pc-samenstellen.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

4.47/5.00

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over pc-samenstellen.nl

Een harde schijf werkte niet. Zelf moeten formatteren.
Extreem snelle levering, top product en erg hoog service niveau!
na een week hebben wij nog steeds onze spullen niet ontvangen. dit ligt aan de vervoerder DHL maar goed... het feit is dat het er nog niet is,
Helemaal top!
Zending werdt door verkoper verkeerd geadresseerd en koste daardoor extra moeite en langere levertijd. Ook op vragen/opmerkingen wordt niet gereageerd. Oftewel nogal slordig! Bestelde product was verder in orde.
Antwoord van pc-samenstellen.nl
Bedankt voor je review. Wij hebben helaas de bestelling naar het factuuradres verzonden waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. Helaas is er ook in de communicatie iets mis gegaan waardoor een reactie van onze kant te lang op zich heeft laten wachten. Wij willen benadrukken dat absoluut niet de normale gang van zaken is en willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden.
We zijn helemaal tevreden. Het is een kanon van een Game pc. uitstekend getuind enz.
Top gegaan allemaal.
Levering was snel, goede kwaliteit producten. Uitstekende service, nadat ik mijn bestelling had geplaatst belde ze nog op over extra aanbevelingen, top bedrijf!
PC is op tijd geleverd en werkt
Prima service!
Wat een prachtproduct! Uitermate tevreden over deze pc. Levering en verpakking perfect. Ik geniet er met volle teugen van. Heb hem ook aangeschaft met het oog op thuiswerken in deze nieuwe tijd. Super! Merci!
de transporteur was mijn computer 'kwijtgeraakt', maar pc samenstellen heeft dit heel vlot opgelost en me een toetsenbord en muis cadeau gedaan.
Mijn pc was binnen een dag klaar en kon hem eind van de ochtend al ophalen. Ik woon toevallig in de buurt dus dat was ideaal. Kon gelijk 's middags al de pc aanzetten. Ik zou pc-samenstellen.nl zeker aanraden!
geen zin in
zeer snelle levering
Super snelle levering, duidelijke website en goede service!
Vorige keer wat issues met videokaart dat werd alsnog goed opgelost. Deze keer alles op tijd geleverd. Goede en duidelijke website.
Ga zo door
Alles correct geleverd.