voor wat zwaardere kunstwerken.
29 jul 2023
Snel te monteren. Ziet er goed uit tegen de muur
24 aug 2023
Het contact en de uitleg was bijzonder.
8 nov 2023
Makkelijk bestellen en snelle levering