Licensewise ICT- Logo - Beoordelingen

Licensewise ICT

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Licensewise ICT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Licensewise ICT

Fortigate licentie

Licensewise geeft goed advies en heeft ons geholpen de juiste licentie te bestellen voor onze Fortigate.
ES
Ed S.
Alkmaar
Snelle afhandeling en automatisch UTP verlenging gekoppeld aan de Fortinet Firewall.
21 jan 2024
Het bedrijfs heeft de juiste licentie voor mij en zijn heel duidelijk geweest in hun werkwijze. dit heeft mij enorm geholpen. wat mij betreft is Licensewise een vaste leverancier geworden.
Goed geholpen. Snelle levering
Fijn dat het online zo te bestellen is!
30 jun 2023
Urgent een Fortigate 40F nodig. Beste plek qua opties voor licenties, alle varianten beschikbaar. 's avonds reactie via chat. 's ochtend direct antwoord zonder reminder. Gelijk besteld en Remco heeft ontvangst bevestigd en mail gestuurd wanner gereed voor vezending. Klant urgentie vertaald naar directe actie en levering. Bedankt.
21 aug 2023

Goede snelle service

Product besteld en met een paar dagen de licentie in mijn postvak, zelfs al gekoppeld aan mijn firewall. Bij vragen of problemen is de service snel en goed
24 jul 2023
Snel en goed antwoord op vragen. Snelle verzending!
25 mei 2023
Vlotte communicatie en goede opvolging
12 okt 2023