Lucardi Juwelier Zaandam

384 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden536 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Ik had een ring gekocht voor mijn dochter die ging dopen. Omdat het een cadeautje was wist ik haar maat niet en gaf de medewerkster aan dat het geruild mocht worden als het niet pastte. In 1e instantie kreeg ik een heel lief persoonlijk complimentje van de medewerkster. Mijn dochter moest het ruilen en ze hebben de juiste maat voor haar besteld en werd zelfs op een zaterdag gebeld dat eerder binnen was dan verwacht. Mijn dochter heeft de ring opgehaald en is allemaal heel fijn verlopen.

7 jan 2024
Ik was eerder in de winkel en wist wat ik wou. Blijkbaar waren er 2 medewerkers bezig met 1 klant die niet echt wist wat zij wou. Na 10 min wachten ben ik weggegaan en later terug gekomen om gelukkig geholpen te worden. Vind het prima dat iemand anders word geholpen maar laat de rest dan niet wachten…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zaandam

behulpzaam

ik kwam om half 6 aan om nog last moment een cadeau te kopen, medewerker was heel behulpzaam en heeft me gelijk geholpen, ook nog eens gegrafeerd op de armband die ik had uitgekozen + kreeg nog kroting, wie wil dat nou niet :)
16 apr 2024
Werd goed geholpen, namen de tijd. Me naam klopte niet in het systeem, ze namen de tijd om te kijken hoe dat kan zodat ik evengoed me 10%korting zou krijgen. Gelukkig is het goedgekomen. Me dochter is blij met haar oorbellen
Het personeel was erg aardig. Mijn code deed het niet, ze stuurden een nieuw sms-bericht en namen alle tijd om mij te helpen bij het registreren als Lucardi member en hielpen mij bij mijn aankoop.
Helaas was onze kleindochter binnen 3 weken haar gouden oorbel verloren .Hebben vandaag nieuwe gekocht .En zoals gewoonlijk zeer behulpzaam. En vriendelijk geholpen .Daarom komen we graag terug .
Ik hou van je winkel en sieraden, ik winkel altijd en neem vrienden mee om te winkelen, maar maten zijn niet altijd beschikbaar. De verkopers zijn super responsief, glimlachen altijd en helpen.
14 apr 2024

De leukste juwelier in Zaandam

Heel fijn personeel in Zaandam. We hebben een hele mooie gouden ring gekocht en we komen van de week terug voor oorringen. Ook erg handig dat we met de teckels naar binnen kunnen.
Ik was in Zaandam complimenten aan het personeel klant vriendelijk en behulpzaam en het cadeau dat ik had voor mijn dochter werd mooi in gepakt 👍

Goed geholpen, fijn meegedacht

Goed geholpen door een vriendelijke en meedenkende dame. Ik heb veel verschillende sieraden kunnen passen en ben met een mooi setje thuisgekomen!
De medewerkster was heel erg lief ze had me direct geholpen. Dus ik kon heel snel het product die ik wou kopen. Heel erg tevreden!!!!
Medewerkerster van Lucardi Zaandam (19 april) is echt een hele lieve, vriendelijke en behulpzame vrouw. Heeft mij prima geholpen!
Ik heb er vaak wat gekocht.Je kan rustig rondkijken en als je je keuze heb gemaakt wordt je vriendelijk geholpen.
Medewerker was onwijs lief en gaf zeker leuke tips en dacht samen mee. Dit zeker zo houden.
17 apr 2024
Je word goed geholpen met je vragen en je vord ook goed en vriendelijk behandeld
7 apr 2024
Precies de juiste grootte voor een jongen. Staat goed en goede kwaliteit.
Het meedenken met het lettertype op het armbandje met naam voor een kind.
Een zeer stijlvolle en elegante ketting dat ik ooit heb gekocht!!!
Super leuke dames in de zaandam lucadi. Heel vriendelijk

Ontvangst in zaandam

Werd goed en vriendelijk ontvangen en geholpen
vriendelijk geholpen. Aandacht voor je wensen
Prima geholpen en vriendelijk personeel