hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.408 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.083 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
hoesjesdirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

YD
Yvan D.
Gavere
16 mei 2024

Zeer klantvriendelijk.

Eerste zending was gebroken tijdens transport. Klacht werd onmiddellijk aangenomen en zending vervangen binnen de 48u. Helaas was deze keer de zending niet geschikt (Hoes tablet) omdat ze te klein was (toestel kon er niet in ondanks opgave juiste model - ong. 0,6cm te klein in de hoogte en de breedte.) Ik riskeerde niet om de zending te beschadigen en koos voor Retour . Retour werd onmiddellijk aangenomen. Ik zal het nodige doen voor terugzending en hoop op terugbetaling.
BJ
Bart-Jan J.
Rosmalen
15 mei 2024

Aanrader

Super fijn bedrijf met een snelle communicatie. Heel prettig bedrijf. Wel jammer dat PostNL slechte service heeft; de eerste keer mijn hoesje niet gekregen (was bezorgd door PostNL maar niets gezien) en gelukkig heeft Hoesjesdirect alsnog mijn hoesje verzonden en die heb ik vandaag wel binnengekregen.

Topkwaliteit hoesje en service

Topkwaliteit van het product en topkwaliteit service, zoals ik die nog nooit heb meegemaakt. De screenprotector is een perfecte match voor mijn mobieltje, de meegeleverde doekjes voor schoonmaak en vooral de begeleiding na de bestelling, zoals de video voor montage, was onverwacht en geweldig goed.
AB
Anne B.
België
4 mei 2024

Hoes voor MacBook

Perfecte hoes om de Macbook te beschermen. Je klikt het in 2 seconden vast. Ik koos transparant mat, maar hierdoor zie je eigenlijk niet meer de kleur van de Macbook, maar erg is dat niet. Snelle levering, ook in België.
2 mei 2024
Ruime keuze aan hoesjes, goede beschrijving van de hoesjes zodat je eigenlijk geen miskoop heb omdat het hoesje niet past. Ook de screen protectors zijn van een goede kwaliteit, retour mogelijkheid is simpel.
16 mei 2024
Beschadigd hoesje ontvangen, maar na een mailtje naar de klantendienst met de nodige foto als bewijs hebben ze mij een nieuw hoesje opgestuurd in perfecte staat deze keer. Top service, een aanrader.

Verkeerde telefoonhoesje besteld

Bij ontvangst bleeik ik een verkeerd hoesje te hebben besteld. Prima begeleiding mbt retourneren en opnieuw juiste hoesje te bestellen. Snelle terugbetaling van verkeerd bestelde hoesje.
Hele goede service ook de prijs is goed ook de bezorging uitstekend dus als ik ñog iets nodig zou hebben zou bij jullie bestellen dit is mijn mening vrgr van jçde roode
1 mei 2024

Post nl leverde niet af maar werd opgelost

Post nl leverde niet af maar zei dat wel te hebben gedaan. Hoesjes.nl zorgde voor een goed oplossing. Het hoesje zelf is mooi en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
4 mei 2024

Top service

Alles was goed. Ik ha voor de bestelling een vraag gesteld en die werd snel en juist beantwoord. Ook de levering was vlot, 2 werkdagen later in België. Top service!
BB
Al voor de 2de keer bij hoesjesdirect bestelt. Super tevreden met alles !! prijs, levering, contact, en de bestelde artikelen zijn super ! Zekers aan te raden !
JV
J.G.M. v.
Hilversum

Service fantastisch

2 iPad hoezen besteld edoch was niet wat ik beoogd had, retour gestuurd en betaling snel retour, overigens 2 jaar geleden beter geslaagd, kan gebeuren.
15 mei 2024

Service “hoesjesdirect”.

Belofte: vandaag bestellen morgen in huis wordt helemaal waargemaakt! Super snelle en goede service. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding👌.
3 mei 2024
Heel snel, correcte levering en duidelijk. Eigenlijk zoals elke website beloofd maar nooit doet. Hoesjes direct.nl levert dit wel. Toppers.
3 mei 2024
Perfect snelle levering en netjes verpakt. Voor de aan gegeven tijdstip besteld en had hem echt de volgende dag n huis. Zeker een aaanrader
Het hoesje is gebruiksvriendelijk alleen het materiaal, daar moet je voorzichtig mee omgaan, is kwetsbaar! Vooral voor nat etc.
Een website die doet wat je ervan verwacht, een correcte en snelle verwerking van je bestelling en prompte levering. Prima!

Normaal 5 sterren,dit keer 4.Erg goed!

Zoals te verwachten,netjes en redelijk snel.Het deed er (dit keer) 1 dag langer over, anders (zoals gewoonlijk) 5 sterren.
6 mei 2024
Een vergissing goed maken lijkt me ingewikkeld. Ik heb dus een tweede hoes voor ipad air besteld En die is snel toegekomen
7 mei 2024
Beoordeling gebaseerd op eerste aankoop. Snelle levering, beschikbaarheid, zelfs een hoesje voor een ouder type tablet.