hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.856 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

16 sep. 2022
Ik had een vergissing gemaakt en het foute hoesje besteld, na telefonisch overleg hebben ze me een voucher gestuurd en kon ik het juiste terug bestellen. Ook moest ik het verkeerde hoesje niet terugsturen. Dat mocht ik aan iemand doneren.
Ik ben tevreden met het bestelde c.q. geleverde hoesje. Functioneel en netjes. De levering was enkele dagen later dan beloofd maar geen man (uh pardon) vrouw overboord. Ik geniet dagelijks van mijn fraaie hoesje (had een beetje te lang gewacht met aanschaf van een nieuwe. ☺)
14 sep. 2022
Ik had materiaal voor de verkeerde telefoon besteld. Retourneren geen probleem. Bij navraag product of dat geschikt was, werd voor mij de bestelling geregeld. Gratis met de code die bij het retourneren hoorde.
Een bookcase en screenprotector besteld voor mijn nieuwe iPhone , waarbij de screenprotector al snel scheurde. In no-time een nieuwe in de bus, dankzij het inlevingsvermogen van Brigitte! Helemaal super opgelost én daarnaast een zeer goede kwaliteit hoes!
Prima sortering en een vlotte levering. Alleen het zoeken in de webshop is klote; ik kocht precies hetzelfde item als twee jaar geleden maar de webshop kon het op de omschrijving niet vinden. Alleen door veel bladeren kwam ik goed terecht. Minpunt!
3 sep. 2022
Na een verkeerde bestelling door onze eigen fout werd zonder problemen een voucher voor een juist model hoesje verstrekt. De verkeerde mocht ik zelfs behouden. Vergaande service en heel snel opgelost. Marina
Ik had hoesjes besteld, er was een beschadigd hoesje bij. Ze hebben mij gratis een nieuw gestuurd superrrr. Bovenal snelle levering ,en zeer kundig en vriendelijke service afhandeling. Echt een aanrader.
Mijn al wat oudere toestel staat niet (meer) in de lijst, daar heb ik over gemaild en de medewerkster had in no-time het passende hoesje voor me gevonden. Volgende dag had ik weer een prima hoesje!
Dat vind ik nu zo jammer, altijd moet je iets simpels uitleggen. Kan er niet gewoon een knop, zeer tevreden, bijstaan. Niks geen uitleg verder. In mijn ogen is goed, goed. Maar ben zeer tevreden
9 sep. 2022
Ik heb een hoesje besteld met portemonnee, hoesklepje zou misschien wat groter kunnen? Als er muntgeld in zit, wordt het een beetje te dik, waardoor je het vaak scheef uit een te volle tas pakt.
7 sep. 2022
Wat mij betreft hoeft er niets te veranderen. Supersnelle levering. Betaling geen probleem. En ik word goed op de hoogte gehouden van de leveringsvoortgang. Helemaal prima. 100% tevereden
2 sep. 2022
had verkeerde cover besteld en kon probleemloos retour sturen. Kreeg voucher voor nieuwe cover en ook weer snel geleverd. Prima afhandeling van zowel bestelling als retournering.
Bij de bestelling van hoezen voor telefoon en tablet waren wij te laat om de kortingscode in te vullen. Uw medewerkster heeft dat netjes opgelost. Complimenten
Het hoesje paste niet. Wat meer zeer verbaasde dat door het hoesje ter houden het goedkoper voor jullie is dan terug te sturen. Daar ben ik van geschrokken.
3 sep. 2022
Uitstekende service! Toen ik een kapotte screenprotector ontving kreeg ik, na mijn klacht, de volgende dag direct een nieuw exemplaar toegestuurd. Top!!!!!
6 sep. 2022
Goede service en bereikbaarheid. Hoesje was lang onderweg, maar na contact met klantenservice, werd meteen achterhaald bij post nl waar het bleef
Ik had een probleem met een besteld screenprotector voor mijn I-Phoenix. In overleg is dit snel en soepel opgelost. Dat is echte service!
1 sep. 2022
Alles was netjes snel verzonden, nadat de hoes niet helemaal om mijn iPad paste werd ik meteen spoedig geholpen. Erg tevreden klant!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
5 sep. 2022
Beste klant, Wat vervelend! Dit is zeker niet de bedoeling, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
31 aug. 2022
ik zou niet weten wat jullie beter kunnen doen, ik zou alleen mij account willen unsubscriben, en ik zou niet weten hoe
21.00 uur vrijdagavond besteld, zaterdag om 10.00 uur op de mat. Product volgens verwachting. Er valt niets te klagen.