pc-samenstellen.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden474 beoordelingen in totaal

13 mei 2024
Een PC in elkaar zetten kunnen ze prima. De door mij ontvangen PC werkt tnt als een zonnetje. Het heeft echter wel even geduurd voor ik 'm binnen had. Helaas hebben ze hun logo "voor 23:59 besteld, morgen in huis" niet waar gemaakt. Eerste zending met DHL is door DHL teruggestuurd naar Tolbert omdat ze "u gemist hebben". Ik was gewoon thuis!! De DHL chauffeur was te beroert om de PC na 19:00 uur af te leveren terwijl DHL zelf aangeeft dat ze tot 22:30 leveren. Hierover geklaagd bij PC-samenstellen. Hebben een 2e PC in elkaar gezet en opgestuurd met DPD. Ook deze zending heeft 3 dagen geduurd. Al met al heeft het dus 9 dgn geduurd voor ik mijn PC binnen had. PC-samenstellen verschuilt zich achter de "disclaimer" dat zij afhankelijk zijn van de transporteur. Jammer!! Mn. DHL zorgt er voor dat PC-samenstellen niet zo goed beoordeelt wordt. Beter zeggen ze het contract met DHL op.

8 sep 2023
PC kwam maar niet en DHL bleek het pakket kwijt te zijn. Na heel veel mailen en bellen over een periode van twee weken eindelijk een andere PC opgestuurd gekregen. Ook deze was overigens te laat en als twee aparte zendingen op verschillende dagen. Op zich waren ze niet onvriendelijk maar echt behulpzaam waren ze ook zeker niet. Ik verwacht een andere service als ik een PC van ruim 4000 euro bestel en nog extra betaal voor een VIP service. Nog twee weken later kreeg ik nog een mail met excuses omdat ze dachten dat ik de PC nog steeds niet had maar nu pas de mailtjes weer tegen kwamen. Of ik de PC alsnog wilde of een korting van 5%… Ik ben benieuwd. Is kennelijk nogal een zooitje in de logistiek daar… Uiteraard aangegeven dat ik de PC al had maar wel een dergelijke korting/refund zou waarderen omdat het me veel gedoe op heeft geleverd. Had de PC speciaal besteld omdat ik die ook echt nodig had en ze aangaven zeer snel te leveren. Voor de volledigheid; de PC was volgens afspraak op tijd op de post. Dus in die zin geen probleem. Maar als er dus iets mis gaat moet je rekening houden met een flinke vertraging en een volstrekt reactieve houding. Als dat geen probleem voor je is; prima club. Als je echt haast hebt zoals ik had; misschien een partij kiezen die middels een meer betrouwbare partij levert en doortastender is als het mis gaat.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

Zeer tevreden

Erg blij deze website gevonden te hebben. Beperkte maar voldoende keuze om een beginconfiguratie uit te breiden met passende componenten. Minder duidelijk was in welke samenstelling het RAM geheugen is opgebouwd. In één of twee modules? Die vraag werd wel snel beantwoord via het contactformulier op de site. Bij bestelling een opmerking geplaatst dat ik nóg liever ander geheugen zou willen (wat niet in assortiment zit) Dit werd ook snel opgepakt en zelfs aangeboden om voor mij te bestellen en te plaatsen. Dat hierdoor de levering iets later zou worden was voor mij geen enkel probleem. Daarna duidelijke communicatie over gereed zijn en verzending. Kortom erg blij en zeer tevreden
4 jun 2024

KD
Kees-Jan D.
Marken, Niederlande
23 apr 2024

Snel besteld en gebruiksklaar geleverd.

PC snel op maat samengesteld, snel geleverd en helemaal gebruiksklaar. Keurige prijs.
10 mei 2024
alles
17 mei 2024
17 mei 2024
3 apr 2024

Prijs-kwaliteit...Top!!!!

Ik had eerst mijn twijfels...samenstellen van PC en opsturen??? Na de eerste dag van de bestelling kreeg ik een telefoontje met de vraag of mijn levering op de juiste datum stond ( per vergissing had ik die op een maand later gezet) tijdens het telefoontje had ik de kans genomen om te vragen of mijn keuzes van onderdelen in orde waren voor mijn gebruik (streamen & video editing) en hik stelde me gerust. Na 2 dagen kreeg ik hem geleverd ( van Nederland naar Belgie) Na 4 dagen uitproberen...kan I niets anders dan 5 sterren geven. Zowel product als costumer service!!! Mijn eertse keus voor toekomstige aankopen!!!
15 apr 2024
Snel geleverd en goede service. Na het samenstellen van mijn pc nog hulp gekregen met het optimaliseren van de onderdelen, was daardoor wel ietsjes duurder uit maar daardoor heb ik geen onderdelen die niet goed met elkaar zouden samenwerken i.p.v dat ze de pc gelijk in elkaar zetten met de onderdelen die ik zelf had gekozen waardoor de pc beter werkt.
3 apr 2024
26 feb 2024

Samenstelling op website was makkelijk en duidelijk.

Samenstelling op website was relatief eenvoudig (veel keuze!), samenvatting via mail ontvangen voor beoordeling. Maandagmorgen besteld, dinsdagavond geleverd. Solide verpakt. Slechts één boekje met plaatjes hoe de kast is samengesteld, alleen een CD met Windows 11 (in verleden altijd doosjes vol cd's die je nooit meer gebruikt). Veel onbekende kabeltjes die bij de kast horen voor speciale aansluitingen. Behoorlijk wennen aan Windows 11; alles overzetten van oude PC naar nieuwe is nog een klus (zijn technieken voor, ben daar niet niet handig mee..). Wat kan beter? Tja, "oude" monitor heeft VGA aansluiting, PC moderne HDMI ingang.... moest dus verloopkabeltje kopen. Geen aansluitsnoer stroom voor PC meegeleverd... gelukkig nog een oude liggen bij zoon. Staan hier meldingen hierover op de website? (ik heb ze niet gezien). Maar verder zeer tevreden.
11 mrt 2024

Goede service

Online zelf een van de computers die het dichts bij je zal passen aanklikken. Daarna kun je per onderdeel bekijken een kiezen wat je wilt hebben. Extra's qua kosten wordt direct zichtbaar. Volgende dag kon ik de computer zelf ophalen. Ze kunnen de computer ook opsturen maar omdat ik dichtbij het bedrijf woon zelf opgehaald
17 mrt 2024
Het bestellen of samenstellen ging heel makkelijk. Je kan kiezen uit veel opties per onderdeel. Betalen kan via veel betalingsopties wat bestellen vertrouwelijk maakt. Leveren ging binnen 1 werkdag. Echt super. Kwam goed in de doos aan. Goed verpakt. Ook binnenin de kast alles om veilig te versturen. Kast was volledig geïnstalleerd en werkt gelijk. Super. Echt een aanbeveling.