hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.642 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6 jan. 2023
Ik heb al een paar keer bij Hoesjesdirect.nl bestekd. Elke keer weer tot volle tevredenheid. Fijn dat een bestelling zelfs tijdens de feestdagen, nog snel wordt verwerkt en verzonden. Dank jullie wel. Jullie zijn Toppertjes !!!
Als 10sterren mogelijk was had hoesjesdirect dit gekregen! Ik had een hoesje besteld waarvan de kwaliteit helaas niet aan mijn verwachting voldeed. Toen ik een mail kreeg om een review te schrijven deed ik dit. Dezelfde dag ontving ik een reactie van hoesjesdirect. Conclusie: ik mocht een nieuw hoesje uitzoeken en het resterende bedrag werd verrekend. Wat een geweldige oplossing. Onwijs bedankt!
10 jan. 2023
Hoes gekocht voor iPadPro 2020 12,9. Helaas sluit je hoes het scherm niet goed af, waardoor de iPad weer aangaat. Om de haverklap een lege accu, baal hier goed van. Je ziet de hoes opbollen, alles gebrobeerd maar gebeurd steeds weer, Inmiddels hebben ze netjes contact gezocht, en mijn probleem prima verholpen. Supersnel geregeld, bedankt Yvonne van hoesjesdirect.nl. Een aanrader dus…….
7 jan. 2023
Hoesje bevalt goed. De levering via postnl is buitengewoon slecht. Volgens postnl was de bezorging op zaterdag wat ook zo was, krijg ik zaterdagavond een mail dat er pas dinsdag bezorgd wordt, dinsdag bericht van postnl bezorging op woensdag, krijg ik op woensdag een bericht dat het hoesje woensdag is bezorgd. Naar mijn idee niet meer met postnl bezorgen.
Enthousiast! Het was snel binnen en alles was goed verpakt. Super stevig hoesje en tevreden over mijn glas plaatje. Iets minder tevreden over het camera bescherm plaatje, mijn hoesje paste er niet meer overheen, maar dit had ik achteraf al wel een beetje kunnen bedenken. Super tevreden!

Het hoesje past perfect en voelt degelijk aan. Het geeft een betrouwbare indruk. Of het ook effectief de telefoon beschermt bij een val zal moeten blijken. Spijtig dat de kleur totaal niet overeenkomt met wat je dacht te bestellen. In werkelijkheid is de kleur veel donkerder! Jammer!
8 jan. 2023
Duidelijke en overzichtelijke website. Ze bieden heel veel verschillende producten aan voor een goede prijs. Na het bestellen is er een goede communicatie via de mail en een snelle levering. Ik heb geen verbeterpunt voor jullie want ik ben zeer tevreden over hoesjesdirect.nl
17 jan. 2023

Hoes geeft een stevige indruk en ligt zeer goed in de hand. Smartphone past er perfect in. Of het ook efficiënt is ter bescherming bij een val weet ik niet en hoop het ook nooit te moeten ondervinden, maar deze hoes heeft alvast een "veilig" gevoel.
11 jan. 2023
Ik had het verkeerde hoesje (case) besteld s10 ipv s10 plus, ik kon zonder problemen de juiste bestellen en de ander kon ik houden.. ik had de juiste case de volgende dag in huis, ook het contact ging snel...ik heb verder geen op en aanmerkingen
10 jan. 2023

Eerste hoes pasten niet goed wegens een fabrieksfout, contact gehad met de klanten service. Meteen geregeld en snel een nieuwe toegestuurd gekregen. Super geregeld. Bedankt! Hoes is verder prachtig, mooie kleur en stevige kwaliteit.
18 jan. 2023

van J G N.
Ik had per ongeluk het verkeerde hoesje besteld en dat meteen gemeld . Tot mijn grote verbazing hoefde ik het hoesje niet terug te sturen en kon ik voor hetzelfde geld een goed hoesje bestellen. Geweldige service!
22 jan. 2023
De verzending was niet helemaal goed gegaan. De klantenservice gebeld en heel vriendelijk behandeld en een fijne oplossing gevonden met elkaar. Echt top! Zeker een aanrader! Helemaal blij mee :)

Bestelling is vlot verlopen. Levering in omslag, dus via brievenbus. En achteraf betalen. Hoesje is wat ik nodig had. Draadloos opladen werkt, zoals aangegeven op de website. Alles in orde.
17 jan. 2023
Er zijn weinig bedrijven die de naam waarmaken. Bij hoesjesdirect heb je je hoesje echt binnen 24 uur bij je thuis. Overzichtelijke site en snelle levering. Wat wil een mens nog meer.
21 jan. 2023
Wat een top service ! Ik had per ongeluk een verkeerd hoesje besteld en wilde deze retourneren. Ze hebben het nieuwe hoesje opgestuurd en de oude mag ik houden. Verder snel en netjes
9 jan. 2023
Bestelling snel geleverd. Bleek toch de verkeerde keuze te zijn. Nieuw gekozen hoesje ook weer snel gestuurd en nu naar volle tevredenheid in gebruik. Bedankt hoesje.direct!!!
17 jan. 2023

Makkelijk bestellen en betalen en snel, keurig verpakt en volgens afspraak geleverd. Het is niet de eerste bestelling en waarschijnlijk ook niet de laatste.
20 jan. 2023

van Wil B.
goedemorgen had zelf de verkeerde hoes besteld en absoluut geen probleem om te ruilen, supersnel de goede maat gekregen. Hartstikke top!! Zeer goed bedrijf.
22 jan. 2023
Product doet goed zijn werk alleen door klunzigheid van mezelf alweer een nieuwe screen protector nodig. Maar bestellen was makkelijk en was snel geleverd
13 jan. 2023
Dit internetbedrijf heeft blijkbaar in zijn visie staan dat de KLANT KONING(IN) is. Zij geeft ons in ieder geval het voel dat we belangrijk voor hen zijn.