UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
UwCartridgeWinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij UwCartridgeWinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

3.760 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 aug. 2022
Ik had al ervaring met UwCartridge.nl vanwege de aanschaf van huismerk cartridges. Dat beviel erg goed. Ik moest nu een nieuwe printer aanschaffen en wilde het huismerk blijven gebruiken. Ben enorm goed geadviseerd via whatsapp, er werden meerdere merken aangeraden. Heb uiteindelijk voor Epson gekozen (2 zelfs). Die bleek bij henzelf te koop te zijn. De Epsons waren heel makkelijk aan te sluiten en printen als een tierelier! Bovendien kreeg ik de korting naderhand teruggestort (ik was vergeten de kortingscode in te voeren). Niets dan lof dus!

6 feb. 2022
Bij mijn eerste bestelling, met vooruitbetaling aan jullie direct, verliep alles vlekkeloos.Nu door jullie is gekozen voor een intermediair, is het veel lastiger. Bij Print About kon ik de rekening achteraf betalen. Ik had toeh een Canon Printer. Jullie prijsstelling voor Epson cartridges is veel aantrekkelijker, maar de manier waarop ik kan betalen allerminst prettig.Ik ben aan mijn negenstigstejaar begonnen, schuldeloos en heb altijd op factuuur betaald.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

11 sep. 2022
Voor het eerst heb ik cartridges besteld. Heb gebeld met enkele vragen. Cartridgewinkel is telefonisch goed bereikbaar en staan je goed te woord. Afhandeling bestelling verloopt snel. De andere dag is bestelling binnen. Kortom een prima online winkel.
De bestelling verloopt soepel. Maar DHL maakt er een potje van, en zeggen dat ze het pakket niet kwijt konden (( we waren gewoon thuis) en kreeg het bericht op de tel. dat ik het op kan halen op het depot.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te vernemen dat de levering door onze vervoerder niet goed is verlopen. Dit koppelen we natuurlijk even aan hen terug. Onze excuses dat u nu uw bestelling moest gaan ophalen. Met kleurrijke groet, Desirée
Mij beviel in het bijzonder DE SERVICE, DE SERVICE EN DE SERVICE!!!! Kan niet beter !!!! Top!!! Chapeau!!! Ik zou echt niet weten wat jullie nog kunnen verbeteren....beter bestaat niet!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een geweldig compliment! Hartelijk dank hiervoor. We wensen u veel printplezier en zien u graag terug in onze mooi webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
8 sep. 2022
Correcte en snelle levering. Geleverd in enveloppe die moeilijk uit ons brievenbusje te halen is, door z'n afmetingen. Maar dat kon de leverancier niet weten.
Prettig bedrijf dat wanneer het met de installatie van de cartridges niet meteen lukt paraat staat om je verder te helpen met een aantal goede tips.
15 sep. 2022
Ik had tijdens de bestelling, de verkeerde kleur besteld. Klantenservice heeft het voor de verzending weten te corrigeren. Prima, klantenservice!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor dit mooie compliment! We staan graag voor u klaar om te helpen. We wensen u veel printplezier toe! Met kleurrijke groet, Desirée
4 sep. 2022
keurige en snelle afwikkeling bestelling. Moet cartridges nog gaan gebruiken als huidige leeg zijn, en die bij een ander bedrijf zijn gekocht.
8 sep. 2022
Dank u wel voor uw goede beoordeling. We wensen u nu alvast veel printplezier toe, zodra u ze gaat gebruiken. Met kleurrijke groet, Linn
6 sep. 2022
Dat alles klopte. Beloftes werden nagekomen en dat geeft vertrouwen. Wanneer het nodig is zal ik daardoor weer een bestelling doen.
8 sep. 2022
Wauw bedankt voor deze super 5 sterren beoordeling! We zien u heel graag weer terug bij uw volgende bestelling :) Met kleurrijke groet, Linn
14 sep. 2022
Alle goeds wat je mag verwachten van een Webshop is standaard bij dit bedrijf. Niets verkeerds te ontdekken bij deze shop. TOP
1 sep. 2022
Probleemloos bestellen, Andere dag geleverd, zonder verzendkosten. Betaalde voor 1 zwarte altijd 6,95 en nu 4 voor 11.95.
2 sep. 2022
Wauw! Dank u wel voor deze vijf sterren score! We wensen u heel veel printplezier toe en zien u graag weer terug in onze webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
4 sep. 2022
Snelle verzending en het product werd gelijk herkend door mijn printer, geweldig, jullie hebben een vaste klant erbij 👍
8 sep. 2022
Ah wauw, dank u wel voor uw geweldige beoordeling. Blij te lezen dat we er een vaste klant bij hebben. Tot een volgende bestelling :) Met kleurrijke groet, Linn
5 sep. 2022
goede prijs, duidelijke webwinkel. Snelle reactie van klantenservice Bezorging langer dan 1 dag, maar dat ligt aan DHL
4 sep. 2022
Alles was prima. Heb netjes mijn bestemming gekregen, nog een cadeautje en een pen. Dat was een leuke verrassing.
8 sep. 2022
Ah dank u wel voor deze geweldige 5 sterren beoordeling! :) Met kleurrijke groet, Linn
12 sep. 2022
HCL zet het pakketje gewoon voor je deur zonder enig bericht, het pakketje heeft een nacht in de regen gestaan.
De snelheid en de correctheid van het leveren van het pakketje. Ik heb geen suggesties i.v.m. verbeteringen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is mooi om te horen! Hier worden we natuurlijk als hele team erg blij van en willen u dan ook bedanken voor deze review. \ We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
10 sep. 2022
ik gebruik ik den 10 jaar kwel en heb nooit last ge hat ik ga er tot mijn laatste snik mee door Bob Stegman
31 aug. 2022
Goede kwaliteit/prijsverhouding. Cartridges zijn los verkrijgbaar. Duidelijke info en snelle levering.
31 aug. 2022
Dank u wel voor deze mooie woorden! Hier worden we blij van en wensen u natuurlijk veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
9 sep. 2022
Graag een retour mogelijkheid voor de oude cTridge..
Er is niets om het nog beter te doen Uw cardridgewinkel is in alle opzichten voor de kenner, uniek!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Hier worden we als team erg blij van om te horen! Dank u wel! Met kleurrijke groet, Desirée
5 sep. 2022
Makkelijk toegankelijke website, snelle behandeling van de bestelling en een supersnelle levering.
8 sep. 2022
Dank u wel voor uw mooie woorden! Super te lezen dat u het zoals beloofd ook snel in huis had. Veel printplezier gewenst! Met kleurrijke groet, Linn