UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.933 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

13 jul 2024
Prima inkt, geen gezeur met: printer herkent inkt niet.. Ook nog goedkoop, en gratis zwarte inkt bij een setje.. En volgende dag in huis.. Goede service, ik had een vraag over Canon inkt, en binnen een uur antwoord! Tip aan al die inktpatroon verkopers: Verkoop ook losse printkoppen! Bijna mijn oude MG8250 in de Kliko gegooid, met een schoendoos vol dure inkt! Een printkop van 17 euro, en hij doet het weer prima!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze mooie woorden! We proberen op vragen van onze klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. U mag dan ook altijd contact met ons opnemen, we helpen graag. Met kleurrijke groet, Desirée
13 jul 2024
Na jaren toch maar een nieuwe cartridge te kopen voor mijn oude HP printer kwam ik bij jullie uit. Omdat ik heel weinig print had ik er niet heel veel geld voor over. Maar hij doet het heel goed en is mooi zwart. Jullie zijn een top bedrijf ook omdat ik het de volgende dag al in huis had.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze mooie woorden. Goed te horen dat u weer mooi kunt printen op misschien een wat oudere printer. Met kleurrijke groet, Desirée
11 jul 2024
I ordered two cartridges for my printer, I received them a day earlier than the website said. They work perfect! (even though they are a doppelganger of the original) And I paid half the price for them. I don't know what they could do better. Thank you ! perhaps the best it is: don't change ANYTHING ;-)
12 jul 2024
Wow! Thank you for these beautiful words! We look forward to seeing you again in our beautiful webshop. With colorful greetings, Desiree
27 jun 2024
Kon nergens slagen voor de inktcartridges niet op voorraad, dat wat ik nodig had werd niet verkocht etc etc, tenslotte op internet gezocht en slaagde direct wat ik nodig had en veel veel goedkoper dan ik altijd moest betalen, Dus enorm tevreden met uwcartridgewinkel.
3 jul 2024
Dank voor uw mooie beoordeling en super fijn dat u de voor uw printer benodigde cartridges gevonden heeft op onze website. Vanaf nu kunt u voordelig printen. We wensen u veel print plezier en een kleurrijke groet, Erik
GC
Gerrie C.
Groesbeek
11 jul 2024
Tijdens het online bestellen,kon ik de openings tijden vd winkel niet zo snel vinden. Omdat ik de bestelling zelf ging ophalen ,kon ik geen goede route indeling maken. Later toe de bestelling was afgerond kon ik deze wel vinden.
12 jul 2024
Bedankt voor uw beoordeling! We nemen deze feedback zeker mee. Uiteraard mag u voor vragen ons ook altijd bellen. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
TJ
Zeer snelle bezorging. De prijs is hoog voor 2 cartridges, bijna evenveel als voor de complete canonprinter, die ook nog 2 cartridges zwart en kleur geeft. 2 + 1 gratis is meer dan 5 % korting.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Cartridges zijn vaak duur, maar bij ons krijgt u meer voor uw geld. De cartridges hebben meer inhoud en hebben een scherpe prijs! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
10 jul 2024
Helaas kreeg ik niet de door mij gedachte bestellingen omdat ik een fout maakte dat het leveren van 4 zwarte cartriges ook kon ! , ik kreeg 4 keluren daarvoor in d eplaats jammer , mijn fout
AS
A S.
Capelle aan den IJssel
4 jul 2024
Heel simpel om te bestellen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de vordering van je bestelling Keurig op tijd geleverd. Makkelijke manier om te betalen. Niets dan lof van mijn zijde
5 jul 2024
Wauw! Dank u wel voor deze mooie woorden! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
10 jul 2024
Efficient. Sorted payment issue. Only took payment from BE,DE and NL. Goods turned up a day later and now I have spare ink but better than no ink. They did honor the order expeditiously.
Thank you for your nice review! With colorful greetings, Desiree

Dat wat ik zocht had uwcartridgewinkel op voorraad

Dat wat ik zocht had uwcartridgewinkel wel voorradig. Kwaliteit is prima en concurrende prijs, netjes verpakt met leuk bedank briefje erbij. Heel tevreden en voor herhaling vatbaar
12 jul 2024
Betrouwbare levering van een goed product. In het verleden wel eens een cartridge geregen die het niet deed. Werd niet moeilijk over gedaan. Meteen een nieuwe gekregen.
12 jul 2024
Super! U heeft bij ons 10 jaar garantie op de producten. Mochten er dus problemen zijn dan lossen we dit voor u op. We wensen u namens ons hele team heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Hele goede service en zeer snelle levering! Raad zeker deze webshop aan en is zeer betrouwbaar! Ik heb daar Ink Cartridges aangeschaft voor mijn Canon MG5250 printer.
7 jul 2024
Alles zoals altijd prima. Alleen de DHL-bezorger probeerde de envelop met cartridges door de brievenbus te rámmen. Gelukkig was ik thuis en kon ik de deur open doen…
7 jul 2024
Cartridge snel en correct geleverd. Nog niet geïnstalleerd dus ik kan de kwaliteit nog niet beoordelen, zouden 6000 pagina's moeten zijn dus ik ben benieuwd.
8 jul 2024
Dank u wel! We wensen u namens het gehele team alvast veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
5 jul 2024
Goed product. Goede prijs. Goede service. Levering overeenkomstig tijdlijn van uw mail. De foto's op de website hebben een klantvriendelijke uitstraling.
8 jul 2024
Wat een geweldig compliment! Heel erg bedankt en we wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering van cartridges via de postbus, dus geen problemen met bezorging. Redelijke prijs en voordeel van extra cartridge met zwarte inkt.

Overzichtelijk en doen wat er beloofd wordt.

Overzichtelijke website, leveren wat beloofd wordt op de website. Prijs is prima. Kwaliteit van de bestelde cartridges moet nog ervaren worden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top te lezen dat we uw verwachtingen waar kunnen maken. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik

Leveren kwaliteit.

Zoals altijd snelle service,goed ingepakt en heb je nog een vraag dan krijg je een vakkundig antwoord. Top mensen.Ben al jaren tevreden klant.
8 jul 2024

De beste service door zijn eenvoud.

Ik gebruik al jaren deze leverancier als het om cartridges gaat. Eenvoudig bestelsysteem via hun Website. Snelle levering en een prima prijs.
9 jul 2024
Wauw! Wat fijn te horen dat u een vaste klant van ons bent en we zien u dan ook graag weer terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2024
Snelle en correcte levering. Of de cartridges ook goed werken, kan ik nog niet beoordelen want de originele zitten nog in de nieuwe printer.
9 jul 2024
Bedankt voor deze vijf sterren. U blij, wij blij. We wensen u alvast veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée