UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

KVK 57597278
Martijn Martinus Albertus Jean-Marie Stroecken

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

3.864 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zeer goede service! Ook achteraf. Na het plaatsen van 4 nieuwe cartridges in onze laserprinter, bleken de kleuren niet netjes uitgelijnd te zijn bij afdrukken. Diverse malen contact gehad en er is door UwCartridgeWinkel.nl uitgebreid naar gekeken en zijn ze met tips gekomen hoe het te verbeteren. Uiteindelijk na een paar dingen geprobeerd te hebben is het gelukt en zijn de afdrukken weer helemaal goed. Ook nog een compliment aan de medewerk(st)ers die de telefoon en mail beantwoorden, want die waren behulpzaam en vriendelijk. Top

Bij mijn eerste bestelling, met vooruitbetaling aan jullie direct, verliep alles vlekkeloos.Nu door jullie is gekozen voor een intermediair, is het veel lastiger. Bij Print About kon ik de rekening achteraf betalen. Ik had toeh een Canon Printer. Jullie prijsstelling voor Epson cartridges is veel aantrekkelijker, maar de manier waarop ik kan betalen allerminst prettig.Ik ben aan mijn negenstigstejaar begonnen, schuldeloos en heb altijd op factuuur betaald.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

In het redelijk recente verleden had ik ook al eens dit type cartridges besteld, maar dat was geen succes. Heb het bestelde aantal keren moeten terugsturen en kreeg uiteindelijk van mijn contactpersoon bij de cartridgewinkel het advies geen bestelling meer te doen wat betreft dit merk/type. De thans bestelde en geleverde cartridges functioneren tot nu tor naar behoren en ik ben hier vooralsnog zeer tevreden over.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Ondanks uw slechte ervaringen, zijn we blij te lezen dat u het nogmaals heeft geprobeerd :) En dat het tot nu toe weer goed bevalt. Mochten we in de toekomst iets voor u kunnen doen, dan horen we dat graag. Met kleurrijke groet, Linn
Had de verkeerde cardridges besteld, de zwarte kleur al geopend. Gebeld met de klantenservice, en ik kon alles terug sturen en uit coulance hoefde ik de geopende cardrigde niet te betalen. Kreeg meteen per mail een link voor de juiste cardrigdes + een link voor een retourlabel voor de terug te sturen producten. Het geld van de eerste bestelling stond na 2 dagen al weer op mijn rekening. Geweldige service dus!!
Zeer duidelijke wesite en klantvriendelijke werkwijze. Alleen er kan maar 1 kortingscode ingevuld worden, ook als er bij de klant 3 bonnen kortingscode in bezit zijn , ook de gratis verzending wordt als kortingscode beschouwd. Buiten deze aanmerking een zeer klantvriendelijke werkwijze.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
5 sterren! Dank u wel voor deze mooie review! Helaas kunnen kortingscodes bij ons niet worden gecombineerd, dus aan u als klant de keuze welke kortingscode u toepast. Neemt niet weg dat we u veel plezier wensen met uw bestelling Met kleurrijke groet, Ton
snel geleverd, dank. Jullie schieten onder andermans vogels en dat bevalt me wel. de bijgeleverde gebruiksaanwijzing is helaas te simpel; het is heel erg lastig om valse cartridges in de printer te plaatsen: soms moet je op de knoppen van de printer drukken alsof het een piano is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! U mag altijd contact opnemen met onze klantenservice en helpen u graag met het plaatsen van het huismerk product. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Keurig verpakt en op tijd geleverd. Kon de code van de paasactie niet bij de bestelling invullen. Dus ook maar betaald. Na 1 berichtje kreeg ik keurig de verzendkosten teruggestort. Dat is nog is service bij een toch al lage prijs voor degoederen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn te vernemen dat u onze service kunt waarderen. Daar doen wij het voor. Rest ons u veel printplezier te wensen en tot de volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
Snelle levering en goede prijs. Echter na het wisselen van de zwarte inkt kon pijn printer niet goed meer printen ik heb 3x de printkop via het printsysteem moeten laten reinigen voor ik iets goed kon afdrukken. Gelukkig doet hij het nu wel.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Goed te horen dat het reinigen van de printkop in uw printer de oplossing is voor uw probleem. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Bestelling voor de toner van mijn Brother was snel gedaan en voor een zeer scherpe prijs. Netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de toner was netjes en degelijk verpakt. Een adres om te onthouden..!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden! Hier worden we blij van en zien u graag terug bij een volgende bestelling. Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
