hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.299 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.453 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6 jul 2024

Hebbes! :-)

Ik wilde een "hard shell" (beschermende boven- en onderkant) voor mijn nieuwe MacBook. "Apple" betekent "kassa" (terecht of niet), maar hoesjesdirect.nl biedt goedkopere keuzes dan waar ik die computer gekocht heb. Bovendien onmiddellijke en gratis verzending. - Ik kan de pasvorm nog niet beoordelen, want mijn computer is nog niet hier. Hoesjesdirect.nl heeft echter ook een link naar een instructievideo (overdreven gezegd: "montage-handleiding") gestuurd. Heel attent! Misschien ruimte voor verbetering: mij staat bij, dat ik de doorzichtige kleurloze shells voor mijn model MacBook voorgeschoteld kreeg, en niet meteen zag, hoe ik een gekleurde kon kiezen.

Ongelofelijk goeie service!

Ik ben zelf een Astronaut die werkzaamheden verricht in en uit het ISS ( International Space Station) ik heb een mobile houder besteld van 14 Euro aan boord van het ISS op een hoogte van 400 km in de ruimte. De volgende dag werd mijn mobiele houder door GSM punt netjes geleverd. GSM PUNT heeft voor de levering gebruikt gemaakt van de Crew Dragon van space x. Alles is goed en veilig verlopen. Met Dank Danny Binda. Ps, op de foto kunnen jullie zien hoe de Crew Dragon 2 komt aan zweven met mij mobile houder van 14 Euro.

positief verrast!

Heel goed en super kwalitatief hoesje gekregen. Andere bekende webshop een hoes besteld (meer foam achtig), maar hier zat de iPad niet fijn in (wat betreft de standaard). Toen deze gekocht zodat mijn zoon met de iPad zijn spelletjes kan spelen en versteld van de kwaliteit. Ook als ikzelf de iPad met hoes wil gebruiken, is hij niet kinderachtig en is de standaard die in de hoes zit verwerkt super en heeft een goede kijkhoek.
10 jul 2024

Eenvoudig de beste artikelen bestellen.

Bestellen via de website gaat heel gemakkelijk omdat er heel veel informatie over de artikelen te vinden is. Bij levering was ik zeer verwonderd over hoe goed de verpakking was, heel netjes en vooral ook heel stevig en dus ook veilig voor transport. Dat ze hun producten dan ook nog aan zeer voordelige prijzen aanbieden maakt het plaatje helemaal compleet.
DV
27 jun 2024

Top bedrijf…

Na een verkeerde hoesje ontvangen te hebben, is het vrij makkelijk het verkeerde hoesje weer terug te sturen. En met een korting voucher die ze je toesturen, kun je kosteloos een nieuwe hoes bestellen. Het bedrag van het teruggestuurde hoesje wordt ook weer vrij snel terug gestort. Top bedrijf.
Aangezien ik het verkeerde hoesje had besteld, contact gezocht met de klantenservice. Ik kreeg snel een email terug met instructies hoe te retourneren en het juiste hoesje te bestellen. Twee dagen later had ik het juiste hoesje binnen en kreeg het geld van het andere hoesje op de bank gestort.
13 jul 2024
Fijne hoes van mooie kwaliteit waar mijn hp 15 inch laptop goed in past. Tip: check van tevoren de maten, want dit verschilt per laptop. De kleur is wat donkerder dan op de foto, maar alsnog erg mooi. Het opstaande randje is erg handig als je de laptop bv. op je schoot zet!

Het door mij bestelde tefoonhoesje is grote klasse.

Het door mij bestelde tefoonhoesje is in de markt al wat moeilijker te vinden voor mijn mobiele telefoon, maar voldoet aan de eisen van uitvoering en kwaliteit tegen een redelijke prijs. Was dus voor mij een goede koop met prima snelle aflevering!!!!

Fijne service, fijne producten.

Ondanks dat ik eerst de verkeerde maat had besteld, werd hier totaal geen probleem. Van gemaakt en kon ik deze omruilen. Ik kreeg nog handig advies hoe ik de juiste maat kon vinden en bestellen. Het hoesje en het glas zijn vader goede kwaliteit.

Goede service

PostNL had mijn bestelde hoesje niet bezorgd. Had dat laten weten en kreeg toen een nieuw hoesje. Helaas voor een ander toestel. Wordt er meteen weer een goed hoesje gestuurd en het verkeerde hoeft niet terug. Service hoor.
6 jul 2024

Wat een fijn bedrijf en top service!

Wat een fijn bedrijf. Goede kwaliteit en perfecte service! Hoesje was snel binnen. Helaas was er een fabricagefout, maar door contact op te nemen werd het snel opgelost en is een nieuw hoesje onderweg!
DV
D v.
Strijen
12 jul 2024

Snelle verzending, goede kwaliteit

Snelle verzending, goede en overzichtelijke site met zeer goede filtering. Het product is zoals omschreven en het voldoet aan de eisen. Een volgende keer zal ik hoesjesdirect.nl als eerste bezoeken.
2 jul 2024
Item verkeerd besteld, klantenservice gemaild en meteen reactie en aankoopbedrag teruggestort gekregen. Daarna juiste item besteld en snel in huis. Hoesje ook goede kwaliteit/prijsverhouding
HU
Harry U.
Schimmert

Ben beperkt tevreden!

Ben tevreden maar had op wat meer "opberg vakjes" gerekend. Ik kan er alleen twee bankpasjes in kwijt en dat is voor mij eigenlijk onvoldoende. Maar voor de rest is het hoesje prima.
13 jul 2024
Niets kan beter gedaan worden. Alles verliep perfect (van bestelling tot levering). Het hoesje was eveneens volgens mijn verwachting en het was heel mooi en van robuste kwaliteit.
4 jul 2024
Hoesje opzich valt een beetje tegen doordat de houder van hard plastic is, is het lastig om de knoppen aan de zijkant van een iPhone te bedienen. Volgende keer weer een caseme
DD

Top!

Je kan vrij eenvoudig uitpluizen welk hoesje past (je weet wel, die „inches“ en schermdiagonalen zijn niet zo heel duidelijk). Levering was vlot. Alles zoals het hoort!
Ik vind het hoesje helemaal top. De kleur is prachtig en de vlinder is mooier dan op de foto. Het sluit goed door de magneet. En het hoesje is licht van gewicht.
FC
F.C. C.
's-Gravenhage
10 jul 2024
Een kort draadje voor in de auto nodig. Apple lightning+usb. Zij hadden het en snel binnen. Goed stevig draadje waardoor mijn apple carplay fantastisch werkt
13 jul 2024
doet wat moet PostNL kan wel vlugger of misschien toch Bpost gebruiken, immers levering was niet 's anderdaags maar 5 dagen later. Kan gebeuren niet ?