Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nlReviews

Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Cameraland.nl

Cameraland.nl - Beschrijving

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Peter Dekker

Beoordelingen voor Cameraland.nl

896 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Een ruime week geleden had ik 2e hands Nikon Z50 op een donderdagavond voor 24.00 uur besteld en hij werd zeer netjes ingepakt op een zaterdagochtend bij mijn PostNL pick-up point afgeleverd! De camera ziet als nieuw eruit! Zoals je ziet voelt hij zich helemaal tussen de grote broers de Nikon Z6 en Z7 en mijn lenzen verzameling. De Tamron 70-200mm f2.8 G2, de Nikkor 300mm ED f4, 7Artisans 35mm f0,95, Nikkor 24-70mm ED f2.8 werken er goed op, alleen de Pergear 12mm f2.0 erop en de Nikkor S-line 50mm f1,8 er op uitproberen. De Tamron 15mm f2.8 die laat ik aan de grote broers over. Direct dezelfde dag en de volgende dag mee kunnen fotograferen gezien Cameraland de accu had opgeladen en ik zelf nog genoeg SD kaarten van mijn spiegelreflex tijd liggen. De laatste update die een dag voor aankoop uitkwam, kan ik best begrijpen dat die over het hoofd is gezien en had ik zelf gemakkelijk geïnstalleerd. Nikon hield al tijdje een actie prijs, daardoor scheelde maar 50 euro van een nieuwe Z50 en daarvoor had ik een 2e accu voor kunnen kopen. Helaas had Cameraland deze niet voorraad en maar elders gekocht. Ik had wel de mogelijkheid om in termijnen betalen of als ik meer bestelde Nikon pro-lease te gaan doen, maar dat laat ik wel zitten gezien de omstandigheden met covid-19. Ook ben ik blij dat ik standaard 1 jaar garantie erbij kreeg, wat normaal is bij aankoop 2e hands materiaal. Ik ben happy!!

Na wat problemen met mijn flitser en/of Nikon d610 dacht ik, laat ik gewoon eens deskundig personeel naar het geheel kijken en ging op pad naar cameraland. Daar aangekomen bleek het probleem in de de d610 te zitten. Oke, prima er werd mij uiteindelijk een nikon z5 aangeraden. Omdat deze niet voorradig was kreeg ik een occasion d750 in bruikleen mee. Hiermee op pad gaande naar een trouwerij bleek deze exact dezelfde problemen te hebben als dat ik al had. Achteraf werd vermeld dat men dat wist. Heel handig -not- Geef die dan niet mee!! Toen kwamen de z5's binnen. Wederom weer naar een trouwerij en deze bleek in low light situatie totaal niet handig terwijl mij verteld was dat dat een topding was. Was supersnel, weinig ruis etc etc. Toen ik hier mee terug ging kreeg ik maar weinig response, enige wat we kunnen doen is terugnemen. Men keek niet of het wellicht een instelling was of dat ik iets verkeerds deed, of wellicht dat er nog een andere optie was. Enige was dat ik een veel duurdere z6II kon kopen. andere opties werden niet geboden, na heeeel veeel aandringen kwam er uiteindelijk dan ook nog een d850 uit de kast. Ik heb dit echt ervaren als "zoek het maar uit" Beetje jammer wel. Ik heb de z5s achter gelaten. En nu... even later tref ik iemand die zegt, had je de low light AF wel aanstaan? Uhhhhh zit dat er op dan? Ja dus Top dat men dus bij cameraland mij daar op hebben gewezen toen ik er om vroeg -not-! Net zoals men in eerste instantie niet wist dat er een grip voor de z5 is terwijl deze gewoon op de website staat. Daarnaast had ik ook een nieuwe flitser nodig, cameraland had nog een sb700 staan. Prima, die mee. Eerste keer dat ik die aandoe krijg ik direct al een Error in het scherm. Na even te hebben gedraaid aan de kop is de melding weg maar helemaal tof is ie dus niet. (Ik dacht dat ze alles controleerden daar) Wat mij betreft is er te veel mis gegaan om hier nog iets positiefs uit te halen vwb cameraland. Het enige... de z5's mochten na gebruik nog terug. Maar... ben verder dus niet geholpen in mijn probleem wat ik neerlegde.

Beoordelingen voor Cameraland.nl

de advies die ik heb gekregen over de lens was perfect ben zwaar tevreden met me aankoop en wat raad ik deze pracht lens sigma 70-200 hsm sports aan andere photographers
Ik had niet gezien dat er bij de door mij bestelde (occasion) flitser niet standaard een omnibounce kap hoorde. Toen ik daarover contact opnam deed Cameraland niet moeilijk, ze gingen voor mij op zoek naar een passend kapje en stuurden dat kosteloos op.
Al vaker wat bij cameraland gekocht: via internet, maar ook gewoon in de winkel. Via internet altijd een snelle en goede afhandeling van je aankopen. In de winkel deskundig personeel, die veel tijd heeft om je goed te informeren! Fijne winkel!!!
ondanks mijn fout bij een bestelling, kreeg ik heel snel de goede camera en werd het verkeerd betaalde geld de volgende dag al teruggestort. Dank voor uitstekende service!
Top zaak, perfecte service, fijn vriendelijk personeel met verstand van zaken. Kom er al jaren en blijf dat doen ondanks ik in Sittard woont en winkel in Alkmaar ligt.
Na een eerdere mindere ervaring, nu top! Goede prijs, goed product (tweedehands), even een doekje eroverheen had wel gemogen en Snelle levering. Goed verpakt.
Bijzonder klantvriendelijk! Want ook als ik een "emotionele" aankoop wilde doen werd mij ook verteld dat het niet verstandig was om dat te doen.
ik vind dart ik er netjes en correct geholpen word door deskundig personeel en zeer te vrede over de producten die ik er gekocht heb !
Tweedehands lens supersnel geleverd, in originele verpakking met plastic en alles. Zag eruit en werkte als nieuw. Veel plezier van
Snelle verzending, goede omschrijving van het tweedehandse product. Klopt helemaal. Blij met mijn nieuwe lens. Top service!!
Uitstekend geholpen toen er een misverstand was m.b.t. een lens. Ik heb een duurdere lens gekregen voor het zelfde geld.
De zending ziet er punt gaaf uit. In een nette doos met alle bijbehorende documenten. De tweedehands camera is als nieuw
Fijne persoonlijke service, de verkoper nam de tijd om vragen te beantwoorden en mee te denken!
Alles snel en keurig geleverd. Prettige Website, waar de prijzen aan de goede kant liggen.
Goede service, nette en snelle levering en betrouwbare informatie. Ik ben zeer tevreden.
makkelijke website en snel afgehandeld, online de cursus nachtfotogratie besteld
van Jan H.
Prachtige speedlight voor mijn Nikon. Gebruikt en dus duurzaam. Heel blij mee.
van Wim S.
Zoals altijd prima: nette prijs en snelle service. Mijn favoriete camerawinkel!
J'ai acheté un objectif photo d'occasion. Tout était impeccable André DURNEZ
De kwaliteit en prijs van het (tweedehands) aanbod en de vlotte bezorging