UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.775 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mrt 2024
Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

het is heel prettig winkelen, en als je belt, zijn ze altijd bereid om je te helpen, dat is goed geregeld. Een ding Lukt me niet meer zo goed. dat is een heel eind rijden om een retourlabel te kunnen bemachtigen voor een retourzending, als de printer soms een huismerk weigert te erkennen, het moet een label zijn met een streepjescode, wil ik gebruik maken van een stomme ijzeren kast, waar je de streepjes code kunt scannen. om hen in een kastje te doen. maar als er geen retourlabel word verzonden zonder streepjes code, blijven de cartridges hier liggen, en ben je je geld kwijt. vooral als het lopen moeilijker gaat. dat is nog waar ik tegen aan loop.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat het retourneren dus lastig voor u is. Mocht er een fysieke winkel bij u in de buurt zijn is dat misschien een optie om heen te brengen. Helaas is dit iets waar we weinig invloed op hebben. Met kleurrijke groet, Desirée
Zeer tevreden over prijs/kwaliteit verhouding en inhoud van de cartridges. Mogelijk verbeterpunt: maak het aantrekkelijker om meerdere Cartridges van dezelfde kleur te bestellen, omdat niet alle kleuren even snel op raken. Als je een pakket met alle kleuren koopt, zijn er altijd een aantal nog vol genoeg en een is er (bijna) leeg. Als je dan weer een volledig pakket koopt, loopt de voorraad van bepaalde kleuren steeds verder op.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
6 mei 2024
Ik had een artikel besteld wat helaas niet werkte. Bij melding hiervan kreeg ik meteen antwoord en iemand belde me nog op om er alles aan te doen om het oplossen. Ze hebben goed geluisterd naar me en er werd meteen een nieuw artikel toegestuurd. De service was snel, goed,vriendelijk...iets wat je tegenwoordig niet zo snel meer tegenkomt..Super
6 mei 2024
Wauw! Wat een mooie, uitgebreide, 5 sterren beoordeling! Daar worden wij vrolijk van! Super om te horen dat u onze service heeft mogen ervaren en weet te waarderen. Veel printplezier en graag tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
5 mei 2024
maar neem een andere bezorger want DHL komt het niet aan de deur bezorgen of jullie moeten met handtekening gaan werken, waarom vertel ik dit ze leggen het in de hal maar daar woon ik niet en daar kan iedereen komen, dus het kan zo gestolen worden wat mij ook al is overkomen. PostNL geeft het wel af en dat hoort ook zo.
13 mei 2024

Professioneel en goede service

Uwcartridgewinkel.nl is een goede en professionele site. De service is echt top. Ze ondersteunen je goed wanneer je ergens tegenaan loopt. Ook vervangen ze netjes de cartridge wanneer er problemen zijn. Dit gebeurt ook heel snel. Al met al tot nu toe een hele goede ervaring.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super bedankt voor dit mooie compliment en de 5 ⭐⭐⭐⭐⭐. We vinden het vanzelfsprekend dat we ondersteuning bieden en dus ook service. We zijn blij te lezen dat we ook u hebben kunnen helpen. We wensen u veel print 🖨️ plezier. Kleurrijke groet, Erik

positieve reactie op een cartridge die…bij de eerste levering niet werkte

positieve reactie op een cartridge die niet werk en vervolgens een aantal moeilijkheden aangeeft die wellicht zelf met de printer kon oplossen De aangegeven oplossing had geen resultaat Wel keurig en snel een nieuwe cartridge geleverd die prima werkt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We proberen het natuurlijk altijd voor onze klanten op te lossen. Goed te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée
13 mei 2024
- Prijstechnisch interessant - Gemakkelijk bestellen - Betaling gemakkelijk - Correcte afhandeling en informatie over de status van de bestelling - Vlotte levering
De bestelling werd snel en correct geleverd en was voordeliger dan andere shops. Ik weet echter niet hoe de kwaliteit is omdat ze nog niet gebruikt zijn.
Jammer dat in de eerste zending de kleuren cartridge het niet deed. Maar na mijn melding wel weer snel een nieuwe cartridge geleverd die het prima doet.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u hebben kunnen helpen en u weer tevreden bent. Daarom geven we 10 jaar garantie op onze producten. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
Bestelproces prima, product ook denk ik, echter systeem houdt geen rekening met tweede pinksterdag maandag zodat levertijd dag later is als aangegeven
5 mei 2024

herkansing overbodig

fijn dat ik mijn beoordeling heb mogen geven , de eerste keer is de beste, deze tweede maal is mijns inziens dan overbodig of zie ik dat niet goed?
WD
wendy D.
Den Haag

Goedkoop

Relatief goedkoop, snelle verzending, al was dat niet binnen 24 uur, maar een dag later. Prima cartridges, doen niet onder voor de originele!
Dank u wel voor dit compliment! Met kleurrijke groet, Desirée
TD
Ton d.
Moerkapelle, Niederlande
4 mei 2024

Blijvend uitstekende ervaringen

Blijvend uitstekende ervaring zowel qua kwaliteit/prijs als betrouwbaarheid en snelheid van levering. Nooit enig negatief aspect tegengekomen.
29 apr 2024
Het is de eerste keer dat ik het huismerk bestel, heb altijd de originele besteld, dus ik ben benieuwd hoe het huismerk afdrukt.
30 apr 2024
Dan wensen we u alvast veel printplezier! Bedankt voor deze review. Met kleurrijke groet, Desirée
TD
Tjeu D.
Stein ( Nederland)
Doen wat er beloofd word en ZEER snelle levering zeer goede prijzen en kwaliteit en deskundige hulp als het nodig is .......
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Want een geweldige beoordeling! Hier worden we namens het hele team ook erg blij van. We wensen u veel printplezier en zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée

Toppie!!!

Altijd prettig om de bestelling in mijn brievenbus te vinden. Als puzzelaar vind ik het ook fijn een balpen te ontvangen. 😉😘😉
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Hahaha, dan heeft u een hele fijne pen gekregen bij uw bestelling. Veel print en puzzel plezier! Met kleurrijke groet, Desirée
2 mei 2024
betrouwbaar en geeft wat beloofd wordt , echte vullingen echte hoeveelheid ml dus uwcardridgewinkel is mijn favoriet!
3 mei 2024
Wauw! 5 sterren! Dank u wel. Wat een mooie beoordeling. Super te lezen dat u onze producten zo weet te waarderen. Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
29 apr 2024
Snelle en goede opvolging toen ik er achter kwam dat ik verkeerde toners had besteld en snelle levering, top!!
29 apr 2024
Bedankt voor deze mooie review. We denken met u mee in oplossingen! Goed te horen dat u tevreden bent en we zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
10 mei 2024
De kortingscode werd niet meegerekend. Dat stond niet op de factuur vermeld we hadden wel de code ingevoerd
11 mei 2024
Makkelijk en snelle levering. Cartridges nog niet geïnstalleerd, dus daar kan ik nog niets over kwijt.