pc-samenstellen.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

4.53/5.00

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over pc-samenstellen.nl

Vorige keer wat issues met videokaart dat werd alsnog goed opgelost. Deze keer alles op tijd geleverd. Goede en duidelijke website.
Ga zo door
Alles correct geleverd.
Snelle levering, goed product en uitstekende service bij het beter samenstellen van je pc
Slechts 1 minpunt: er zat helemaal geen documentatie bij van de onderdelen in de zelf samengestelde PC. De nota bevat ook geen details helaas.
Onmiddellijk antwoord op mijn (mail)vragen. PC snel geleverd en goed. Cijfer: 9,5
Ik ben zeer tevreden met de computer en de levering en bezorgen moment
Levering duurde echt lang en kreeg geen mails tijdens het wachten, de klantenservice was dan weer wel snel met antwoorden etc. De PC zelf is heel gaaf naar mijn gevoel, ik geniet volop van de games die ik graag speel, zelfs op ultra settings!
Top service
Alles top!
Supper
Snel, goed en niet te duur Bij vragen snel en goede response
Superhandige configurator, snelle assembly en verzending en een top PC!
Op tijd bezorgd en conform specificaties zoals besteld.
Goed aanbod van producten en opties, computer bevalt erg goed en snelle levering
Supersnelle levering, ondanks drukte door de corona-crisis. Een pc samenstellen is een makkie op de site, door het handige en informatieve menu. Pc is razendsnel, mede door de 1 TB M2-SSD. Alles top!
Op de levering moest ik zes dagen wachten. Maar dat ligt aan de besteldienst.
Vorige week zondag PC gekocht. PC kon niet binnen aangegeven termijn geleverd worden en dat werd niet gemeld. Pas bij navraag wanneer er geleverd zou worden werd dat gezegd. Order geannuleerd, door leverancier bevestigd. Maar tot op heden (week later) geen geld terug gezien. En dan is € 847,- een hoop geld!
Levering binnen 24 uur bleek al snel niet uitvoerbaar te zijn door drukte. Des al niet te min toch binnen 48 uur de samengetelde PC keurig ontvangen. Ondanks alle controles die uitgevoerd (zouden) zijn, is er toch een verkeerd artikel gestuurd. Retour label ontvangen en we kunnen nu omruilen voor het bestelde artikel.
Alles verliep voorspoedig