UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
UwCartridgeWinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij UwCartridgeWinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

4.133 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 aug. 2022
Ik had al ervaring met UwCartridge.nl vanwege de aanschaf van huismerk cartridges. Dat beviel erg goed. Ik moest nu een nieuwe printer aanschaffen en wilde het huismerk blijven gebruiken. Ben enorm goed geadviseerd via whatsapp, er werden meerdere merken aangeraden. Heb uiteindelijk voor Epson gekozen (2 zelfs). Die bleek bij henzelf te koop te zijn. De Epsons waren heel makkelijk aan te sluiten en printen als een tierelier! Bovendien kreeg ik de korting naderhand teruggestort (ik was vergeten de kortingscode in te voeren). Niets dan lof dus!

1 dec. 2022
Naar aanleiding van mailtje met Black Friday aanbieding bestelde ik een multipack huismerk Canon 045H cartridge’s. Dat deed ik omdat er een gratis zwarte cartridge bij zou zitten. De volgende dag ontvangen, tot zover uitstekende service, echter geen gratis extra zwarte cartridge! Nadat ik belde kreeg ik te horen dat het alleen bij inktcartridge’s het geval was? Er was geen discussie mogelijk slechts € 7,50 korting was een goeddoener. Dat heb ik geweigerd omdat ik de aanbieding misleidend vond. In bijgaande foto’s staat op de laatste foto duidelijk vermeld dat het om mijn Canon I-Sensis MF635 Cx gaat. Er staat zelfs IN HET GROEN bij: PAST DEZE INKTCARTRIDGE IN UW PRINTER !!!!!! En als je daarop klikt blijkt dat het geval te zijn. Had dus toner moeten staan en geen inktcartridge. Nogmaals ben erg teleurgesteld, geen klantvriendelijke oplossing en misleidende advertentie. Weet niet of ik de volgende keer weer bestel bij Uwcartridgewinkel.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

