pc-samenstellen.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

4.57/5.00

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over pc-samenstellen.nl

Geen minpunten dus 5 sterren. Uitstekende pc voor mooie prijs en snel en verzekerd geleverd.
Helaas bleek bij levering, na terugsturen, de processor kapot zijn van mijn nieuwe pc. Echter door de uitstekende service had ik mijn pc weer heel snel terug en loopt nu als een zonnetje. En kreeg ik zelfs een nieuwere type processor en moederbord er voor terug!
Zeer tevreden goed geholpen en goede tips gehad
Zeer goede service, computer was al klaar voor verzending, heb nog een wijziging in de samenstelling willen doen. Was geen probleem. En de volgende dag was de computer per koerier gebracht. Echt een Top bedrijf. Aanrader.
Prima zaak! Telefonisch goed bereikbaar en snel antwoord op vragen. Keurig afgewerkte PC. De levering was op zich snel, maar pas 's avonds laat...
Prima site, prijs kwaliteit verhouding en uitstekende snelle en degelijke bezorging. Ben alleen niet zo tevreden over de "silent" kast met waterkoeling, het apparaat maakt best veel herrie en dat voldoet niet aan het product wat mij verkocht is.
great delivery, the rest looks promising but I have only unboxed my PC
heel goede pc , ben erg tevreden
Geen echte minpunten. De levering was wat later dan op de website beloofd, maar misschien was de coronaproblematiek hierin wel de spelbreker.
uitstekend!
Goed en snel, nog geen nadere service nodig gehad maar heb daar alle vertrouwen in.
Goede website, snelle levering en uitstekend product.
Snel en goed
Erg snel en goed werk.
Snelle levering volgens afspraak
Vooralsnog de pc nog niet aan kunnen sluiten. (Door onvoorziene privé omstandigheden) Vandaar "producten en service" nog geen beoordelingen kunnen geven. Levering was iig TOP.
Alles goed gegaan en netjes geleverd.
Netjes verpakt,volgens afspraak geleverd
Snelle levering en goed product
Weinig bedrijven gevonden die aangeven de volgende dag de computer te zullen leveren. Ik hield er rekening mee dat het misschien iets langer zou duren door decemberdrukte. Ik kreeg de volgende dag al snel een bericht dat het een dag langer zou duren. Dat was prima en goed gecommuniceerd. De volgende avond keurig met koerier geleverd. En de PC? Draait top! Zo gaan we gerust quizzen streamen!