Lucardi Juwelier Alkmaar

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129 beoordelingen in totaal

17 mrt 2024
Ik ben super fan van jullie winkels vooral ook in Beverwijk Breedstraat heb ik mijn oorbel laten schieten (op mijn ouwe leeftijd) twijfelde steeds ! Maar ben super lief geholpen door de lieve donk medewerkster die heeft me over de streep getrokken! En in het begin mijn oorbel vervangen omdat ik dat niet durfden ! Super lief van gaar en goed advies ! Vind zelf wel dat jullie heren collectie oorbellen wat meer mag worden uit gebreid ! Naar meer kleuren in ziriekonensteentjes bv blauw/lichtblauw .verder super lieve en vriendelijke service! Ook Alkmaar met die Member card ! Echt super

23 mrt 2024
Eén winkelmedewerkster was zeer vriendelijk en behulpzaam. De ander was erg onbeleefd. Ik werd geholpen. Vervolgens kwamen er twee dames tussen drammen en werd ik maar gehaast naar de kassa gestuurd, terwijl ik nog een ander item wilde uitzoeken en kopen. Vervolgens vraag ik aan deze medewerkster (terwijl zij nu bezig was met de drammende dames) of ik nog een item mocht passen/uitzoeken en toen werd er geschetst alsof ik iets in mijn zakken zou stoppen en dat ze maar 1 persoon tegelijk mocht helpen. Terwijl ik dus eerst geholpen werd… Zeer onbeleefd en ik voelde me erg aan de kant geschoven en onterecht beschuldigd. Toen kon een andere medewerkster mij gelukkig wel helpen en zij was erg beleefd. Ik ging de winkel uit met een zure ervaring, terwijl ik eigenlijk gewoon blij wilde zijn met mijn aankopen… Wel heel tevreden en blij met de items die ik uiteindelijk gekocht heb.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Alkmaar

Ik kom geregeld met mijn kinderen bij Lucardi Alkmaar. Of het nu gaat om gaatjes schieten of nieuwe oorbellen kopen, we worden altijd super geholpen. Leuke en kundige medewerkers en een mooi assortiment in verschillende prijsklassen

Super service!

Vandaag wezen shoppen voor een gouden ketting en oorbellen voor bij mijn trouwen om te kunnen doen. Super netjes geholpen werd echt de tijd genomen, alles werd netjes laten zien. 5 sterren.
Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Leuke omgeving
Supergoed geholpen , door een vakkundige aardige dame.

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Zeer vriendelijk en goed geholpen en geslaagt
18 apr 2024
Prima geholpen en duidelijke uitleg gekregen
22 apr 2024
Aardig en behulpzaam personeel.
nette personeel goede hulp
1 mei 2024
22 apr 2024

Ketting stuk

Ketting gekocht in december, garantie is 3 maanden. Ketting is stuk na 4 maanden. Kan gerepareerd worden maar dan 3 weken kwijt, en kosten nog duurder dan nieuwe.
23 apr 2024
17 mrt 2024
31 mrt 2024
Er kwam een vriendelijke dame naar mij toe om mij te helpen. Ik had een foto van de oorbellen die ik wilde en hoefde niet te zoeken, ze kon ze zo pakken. Dat vond ik heel fijn.
Heel aardige jongedame heeft mij aan leuke oorbelletjes geholpen hëël blij mee het waren de laatste.Kreeg nog meer korting omdat ik member Lucardy ben gaaf toch 👍👍👍
Ik werd keurig geholpen heel vriendelijk heel blij mee.
dame in Alkmaar was behulpzaam en aardig. goede service
MK
Vriendelijke service Goed geholpen Mooie sieraden
Meer op de hoogte van de klantenpas