Cameraland.nlBeoordelingen

Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen
Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl - Jouw nieuwe camera koop je bij Cameraland!

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Peter Dekker

Beoordelingen voor Cameraland.nl

4.61/5.00

1.284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cameraland.nl

Heb meerdere malen producten van cameraland besteld en alle waren uitstekend ingepakt, geleverd en in super conditie, ik ben zeer zeer tevreden...top Dikke 10
Snel en correct geleverd. Ook de informatie over de produkten is helder.
Snel verzonden en goed verpakt ontvangen. Top!
Uitstekende en snelle levering
Erg vriendelijk personeel. Nemen de tijd, daardoor moet je soms tijdje wachten, maar is erg prettig dat je daarna zelf alle aandacht krijgt. Personeel heeft ook verstand van zaken, wat erg prettig is.
Heb als afhaalmethode: ophalen in de winkel. Heb op 10 november factuur betaalt en heb daarna niks meer gehoord heb vervolgens zelf moeten bellen of ik mail zou krijgen wanneer bestelling klaar lag
Uitstekende info en keurig verpakt.
Goed werkende webshop, mooi assortiment en levering gewoon goed. Niets op aan te merken dus een 10 in dit geval.
Snelle levering!
Super snelle levering en ook snel weer retour en m'n geld terug (product was prima, maar niet geschikt voor waarvoor ik het nodig had) Heel goede service!
post.nl liet het afweten.
oker
Duidelijke voorwaarden, goede service en snelle levering.
Geleverd wat besteld is, veilig verpakt.
Prima service na foutieve bestelling
Ik kreeg een erg goede ondersteuning Ik heb een 75/300 lens gekocht een verrekijker 10/50 en ik koop nog een 150/600 lens met converter
product dat ik besteld had ( canon WFT-E7b wifi transmitter ) na 2 dagen al ontvangen, in belgié ! helaas kan ik mijn camera niet verbinden met tablet, door software probleem van canon.
Alles aanwezig. Vakkundig personeel. Goede adviezen. 8
Top service
Hele goede ervaringen met Cameraland! Snelle levering, goede communicatie en duidelijke website.