ipadspullekes.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
ipadspullekes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Na bestelling snel verstuurd door ipadspullekes.nl. top! Levering liep niet helemaal volgens plan. Op dinsdag mail van postnl dat brievenbus pakketje is bezorgd. Het kwam op donderdag pas aan. Maar hier heb ik begrip voor want postbodes hebben het moeilijk nu. Veel regen en ziekmeldingen. Dus de postbodes die nog overeind staan moeten zich door dit hondeweer heenslaan en ook nog het werk van zieke collega's oppakken. Dus ook top!

10 jun 2023
Ipad-hoes met toetsenbord is van plastic ipv aluminium zoals de website beloofd. Leder-look ontbreekt eveneens maar grootste probleem is dat de iPad omvalt als je ‘m openklapt; plastic uitvoering is te licht en als je de iPad inklinkt is het topzwaar. Geleverd als brievenbuspakket maar past niet door een brievenbus (komt door de gratis bijgeleverde stekker; maakt de enveloppe te dik). Bij retournering tarief van pakketpost moeten betalen ipv brievenbuspakkerje. En vreemd om te moeten betalen voor retournering als iets anders wordt toegezonden dan op de website staat. Na een week nog geen geld ontvangen.

Beoordelingen voor ipadspullekes.nl

RV
Rudy V.
Beveren waas
17 mrt 2024
Spullen retour gezonde omdat deze niet werkte 7,95 verzendkosten moeten betalen en totaal geen reactie ontvangen niet op mijn mail en op het gerouleerde artikel. Terwijl ik had gevraagd om een werkend apparaat terug te zenden. Artikel kwijt geld kwijt en nog 7,95 aan verzendkosten kwijt. Ik zit nu al 6 dagen op reactie te wachten. Een hele slechte zaak 1 keer maar hierna nooit meer ipadspullekus
Bestelling wordt niet geleverd.
BV
17 mrt 2024
Niet ontvangen! Wel betaald!
Nog niet aangekregen
Het pakketje is door uw bedrijf wel optijd verzonden, maar nog steeds niet ontvangen. Ik wacht morgen nog af daarna neem ik contact met u op
FD
Fred D.
Spaubeek
15 nov 2023
Bestelling en levering conform eerdere, positieve ervaringen! Ben wel nog in overleg over een probleem aangaande de startknop. Reken ook hierbij op een positieve oplossing.
5 aug 2023
Ik kreeg ze telefonisch niet te pakken, heb mijn vraag gemaild maar ook daar nooit een reactie op gekregen. Op de gok het artikel gekocht, een toetsenbordje voor bij een iPad Mini. Dat toetsenbordje doet het redelijk goed maar niet alle functies (bv. mouse pad doet niet alles wat het zou moeten doen).
22 mei 2023

Mooie maar onhandige Hoes voor onze Ipad Pro.

Mooie Hoes voor onze Ipad Pro maar wel vrij onhandig. De randen zijn te breed waardoor een aantal knoppen niet te toucheren zijn. Hebben met de schaar delen af moeten knippen om bijv. de Home knop te kunnen bedienen. Scherm kan niet worden gedraaid. Kwaliteit is degelijk.
29 jun 2023
Duurde wel ff voor de bestelling kwam , daarnaast geopende verpakking en op het product een vette vinger , dacht toch echter dat ik een new product besteld had .alles werkt wel naar behoren

Levering laat

Bestelling zou volgens de website de volgende dag bezorgd worden, het duurde echter 3 dagen
Beschrijving van het product klopte niet met mijn verwachting
Geen e-mail als je iets heb besteld Vind ik jammer
20 jul 2023
Moeilijk bereikbaar....
10 jun 2023
A.
A ..
Breda
17 aug 2023

Onprofessioneel bedrijf en veel mankementen

Draadloos toetsenbord voor iPad gekocht en ik had er meteen klachten mee. Wat er op hun website staat wat het product allemaal bevat, is ook niet allemaal waar. Bij elk toetsenbord staat precies dezelfde omschrijving :-/Grootspraak dus. 4 x mail een gestuurd en geprobeerd te bellen…geen reactie…erg slecht!!! Na eindelijk contact nieuwe toetsenbord maar nu via Bol.com….zelfde gezeik met toetsenbord, dus ook weer retour. Nu heb ik een iets ander type toetsenbord en hij wist zelf niet eens de helft ervan te vertellen wat je met het toetsenbord kunt en een handleiding….HO MAAR! Als je uiteindelijk contact krijgt, krijg je altijd dezelfde persoon aan de telefoon dus blijkbaar is het een klein bedrijf) en stellen ze domme vragen alsof je achterlijk bent ofzo Zelfs ontwijkt ‘ie vragen over dingen die je niet snapt over het toetsenbord. Heb nog steeds klachten. Maar ik laat het maar zo. Hij doet het meeste goed ;-) MIJN ADVIES; Niet bestellen op hun op website. Als je écht iets van hun wilt bestellen met je het via Bol.com doen, want als het product niet goed is moet je het asociaal genoeg ook nog eens de retourkosten zelf betalen. Via Bol doen hun dat. Schandalig en absoluut geen reclame voor dit bedrijf. Dat is geen klantvriendelijkheid. Nooit zal ik hier meer iets kopen! Jammer!
23 sep 2023
De muziek op mijn iPad stoort als ik gelijktijdig typ maar ook als ik daarna alleen maar typ. Dat deed de vorige die ik bij u kocht niet. Ik heb het toetsenbord EEN MAAL geprobeerd en meteen daarna weer ingepakt. Daarom begrijp ik niet dat u denkt dat ik de beschadigingen heb veroorzaakt. Ik begrijp niet dat u het aangekochte bedrag niet naar mij overmaakt.
9 jun 2023

Ze maken niet waar wat ze beloven

Dit bedrijf gekozen omdat ze snel zouden leveren. Wacht nu bijna een week en niets ontvangen. Volgens heb ligt de schuld bij post nl. Heb nimmer een bericht gekregen van track and trace. Ze maken niet waar war ze beloven. Gekd pas terug al ik get intvangen heb. Zo draaien we lekker om elkaar heen
3 jun 2023
De hoes klopt niet met mijn iPad terwijl ik het juiste model er heb bij gezocht. Er zit een gat voor een dubbele camera en ik heb alleen een klein gaatje op de andere hoek. Anders zit de menuknop weer verstopt. Ik vind het ronduit slecht, totaal niet wat ik ervan verwacht had.
Telefonisch niet te bereiken. wilde levering hoes I-pad pro 12,9 inch bespreken die helemaal niet paste op de I-pad Pro 12,9 inch. Voortaan gewoon de goede spullen leveren en zorgen dat je telefonisch bereikbaar bent, tenminste een correct telefoonnummer communiceren