Lucardi Juwelier Apeldoorn

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden253 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Prettige ervaring! Vanmiddag liep ik rond in het centrum van Apeldoorn opzoek naar een mooie ring als kadoo voor het halen van mijn mbo4 opleiding. Na lang zoeken kwam ik uit bij de lucardi een winkel waarvan ik altijd dacht dat ze aleen vrouwen sieraden haden. Dit bleek gelukkig niet zo te zijn ze haden een mooi aanbod aan mannen sieraden voor een zeer redelijk prijs. Ik heb hier dus ook mijn ring gehaald en ben er heel blij mee ik werd er goed geholpen en mocht meerdere ringen passen en voelen, dit vond ik erg prettig want ik wou een goeie keuze maken voor zon biezonder kaddoo. Ik zou hierdoor zeker nog vaker terug komen bij de lucardi en ook zeker aanraden aan vrienden, familie en kennisen!!

11 jul 2023
Lang wachten, medewerkster hielp anderen die later binnenkwamen eerder dan mij. Assortiment was niet goed aangevuld waardoor bepaalde sieradensets niet meer compleet te koop waren. Uiteindelijk achteraf ook verkeerd advies over de maat gehad voor een herenketting. Ze zei dat de 50 cm als een choker zou zitten en adviseerde de 60 cm. Deze was veel te lang, de armband te klein. Zoon heeft het helaas terug moeten brengen. (Ook waren er geen kadoverpakkingen meer, ik moest toen noodgedwongen een kopen die ik niet zo mooi vond voor een heer).

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Apeldoorn

Het winkel personeel uit Apeldoorn nam de tijd voor mij om aan te wijzen waar ik uit kon kiezen. Voelde me niet opgehaast en kon rustig even zelf kijken zonder dat iemand naast je staat met bent u er al uit. Ze attendeerde mij op member worden en legde de voordelen uit. Super tof want om mijn dure ketting is korting krijgen extra leuk. Mijn dochter gaat ook snel wat uitkiezen. Gaatjes laten schieten in oren deed ik hier ook al vroeger voor mijzelf en ook mijn dochter, vriendelijke personeel nemen de tijd voor de kindren en vragen echt netjes wil jij dit ook aan mijn dochter, top! Geen aanpassingen, gewoon zo door gaan Lucardi!
22 apr 2024
Ik had een horloge cadeau gekregen maar deze was te groot. Naar Lucardi gegaan met de vraag of men het horloge passend kon maken. Dit was geen enkel probleem we konden er op wachten. Kosten 7,50 euro zeer vriendelijke jongedame. Samengevat deskundig en vriendelijk geholpen.
We werden goed geholpen en onze dochter is heel blij met haar nieuwe oorbellen! Ook het oorbellen schieten ging met veel rust. Extra leuk was dat ze een diploma en een knuffeltje kreeg:)
Word keurig geholpen en blij met mijn aan kopen. Omdat ik grote handen heb is een ring altijd een ding. Nu was het zelfs op vooraad
Ben prettig geholpen. Er werd naar mijn klacht over de oorbel geluisterd en een oplossing gevonden
3 mei 2024
Fijn personeel goed geholpen met de aankoop van een horloge,en het op maat maken
1 mei 2024
De medewerkers hebben veel verstand van wat ze doen en zijn heel vriendelijk
Heel fijn en goed geholpen, vriendelijk personeel, goede service.
IV
I. V.
Nijmegen
Bijzonder snel en vakkundig geholpen. Heel erg vriendelijk.
25 apr 2024
Ging super snel. Vriendelijk geholpen.
Goed geholpen, vriendelijk personeel
Vlotte en vriendelijke bediening.
3 mei 2024

Klantvriendelijk en fijne serc

Klantvriendelijk en fijne service
Alles is goed en snel verlopen
Hulpvaardig en vriendelijk
23 apr 2024