Cameraland.nlBeoordelingen

Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen
Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl - Jouw nieuwe camera koop je bij Cameraland!

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Peter Dekker

Beoordelingen voor Cameraland.nl

4.64/5.00

1.266 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cameraland.nl

Een prima winkel en wat mij betreft een voorbeeld hoe elke winkel zou moeten functioneren. Vriendelijkheid, behulpzaamheid, meedenken, service. Ik ben normaal niet zo vrijgevig met sterren maar in deze kan ik niet anders dan overal de volle scoren te geven voor deze referentie winkel. Een tip voor Cameraland: blijf aub wie jullie zijn en wat jullie uitdragen en dus een hele grote in cameraland!
Ik niets opbellen om mijn levering t ontvangen. Na het telefoontje ging het erg goed.
Snel en goed geleverd.
Altijd super geholpen. Vaak ook apparatuur ingeruild voor een prima prijs. Als je in de winkel bent, valt altijd op hoeveel geduld, vakkennis en interesse de medewerkers tonen.
Hulp in de winkel is perfect. Webshop niet. Producten in de webshop worden aangeboden die niet leverbaar blijken. Na bestelling (en betaling) werd er na paar dagen contact gezocht. Laatste keer zelf contact moeten zoeken waarom ik na 4 werkdagen mijn direct leverbaar’ bestelling nog niet had, bleek wederom verkeerde informatie op de website. Heb het nu na een week nog steeds niet binnen.
Alles is goed verlopen zoals verwacht.
Goed product, snelle levering.
Duidelijk telefoon verkeer. Pakje in dit geval een filter op de afgesproken tijd geleverd. Ik ben al meerdere keren in de zaak geweest en ditmaal iets besteld en dat ging ook prima, al met al weer zeer tevreden.
Al eerder zeer positief gemeld!
Beste Heren Heb inderdaad wat besteld maar voor als nog niets ontvangen, geen bericht betreft niet op voorraad of verlaat jammer. Vandaag maar weer eens bellen met jullie. Bestelnummer/Ordernummer #100263391
Goede informatie correcte kevering
In eerste instantie was het niet in orde maar een telfoontje, terugsturen(gratis) en binnen 1 dag kreeg het in orde gamaakt artikel weer in huis. Supersnelle service!
Zeer uitgebreide en rustige toelichting op het toestel van mijn keuze. Hele prettige ervaring om mijn nieuwe fototoestel bij cameraland aan te schaffen.
Snelle levering, De Canon lensdop is gemakkelijk te plaatsen en te verwijderen.
Top
2 de hands oplader scheelde de helft in kosten nog niet gebruikt levering supersnel
Verrekijker besteld en die was de volgende dag in huis, netjes verpakt. Zeer tevreden.
goed geholpen
Na het bestellen geen bevestiging per mail ontvangen. Klantenservice was goed bereikbaar, vriendelijk en loste meteen op. Snelle levering ondanks post drukte.
Snel verzonden, een dag na de bestelling in huis. Objectief in prima staat zoals aangegeven op de website.