14 jan. 2023
Ik heb de cartridge nog niet in mijn bezit. Met de aflevering zijn er fouten gemaakt. Ik was gewoon thuis op het moment dat ze bezorgd zouden worden. Maar kreeg een mail dat ik niet thuis was op dat moment. Ik heb toen een ander tijdstip opgegeven, maar toen kwamen zij eerder op de dag dat ik niet thuis was. Ze liggen nu bij een afhaalpunt en ik hoop ze maandag daar op te kunnen halen.
16 jan. 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat uw zending niet goed geleverd is door onze vervoerder. Ik zie dat u deze nu heeft opgehaald bij een locatie. Onze excuses voor dit ongemak. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
20 jan. 2023
Cartrids na 1x printen al leeg volgens de printer van HP 1050 XL301 HUISMERK A 21 EURO. Na telefonisch contact met webshop uitstekend geholpen naar oplossing. Na 1 dag nieuw produkt kostenloos, en zelfs in 2 voud ontvangen.Was daar verrast en dankbaar voor en zal UWCARTRIDGEWINKEL.NL van harte aan bevelen bij mijn omgeving na zo"n prima service!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel! We hebben ons best gedaan om het spoedig voor u op te lossen :) En gelukkig is dat gelukt! U kunt weer in goede orde printen en dat is het belangrijkste. Wens u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Linn
15 jan. 2023
Mijn oude printer was defect geraakt dus had ik niets meeraan de ongebruikte cartridges. Na overleg kon ik deze gelijktijdig met een bestelling voor nieuwe cartridges retour sturen en kreeg ik keurig netjes het volledige aankoopbedrag daarvan terug gestort op mijn rekening. Dat noem ik pas service, bedankt cartridewinkel
16 jan. 2023
Super! Goed te horen dat u tevreden bent over onze service. We denken graag mee in oplossingen. Met kleurrijke groet, Desirée
De site is gemakkelijk te raadplegen en geeft een duidelijke beschrijving van het product en de verkoopvoorwaarden. De zending wordt, na betaling, direct verzonden zoals op de site ook wordt beloofd. Kortom: een zeer betrouwbare firma met gunstige prijsstelling. Ik bestel hier de volgende keer weer.
11 jan. 2023
+ Bezorging na 1 dag. - Cartridges met korte houdbaarheidstermijn gekregen. Bij navraag nog wel voor 2 jaar gegarandeerd?! Liever een langere houdbaarheidsdatum. Vriendelijk te woord gestaan.
11 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft bij ons zelfs 10 jaar garantie, dus mocht er iets mis zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We helpen u graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering met leuk boekje erbij over 10-jarig bestaan! De cartridge heb ik nog niet uitgeprobeerd want mijn oude is nog niet leeg, maar ik heb er alle vertrouwen in!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel! Wat leuk te horen dat u ons boekje zo leuk vindt om te lezen:) We wensen u alvast veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
9 jan. 2023
Ik krijg keurig een factuur van Uw cartridgewinkel , met de BTW gespecificeerd. Daarna een factuur van Riverty voor betaling zonder Btw Dat vind ik zeer storend .
Snel en netjes verzonden. Konde niets doen dat het pakketje een dag later werd bezorgd omdat de bezorgdienst het naar een verkeerd verzendcentrum hadden gestuurd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige score. Fijn dat u nu deze in goede orde in huis heeft. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Klantvriendelijke web Said om eenvoudig je producten te kunnen zoeken en bestellen. Na bestelling goede informatie en bezorging volgens afspraak. Ga zo door!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze mooie woorden! We wensen u heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Na een bezorgprobleempje werd meteen aangeboden dit op te lossen en ons te ontzorgen, wat dat betreft. Helemaal goed! Klantvriendelijk en een topservice.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Ah geweldig, wat een super beoordeling. Dank hiervoor! Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om problemen op te lossen :) We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
8 jan. 2023
Was mijn eerste ervaring met dit bedrijf, zeer goed bevallen, bestelling volgende dag al in huis en nog eens een stuk goedkoper dan een grote concurrent
9 jan. 2023
Wat super fijn te horen dat u zo tevreden bent. We zien u dan ook graag terug bij een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Desirée
11 jan. 2023
Sneller dan snel kan niet en bestaat ook nergens anders. Ik heb de ene dag besteld ‘ s middags en de volgende tussen de middag werd het al bezorgd
12 jan. 2023
Dank u wel voor deze geweldige beoordeling :D Fijn dat u uw zending zoals beloofd ook snel in huis had. Veel printplezier gewenst. Met kleurrijke groet, Linn
moet eigenlijk nog zien of de inkt ook echt werkt en door de printer geaccepteerd wordt..maar bezorging en website en bereikbaarheid prima
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor uw review! Mochten er problemen zijn dan heeft u bij ons garantie, maar we gaan er vanuit dat het allemaal goed werkt. We wensen u veel printplezier toe! Met kleurrijke groet, Desirée
betalen geen problemen via ideal ABN-AMRO/bestelling binnen 2 dg/niet thuis maar wel in blauwe bak in gangpad + MELDING hiervan. ideal
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling! Maar wat vervelend te lezen dat u het niet aan de deur heeft ontvangen, maar in de blauwe bak. Hier gaan wij ook een melding van maken bij onze vervoerder. Hopelijk is verder alles in orde. We wensen u veel print plezier. Met kleurrijke groet, Linn

alles tot in de puntjes verzorgd zowel de site het versturen en de verpakking plus de snelheid van de verzending top geregeld ⭐⭐⭐⭐👍🏻
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Dank u wel voor dit geweldige compliment. Hier wordt onze gehele team erg blij van. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
14 jan. 2023
Zending supersnel verzonden op zelfde dag. Alles netjes ingepakt communicatie duidelijk. Voor mij volgende keer weer hier bestellen.
16 jan. 2023
Bedankt voor dit geweldige compliment! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
18 jan. 2023
De snelle reactie en geen verzendkosten zijn een pre. De procedure rondom de retour van de lege cartridges kan veel beter.
10 jan. 2023
Vriendelijk en hulpvaardig personeel en dat de deur nog openstaat voor mensen die niet graag online bestellen is heel fijn!
10 jan. 2023
Dank u wel voor dit mooie compliment. Hier worden we erg blij van. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
18 jan. 2023
Had verkeerde cartridges besteld. Zonder problemen geretourneerd en een link ontvangen voor de juiste cartridges. Super.
16 jan. 2023
Geven hele goede service en adviezen, denken mee en sturen meteen ook nieuwe spullen. Alles snel en vakkundig opgelost.
16 jan. 2023
Dank u wel voor deze mooie woorden! Hier worden we als team heel erg blij van en we hopen u in de toekomst dan ook weer bij ons terug te zien. Met kleurrijke groet, Desirée