De dag na de bestelling mijn pakket al in huis, super snel. Fijn telefonisch contact nadat ik een verkeerde bestelling had geplaatst. Ik kreeg via de mail een link om de juiste bestelling te plaatsen. Service dacht ik zo.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw dank u wel! Een 10! Daar worden we echt heeeeel erg blij van. Fijn te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Hopelijk tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Linn
1. Snelle levering na bestelling 2. Toen Canon cassette zwart niet goed bleek te zijn werd onmiddellijk een nieuwe gezonden en was het contact heel vriendelijk en behulpzaam. 3. Dus service optimaal.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooie beoordeling en fijn te lezen dat u onze service kunt waarderen! Dank u wel! Maar liefst 5 ***** sterren! We wensen u veel printplezier en tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Ton
Was iets niet op voorraad van mijn bestelling. Via klantenservice uitstekend opgelost met een deel zending, uiteindelijk was het artikel inmiddels weer op voorraad en is meegenomen in de zeer snelle
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze geweldige beoordeling. Gelukkig heeft u nu alles in huis en we wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Netjes op tijd , bezorging helaas zonder een woord te zeggen jammer , je kunt voor het zelfde geld toch ff een vriendelijk antwoord te geven als ik een compliment geef JAMMER
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel! Fijn te lezen dat het op tijd is bezorgd bij u. Wat betreft de bezorging, wij geven het door bij onze vervoerder DHL. Zodat zij dit kunnen oppakken. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
Ik had een cartridge die niet werkte, er werd na mail contact meteen een nieuwe opgestuurd en het probleem was verholpen. Topservice!
van GM M.
Uitstekende tonercartridges Prijs-kwaliteit van het huismerk is goed. Altijd snelle levering: vandaag besteld, morgen in huis.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
WAUW dank u wel! Wij worden heel erg blij van uw beoordeling. Tot de volgende keer :) Met kleurrijke groet, Linn
Duidelijke website, snel geleverd en goed verpakt. Product zelf kan ik nog niet beoordelen want is nog niet in gebruik
Valt niets op aan te merken. Snelle levering en telefonisch goed bereikbaar met een vriendelijke afhandeling.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Fijn te horen dat u een tevreden klant van ons bent. We willen u dan ook bedanken voor deze review en zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
123inkt.nl is een klant kwijt! Goede levering en producten doen wat ze moeten doen. En een stuk goedkoper.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Dank u wel voor deze 5*****beoordeling! Goed te horen dat u een klant van ons blijft en zien u dan ook graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Er waren verkeerde cartridges besteld. Deze zonder problemen retour en betaalde bedrag gerestaureerd. Too
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Hartelijk dank voor uw review! We helpen onze klanten graag en denken in oplossingen! U heeft dan ook een zichttermijn op ongeopende producten, zodat u deze gratis kunt retourneren. Met kleurrijke groet, Desirée
Goed advies. Tevens prima kwaliteit van producten van eigen merk. Altijd juiste levering en op tijd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor uw review! Onze klantenservice staat voor u klaar om te helpen en te adviseren . We wensen u heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering. Over de kwaliteit van de toner kan ik nog niet oordelen, want nog niet gebruikt.
snelle verzending goede kwaliteit cartridges bestel hier al een paar jaar mijn cartridges
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Fijn te lezen dat u al een aantal jaar tevreden bent met onze verzending en onze goede kwaliteit cartridges. We hopen u dan ook weer terug te zien als vaste klant :) Dank u wel voor deze top beoordeling. Met kleurrijke groet, Linn