Cameraland.nlBeoordelingen

Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl - Jouw nieuwe camera koop je bij Cameraland!

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Peter Dekker

Beoordelingen voor Cameraland.nl

4.62/5.00

1.491 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Na de Nikon D40 en D5100 ben ik overgestapt op de Z5 met de 24-200mm lens. Dat is wel een verschil. De foto's zijn duidelijk nog scherper en contrastrijker. De kleuren zijn super mooi. De camera is erg goed te bedienen. Het menu is duidelijk en er is voldoende online uitleg te vinden. Hij ligt verder lekker in de hand. De baterij gaat minder lang mee. Ik koop er dus nog een bij. Dat is wel een verschil met de camera's die ik eerder had. Al met al een top camera. Ik ben er erg tevreden mee. Ik vind het fotografie van een next level..... Ed.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Pakket was op 6 Feb aangekomen met maar 1 van de 4 batterijen die ik had besteld. Natuurlijk was ik verrast om dat nergens was het duidelijk vermeld dat het zo zou gebeuren. Later via klantenservice wordt ik het volgende verteld: "Helaas was dit tot vandaag een onbekende fout in ons systeem. Wanneer een klant meer dan één van hetzelfde product besteld, krijgt hij enkel de levertijd te zien die geld voor één product, en dus niet voor alle vier. Wij waren ons hier tot op heden niet van bewust. Het is inderdaad een rare gang van zaken. Helaas is de levertijd van de overige producten op dit moment onbekend vanwege de sneeuwproblemen en grote drukte bij PostNL. Onze excuses voor het ongemak. " Ik heb gevraag over een schatting over de levertijd maar helemaal geen reactie. Ik was ook geen andere opties aangeboden. Nu een week later, en nog steeds maar met een batterij, krijg ik een automatisch email om een review achter te laten. Wat verwacht je dat ik dan schrijf?
Antwoord van Cameraland.nl
Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses dat het zo gelopen is. Ik ga u persoonlijk een mail sturen en hopelijk komen wij er samen uit.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van Cameraland.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over Cameraland.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Via de site contact gehad met een medewerker van cameraland. Het onderwerp was het inruilen van een oude camera en de aanschaf van een nieuwe. Dat gesprek was prima en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb uiteindelijk de camera laten reserveren en een paar dagen later opgehaald. Dezelfde medewerker hielp me en alles werd zorgvuldig en goed uitgelegd. Ik ging met een heel goed gevoel en met een prachtige camera naar huis.
Snelle reactie op vragen. Een mooi aanbod voor een gebruikte camera met nieuwe lens. Goede service ondanks de gesloten winkel (er ontbrak een kabeltje bij de camera, werd meteen opgelost) De communicatie was sowieso heel vriendelijk. Ben wel anders gewend van webshop in deze drukke tijden.
2 uit 2. Goede ervaringen! Makkelijk contact, goede service en snelle levering. In eerste instantie wel wat onduidelijkheid over snelheid van leveren. Maar dat is deels verwendheid en ongeduld. In deze tijd een prima en Nederlands alternatief ipv fysiek de winkel in.
Prima alom. Eind vorig jaar via internet camera besteld. Prompte levering. Afgelopen week een lens ingeruild. Van inruilofferte tot daadwerkelijke ruil binnen een dag. Ik zat in de auto en alles werd, na een belletje, gehaald en gebracht aan de achterdeur.
Cameraland is een bedrijf dat graag meedenkt. Mocht er toch iets mis zijn, dan wordt dit zeer netjes opgelost! Ook de communicatie met Cameraland is fantastisch, zeggen wat ze gaan doen, en doen wat ze zeggen!! Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren.
Het bestelde product kreeg ik snel geleverd. Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachting. Ik heb het geretourneerd en kreeg snel en zonder discussie het betaalde bedrag terug. Prima service, ik ga zeker vaker bestellen hier.
Ik was op zoek naar een Nikon zoomlens en bij Cameraland een prachtig gebruikt exemplaar gevonden. Na ontvangst bleek dat de lens zo goed als nieuw was en dat voor een fantastische prijs en hele vlotte levering!
Ik heb alleen positieve ervaringen. In de winkel, aan de telefoon, altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ook online bestellen gaat fijn, de website is duidelijk en bestellen gaat gemakkelijk.
Omdat ik een tas nodig had voor camera en lens combinatie ben ik naar de webwinkel gegaan. Daar was meer dan genoeg keuze. De tas was snel in huis en heb er nu al veel plezier van.
Goede service, maar misschien voortaan beter testen voordat iets wordt verkocht. (gebruikte teleconverter). Was defect dus teruggestuurd en werd direct terugbetaald.
Fantastische service. Omdat post NL vertraging opliep i.v.m. de sneeuw werd mijn bestelling hoogstpersoonlijk thuis afgeleverd. Meer dan zeer tevreden met de service.
Op de site werden producten geadviseerd die bij de camera passen. Aantrekkelijke korting. Goede prijs/Kwaliteit. Goede beschrijving van producten. Snelle levering
Een occasion groothoekobjectief gekocht en een primerend verkocht voor een nette prijs. Alles binnen twee dagen afgerond. Goed advies vantevoren.
Snelle levering en bij retourzending ook zeer snelle terug betaling. Cameraland geeft daarbij ook goede informatie. Ben erg blij met deze winkel.
Snelle service en vooral goede communicatie via mail. Ook bij afhalen artikelen goede service en geld onmiddellijk retour op bank na retour.
Netjes geholpen tijdens de online bestelling. Product was goed verpakt in een kartonnen doos welke de volgende dag onbeschadigd aangekwam
Snelle levering. Tas viel klein uit tov formaat van het toestel waar het voor bedoeld is en waar het volgens beschrijving geschikt zou zijn
Betrouwbaar, snelle levering (zelfs voor artikel dat tijdelijk niet leverbaar was), en de mogelijkheid tot betaling na ontvangst.
De beste web voor cameras en accessoires vergelijken met andere websites qua prijzen en service, ben er zeer tevreden mee.