123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.606 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

Mooie plek om accessoires voor je smartwatch te kopen!

Ontzettend tevreden met de keuze, het overzicht en het bestelgemak. Er is voor ieders wat wils en je krijgt mooie bandjes. Er is altijd wel een leuke actie. Zo gun je jezelf wel meer dan alleen maar één bandje. Bestelling loopt gemakkelijk en het wordt in een handig doosje in de brievenbus geleverd. Enige minpunt is dan eigenlijk de PostNL. Kreeg de melding in hun app dat dit al in mijn brievenbus was gedaan. Dit was dus niet het geval. Zou het dus duren, ligt dit dus aan 123watches maar aan de PostNL
Bedankt voor de goede beoordeling, veel plezier met je bestelling.
Bandje als cadeau besteld. Konden hem Niet kleiner maken omdat schakels er niet uit konden. Nieuw bandje gekregen, zou vooraf gecontroleerd worden. Niet gebeurd, zat volledig in de plastic.Weer hetzelfde probleem. Toen maar iets anders besteld. De tijd tussen ons w.a bericht en antwoord duurt te lang. Altijd een dag later. Voor verbetering vatbaar. Als er dan iets gebeurd is het ok.

Goed maar verbetering mogelijk

De prijzen en informatieverstrekking zijn prima; wel vind ik het jammer dat het klittenbandsmartwatchbandje al na één dag sporen van slijtage vertoont. Ook vond ik het zonde dat de drie bandjes als die aparte zendingen werden geleverd, zelfs twee op dezelfde dag. Mede i.h.k.v. milieubewust ondernemen verdient dit nog wel wat aandacht.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.

Tevreden klant!

Horlogebandjes waren precies de kleur zoals getoond op de website en ook de maat was exact in orde. Bestelproces was gemakkelijk en de bandjes waren snel in huis, netjes in een bubbelenveloppe. De actie 2 bestellen en de derde gratis was natuurlijk mooi meegenomen!
Bedankt voor de goede beoordeling, veel plezier met je bestelling.

Het bandje is prima, mooie kleur

Het bandje is prima, maar uitleg over hoe de sluiting precies werkt, was mooi geweest. Verder passen de schermprotectors voor de applewatch 9 (41 mm) niet over het hele scherm zoals wel gemeld werd. Er is een randje zichtbaar van zeker 2 mm, maar beter dan niets.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.

Goede kwaliteit en snelle levering

Hèt alternatief voor de dure originele bandjes en de kwaliteit is gelijk. Mooi assortiment en diverse bandjes besteld om te combineren met je outfit. Van strak zakelijk tot zomers sportief, een aanrader!
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de top beoordeling, hopelijk tot een volgende keer.
De samenwerking met post NL te late levering donderdag besteld normaal vrijdag geleverd . Had mijn levering maar dinsdag . Zeer tevreden van mijn bestelling super kwaliteit.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de positieve recensie.
De bestelling was heel snel geleverd. Het bandje was in het echt niet helemaal mijn smaak en heb het retour gestuurd. En heb heel snel mijn geld teruggestort gekregen..
Product was net iets te groot. Dus volgens omschrijving online retour aangemeld. Helaas. Volgende keer beter. Dank voor de snelle levering en service
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Diana, Bedankt voor het aanpassen van je review en fijn om te lezen dat alles zo opgelost is. Hopelijk tot de volgende keer en nog een fijne dag gewenst.
9 mrt 2024
Snel geleverd. Kleur komt overeen maar al mocht dat niet zijn dan de bevestiging gratis terug te kunnen sturen/ruilen. Niet duur. Kortom prima!
Bedankt voor de goede beoordeling, veel plezier met je order.
Goede prijs Duidelijke keuze laten maken, bewuster ik dacht namelijk twee zwarte bandjes besteld te hebben maar een bleek rock cyaan te zijn!
10 mrt 2024

Goede en duidelijke site - vlotte behandeling.

Goede en snelle levering en duidelijke voortgang. Nog niet alle bandjes uit kunnen testen maar die wel getest zijn, uitermate goed bevallen.
Bedankt voor de goede beoordeling, veel plezier met je order.
Mooie horlogebandjes en goede ervaring. Kleurrijk en draagt prettig. Door de lage kosten kun je meerdere bandjes afwisselen. Geweldig!

Prima

Snelle, vlotte levering. Alles mooi verpakt. Geen opmerkingen. Alsook het bandje is van leuke en comfortabele kwaliteit.
Mijn bestelling bleek beschadigd. Dit werd na 1 mailtje keurig opgelost door mij een nieuw product toe te zenden. Top!
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de 5 sterren, veel plezier met je bestelling.
9 mrt 2024

Snelle levering en prima prijs.

Snelle levering en goede actie 3 voor de prijs van 2. Nu nog even de backorder uitleveren en dan helemaal oké !
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de positieve feedback.

Bandjes van goede kwaliteit-goede klantenservice

Bandjes van goede kwaliteit. Klantenservice is gemakkelijk te bereiken en denken mee in oplossingen.
Bedankt voor de goede beoordeling, veel plezier met je bestelling.
Snelle en betrouwbare levering, ik had diverse bestellingen gedaan en die kwamen allemaal in één keer
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de 5 sterren, veel plezier met de bestellingen!
Product voor een goede prijs en snel ontvangen. Goed geïnformeerd over de levering van het product.
LJ
L J.
Tiel
De snelle levering van de bandjes en het snel reageren op mailtjes. Ben super tevreden over jullie.