hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

Details over hoesjesdirect.nl

hoesjesdirect.nl - Beschrijving

Ben je op zoek naar een mooi nieuw telefoonhoesje, tablet hoes, laptoptas of ander accessoire voor je telefoon, tablet of laptop? Bij hoesjesdirect.nl ga je die zeker vinden. Een assortiment van ruim 50.000 verschillende hoesjes en accessoires, een snelle levering en gratis verzending in Nederland én België maken je aankoop bij hoesjesdirect.nl heel eenvoudig, snel en voordelig! Naast hoesjes vind je bij hoesjesdirect.nl ook andere accessoires zoals screenprotectors, opladers, autohouders en nog veel meer. Alle accessoires voor telefoon, tablet en laptop direct in huis. Kijk snel op de website en maak jouw toestel compleet!
RR Commerce Nederland B.V.
Pieter Goedkoopweg 22
2031EL Haarlem
KVK 83205047
Rudy van 't Hoff

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

7.645 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Bij het hoesje staat de maximale maatvoering van de telefoon. De juiste maat uitgezocht a.d.h.v. deze opgave. Helaas paste mijn telefoon niet in het hoesje. Bij de plaatjes v.h. hoesje zit er ook een tussen met de maten. Deze zijn kleiner dan de opgegeven maximum maten. Deze kloppen dus niet. Het goede nieuws is dat mijn hoesje zonder problemen werd omgeruild voor een grotere maat, waar mijn telefoon wel in past.
Ik had een nieuwe telefoon besteld en er zat zo'n goedkoop Ali-hoesje bij. Dat moet anders kunnen. Bij hoesjesdirect.nl een mooie kunstleren bookcase met houders voor pasjes besteld. 's Avonds om 18:05 besteld, de volgende ochtend om 10:43 in de bus! Perfect! De prijs is ook best in orde, ca EUR 16 voor het hoesje en gratis bezorgen
Ik had een screenprotector van gehard glas besteld. Die ging al gauw kapot zonder direct aanwijsbare oorzaak (zoals een val). Ook al viel het niet onder garantie, ik kreeg van HoesjesDirect snel een vervangend product toegestuurd. Prima service!
Mijn laatste bestelling van heuptelefoon houder is te krap , vanwege de stoot bescherming voor mijn IPhone 7 , daardoor past de telefoon alleen zonder stoot rand , is er een maat houder die wel met stootrand zou passen?
5 ster waardig Ondanks dat ik een verkeerd item heb besteld, kon ik gemakkelijk opnieuw bestellen middels een waardebon + hoefde ik mijn al ontvangen prodruct niet te retourneren omdat zij geven dat m het milieu.
Hoesjesdirect is goed! De keuze die ik maakte was achteraf niet goed! Ligt daar dus niet bij jullie, maar bij mij zelf! De kleur op de foto was anders dan in het echt. Vandaar dat ik het retour deed
Het model is mooi, de functionaliteit goed. Ik vind alleen de print op de achterkant een beetje tegenvallen. De kwaliteit van mijn ontwerp is goed, maar de zwarte inkt is niet zoals ik verwachtte.
Ik kreeg vakkundige en vriendelijke hulp bij het terugzenden van een dubbele bestelling die ik per abuis had gedaan. Op mijn hoge leeftijd was dit voor mij te gecompliceerd......
Ben heel goed geholpen, bv. Mijn tel.hoesje ging na nog geen 2 weken al stuk en na één mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd dus echte goede service
Bijzonder snelle levering, het hiesje van goede kwaliteit, bleek helaas niet de goede maat. Kreeg per omgaande de juiste maat zonder enig probleem. Dank voor deze goede service !
Snelle levering. Ik had per ongeluk een verkeerde maat hoes besteld en gekregen. Met een voucher was het aanschaffen van de goede hoes fijn en snel geregeld. Goede service!
Fijn telefoon hoesje met rits. Iets dikker dan verwacht. Wel erg fijn plat magnetisch achterkant om telefoon in te bevestigen en makkelijk weer uit te halen.
van A W.
Goed tel. contact n.a.v. mijn vragen en opmerkingen, waarmee ook iets is gedaan. Positief! Bestelde artikel snel en goed verpakt ontvangen.
Per abuis verkeerde laptop hoes besteld. Na contact met medewerkster begrepen hoe ik de maat van apple air moest lezen. Zeer behulpzaam!
Goed assortiment met hulp om het juiste hoesje te vinden. Klantenservice sprong ook goed in toen PostNL het even niet goed deed.
' 's avonds besteld en de andere middag om de mobiele telefoon. Bevalt tot nu toe prima, maar ik heb hem nog niet zo lang.
de aanbieding was duidelijk. de afwerking van de bestelling eveneens. Het ontvangen product voldoet aan de verwachtingen.
Het hoesje kwam snel en is heel handig open te klappen. Kwalitatief lijkt het ook zeer goed. De tijd zal het bewijzen.
Had per ongeluk de verkeerde hoesjes besteld, was binnen een paar dagen kosteloos geregeld, prima service dus.
Goede service. Gisteravond besteld en volgende ochtend al op de deurmat. Goede prijs en kwaliteit is super!