Lucardi Juwelier Sneek

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

Mijn laatste ervaring was erg goed. Er werd tijd genomen, ondanks dat er meer mensen in de winkel waren. De verkoopster was zeer geduldig, kundig en ook geruststellend (gaatjes schieten).

Zocht een cadeautje. Dat geen wat ik zocht in het thema winter hadden jullie niet. Verder gezocht en iets gevonden. Betaald en vervolgens gaf ik aan het is immers een cadeautje, dan kon ik voor €2 een doosje erbij kopen. Ik gaf aan dat ik gewoon een papiertje ook prima vond, dit was er niet. Papieren tasje kon ik wel kopen voor €0.10. Vond het niet zo klant vriendelijk en voor een juwelier al helemaal niet als je een cadeautje koopt en dat bij zoeken al aangeeft.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Sneek

Goede service, probleem snel opgelost

De ring van onze dochter miste een steentje, dus terug naar Lucardi. De ring werd zonder pardon omgeruild voor een nieuwe, geen moeilijke vragen of hoop gedoe. Gewoon binnen 10 minuten weer buiten met een nieuwe ring! Top service en leuke vriendelijke dames in de winkel.
13 apr 2024
"Deze cadeau- en accessoirewinkel is de perfecte plek om unieke cadeaus en stijlvolle accessoires te vinden! Geweldige service en verscheidenheid aan producten. Een echte aanrader!

Super service

De medewerker was zo vriendelijk om mijn gekochte horloge meteen goed te zetten op datum en tijd Dit is altijd zo'n gepuzzel via zo'n boekje Super service
3e gaatje best spannend voor mijn dochter maar wat zijn we fijn geholpen. Alle tijd word er genomen en duidelijke uitleg over de verzorging na de tijd
De dames helpen mij geweldig!! Altijd vriendelijk!!! Ik ben gek op Lucardi in Sneek❤️een feest binnen!!
Super leuk geholpen was voor mijn 12 jarige dochter, haar eerste sieraden, wat is ze er trots op

AANBEVELINGEN

Ik werd heel vriendelijk ontvangen. Mooie sieraden. En het team handelde heel snel
17 apr 2024
Het personeel was vriendelijk en hielp de klant. De winkel zag er ook mooi uit.
Behulpzaam en duidelijk bij het schieten van de gaatjes van mijn dochter van 5
13 apr 2024
Super vriendelijke personeel niks is te veel geweldig geholpen
Ze liet me uitspreken en kwam met een goede oplossing

Leuke en niet verkleurbare sieraden

Super leuke sieraden. En ze verkleuren niet🤩🤩
Ik ben heel vriendelijk geholpen
Prima
22 apr 2024