Lucardi Juwelier Weert

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden211 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Wat ik persoonlijk leuk vind is dat ik altijd mij welkom voel, als ik in de winkel ben de medewerkers zijn aangenaam en vragen of zij mij kunnen helpen en bij vragen er altijd zijn. Mijn favoriete winkel is in Weert. Verbetering weet ik niet omdat ik altijd tevreden ben. Ee wordt altijd geluisterd en gezocht naar hetgeen wat ik zoek

Toen ik in de winkel stond bij Lucardi Weert vroeg ik aan de medewerkers die met elkaar stonden te babbelen met zn drieën bij de kassa of iemand mij kon helpen. Ze keken me alle drie aan alsof ik iets heel aparts vroeg. Slechte en onvriendelijke klantenservice.. jammer want de sieraden zijn wel heel kooi!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Weert

13 apr 2024

Leuke winkel en aardige mensen

Heel aardige en behulpzame dame heeft ons geholpen met oude gaatjes opnieuw doorprikken en oorbelletjes uitzoeken. Super leuke zilveren oorbellen uitgekozen, kind is er echt blij mee
19 apr 2024
De vriendelijkheid waarmee ik geholpen werd ! De wachttijd liep even op omdat het kleiner maken van het horlogebandje tegenviel..
20 apr 2024
Super leuke meid. Bereid met alles te helpen. Wees mij zelfs op korting. Mooie cadeauverpakking al was het voor mijzelf.
14 apr 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel fijn geholpen in de shop waar ze ruime keuze hadden.
20 apr 2024
Op woensdag een aantal dingen besteld, en op donderdag al binnen. Geweldig gewoon.
Goede klantvriendelijkheid fijn personeel denken goed mee met jou wensen
Top service ! Mijn dochtertje is super blij met haar nieuwe oorbellen !
Prima kwaliteit en service en voor ieder wat wils tegen fijne prijs.
17 apr 2024
Tijd genomen door verkoopster zonder druk uit te oefenen
19 apr 2024

Hele fijne mederwerkers

Hele fijne medewerkers, ze helpen je graag!
Super aardige verkoopsters ❤️
Deskundig en snel geholpen door de medewerkster. Misschien dat het mogelijk is , om iets aan de privacy te doen. Niet iedereen hoeft te weten waar ik woon.
Ik kwam samen met mijn dochter en haar vriend voor een hangertje (+ketting) en een ring. Het was heel gezellig, goed geholpen dus geslaagd 👍
Fijn advies, goede uitleg, aanbod om member te worden leverde metee korting op!
Mooie horloges voor een zachte prijs. Vriendelijke bediening!
Zeer vriendelijk personeel. En behulpzaam
Snel geholpen en fijne service, eerlijk!
LT
10 mrt 2024
Vriendelijk personeel en goede uitleg