Acer Store Nederland- Logo - Beoordelingen

Europaplaan 89
5232BC `s-Hertogenbosch

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

347 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Acer Aspire 5 met i7 proc. gekocht via de Acer shop, snel gevonden wat ik zocht en mooi overzicht van de specificaties, trouwens mijn tweede laptop van Acer helaas na 7 jaar trouwe dienst laat op het toetsenbord sommige tekens het nu afweten en dat vier ik nu met een nieuwe, de Acer laptop is voor mij echt super kwaliteit voor een prima prijs.

Bestellen via Iphone bleek niet mogelijk maar moest via macbook. Op Iphone kreeg ik melding dat ik bij land van bezorging, 'Nederland' moest invoeren terwijl ik dat had gedaan en als dusdanig op de bestelpagina stond vermeld. Hierdoor kon ik niet door naar de betaling. Uiteindelijk via macbook besteld. Hier was dat euvel er niet. Verder de zoekfunctie van de site prominenter getoond worden. Niet voor mij direct te gebruiken.

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. We zijn blij dat u Acer trouw blijft nan 7 jaren trouwe dienst. Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u contact opnemen met ons via https://store.acer.com/nl-nl/contact/ Acer Store
Makkelijk om een aankoop te doen. Jammer dat je met Klarna niet de keuze hebt om het in één keer te betalen maar je verplicht bent bij Klarna in drie keer te betalen.
De vergelijking met andere types lukte niet, het lijkt of er voor dezelfde prijs 3 zeer op elkaar gelijkende laptops worden aangeboden
Eerst laptop voor mijn vrouw gekocht. En dan ben ik aan de beurt. Dit is de derde acer waar we veel plezier aan zullen beleven.
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. WIj wensen u en uw vrouw veel plezier met de nieuwe laptops! Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u contact opnemen met ons via https://store.acer.com/nl-nl/contact/ Acer Store
Iedereen krijgt dezelfde 15% korting. Als je nu 1 of 20 laptop besteld. Kijk ook eens naar het bestelverleden van de klant.
Werk allemaal perfect. Als de bestelde apparaten ook zo werken ben ik tevredeb
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. We zijn blij dat alles naar wens was. Alles is vlot verlopen en ook dat is ons streven. Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u contact opnemen met ons via https://store.acer.com/nl-nl/contact/ Acer Store
van JC H.
Mooie aanbieding voor de paasdagen. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Antwoord van Acer Store Nederland
Overzichtelijk en netjes, prima website zonder poespas.
Antwoord van Acer Store Nederland
Fijne overzichtelijke website. Mooie product weergave
Goede prijs, duidelijke en beknopte omschrijving
Kon gemakkelijk vinden en bestellen wat ik zocht.
Antwoord van Acer Store Nederland
Een uitgebreidere specificatie bij het product
Super leuke actie de reistas voor 1 euro erbij
Antwoord van Acer Store Nederland
Naar verzendmethode en betaling was moeizaam
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. Uw opmerking wordt zeer gewaardeerd en is reeds doorgestuurd aan het betrokken IT-team voor nader onderzoek. Wij streven ernaar om onze webwinkel op elk platform overzichtelijk weer te laten geven. Acer Store
Makkelijk gevonden wat ik moest hebben.
Goede service, correcte behandeling
Alles ging perfect!!