pc-samenstellen.nlReviews

: 338Goed

Gecertificeerd sinds: 1 aug. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
pc-samenstellen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij pc-samenstellen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 aug. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

37 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 mrt. 2022
Je bestelt de onderdelen en zij zetten het voor je in elkaar. Ideaal voor een leek of iemand die bang is om zijn computer te verprutsen (zoals ik). Tot en met de software wordt voor je geïnstalleerd. Ook nog eens snel en op tijd geleverd. Ook nog gebeld met een vraag en ik kreeg evengoed advies.

21 dec. 2021
Wanneer je op de site aangeeft vóór 23:59 besteld de volgende dag in huis, je de volgende dag mailt dat je het niet gaat redden en dat het een dag later wordt én dan de volgende dag je vervoerder meldt tussen welke tijden geleverd wordt, om dan vervolgens in die periode te melden dat je het niet gaat redden........ Tja, doe wat je zegt en zeg wat je doet is hier niet helemaal gelukt. Geen vertrouwen dus meer en dat is toch wel belangrijk in geval van garantieclaims.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

De opzet die ik had gekozen kwam niet goed uit dus hebben ze mij gebeld. In overleg een paar dingen aangepast en een paar uur later de Pc opgehaald. Prima gedaan
11 sep. 2022
Top service!
12 sep. 2022
8 sep. 2022
3 sep. 2022
30 aug. 2022
Computer was op de afgesproken tijd geleverd. Het bedrijf werkt samen met een goed post bedrijf. Verder zaten alle afgesproken onderdelen in de pc. Niks op aan te merken
24 aug. 2022
7 jun. 2022
11 mrt. 2022
24 nov. 2021
Uitstekend samengestelde pc geleverd Ik heb voor werk en hobby specifieke eisen en deze hebben ze binnen 24 uur gebouwd en geleverd. Ik had het nauwelijks goedkoper kunnen doen en zeker niet sneller.
12 mei 2022
Samenstellen ging erg vlot, we kregen snel reactie op onze builds. De PC is ook snel gebracht en de bezorgservice was ook uitstekend.
2 jan. 2022
Een zeer gemakkelijke manier van zelf je pc samen te stellen. Ben ook uiterst tevreden, vooral dat alles al was geïnstalleerd was.
3 okt. 2021
Levering zeer snel. Computer ziet er goed uit, alles netjes op zn plekje vanbinnen. Nu een weekje in mn bezit en erg tevreden!
30 dec. 2021
Snelle levering nu nog aansluiten corona dus wat moeite om de kabels te krijgen
21 dec. 2021
Snelle levering. Een geweldig fluisterstille computer.
24 feb. 2022
alles perfect gedaan van bestelling tot levering
7 jan. 2022
Vlot geleverd en helemaal naar wens
29 dec. 2021
Super service, goede kwaliteit
11 jan. 2022
Gewoon alles prima in orde.