Lucardi Juwelier Sneek

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

Mijn laatste ervaring was erg goed. Er werd tijd genomen, ondanks dat er meer mensen in de winkel waren. De verkoopster was zeer geduldig, kundig en ook geruststellend (gaatjes schieten).

Zocht een cadeautje. Dat geen wat ik zocht in het thema winter hadden jullie niet. Verder gezocht en iets gevonden. Betaald en vervolgens gaf ik aan het is immers een cadeautje, dan kon ik voor €2 een doosje erbij kopen. Ik gaf aan dat ik gewoon een papiertje ook prima vond, dit was er niet. Papieren tasje kon ik wel kopen voor €0.10. Vond het niet zo klant vriendelijk en voor een juwelier al helemaal niet als je een cadeautje koopt en dat bij zoeken al aangeeft.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Sneek

20 mrt 2024
Vriendelijker personeel zou beter zijn

personeels

Als er vh 2 personeelszijn, en 1 is in de winkel, roep dan je collega et dan bij zodat de andere klanten niet eindeloos hoeven te wachten