pc-samenstellen.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2019
pc-samenstellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

omdat het de 2 x is dat ik een pc daar koop de eerste is 3 half jaar oud en nooit kapot gegaan niet software matig of hardware matig ik ben heel tevreden over deze zaak hoop dat ze zou blijven luisteren naar je wensen en maak wat jij wil voor pc

22 mrt 2023
Na een PC besteld te hebben en deze te ontvangen had ik het een tijd druk en was er niet aan toe gekomen om de PC te testen. Nadat ik de PC probeerde op te starten deed deze dat niet. Het moederboard (msi mag x570s torpedo max) gaf aan dat de CPU niet gedetecteerd werd, dan wel defect was. Na de koeler van het moederboard af te halen kwam de cpu gelijk met de koeler van het moeder board af, waarbij meerdere pinnen duidelijk waren verbogen. In gesprek met de klantenservice gaven ze een aantal mogelijke problemen aan na de beschrijving die hierboven staat te hebben gehoord: Het zou mogelijk aan mijn monitor kunnen liggen dat de PC geen beeld had hoewel deze monitor wel werkt met een laptop als ook met een andere PC. Een andere hypothese was dat het RAM niet goed was geïnstalleerd waarbij het moeder board dit wel goed kon detecteren. De laatste hypotese die ze gaven was dat de pinnen waren verbogen door het losmaken van de koeler. In het gesprek met de klantenservice gaven ze aan dat het niet de bedoeling was dat klanten zelf zo een PC troubleshooten, dit kan ik me ergens ook voorstellen, dat is de reden waarom ik het aanbod had gedaan om de CPU te vervangen en dat de kosten voor deze nieuwe CPU gedeeltelijk zou worden vergoed door pcsamenstellen.nl. Hier wilde de klantenservice niet mee instemmen en heeft mij verzocht om op eigenkosten de PC terug te sturen zodat ze zelf de PC kunnen onderzoeken. Doordat de PC die ik kreeg niet werkte en de klantenservice maar 1 hypotese kon geven voor de gebogen pinnen en 0! voor de problemen die hebben geleid tot het troubleshooten aan mijn kant zou ik op dit moment pcsamenstellen.nl niet aanraden aan andere mensen.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

Samenstelling op website was makkelijk en duidelijk.

Samenstelling op website was relatief eenvoudig (veel keuze!), samenvatting via mail ontvangen voor beoordeling. Maandagmorgen besteld, dinsdagavond geleverd. Solide verpakt. Slechts één boekje met plaatjes hoe de kast is samengesteld, alleen een CD met Windows 11 (in verleden altijd doosjes vol cd's die je nooit meer gebruikt). Veel onbekende kabeltjes die bij de kast horen voor speciale aansluitingen. Behoorlijk wennen aan Windows 11; alles overzetten van oude PC naar nieuwe is nog een klus (zijn technieken voor, ben daar niet niet handig mee..). Wat kan beter? Tja, "oude" monitor heeft VGA aansluiting, PC moderne HDMI ingang.... moest dus verloopkabeltje kopen. Geen aansluitsnoer stroom voor PC meegeleverd... gelukkig nog een oude liggen bij zoon. Staan hier meldingen hierover op de website? (ik heb ze niet gezien). Maar verder zeer tevreden.
Het bestellen of samenstellen ging heel makkelijk. Je kan kiezen uit veel opties per onderdeel. Betalen kan via veel betalingsopties wat bestellen vertrouwelijk maakt. Leveren ging binnen 1 werkdag. Echt super. Kwam goed in de doos aan. Goed verpakt. Ook binnenin de kast alles om veilig te versturen. Kast was volledig geïnstalleerd en werkt gelijk. Super. Echt een aanbeveling.

Goede service

Online zelf een van de computers die het dichts bij je zal passen aanklikken. Daarna kun je per onderdeel bekijken een kiezen wat je wilt hebben. Extra's qua kosten wordt direct zichtbaar. Volgende dag kon ik de computer zelf ophalen. Ze kunnen de computer ook opsturen maar omdat ik dichtbij het bedrijf woon zelf opgehaald
Geef duidelijk aan dat wanneer er een afhaal bestelling is dat deze op de dag zelf nog wordt gebouwt en dat de klant wordt gebeld wanneer deze klaar is. Op dit moment lijkt het alsof je elk moment op de afhaal dag kan langskomen, maar dat is in de praktijk niet zo
Volgende dag precies de juiste PC ontvangen die ik had uitgezocht. Goed verpakt en dus onbeschadigd. Prima service.

Game pc

Goede en snelle levering ,geen opmerkingen alles werkt en geinstalleerd zoals afgesproken goed verpakt verzonden ,

Goede service

Prima communicatie vanaf het begin , snel geleverd en een prima PC voor een hele goede prijs. Beslist een aanrader.

Supersnel een aanrader

Supersnel, mooie configs, kwaliteit, goeie snelle helpdesk. Super tevreden. Echte aanrader, niet twijfenen !
BE
B.A. E.
Siegburg
Supersnelle levering, alles goed verpakt, goed geconfigureerd en vriendelijk personeel.

Top

Duidelijke website. Snelle levering. Goed verpakt
Alles zoals beloofd. Uitstekend goed.
Duidelijke configurator, vriendelijke klantenservice en mooi samengestelde PC geleverd. Soms duurt het wat langer dat je een reactie per e-mail krijgt en DHL levering was met drie dagen vertraagd. Al met al een prettige ervaring en ik zou hier zeker weer opnieuw bestellen (mits er geen sprake is van spoed).
4 feb 2024

Goede service

Al mijn verzoeken werden tip top uitgevoerd. De service ging zelfs zo ver dat ik gratis SATA kabels kreeg toen ik noemde dat ik schijven uit mijn oude PC over wilde zetten. Ik heb geen enkel probleem gehad bij het opzetten van de nieuwe PC
4 feb 2024

Top service

Nadat de bezorger mijn bestelde pc liet vallen. Heb ik binnen 3dagen een nieuwe pc in huis gehad. Top service. Enorm blij mee
Gaming pc samengesteld op de side van pc-samenstellen eenvoudig en duidelijk zeer snel en correct ontvangen prima service.
HV
hennie v.
wieringerwerf
27 jan 2024
stekker erin en gewoon netjes opstarten
7 jan 2024

Super fijn en snel!

Bestelling was snel, hulp was duidelijk en ben zeker te spreken over hun producten. Enige nadeel was dat de case lichtjes beschadigd bleek te zijn maar denk dat, dit mijn eigen fout was geweest bij het eruit halen. PC werkt perfect en heerlijk! Kom zeker nog eens terug

Uitstekende service!

Overzichtelijke en duidelijke website. Online pc samengesteld. De volgende ochtend gebeld door de zaak voor een paar kleine aanpassingen om de pc helemaal in pas te maken (sterkere koeling en andere pc-kast). Geen meerkosten in rekening gebracht! Aanrader.
De website nam een nieuw adres over als factuuradres, maar leverde op oud adres waar ik al 4 jaar niet woon. PC-samenstellen heeft wel geprobeerd DHL te bereiken, maar dit lukte helaas niet.