pc-samenstellen.nlReviews

: 323GoedGecertificeerd

Details over pc-samenstellen.nl

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

31 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De op AMD Ryzen 12 core gebaseerde PC arriveerde keurig de dag volgende op de bestelling. Een supersnelle service. Was ook keurig gebouwd en intern afgewerkt qua bekabeling. Wat verbetert zou kunnen worden is het volgende: - serienummers op de factuur of pakbon zodat je bijv. het moederbord snel kunt registreren bij de fabrikant - Ik had gekozen voor 64 GB intern geheugen en ging er van uit dat dit op 1 bay zou zitten. Ik had het plan om in de toekomt uit te breiden naar 128 GB maar dat wordt nu een dure oplossing schat ik in Verder nu lekker druk bezig met overzetten van mijn foto productie software en verder inrichten maar ook genieten van de snelle performance ten opzichte van mijn oude i7

Wanneer je op de site aangeeft vóór 23:59 besteld de volgende dag in huis, je de volgende dag mailt dat je het niet gaat redden en dat het een dag later wordt én dan de volgende dag je vervoerder meldt tussen welke tijden geleverd wordt, om dan vervolgens in die periode te melden dat je het niet gaat redden........ Tja, doe wat je zegt en zeg wat je doet is hier niet helemaal gelukt. Geen vertrouwen dus meer en dat is toch wel belangrijk in geval van garantieclaims.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

Samenstellen ging erg vlot, we kregen snel reactie op onze builds. De PC is ook snel gebracht en de bezorgservice was ook uitstekend.
het contact
Kreeg de PC met ram die niet op moederbord paste.. zeer jammer
Je bestelt de onderdelen en zij zetten het voor je in elkaar. Ideaal voor een leek of iemand die bang is om zijn computer te verprutsen (zoals ik). Tot en met de software wordt voor je geïnstalleerd. Ook nog eens snel en op tijd geleverd. Ook nog gebeld met een vraag en ik kreeg evengoed advies.
alles perfect gedaan van bestelling tot levering
Pc wordt inelkaar gezet maar dozen boekjes etc worden niet meegeleverd. Ik bestel msi 490 moederbord. Zit er een asus in. Hetzelfde met de videokaart. Staat €600 voor nvidia rtx 2060. Zit er een msi rtx 2060 in, nou zeg je is toch hetzelfde, nou echt niet. De msi kost €450. En ik heb voor dezelfde kaart €600 betaald. Gewoon krom. Niks klopt.
Antwoord van pc-samenstellen.nl
Beste, Allereerst bedankt voor je review. Het klopt dat wij de doosjes niet meeleveren, dit om het verpakkingsmateriaal zoveel mogelijk te beperken. Alle noodzakelijke benodigdheden leveren wij uiteraard gewoon mee. Het moederbord hebben wij kosteloos geupgrade naar een ASUS Z590 moederbord welke beter is en over een nieuwere chipset beschikt. De grafische kaart is een MSI NVIDIA GeForce RTX 2060, NVIDIA is de fabrikant die de chip produceert, vervolgens worden de kaarten door verschillende merken op de markt gebracht, in dit geval MSI . Wij hebben dus gewoon de juiste kaart geleverd. Mocht je nog vragen hebben of mist er toch iets noodzakelijks dan kun je het beste even contact opnemen via mail: support@pc-samenstellen.nl of via telefoonnummer 0594-580240. Team PC-Samenstellen.nl
van Jan S.
Super dat ik mijn PC cofiguratie helemaal naar eigen wensen kon samenstellen. De website werkt perfect en geeft een goed inzicht in de samenstelling waar je mee bezig bent waarbij tegelijkertijd het prijskaartje steeds in beeld is. De aanbevelingen bij de verschillende componenten die op de site worden gegeven zijn een welkome service. Super snelle en correcte levering. Op een vraag die ik nog had werd heel snel en adequaat geantwoord. Kortom heel tevereden
Dit is de tweede computer die wij hebben besteld via pcsamenstellen en ook deze keer ging het vlekkenloos. De pc was makkelijk te bestellen op een duidelijke site met uitgebreide informatie, ik heb het zelfs op mijn mobiele telefoon gedaan. Na de betaling was de computer snel geleverd en met een uitgebreide track en trace was het goed te zien wanneer de computer werd geleverd. Wij konden zelfs op de minuut zien wanneer de levering plaats ging vinden. Uiteraard is de computer helemaal naar wens. Aanrader!
Uitstekend samengestelde pc geleverd Ik heb voor werk en hobby specifieke eisen en deze hebben ze binnen 24 uur gebouwd en geleverd. Ik had het nauwelijks goedkoper kunnen doen en zeker niet sneller.
Een zeer gemakkelijke manier van zelf je pc samen te stellen. Ben ook uiterst tevreden, vooral dat alles al was geïnstalleerd was.
Levering zeer snel. Computer ziet er goed uit, alles netjes op zn plekje vanbinnen. Nu een weekje in mn bezit en erg tevreden!
Snelle levering nu nog aansluiten corona dus wat moeite om de kabels te krijgen
Prima service, verzonden volgens afspraak en een top pc.
Snelle levering. Een geweldig fluisterstille computer.
Snelle levering en alles prima verpakt.
Vlot geleverd en helemaal naar wens